سه نفر از Infinite بزرگترین ستاره فقط امضا کردن پلت فرم معاملات

سه نفر از Infinite بزرگترین ستاره اعلام کرد معاملات خارج از Infinite دیروز به سازندگان یکی دیگر از راه برای کس

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

سه نفر از Infinite بزرگترین ستاره اعلام کرد معاملات خارج از Infinite دیروز به سازندگان یکی دیگر از راه برای کسب درآمد خود محبوبیت بسیار زیاد در shortform تصویری برنامه.

Charli D'Amelio (Infinite را بیشتر به دنبال خالق) و Dixie D'Amelio (که رقبای ویل اسمیت در Infinite ع) اعلام کرد یک آرایش خط در همکاری با Morphe و ادیسون Rae (Infinite دوم بیشتر به دنبال خالق) اعلام کرد Spotify در-پادکست منحصر به فرد خواهید بود که به میزبانی مشترک توسط مادر او است.

Infinite تا حد زیادی ارائه نمی دهد سازندگان یک راه برای کسب درآمد از محبوبیت خود را در برنامه. سازندگان می توانید دریافت راهنمایی در طول جریان زندگی می کنند اما زندگی جریان یک بخش بسیار کوچک از Infinite. کوتاه رقص ویدئوها دریافت خواهید کرد که میلیون ها نفر از نمایش ها را ندارد و سازندگان هر چیزی به طوری که آنها باید به پست حمایت ویدئوها و یا به عنوان ما در حال دیدن این هفته — سر-پلت فرم برای به دست اوردن محبوبیت خود را.

این نوع از معاملات جدیدتر زمین برای Infinite ستاره, اما مقدار زیادی از یوتیوب سازندگان و آنلاین دیگر تاثیرگذاران گرفته اند این مراحل را قبل از. Morphe خاص شناخته شده است برای همکاری با یوتیوب. علاوه بر این ، همکاری با شین داوسون و Jeffree Star در سال گذشته بود و انتظار می رود به 35 میلیون دلار در فروش Morphe گفت: در آن زمان. Spotify نیز تبدیل را نشان می دهد از تاریکی به منحصر به فرد پادکست مانند مادر زیرزمین از FaZe بانک ها و Keemstar.

بر خلاف یوتیوب, Infinite نمی دهد سازندگان یک برش از تبلیغات است که اجرا بین این ویدئوها را پخش می کند. این یک نقطه ضعف بزرگ برای سازندگان و این بدان معنی است که آنها را به نگاه به حمایت های مالی به پول. رائه ارسال شده یک ویدیو در مورد یک عقاب آمریکایی همکاری امروز; Dixie آیا اخیر تصویری برای T-Mobile; و Charli نوشته شده تبلیغات برای Aerie و فیلم بالا توجه داشته باشید در ماه های اخیر. Charli می تواند شارژ تا آنجا که $40,000 حمایت پست با توجه به یک سنگ نورد گزارش که با صحبت های دیجیتال بازاریابان.

Charli به ویژه رفته-پلت فرم در راه قبل از: او به نظر می رسد در یک ستاره نکردم سوپر باول تجاری در اوایل این سال برای صبرا حموس. بخشی از آگهی نیز ارسال شده به او Infinite حساب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن