مبل بادی: یک فهرست از 11 چیز که شما را در وضعیت خیلی خوب قرار می‌دهند. | مزاج}

این گروه بیش از سه دهه است که نسبت به صادرات محصولات تولیدی خود فعالیت میکند و توانسته استانداردهای بینالمللی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این گروه بیش از سه دهه است که نسبت به صادرات محصولات تولیدی خود فعالیت میکند و توانسته استانداردهای بینالمللی کیفیت را بهدست آورد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و زیر نظر گروهی از متخصصین، طراحان و مهندسین حرفهای نسبت به تولید محصولاتی با کیفیت اقدام میکند. این مجموعه در سال ۱۳۹۳ و با رویکرد توسعه شرکتی دانش بنیان توسط دکتر سعید مصدقی پا به عرصه تجارت گذاشت. این کلینیک در صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته مشغول به فعالیت است که به ارائه محصولات دانش بنیان در صنعت فرش ماشینی میپردازد. این مجموعه حاصل تجربه و مدیریت بیش از ربع قرن فعالیت مدیران شرکت رایانه صنعت است که در زمینه تولید مبلمان و صندلیهای اداری استاندارد و همچنین ارگونومیک به تولید محصول پرداخته است. میز و صندلی فلزی باز، انواع محصولات دکوراتیو، انواع سرویس ناهارخوری، انواع پاف و باکس، از جمله تولیدات این مجموعه بهشمار میرود. شعار این مجموعه ار «جور دیگر باید چید» است و علاوه بر تولید و عرضه انواع محصولات در داخل کشور به صادرات نیز روی آورده است.

همچنین ایتال فوم نیز در زمینه تولید انواع مبلمان اداری وخانگی فعالیت دارد. ونیش برندی در زمینه محصولات لکه بر و متعلق به شرکت «Reckitt Benckiser» است. فارست مبل شعار «همنشین شویم» را با هدف القای حس راحتی و آرامش در استفاده از مبل برای ورود به وب سایت خود انتخاب کرده است. بست وی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۴ آغاز کرده است و در زمینه تخته شناهای بادوام، استخر بادی، حمامهای پرتابل، صندلیهای بادی پارچهای و تاشو و همچنین قایقهای ورزشی و تفریحی به تولید محصول میپردازد. فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد.

This data was do​ne  with t he help of GSA C᠎onte​nt ᠎Ge nerator ​DE​MO.

پمپ های باد برای پر و خالی کردن محصولات بادی، تشک بادی جامپینگ کودکان، وان بادی حمام، پمپ تصفیه آب استخر، جلیقه نجات بزرگسال و کودک برند یاماها و ایرانی، پمپ تصفیه آب شنی استخر، پمپ تصفیه آب فیلتری استخر، جکوزی بادی پیش ساخته، چادر بادی کودک، موتور برقی قایق بادی، موتور بنزینی قایق بادی حرفه ای با کف آلومینیومی و فایبر گلاس، انواع تشک بادی روی آب، مبل های بادی روی آب بزرگسال و کودکان، لوازم شنا و تفریحات آبی استخر، قرص کلر، جارو اتوماتیک استخر، سبد پلاستیکی قرص کلر، جارو دستی استخر آماده، شن پمپ تصفیه آب شنی، انواع فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب فیلتری، چادر بازی کودکان در مدل های برزنتی و طرح باغ وحش میله ای، با قیمت اصلی نمایندگی اینتکس به صورت عمده و جزئی خرید و فروش میشود. برای باد کردن مبل بادی بست نیاز به یک پمپ باد است به این صورت که محصول را از بستهبندی خارج کرده و در سطحی کاملا تمیز و بدون هر گونه اشیاء تیز قرار دهید، سپس توسط پمپ بادی اقدام به باد کردن تمامی محفظههای باد مبل فوتبالی کنید و در انتها در پوش دریچههای هوای آن را به خوبی ببندید و محکم کنید تا باد به بیرون راه پیدا نکند.

این مبل بادی بسیار سبک، ایدهای هوشمندانه برای یک مبلمان راحت است که میتوان آن را به راحتی جابهجا کرد. موسسان این شرکت «برادران احمدیان» در سال ۱۳۸۸ از آمریکا به ایران بازگشتند و با هدف کمک به محیط زیست نخستین شوینده سازگار با محیط زیست را روانه بازار کردند. مرکز فروش intexstore انواع مبل بادی اصلی اینتکس را مخصوص استراحت و نشستن در منزل یا محل کار از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس به فروش میرساند . یادتان باشد برای هر نوع تعمیری نیازی نیست به نمایندگی محصول خود مراجعه کرده و مثلا می توان با داشتن یکسری چسب و لایه های اضافه مخصوص، قسمت های سوراخ شده بر روی مبل بادی تان را خودتان رفع و رجوع نمایید. هلگر با سبد کاملی از انواع مبلمان مدرن با تنوعی بالغ بر ۱۵۰ نوع محصول، در حال عرضه کالا، از طریق نمایندگان فروش خود است. برند مبل هلگر به تولید انواع مبلمان مدرن و امروزی میپردازد. در طراحی و تولید محصولات هلگر اصول ارگونومی و راحتی محصول از مرحله تکوین مد نظر قرار گرفته است.

آخرین مطالب