راهنمای چنگیزخان برای اسباب بازی بادی Excellence

عروسک بادی طرح صندلی کودک شاید از آن وسایل مورد نیاز هر اتاق کودکی محسوب شود. به سبب کیفیت بالای محصولات این

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

عروسک بادی طرح صندلی کودک شاید از آن وسایل مورد نیاز هر اتاق کودکی محسوب شود. به سبب کیفیت بالای محصولات این شرکت تمام افراد در گروه های سنی مختلف بتوانند از آنها استفاده نمایند و تجربه ای منحصر به فرد را در استفاده از وسایل بادی کسب نمایند. فروشگاه اسباب بازی ایلی تویز به صورت مستقیم محصولات این کمپانی را ارائه میکند که همین امر سبب شده تا مصرف کنندگان بتوانند به محصولی دسترسی یابند که دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد. شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . با این تفاسیر بیشک این چادرها حس بینظیری به کودکان خواهند داد . ما قبل از پرداخت تعادل ، عکس های محصولات و بسته ها را به شما نشان خواهیم داد. از آن جا که خرید اینترنتی از لحاظ وقت و هزینه بسیار به صرفه است، علاقهمندان زیادی را به خود جذب کرده است. استخر مستطیلی: شکل ظاهری این استخرها مستطیلی است و به کمک تیوپی که در آن تعبیه شده، باد میشود و به وسیلهی آب ریختن درون آن، پر خواهد شد.

Th᠎is da ta has be en done  wi᠎th GSA C ontent Gen erat or D​emoversion.

سرسره بادی باید شیب استانداردی داشته باشد و در صورت رعایت شدن این استاندارد، از برخورد کودکان به یکدیگر و به دیواره سرسره جلوگیری می شود و اگر این سرسره ها غیر استاندارد ساخته شوند آسیب های جبران ناپذیری را به وجود می آورند. این شناور بادی intex دارای سایبان بوده که هنگام استفاده در فضای بیرونی یا روی آب از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان جلوگیری می کند . لازم به ذکر است که وسایل بادی اسباب بازی بسیار سبک هستند و به همین دلیل به راحتی میتوان آن ها را حمل کرد و چه بسا به دلیل اینکه بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است، در حالتی که باد آن ها را خارج کنید در بسته بندی های کوچکی جای می گیرند و فضای کمی را اشغال می کنند. ضمن آن که این وسایل هزینه بسیار کمتری دارند و به راحتی قابل جابجایی میباشند. استخر توپ رنگ بندی های بسیار زیبایی دارد و به همین دلیل است که کودکان زیادی را به سمت خودش جذب می کند. استخر توپ بادی برای اینکه پر شود به هزار توپ پلاستیکی احتیاج دارد. از طرفی کودک را صاحب یک صندلی جذاب و مخصوص به خود کردهاید.

بی شک داشتن استخر شنا در منزل برای همگان امکان پذیر نیست و از طرفی ممکن است خردسالان کم سن و سالتر را نتوان به استخرها برد. امروزه به دلیل محدودیتهایی که برای رفتن کودکان به بیرون از منزل و یا مکان های شلوغ وجود دارد میبایست این تفریح و سرگرمی کودکان را تا حد امکان در محیط منزل و یا محیط ها امن تامین نمود . انواع مختلفی از وسایل بادی استخر در طرح ها، سایزها و با عمقهای مختلف و در رنگبندیهای شاد و جذاب وجود دارد که شما میتوانید با قرار دادن آن در مهمد کودک، ویلا، حیاط خانه و هر مکان دیگری ساعات خوش و مفرحی را برای کودک خود رقم بزنید. یکی دیگر از سرسره های بادی کودک، قلعه بادی شهربازی است. تجهیزات بازی بادی خانه کودک در انواع مختلفی هستند که می توان به شناورهای آبی، عروسک های بادی، توپ های پلاستیکی رنگی، توپ های بزرگ طرح دار، استخر های بادی، سرسره بادی، سرسره بادی نخل، قلعه بادی شهربازی، استخر توپی خرسی، استخر توپی فیل و استخر توپ بادی قلعه اشاره کرد. دیوارههای این قلعه بادی از ضخامت مناسبی برخوردار است که از پارگی، پرش کودکان و ضربه جلوگیری می کند. همان طور که در تصویر و همچنین عنوان این استخر بادی می بینید، این کالا طرح و نقشی برگرفته از انیمیشن محبوب اسباب بازی ها طراحی شده است که یکی از جذاب ترین انیمیشن های مهیج برای کودکان بوده است.

کالسکه پرنسس بادی دارای یک اسب بادی جداگانه در قسمت جلوی خود می باشد .این محصول بادی اینتکس یکی از پرفروش ترین های شرکت اینتکس محسوب می شود. شما میتوانید برای خرید اسباب بازیهای بادی اینتکس، از میان طرحها و مدلهای متنوعی که در اینتکس کالا جمع آوری شده است، اسباب بازی مورد علاقه فرزند خود را انتخاب و خریداری کنید. در این دسته می توانیم برند مطرح و پرطرفدار اینتکس را ببینیم که از تولیدکنندگان برتر وسایل بازی بادی در دنیاست و انواع استخرهای آب، استخر، استخر توپ، صندلی و توپ بادی و پارک بازی کودک را تولید می کند. وسایل بازی بادی مهدکودک در انواع مختلفی طراحی می شوند که معمولاً در طراحی آنها از شخصیت های جذاب کارتونی و انیمیشن ها استفاده می شود. تور و توپ واترپلو بادی از جمله محصولات بادی 2020 اینتکس محسوب می گردد که با طراحی خاص و ترکیب رنگ بسیار زیبا ، این محصول یکی از پر طرفدار ترین ها از خانواده اسباب بازی های بادی شرکت اینتکس به شمار می آید . قصر بادی مانع از جلوگیری نفوذ آب و رطوبت به داخل آن می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن