شش دلیلی که ثبت آگهی تبلیغاتی شما آن چیزی نیست

شما فقط باید بدانید نوع هدفگیری مخاطب توسط شبکههای تبلیغاتی بر چه اساسی است. متن آگهی شما باید به شکلی باشد ک

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

شما فقط باید بدانید نوع هدفگیری مخاطب توسط شبکههای تبلیغاتی بر چه اساسی است. متن آگهی شما باید به شکلی باشد که کاربر پسند باشد و به این صورت بتوانید مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر خود قرار دهید. در ادامه گزینه هایی که میتوانید به هنگام انتخاب شبکه و دستگاه داشته باشید را با هم مرور می کنیم. بنابراین اگر به دنبال فروش کالا یا خدمات در شهر خاصی هستید، میتوانید با مراجعه به بخش استانها، استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای محاسبه این شاخص، درآمد حاصل از تبلیغات را تقسیم بر هزینه تبلیغات میکنند؛ بنابراین هرچه این عدد بزرگتر باشد، شما تبلیغات بهتری داشتهاید. نوع مخاطب (Audience): تبلیغات شما را بر اساس اینکه مخاطب شما کیست، نشان میدهد. استفاده از این دو رسانه بستگی به مشتریان هدف و نوع محصول یا خدمت شما دارد. این نوع پرداخت به کلیکی شناخته میشود؛ یعنی در ازای هر کلیک که روی تبلیغ شما بشود، به سایت میزبان مبلغی پرداخت میکنید. این هم از تبلیغات نوتیفیکیشن که به Push notification هم شناخته میشود. کمپین ویدیو: این گزینه برای ایجاد تبلیغات یوتیوب و سایر سایت هایی که بخشی از شبکه نمایش گوگل هستند نشان می دهد. مثلاً من به گوگل میگویم اگر با تبلیغاتی که برای شرکت ما میکنی، بازگشت سرمایه دو برابر داشته باشم، من مبلغ مشخصی به تو پرداخت میکنم.

این روش هم در تبلیغات اینترنتی دیده میشود هم در برگزاری رویداد و برنامههای تلویزیونی؛ اما من در دستهبندی اینترنتی قرارش دادم، به خاطر اینکه در حال حاضر بیشتر ویدئوهای فضای مجازی با این روش ساخته میشود ولی بههرحال در تلویزیون و رویدادها هم کاربرد زیادی دارد. خطهای راهنمای واحد آگهی دایره تبلیغات مؤثر، اندازههای تصویر استاندارد شده برای واحدهای آگهی پیشنهاد میکنند. تمامی این هدف ها راهنمای انتخاب کمپین دارند که پس از کلیک بر روی هر کدام کمپین هایی پیشنهاد میدهند. در زیر به برخی از این آگهی ها پرداخته می شود. کاربر با کلیک بر روی این تبلیغ، مستقیم به صفحه اصلی سایت شما یا هرجایی که شما لینک داده باشید، هدایت میشود. در سال ۲۰۱۳، درآمدهای تبلیغات اینترنتی در آمریکا بالغ بر ۴۲٫۸ بیلیون دلار بوده که با ۱۷ درصد افزایش نسبت به ۳۶٫۵۷ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۲ میباشد. اگرهم به زمینه تبلیغات آنلاین علاقمند هستید حتماً به صفحه دوره آموزش «بازاریابی و فروش آنلاین» سری بزنید و سرفصلهای این دوره را مطالعه کنید. رپورتاژ خبری تبلیغات غیرمستقیم به کمک یک گزارش یا مقاله آموزشی است.

اینها تبلیغات بنری هستند. تبلیغات بنری یعنی اینکه شما برای یک مدت زمان مشخص، بنری از یک سایت را میخرید تا تبلیغات خود را در آن قرار دهید. نوین این سرویس را به شما ارائه میدهد تا تبلیغات بنری شما به بهترین شکل انجام شود. یکی از مهمترین ویژگی های سامانه تبلیغات اینترنتی نیازپرداز، پایداری و دائمی بودن آگهی هاست. کتاب نقره ای یکی از بهترین مرجع های آنلاین برای معرفی کسب و کارها است. برای درج آگهی رایگان در کانادا کافیست وارد سایت های زیر شوید, مشاهده وب سایت ثبت نام نماید و درج آگهی رایگان همراه با اطلاعات خواسته شده را تکمیل نماید. وقتی وارد سایتهای پربازدید میشوید، حاشیهها و اطراف آن، عکسها و تصاویر تبلیغاتی را میبینید که با طراحیهای جذاب، خودنمایی میکند. فرض کنید، وارد یک سایت یک فروشگاه اینترنتی شدهاید و چرخی زدهاید، هنگام خروج، آن بالای صفحه از شما میپرسد که میخواهید مطالب یا محصولات جدید به شما اطلاع داده شود یا خیر؟ در صورتی که می خواهید اقدام به درج آگهی در سایت تبلیغاتی رایگان کنید، از نوشته های جذاب و مشتری پسند استفاده کنید. بازگشت سرمایه شما به ازای هزینهای است که برای تبلیغات کردهاید.

در ادامه 7 روش تبلیغات در اینترنت را با هم میخوانیم. قابلیت های دیگری نظیر آگهی ویژه و ثبت اطلاعات بیشتر در این سایت با استفاده از پلن های پولی قابل انجام می باشد. به این معنی که مشتری میتواند بارها به سایت فروشنده مراجعه نماید ولیکن بنگاه دیگر از این بازگشتها پولی دریافت نمیکند و دیگر رفتار کاربر را نیز ثبت نمیکند. پس اجازه دهید ابتدا با قویترین سرویس تبلیغات یعنی گوگل آشنا شویم و بعد سراغ شبکههای تبلیغاتی دیگر برویم. انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد که در کانالها و رسانههای گوناگون اجرا میشوند. قبل از بررسی انواع روشهای تبلیغاتی، از شما میخواهیم که ویدیو زیر را حتماً تماشا کنید. یادتان نرفته که گفتیم قرار است قبل از تبلیغات مشتری خود را بشناسید و مرتبط با آنها تبلیغات کنید. را در خود دارد که در کنار این موارد تبلیغات نیز به عنوان یک رکن اصلی در آن قرار گرفته است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن