کاناپه بادی و چاک نوریس Impact

سعی کنید فروشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر تنوع بالای محصولات بتواند تمامی تضمینهای لازم را به شما ارائه ده

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

سعی کنید فروشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر تنوع بالای محصولات بتواند تمامی تضمینهای لازم را به شما ارائه دهد. که علاوه بر نیاز به مبل و کاناپه نیاز به تخت را نیز مرتفع می سازد . فروشگاه اینتکس به عنوان نمایندگی فروش کاناپه بادی تخت خواب شو و سایر محصولات بادی در ایران، تاکنون توانسته است علاوه بر تنوع گسترده در محصولات خود به ویژه کاناپههای بادی تخت شو، ضمانت اصالت این محصول به همراه خدمات پس از فروش را به شما ارائه دهد. کاناپه بادی در مقایسه با کاناپه معمولی بسیار نرم و راحت می باشد. شاید این سوال هم در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا به این نوع مبل کاناپه می گویند و چه تفاوتی با مبل معمولی دارد. از ویژگی های دیگر این تشک شیبدار بادی شرکت اینتکس قابلیت استفاده بر روی آب ، کنار استخر و همچنین به عنوان مبل راحتی در داخل منزل را نیز دارد و به دلیل مشبک بودن سطح نشیمن آن باعث ایجاد جریان هوا شده و ضد تعریق می باشد که ساعاتی آرام و بدون استرس را برای شما فراهم می نماید. در واقع کاناپه بادی به مبل راحتی و نیز با باز شدن تشک بادی تبدیل به تشک خواب میشود و میتوانید استراحت کنید .

C​ontent w as created with G SA Con te nt Generator Demoversion !

کاناپه بادی با طراحی زیبا و حالت استانداردی که دارد برای تمامی افراد قابلیت استفاده را دارد . زیرا با مطالعه این مطلب شما با انواع کاناپه بادی و نکات مهمی که هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن ها توجه کنید آشنا می شوید و به راحتی می توانید بهترین مدل کاناپه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. با خواندن بازخوردهای مشتریان به راحتی متوجه خواهید شد که شرکت اینتکس یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات بادی و کاناپه بادی است. کاناپه بادی تخت خواب شو با بدنه نرم و کاملا طبی گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و محل کار میباشد . برای تمیز کردن این کاناپه می توانید از یک پارچه مرطوب استفاده کنید. این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان زخمی شدن کار همه مبل پنجر نمی شود . توجه داشته باشید که با انواع پمپ های باد ماشین و یا پمپ های قوی تر بدنه کاناپه را باد نکنید چرا که باعث سوراخ شدن و یا پاره شدن از روی درز بدنه میشود .  Po st h᠎as  been generat ed by G᠎SA  Content Gene rator DEMO!

کاناپه بادی ۵ کاره با پمپ ۱۱۰ ولت جنس این کاناپه از وینیل براق است و تنها در رنگ مشکی موجود است و یکی از محصولات پرطرفدار اینتکس و منحصر بفرد در طبقه کاناپه های بادی می باشد و محصول سال ۲۰۱۸ می باشد . تحمل وزن کاناپه بادی ۲۰۰کیلوگرم است . بر روی دسته این مبل بادی یک جای بطری یا لیوان طراحی شده است . فروش کاناپه بادی و کاناپه بادی تخت خواب شو یک و دو نفره با قیمت ارزان و انواع کاناپه های بادی تخت شو و مبل بادی تختخواب شو 5 کاره و چند کاره اینتکس و بست وی در سایت اینتکس سنتر نمایندگی پخش و فروش انواع کاناپه بادی تک نفره و 4 نفره intex برای خرید کاناپه بادی تختخواب شو با دفتر فروش اینتکس تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما را در امر خرید یک محصول با کیفیت راهنمایی نمایند . این محصولات با طراحی های مختلف بدنه و رنگ و همچنین در ابعاد متفاوت، موجود هستند.

از ویژگی های خاص این محصول نیز کیفیت بالای آن است که این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند این مدل از مبل بادی را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. قیمت مناسب مبل بادی موجب شده تا فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای نیز همراه باشد. شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . ایلی تویز، نمایندگی رسمی محصولات اینتکس در ایران، با ارائه مجموعه ای گسترده از انواع مبل های بادی ، این اطمینان را به خریداران ایرانی می دهد که می توانند محصولات اینتکس را با کیفیت اصلی دریافت کنند. مبل شیبدار اسپلش یکی از بهترین و راحت ترین نوع تشک های بادی یک نفره از محصولات شرکت اینتکس بوده که از دو لایه بادی با جنس پی وی سی و رویه جیر تشکیل شده است .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن