جکوزی بادی تعریف صد و یک

این کالا بسیار کوچک و راحت قابل نصب بوده که میتوان در کمتر از نیم ساعت این محصول را آماده به آبگیری کرد، جکوز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این کالا بسیار کوچک و راحت قابل نصب بوده که میتوان در کمتر از نیم ساعت این محصول را آماده به آبگیری کرد، جکوزی بادی از انواع محصولات پرتابل، سیار یا پیش ساخته بوده که براحتی قابل نقل و انتقال است کافیست آب آن را توسط رابطهای مخصوص که به شلنگ آب متصل میشوند خالی کرده و باد جکوزی را خالی نمایید، جکوزی پیش ساخته نیازی به هزینه های ساخت و احداث جکوزی بتنی را ندارند، دارای ظرفیت های مختلفی هستند و آب را تا درجه مناسب گرم میکنند، با برق شهری کار میکنند و دارای پمپ ماساژ یا همان جت میباشند، بعضی از مدل جکوزی خانگی دارای یک گرمکن است و بعضی دیگر بدون گرمکن هستند. در این نوع جکوزی پس از هر بار مصرف، آب جکوزی تخلیه میشود که بعضی از این نوع جکوزیها مجهز به المنت حرارتی جهت گرم کردن آب نیز هستند. اما در نظر داشته باشید که هر دو عملا در یک سطح هستند، ولی جکوزی­های سرامیکی از موادی ساخته می­شوند که بدنه­اش شکننده و سخت است. جالب است بدانیم یک جکوزی با حدود ۶۰ لیتر آب پر میشود !

هر فرد در زمان استفاده از حمام در حالت عادی حدود ۱۸۰ لیتر آب مصرف مینماید. میتوان فشارسنج را بعد از هر بار باد کردن، به درون دریچه فرو برد و میزان باد را تنظیم کرد. این کالا دارای دستگاه هیتر بوده که به صورت دیجیتالی امکان تنظیم دما ، فشار آب و تصفیه آب را بهره مند خواهد بود. به علاوه دارای کیتهای تنظیم کننده کلر و پی اچ میباشد. این جکوزی بادی اینتکس دارای یک دریچه تخلیه آب , چندین سوراخ در کف برای هوادهی جهت جت کردن پمپ و پرتاب آب با فشار به سمت بیرون , درپوش جکوزی بادی , رابط شلنگ , سبد درجه دار برای پخش کردن کلر در آب , است . در این حالت بدن انسان برای تنظیف کاملاً آماده است زیرا آب به جسم چربیهای آلوده موجود بر روی پوست نفوذ کرده و به سادگی این چربیها آماده جدا شدن از بدن هستند لذا پس از این مرحله ماساژ شما به سادگی توسط بلوئرهای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع کل جکوزی را تبدیل به یک وان پر از کف خواهید کرد.

جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضلههای مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قوی از طریق لولههای تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده میشود. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژدادن عضله های مختلف بدن بکار می رود.از جکوزی به منظور رفع خستگی وماساژدادن آبی استفاده می شود ماساژ در زیر آب از روش های درمانی بسیار موثر در رفع درد عضلات مفاصل واستخوان میباشد. لازم به ذکر است که گرما باعث شل شدن عضلات می شود، اما قدرت عضله را کم نمی کند و باعث ناتوانی آن نمی شود، بلکه باعث کاهش احساس گرفتگی و کوفتگی می شود. جکوزی قدرت عضلات را کم نمی کند وقتی فرد در محیط گرم قرار می گیرد، عروق مرکزی اش تنگ و عروق محیطی بدنش گشاد می شوند و گردش خون در عضلاتش افزایش پیدا می کنند. برخی از بیماران نیز برای جلوگیری و یا بهبود آسیب در ناحیه اسکلت و عضلات نیاز به بهره مندی از آب گرم دارند تا آبدرمانی را به دست آورند و در نهایت بتوانند در طولانی مدت بهبود حاصل شود. ​This post h​as be​en w​ritt᠎en ᠎by GSA Content Generator᠎ D em ov᠎ersi on!

در ایران این نوع محصولات غالباً با همان نام تجاری جکوزی و گاهی هم با نامهایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته میشوند. جکوزی چند نفره از مصالح ساختمانی و با همان شرایط دیوارهای استخر ساخته میشود. اگر میخواهید با دل راحت به زیارت شاهچراغ یا بازدید از جاهای تاریخی شهر بروید، شهربازی ایران پارک همان جایی است که نیاز دارید. بدنه جکوزی یکنفره که در حمام یا در اتاقها نصب میشود معمولاً از جنس فایبرگلاس ساخته میشود. جکوزی یکنفره مانند وان حمام بوده وجهت تأمین فشار مورد نیاز جتها از یک پمپ استفاده میکند. جکوزی از نظر گنجایش به دو دسته یکنفره و چندنفره تقسیم میشود. در طرح جدید این سایت، میتوانید هتل خود را با تضمین کمترین قیمت رزرو کنید و حتی اگر آن هتل را با قیمت کمتری پیدا کردید، از یوتراوز خسارت بگیرید! جکوزی بادی کاملا پرتابل بوده و نصب راحتی داشته و در مقایسه با جکوزی سرامیکی قیمت بسیار ارزانی دارند. بسته به نوع و ابعاد مورد نظر، جکوزیهای بادی قیمت متفاوتی دارند. جکوزی چندنفره با توجه به ظرفیت آن (۲ نفره، ۴نفره، ۶نفره، ۸ نفره، ۱۲نفره) دارای ابعاد مختلفی است؛ داخل آن از آب پر شده و توسط جتهایی به داخل آن از اطراف با فشار معین آب گرم دمیده میشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن