بهترین استخر ایزی ست برنامه‌های Android/iPhone

از نظر قیمت نیز عموما سایزهای کوچک این استخرها از حدود قیمت یک میلیون تومان در بازار وجود داشته و مدل های بزر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از نظر قیمت نیز عموما سایزهای کوچک این استخرها از حدود قیمت یک میلیون تومان در بازار وجود داشته و مدل های بزرگ این محصولات نیز با قیمت های 10 تا 15 میلیون تومان هم عرضه شده است که این مدل ها عموما دارای امکانات کامل بوده و باعث شده تا هر آن چه که از یک استخر سایز بزرگ توقع دارید را برای شما به صورت کامل فراهم کنند. پیشنهاد می کنیم حتما در ابتدا فضایی که قصد دارید از این استخرها در آن جا استفاده کنید را به دقت اندازه گرفته و سپس در مقایسه بین این مدل ها ، محصولی را خریداری کنید که نیاز شما را به درستی پاسخگو باشد. به همین دلیل شما میتوانید این استخر را به سادگی جابهجا کنید و در هر محلی که مناسب دانستید، از آن استفاده کنید. مدل های معروف این استخرها نیز استخر ایزی ست اینتکس و استخر ایزی ست بست وی می باشد که پرطرفدارترین مدل های این محصولات هم به شمار می رود و عموما در سراسر دنیا افراد به دنبال خرید این برندها می باشند.

به عنوان جمعبندی این مطلب میتوانیم بگوییم، اگر به دنبال استفاده خانوادگی از استخر هستید، استخر ایزی ست میتواند یکی از گزینههایی باشد که حتما باید بررسی کنید. به عنوان مثال شما میتوانید برای تصفیه آب، از پمپهای مخصوص و حتی قرصهای کلر استفاده کنید، تا خیالتان بابت آلودگی و رعایت بهداشت کاملا راحت باشد. علاوه بر پمپهای تصفیه آب، میتوانید از ابزارهای تمیز کردن استخر، استفاده کنید. همین نکته باعث می شود تا این محصول با عنوان ایزی ست و یا فست ست شناخته شود زیرا باد کردن لبه بالایی این استخر تنها چند دقیقه زمان می برد. هم چنین طراحی خود استخر را هم که عنوان شد به صورت گرد شکل گرفته است اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این بحث است که کف این محصول به گونه ای شکل گرفته که از بخش لبه این محصول جلو تر بوده و عریض تر نیز می باشد. حتما باید قبل از خرید، محیطی که قرار بر نصب استخر ایزی ست در آن است را کاملا بررسی کنید. هم چنین در قسمت جلویی این محصول نیز لوگو شرکت سازنده این استخر را هم می توانید مشاهده کنید که قطعا در هنگام خرید خیال شما از بابت محصول انتخابی راحت خواهد بود. ​This post was c re ated by GSA Con te᠎nt Gener ator Demover᠎si᠎on​!

استخرهای Easy set، همانطور که از نامشان پیداست به راحتی نصب میشوند و راه اندازی آنها دردسر زیادی ندارد. استخر های ایزی ست نوع دیگری از سری استخر های اینتکس است که لبه آنها به صورت بادی و بدنه آنها به شکل برزنتی و داخل انها با طرح کاشی و سرامیک است که قابلیت نصب آبگرمکن و پمپ تصفیه را دارد . استخر ایزی ست کودکان نسبت به سایر مدلها ابعاد کوچکتری دارند و گنجایش آنها به مراتب کمتر از مدلهای بزرگتر است. اما جنس بدنه و مقاومت این استخر تفاوتی با سایر مدلها ندارد و کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند. به همین دلیل ارائه خدمات پس از فروش برای استخرهای ایزی ست اینتکس راحتتر از سایر برندهاست. استخرهای ایزی ست از قطر 2 متر تا 5 متر در بازار موجود هستند. رعایت بهداشت یکی از مهمترین مسائلی است که باید هنگام استفاده از استخر، آن را مد نظر بگیرید. از نظر اقتصادی هم استخرهای ایزی ست به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند، کاملا مقرون به صرفه هستند.

علاوه بر جنس بدنه بهداشتی و ضد حساسیت، استخرهای ایزی ست قابلیت استفاده از لوازم جانبی استخرها را دارند. در واقع قابلیت استفاده از این قبیل لوازم جانبی در استخرهای ایزی ست، باعث میشود دردسر استفاده از آن بسیار کم شود. اما باید در نظر داشته باشید که بیشتر از ظرفیت استخر از آن استفاده نکنید تا عمر مفید محصول کوتاه نشود. اگر محل مورد نظر شما برای نصب استخر، آپارتمان یا محیطهای بسته است، بهتر است از مدلهایی که قطر کمتری دارند خریداری کنید. استفاده از روکش مخصوص استخر ایزی ست، باعث محافظت از آب داخل استخر میشود و دیگر نیازی نیست، در مدت زمان کم آب استخر را تعویض کنید. هر چه بیشتر بتوانید بهداشت آب داخل استخر را حفظ کنید، نیاز کمتری به تعویض آب دارید. شما برای راه اندازی این محصول نیاز ندارید تا تمام بخش های این استخر را باد کنید و تنها کافی است که لبه بالایی این محصول را باد کرده و پس از آن نیز در داخل این محصول آب بریزید. چرا که در ابعاد بالا تولید میشوند و همانطور که گفتیم مقاومت بدنه بسیار بالایی دارند. بدنه این استخرها، علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه، مقابل پوسیدگی و رنگ رفتگی هم مقاوم است و طول عمر بسیار بالایی دارند.

آخرین مطالب