چیزهای جدید در مورد جکوزی بادی

دو عدد دستگیره در دو طرف جکوزی وجود دارند که میتوانید به صورت دو نفری دو طرف جکوزی بادی را محکم گرفته و بدون

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

دو عدد دستگیره در دو طرف جکوزی وجود دارند که میتوانید به صورت دو نفری دو طرف جکوزی بادی را محکم گرفته و بدون زحمت زیادی آن را بلند و جابهجا کنید. از کاربرد مفید استفاده از روکش، جلوگیری از کثیف شدن آب جکوزی و دور نگه داشتن آن از حشرات و برگ درختان است که با این کارایی مهم، زحمت هر بار آبگیری و ضد عفونی آب استخر را برای شما کاهش میدهد. پمپ،عمل تصفیه و گرم کردن آب را تا ۴۲ درجه سانتیگراد انجام میدهد. جکوزی بادی حرفهای ۶ نفره اینتکس یک حوض آب گرم کوچک با تجهیزات کامل است که به دلیل شکل و شمایل زیبا و جمع و جور، به یک جکوزی بادی پر فروش تبدیل شده است. همچنین این جکوزی بادی پرتابل اینتکس وزن بسیار کمتری نسبت به جکوزی های غیر بادی داشته که در کنار قیمتی مقرون به صرفه به یکی از پر فروش ترین جکوزی های بادی پیش ساخته تبدیل شده است.

اکثریت افراد فضای کافی برای نصب و راه اندازی جکوزی های بادی پیش ساخته و یا فایبر گلاس و بتنی را دارند و برای رفع خستگی ناشی از کار روزانه و یا آب درمانی از این محصول کار آمد استفاده میکنند ، اما افرادی دیگر نیز هستند که این امکان برای آنها وجود ندارد و یا فضای کافی ندارند که جکوزی بتنی و فایبر گلاس احداث کنند و به دنبال جکوزی بادی آماده هستند و از طرفی میخواهند که قیمت ارزان داشته باشد و در زمان کمتری نصب و راه اندازی شود . خبر خوب این که ساخت شهربازی روباز این مجتمع هم در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر در مرحله خاکبرداری است. جکوزی بادی بست وی با جنس بدنه پی وی سی با ضخامت 4 لایه و کیفیت بالا ساخته شده و در داخل این پی وی سی از الیاف ابریشم مصنوعی به صورت تارهای سیمی به کار رفته است که باعث استحکام بیشتر جکوزی در برابر فشار و وزن آب و تکیه دادن اشخاص داخل جکوزی میشود . زیرا گرمای آب آسیب جدی به نوزاد داخل رحم مادر وارد می­کند. محصول شما مجهز به یک دستگاه حباب ساز است که آب جکوزی بادی را به تلاطم انداخته و لذت آبتنی را مضاعف میکند.

​Post has been g​en᠎erat ed by GSA​ C on te᠎nt G enerator Dem᠎over sion​.

افرادی که از مشکلات عضلانی و مفصلی رنج میبرد، با آبتنی درون آب گرم میتوانند این درد خود را کاهش داده و آرامش را برای خود به ارمغان آورند. جنس بدنه جکوزی بادی پیش ساخته برند اینتکس از پی وی سی چند لایه ضخیم و نخ ابریشم به صورت تار و پود و شبکه ای ساخته شده است که در برابر فشار باد و وزن آب بسیار محکم میباشد . روی این صفحه کنترل دکمههایی تعبیه شده که با لمس آنها میتوانید بر اساس ترجیح خود دمای آب را بین ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد تنظیم کرده و یک حوضچه آب گرم به وجود آورید. محصولات مشابه جکوزی بادی حرفهای ۴ نفره اینتکس با دیگر ابعاد و رنگبندیهای مختلف و با بهترین کیفیت در پایین صفحه به نمایش در آمدهاند. جکوزی بادی حرفهای ارزان قیمت اینتکس دارای یک سیستم گرمایشی است که به وسیله صفحه کنترل کارایی خود را نشان میدهد. جکوزی بادی چهار نفره بست وی دارای 8 نازل جت است که میتوان گفت بهترین و کاملترین پمپ را دارد و چهار عمل لازم برای راه اندازی جکوزی را انجام میدهد که شامل باد کردن بدنه جکوزی , جت کردن آب , گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , تصفیه آب داخل جکوزی , میشود .

اکثریت این جکوزی های بادی دارای لوازم کامل مانند گرمکن آب با قدرت هیتر بالا ، ماساژور و ایرجت ، فیلتر تصفیه آب ،نمایشگر فشار سنج ، سبد قرص کلر جهت ضد عفونی کردن آب جکوزی بادی ، درپوش جهت جلوگیری کردن از ریختن آشغال و گرد و خاک در داخل جکوزی ، زیر انداز برای جلوگیری از صدمه دیدن بدنه جکوزی از سطح زمین ، ساک حمل و نقل برای جا به جایی راحت تر، آچار مخصوص ، رابط نصب شلنگ ، دریچه تخلیه آب از کف ، پمپ باد مخصوص بدنه جکوزی بادی و خدمات پس از فروش در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینترنتی اینتکس سایت شاپ اینتکس را دارد . قیمت پایین و حجم کم , جا به جایی آسان , طراحی زیبا , دوام زیاد از دیگر خصوصیت های جکوزی بادی پرتابل بست وی میباشد . اما با تهیه و خرید جکوزی بادی آماده و سونای پیش ساخته شرکت اینتکس و شرکت بست وی تمامی این مشکلات رفع شده و با هزینه بسیار کم و در زمان کمتری میتوانید جکوزی بادی را نصب و راه اندازی کنید و تمامی اعضای خانواده از آن برای رفع خستگی روزانه بهره ببرید . جنس محصول از وینیل سه لایه با طراحی فیبر است که بسیار مستحکم بوده و پایداری و انعطافپذیری جکوزی را تضمین میکند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن