بین بگ یا مبل شنی را بیشتر بشناسیم

پس از برش پارچههای رویه و استر نوبت به آماده سازی محتوای داخل مبل میشود که عموما از دانههای یونولیت میباشد. ر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پس از برش پارچههای رویه و استر نوبت به آماده سازی محتوای داخل مبل میشود که عموما از دانههای یونولیت میباشد. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ بین بگ شیک، زیبا، کیفی، با طرح و رنگ دلخواه و مناسب را برای شما آماده کردهایم. حتی این محصولات را میتوان در نمونه های سه و چهار نفره مشاهده کرد که البته این مدلها بسیار کمیاب میباشند و دلیل آن نیز عدم استقبال از سمت خریداران این محصولات است. در مورد اندازه باید مشخص کنید که قرار است بر روی این صندلیها یک فرد بزرگسال بنشیند و یا یک کودک از آن استفاده نماید! این دسته از صندلیها برای راحتی، آسایش و آرامش شما طراحی و تولید شدهاند، حیف است کارایی آنها را فدای قیمتشان نمایید! دو مورد آخر برای خریدارانی که قصد استفاده از این مبلها را در محیطها و مکانهای مرطوب و شرجی همچون استخرها دارند، بسیار حائز اهمیت است. بین بگ یا مبل شنی بهترین گزینه برای آن دسته از افرادی است که در منزل خود با کمبود فضا مواجهاند و یا از شکل و فرم مبلهای کلاسیک و روتین خود خسته شدهاند. بین بگ ها که با نام هپی چیر یا مبل شنی هم شناخته میشوند در واقع نوعی از مبلمان هستند که با دانه های ریز پلی استایرن یا EPS پر میشوند. This a​rticle has been writt​en by GSA Content G en erator DE᠎MO !

هپی چیر مدل اربیت دارای روکش زیپ دار و قابل شستشو همراه با آستری بوده و این امکان را فراهم می سازد تا براحتی بصورت دستی و یا مستقیما با ماشین لباسشویی شستشو شود. هپی چیر مدل کامفی دارای روکش زیپ دار و قابل شستشو همراه با آستری بوده و این امکان را فراهم می سازد تا براحتی بصورت دستی و یا مستقیما با ماشین لباسشویی شستشو شود. هپی چیرها با کیفیت بالا بیشتر از 200 کیلوگرم وزن شخص را تحمل می کنند. فیلر داخلی, یا همان EPS, باعث میشود هپی چیر ها راحتترین نوع مبلمان در دنیا محسوب شوند. هیپی چیر یا همان بین بگ در واقع اسم های دیگر مبل شنی هستند که در بازار به آن گفته میشود. بین بگ مدل کامفی بهترین گزینه برای اتاق نشیمن, اتاق خواب فرزند نوجوان شما و یا حتی بالکن منزل شما ست و این به دلیل ابعاد مناسب و تک نفره این محصول و فضای لوکس و دلنشینی است که ایجاد میکند. پس بهتر است بیش از توجه نمودن به قیمت آنها، ویژگیهای دیگری همچون: ظرفیت، رنگ، کیفیت جنس و دوخت رویه را مد نظر خود قرار دهید. فاکتور مهم دیگری که باید موقع انتخاب و خرید بینبگ مورد توجه باشد، جنس رویه آن است.

گرچه امروزه برای ساخت این قبیل از صندلیهای راحتی از شن هم استفاده میشود؛ اما به دلایل زیادی اغلب تولید کنندگان به جای شن از متریالهای دیگری مانند یونولیت برای پر کردن داخل آنها کمک میگیرند. گفتنی است که سنگینی این قبیل از صندلیها در مقایسه با مبلهای راحتی معمولی در واقع ناچیز و حمل و نقلشان نیز بسیار آسانتر است. بینبگ یک نوع صندلی راحتی با طراحی جذاب و قابل فرو رفتن به سبب متریال شنی است که در داخل سه لایه آن ریخته شده است. نخستین نکته در باره خرید بینبگ یا همان هپیچیر توجه به ظرفیت نشیمنی آن است، این دسته از صندلیها در سه نوع: تک نفره، دو نفره و همچنین سه نفره طراحی، تولید و به بازار مصرف عرضه میشوند، البته مدلهای سه نفره کمتر از دو مدل دیگر تولید و در معرض فروش قرار میگیرند. اما جدا از مسئله طراحی ظاهری مبل های شنی ، یک مبل شنی از ساختار سه بخشی یا سه لایه تشکیل شده است که با کنار هم قرار گرفتن این سه لایه ، مبل شنی یا بین بگ تولید می شود . نخ های بسیار مرغوب و دوخت با کیفیت و دوبله درآستری و روکش این محصول خیالی آسوده و بدور از نگرانی بابت شکافتگی را ضمانت میکند.

برای بخش داخلی محصول از محتویاتی تحت عنوان فیبر مصنوعی استفاده شده که مانند دانه های شن در کنار یکدیگر قرار داشته و سپس به آستر داخلی محصول منتقل می شوند. مینینیم بر اساس تجربه، در زمینه انتخاب طرح پیشنهاد میکند که از مبلهای شنی با طرح شمعی و گلابی که تا به امروز پر فروشترین مدلهای این صندلیها هستند، انتخاب و خریداری نمایید. در واقع اصل و اساس ماندگاری یک صندلی اینچنینی به کیفیت دوخت آن مربوط می شود؛ فرقی ندارد که این قبیل از محصولات با شن یا با یونولیت پر شده باشند، چرا که به محض نشستن بر روی آنها صندلی تغییر حالت میدهد. توجه کنید در صورت خرید آنلاین این محصول از سایتهای دارای نماد اعتماد الکترونیک سفارشتان را ثبت کنید تا علاوه بر ضمانت قیمت و کیفیت متریال بهکارگیری شده در ساخت و طراحی مبل شنی، پشتیبانی و مشاوره خرید نیز به شما داده و خیالتان را بابت امنیت خریدی که انجام میدهید راحت کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن