بین بگ یا مبل شنی چیست؟

ولی گاهی پارگی بیشتر از حدی است که بتوان آن را تعمیر کرد و در اینجا باید رویه صندلی را به طور کلی تعویض کنید.

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ولی گاهی پارگی بیشتر از حدی است که بتوان آن را تعمیر کرد و در اینجا باید رویه صندلی را به طور کلی تعویض کنید. اگر پارگی رویه بین بگ زیاد نباشد با روفو کردن و تعمیرات ساده، مشکل حل می شود ولی گاهی پارگی بیشتر از حدی است که بتوان آن را تعمیر کرد و در اینجا باید رویه صندلی را به طور کلی تعویض کنید. به همین دلیل است که توصیه می شود کیسه بین بگ را به صورت دو لایه انتخاب کنید - داخل کیسه ای که با دانه های پلی استایرن پر شده باشد و کیسه بیرونی باشد که می تواند برای شستن یا تمیز کردن (بسته به پارچه) استفاده شود. علاوه بر پارچه ای که در پوشش صندلی های بین بگ استفاده می شود صندلی های بین بگ با کیفیت بالا معمولا از یک یا چند پوشش برای افزایش دوام ساخته می شوند. در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود . Th᠎is has be​en g​en᠎erat ed by GSA Co ntent  Genera​to​r DEMO!

این مبل ها دارای دریچه ای زیپی و بندی نیز می باشند که با استفاده از آن ها می توان مواد داخلی آن را کم یا زیاد کرد. از دیگر آسیب هایی که ممکن است به مبل بین بگ وارد شود از دست رفتن حجم مواد داخلی آن به مرور زمان و بر اثر استفاده است که در این صورت می توان با استفاده از زیپ محصول به این مواد دسترسی پیدا و آنها را تجدید و یا تعویض کرد. مبل بین بگ در سایز و طرح های مختلفی وجود دارد. این هپی چیر از انعطافپذیری قابل قبولی برخوردار بوده و به خوبی بدن را در بر خواهد گرفت، این انعطاف پذیری به سبب وجود مادهای با ابعاد کوچک به نام یونولیت میباشد که علاوه بر منعطف بودن، از مقاوت زیادی در برابر فشارهای وارده برخوردار میباشد . بسیاری از سایتهای اینترنتی هنری آموزش دوخت چند مدل ساده از بین بگها را دارند، میتوانید خودتان دستبهکار شده و تهیه آن را امتحان کنید. بین بگ ها بیشتر در مدل های یک نفره و دونفره تولید می شوند که وزن یک نفره آن ۳ تا ۶ کیلو گرم و دونفره بین ۵ تا ۸ کیلوگرم است. Th​is content was gen​erated  by G᠎SA Content Generator  D​emov er᠎sion!

شاید به دلیل ابعاد بزرگی که بین بگ ها دارند برخی از افراد فک کنند که این مبل ها از وزن خیلی زیادی برخوردار هستند ولی به دلیل مواد داخلی آن که بیشتر از یونولیت می باشد وزن یک نفره های آن ما بین 3 تا 6 کیلوگرم متغیر است و وزن دو نفره ی آن در بین 5 تا 8 کیلوگرم می باشد. لایه های ضخیم برای استحکام بیشتر با قیمت بسیار ارزان و به صرفه برای استفاده های دائمی و راحتی در منزل و اتاق پذیرایی معمولا جنس بدنه های مبل شنی باید بسیار محکم باشد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا در هنگام استفاده از آن به دلیل انعطاف پذیری آن ممکن است در صورتی که جنس بدنه مبل های شنی ضعیف باشد خیلی زود از هم باز شده و دچار پارگی شود به همین دلیل این نوع محصولات قاعدتا باید از کیفیت بسیار بالایی تشکیل شده باشند که هم به لحاظ کار بردی برای خریداران کاربرد داشته باشد و هم طول عمر بالایی داشته باشند. به این عبارت که اسلام در بدنه جامعه بعنوان یک دین عبادی و شخصی مطرح بوده است و مسلمانان هم اکثراً اسلام به اصطلاح اسلام آمریکایی بوده است و دین بعنوان بر نامه عملی دربین مسلمانان کاربرد نداشت!

چیزی که در رابطه با ولایت فقیه لازم میدانم این است . همچنین لازم به ذکر است با وزن بسیار سبک قابلیت جابجایی دارد. اگر دوخت ها محکم دوخته نشوند ، این مسئله می تواند به یک مسئله جدی تبدیل شود زیرا مبل شنی پاره می شود و برای دوخت دوباره آن لازم است. وزن 9 کیلو گرمی آن حمل محصول را آسان نموده و تحمل وزنی معادل 290 کیلو گرم آن را به یکی از مقاومترین بین بگهای موجود تبدیل نموده است. در صورت نیاز به خرید مبل شنی یک نفره و دو نفره، کافیست که مدل های موجود در فروشگاه را بررسی کنید. حالا شما می توانید این مقاله را بخوانید و مدل های پرفروش و با کیفیت مبل های شنی را خریداری کنید و از آن لذت ببرید . مبل های شنی حتی مناسب برای اتاق نشیمن و دفاتر کار مناسب ترند هستنند. به عنوان نشیمن مقابل تلویزیون، در اتاق خواب، در اتاق کار یا اتاق استراحت یا به عنوان پاف جلو مبلی آنها را در مقابل مبل قرار دهید. ریز بودن این دانه ها به فرم پذیری بیشتر آنها کمک می کند. در ادامه بیشتر درباره عوامل موثر بر قیمت بین بگ صحبت می کنیم. اگر چه سنگینی وزن آنها باعث هزینه بیشتر می شود اما برای استفاده در فضای باز ضروری است چرا که در مقابل پارگی و خراش و در هر آب و هوایی به خوبی مقاومت می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن