چه چیزی یک جکوزی بادی را می سازد؟

دستگاههای بازی متنوع، امن و مدرن، شاید تمام چیزی باشند که از یک شهربازی خوب توقع داریم. شهربازی گاندو اولین ش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

دستگاههای بازی متنوع، امن و مدرن، شاید تمام چیزی باشند که از یک شهربازی خوب توقع داریم. شهربازی گاندو اولین شهربازی مسقف شیراز است اما دستگاههای آن به هیچ عنوان قدیمی نیست. شهربازی لونا پارک فاصله کمی از جاهای دیدنی معروف شیراز مثل حافظیه شیراز و باغ دلگشا شیراز دارد. این شهربازی نوساز و مدرن هم در صبح و هم بعد از ظهر پذیرای کودکان و خانوادههاست. شهربازی شهر شادی شیراز در یکی از معروفترین و شلوغترین مجتمعهای تجاری و تفریحی شیراز یعنی مجتمع ستاره فارس واقع شده است. مجموعهٔ ورزشی انقلاب یا باشگاه انقلاب یک مجموعه ورزشی در شهر تهران است که پس از انقلاب به سازمان تربیت بدنی واگذار شد. نمایندگی اینتکس ایران سایت اینتکس شو انواع مدل های جکوزی بادی حرفه ای دو نفره و چهار نفره و شش نفره را با گرمکن پر قدرت و پمپ جت ماساژ با کیفیت شرکتی که به صورت اورجینال ساخته میشوند را در سراسر شهر های ایران با خدمات پس از فروش و فروش قطعات اصلی و لوازم جانبی عرضه مینماید . فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد. ​Th​is a᠎rtic le h as be​en w​ri tten with the ᠎help of GSA C᠎on tent Gen᠎er at or Dem ov ersi᠎on!

با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست. مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب هماکنون، در بر دارندهٔ ۱۰٬۰۰۰ متر مربع فضای فرهنگی و ۶۰ هکتار فضای سرپوشیده و روباز ورزشی است. جکوزی های بادی را با دو برند اصلی شرکت اینتکس و شرکت بست وی آمریکا در اشکال دایره و بیضی و مربع یا مستطیل تولید میشوند که نسبت به فضا های مختلف قابلیت نصب و اجرا را دارند .

شش ورزشگاه تنیس در این مجموعه به صورت یک زنجیره به هم پیوند دارند. همچنین یک درپوش بادی نیز به همراه تمامی جکوزی بادی اینتکس و بست وی قرار داده شده که می توان بعد از هر بار استفاده از جکوزی بادی به گرم ماندن آب درون جکوزی بادی کمک کرد و همچنین از ورود هر گونه حشره و یا شاخ و برگ درختان جلوگیری نمود . نخستین سالن سرپوشیدهٔ اسکیت کشور است که مجهز به کفپوش تخصصی اسکیت (stilmat) میباشد که در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود. همچنین شش استادیوم تنیس ۱٬۰۰۰ و ۱٬۵۰۰ نفری و یک استادیوم مرکزی ۵۰۰۰ نفری و در مجموع ۳۰ زمین تنیس روباز و همچنین هفت زمین سرپوشیدهٔ تنیس. در دیگر ورزشگاههای دنیا، یک استادیوم بزرگ و یک زمین کوچک در کنار یکدیگر قرار دارد. اجزای سیستم تصفیه جکوزیهای چند نفره تجهیزات استخرهای کوچک میباشد. جکوزی چند نفره که در ساختمانها و محلهای عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. جکوزی چند نفره از مصالح ساختمانی و با همان شرایط دیوارهای استخر ساخته میشود. جکوزی فضایی استخر مانند است که در آن آب توسط پمپ­های مختلف به دیواره داخل جکوزی پمپاژ می­شود. پمپ تصفیه پمپ تصفیه در سیستم جکوزی مانند کار پمپ تصفیه استخر میباشد آب را از کف جکوزی گرفته و پس از عبور از صافی اولیه به سمت صافیهای اصلی هدایت میکند.

زیرا گرمای آب آسیب جدی به نوزاد داخل رحم مادر وارد می­کند. این نوع جکوزی مانند وان است و از پمپ برای تامین فشار مورد نیاز جت­ها استفاده می­کند. جکوزی چندنفره با توجه به ظرفیت آن (۲ نفره، ۴نفره، ۶نفره، ۸ نفره، ۱۲نفره) دارای ابعاد مختلفی است؛ داخل آن از آب پر شده و توسط جتهایی به داخل آن از اطراف با فشار معین آب گرم دمیده میشود. بدیهی است که هر شخص در بدو ورود به جکوزی در حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده مینماید. هر فرد در زمان استفاده از حمام در حالت عادی حدود ۱۸۰ لیتر آب مصرف مینماید. جالب است بدانیم یک جکوزی با حدود ۶۰ لیتر آب پر میشود ! در ایران این نوع وان­ها، با همان برند جکوزی شناخته می­شوند. هم چنین از نظر نوع ساختار نیز شما می توانید جکوزی بادی گرد را به عنوان محبوب ترین نوع این محصولات در نظر بگیرید. در واقع این محصول دارای پمپ باد سرخود بوده که به ساده ترین شکل ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این محصول کنید. این محصول کاربردی به راحت ترین حالت راه اندازی و نصب خواهد شد و در نتیجه می تواند موقعیت دلخواهی به وجود آورد که افراد در آن به آرامش خواهند رسید.

Con te nt h​as been gen᠎erated ᠎by GSA Con te nt G᠎en erator D​emov ersi on !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن