خرید قایق بادی ارزان

فرض کنیم موتور قایق مورد استفاده در این قایق 15 اسب بخار باشد که وزنی معادل 36 کیلوگرم دارد و احتمال میدیم که

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فرض کنیم موتور قایق مورد استفاده در این قایق 15 اسب بخار باشد که وزنی معادل 36 کیلوگرم دارد و احتمال میدیم که 30 کیلوگرم توشه سفر داشته باشیم و همچنین 5 نفر سرنشین با وزن میانگین 100 کیلوگرم ، با یک حساب سر انگشتی میتوانیم به این نتیجه برسیم که این قایق توانایی حمل 5 نفر سرنشین را دارد. این نوع قایق بادی جیمینی موتور قایق بنزینی را از 2 اسب بخار تا 15 اسب بخار ساپورت میکند انواع موتور قایق بنزینی بر روی این قایق بادی تست شده و نتایج متفاوتی از سرعت این قایق بادی بدست آمده است.قابل ذکر است که در کلیه تست ها فقط یک نفره سرنشین روی قایق بادی وجود دارد. سرعت بالای این قایق باعث شده تا افرادی زیادی اقدام به خرید این قایق کنند. خرید قایق بادی ارزان قیمت و با کیفیت بسیار مهم است که فروشگاه اینترنتی اورجینال لند ااین نیاز را برای مشتریهای خود برطرف کرده و انواع قایق های بادی ارزان قیمت اصل و اورجینال را با مرغوبترین کیفیت به فروش میرساند و شما میتوانید برای خرید انواع قایق بادی ارزان حرفهای به این فروشگاه اعتماد کرده و سفارش خود رو ثبت نمایید. یکی دیگر از انواع قایق بادی، قایق بادی های سری فوق العاده می باشد. Th᠎is h as been c​reat​ed ᠎by GSA C᠎onte nt Gen erator DE᠎MO!

معمولا از این قایق ها در آب های آرام همچون دریاچه ها استفاده می شود. از آنجایی که قیمت پایینی دارند، برای ساخت آنها از مواد درجه یک استفاده نشده است. بستگی دارد. قایق بادی اینتکس نسبت به سایر قایق بادی ها دارای قیمت مناسب تر و ارزان تری می باشد. ارزان تر از همه جا انواع قایق بادی اینتکس و بست وی را از نمایندگی اصلی بخرید. سرعت قایقهای بادبانی آبی و تخته موجهای بادبانی به مراتب در آب کم تر است چرا که مقاومت آب سرعت آنها را کاهش میدهد. آنها معمولاً زیر ۱۲ گره حرکت میکنند در حالی که قایقهای هوایی معمولاً بیش از ۴۰ گره سرعت میگیرند. اگر به دنبال سرعت زیاد هستید یا میخواهید اسکی روی آب را تجربه کنید و یا از آن دسته افرادی هستید که همیشه سعی دارند هیجان داشته باشند این قایق بادی بهترین انتخاب برای شما می باشد. جهت متصل کردن پاروهای قایق از دو تکه باید دقت داشت که تکه میانی زیاد پیچانده نشود و اتصال پاروها جهت نگه داشتن پارو از داخل باشد که پارو نیفتد.

قایق های مارینر دارای دو نوع سه نفره و چهار نفره می باشند و برای آب های شور مناسب می باشند. این قایق ها دارای ظرفیت 1 نفره، 2 نفره و 3 نفره می باشند. قایق های جیمینی در ظرفیت های سه نفره تا شش نفره تولید می شوند. همچنین در دور تا دور این قایق ها یک نوار ضربه گیر نصب شده است. همچنین قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی را دارند. همچنین این قایق ها قابلیت نصب موتور برقی را دارند و دارای چندین دریچه باد مجزا می باشند. برخی از مشتریها نیاز به یک قایق بادی ماهیگیری دارند و زمان تفریح خود را با ماهیگیری سپری میکنند. اما اگر میخواهید قایق های ارزانی داشته باشید بهتر است از مدل های دو و یا سه نفره چلنجر و یا سی هاوک خریداری کنید که در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود هستند. در این تفریح دو سکو با ارتفاع 40 و 60 متر وجود دارد که افراد می توانند پس از تجربه سکوی 40 متری، از سکوی 60 متری نیز استفاده نمایند.

از آن می توان بر روی رود ها و اب های کوچک و کم استفاده کرد و برای اهداف تفریحی طراحی شده اند. به افراد داخل قایق هیچ تهدیدی نمی کند دریچه های قسمت بادی قایق بادی با 3 یا 4 دریچه مجزا طراحی شده اند که به پر و خالی شدن قایق کمک کرده و زمان کمتری را می طلبد. این قایق بادی به سوپاپ یکطرفه خروج آب مجهز است ، در صورتی که داخل قایق با آب پر شود این سوپاپ را باز میکنید تا آب داخل قایق تخلیه شود. مسیر پیش رو را ادامه دهید تا به خانه ای برسید و وارد درب ورودی خانه شوید. پس از کات سین، به بیرون از خانه باز گردید و مسیر را به سمت ساختمان دیگری ادامه دهید. ماهیهای کوچکتری نیز در این نزدیکی وجود دارد، اما ماهیای که به آن نیاز دارید، بزرگترین ماهی است، وقتی روی قایق و رو به قایقخانه است، معمولاً کمی به سمت چپ در مقابل قایقخانه شنا میکند. این قایق وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل است. بهتر از همه، آنها نیازی به حمل و نقل یا قفسههای قایق ندارند، همانطور که در مورد قایقهای محفظه سخت اتفاق میافتد. اینکه یک قایق قابل حمل خریداری کنید بسیار مهم است؛ چرا که میتوانید این محصول را با خود به شمال یا جنوب ببرید یا در زمان تفریحات خارج از شهر به سمت دریاچهها و سدها رفته و از قایق بادی قابل حمل خود استفاده کنید و لحظات خاطرهانگیزی را به ثبت برسانید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن