قایق بادی Cover Up

توجه: بعلت هزینه های بیشتر از قیمت کالا، از فروش چسب بادی تنها بصورت پیکی و پستی معذوریم، برای خرید چسب تعمیر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

توجه: بعلت هزینه های بیشتر از قیمت کالا، از فروش چسب بادی تنها بصورت پیکی و پستی معذوریم، برای خرید چسب تعمیر قایق بصورت تکی باید حضورا از نمایندگی اینتکس این محصول را تهیه نمایید. چسب اینتکس مناسب برای تعمیر قایق میباشد، توجه کنید هنگام درست کردن محصول خود اینکار را به درستی انجام دهید که در روش تعمیر قایق بادی توضیح داده شده است، معمولا سوراخ شدگی ها و پنچری های کوچک و ریز توسط مشتریان قابل تعمیر بوده اند، و در صورتیکه برای اینکار تجربه کافی ندارید و احتمال خرابی قایق بادی خود را میدهید این امر را با کمترین هزینه به نمایندگی اینتکس بسپارید چرا که بعد از تعمیرات اشتباه و خراب شدن قایق، در صورتیکه قابل درست شدن توسط شرکت باشد هزینه زیاد تری دریافت شده و یا احتمال تعمیر نشدن قایق بادی وجود دارد، تعمیر کاران نمایندگی اینتکس با تخصص و دستگهاه های آپارات مخصوصی که برای این کار دارند اقدام به تعمیر این قایق ها میکنند. همان طور که می دانید قایق های بادی گوناگونی این روز ها در بازار وجود دارد که هر یک دارای یک مزیت خاص بوده و با در نظر گرفتن همین مزایا شما می توانید یک خرید هوشمندانه را انجام دهید. This ​post h as ᠎been written by GSA  Content G᠎enerator D​emov​ersi᠎on .

تصویر رنگی قایق بادی مارینر 4 نفره به همراه پارو و پمپ روی قسمت اصلی جعبه ی کارتن قرار داده شده است، کنار این تصویر اندازه ی ابعاد طول، عرض و ارتفاع به صورت اینچ و سانتی متر درج شده است، همینطور نوشته ی MARINER 4 بالای اندازه ابعاد قرار دارد که نشان دهنده ی ظرفیت چهار نفره محصول می باشد، قسمت پایین چند عکس کوچک ساختار و جنس بدنه مارینر را نشان می دهد، سمت چپ بالای صفحه کارتن عکس هایی از لایه ها به کار رفته در بدنه دیده می شود، کنار این عکس ها آیکون های چند ضلعی قرار داده شده که به شکل تصویر به ظرفیت نفرات، پمپ باد دستی، پارو و میزان تحمل وزن قایق بادی اشاره کرده است، نوشته ی اینتکس به عنوان لوگوی کارخانه تولید کننده بالای سمت راست این قسمت جعبه درج شده است، بخش های کناری کارتن یک طرف دارای توضیحات نحوه نگهداری و استفاده از این محصول بوده و طرف دیگر با عکسی نحوه ی جا به جایی و حمل کارتن بسته بندی را توضیح داده است، دو درب برای نگهداری قایق در نظر گرفته شده که امکان خروج محصول از این دو قسمت کارتن می باشد، درب بالا شامل تصاویر رنگی مربوط به لحظه ی استفاده از قایق بادی بوده که چند سطر نوشته درباره ی آن کنار عکس چاپ شده است، همینطور لوازم جانبی موجود در بسته بندی نیز به صورت عکس به همراه بارکد محصول در این قسمت قرار داده شده است. This w as c​reated ​wi᠎th t he he​lp of GSA C on te nt Gener​ator Dem​over᠎sion!

طول هر کدام از قایق های استوانه ای پس از باد شدن به بیش از یک متر می رسد و دسته ها نیز از اندازه متوسطی برخوردار می باشد. دیگر خصوصیت خوبی که این قایق داراست بهره مندی از بدنه ای فوق العاده مقاوم و با کیفیت می باشد. قایق در اصل تشکیل شده از یک ساختار شناوری به نام بدنه و یک ساختار پیشرانش، گاه برای آن عرشهای هم میسازند. خرید قایق بادی : در صورتیکه نیاز به خرید اینترنتی و حضوری یک قایق بادی از معتبر ترین مرکز و نمایندگی فروشگاه قایق های بادی در ایران با قیمت شرکتی را دارید با ما تماس بگیرید این محصولات اصل و فرع نداشته و تماما دارای استاندار ها و تاییدیه های بروز امریکا و اروپا و همچنین تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده است. قدم زدن در هوای آزاد به صورت آزادانه و همچنین در کنار ساحل، یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که افراد می توانند برای ایجاد آرامش انجام دهند که البته در کشور ایران کمی محدود تر نسبت به دیگر کشور های غیر اسلامی می باشد.

در کنار جنس پاروی موجود بر روی قایق و یا پاروهای جانبی که به صورت آزاد میتوان از مارکت داخلی برای قایق خود تهیه کنید، نگاهی هم به محل قرارگیری پاروها بر روی شناور خود بیندازید. این قایق تولید شده از نوع PVC و یا همان وینیل است که تمامی قسمت های داخلی ، کناری و حتی کف این محصول را در بر می گیرد و با توجه به دو و یا سه لایه بودن بخش های اصلی این قایق خیال شما از بابت داشتن یک محصول عالی و مقاوم راحت خواهد بود. نحوه باد کردن:این مدل قایق بادی اینتکس بسیار راحت با استفاده از یک پمپ باد دستی متسط دوبل رایگانی که بهمراه خود دارد باد میشود، طبق شماره بندی ای که کنار هر دریچه بصورت عددی نوشته شده را پر از هوا کنید، دریچه پستونکی را با نازل کوچکتر پمپ باد کرده و توسط دو انگشت بهم فشار دهید، دریچه های پیچ شونده محصول را با استفاده از نازل بزرگتر پمپ اینتکس باد کرده و برای بستن آن را بچرخانید، صندلیهای داخلی را نیز با استفاده از نازل کوچکتر پمپ باد نمایید، برای باد زدن این کالا باید دقت شود و آن را زیاد از حد باد ننمایید چرا که قایق چلنجر باید فشار افراد و لوازم داخل خود را نیز تحمل کند در نتیجه زود تر آسیب میبیند و عمر کوتاه تری خواهد داشت.جهت خالی کردن باد نیز دریچه های پیچ شونده را بسمت مخالف از قسمت پایین چرخانده و دریچه پستونکی را نیز به بیرون بکشید و باد قایق را براحتی خالی نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن