10 بهترین در خانه تمرین تجهیزات است که شما را حفظ خواهد کرد مناسب

تجهیزات مناسب ضروری است برای بهترین در خانه تمرین. اعمال فیزیکی بسیار مهم است برای یک زندگی سالم و در خانه تمر

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

تجهیزات مناسب ضروری است برای بهترین در خانه تمرین. اعمال فیزیکی بسیار مهم است برای یک زندگی سالم و در خانه تمرینات یک بخش کلیدی از این به عنوان آنها ارائه مزایای مشابه به عنوان یک تمرین به طور منظم و بدون هزینه اضافی از یک باشگاه بدنسازی است. آنها بسیار مفید برای هر کس به آنها نمی نیاز به مقدار زیادی از زمان و پوشش می تواند هر چیزی از پاهای خود را و glutes خود را به شکم و بازوها. شما حتی می توانید انتخاب کنید برای انجام یک ماساژ کامل بدن, تمرین در خانه!

با تجهیزات مناسب شما قادر خواهید بود به تن عضلات و بدن خود را در بهترین شکل ممکن است. محصولات زیر پوشش 10 تا از بهترین در خانه تمرین تجهیزات.

سه اصلی وجود دارد تمرین انواع شما می توانید در خانه انجام دهید:

  • و glutes
  • شکم و بازوها
  • کامل بدن

به عنوان کلمه نشان می دهد و glutes تمرینات خواهد آمپر تا بدن خود را پایین تر گرفتن آن را قوی و باب روز. کامل تمرین بدن را به شما فرصت برای سوزاندن مقدار زیادی کالری است. شکم و بازوها را می توان به طور مشابه کشیده با استفاده از آیتم های مختلف است که کمک خواهد کرد که افزایش فعالیت های خود را.

نگاهی به محصولات زیر به شما کمک کند کشف کردن که تجهیزات کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به اهداف تمرین خود را در خانه.

و Glutes تجهیزات تمرین

اتمام هر یک از تجهیزات زیر را اگر شما به دنبال برای تمرکز بر روی پاهای خود را تقویت و glutes.

1. Befekt چرخ دنده طناب پرش

این Befekt چرخ دنده طناب پرش ارائه می دهد راحتی فوق العاده در پرش با کیفیت بالا و راحت و ارگونومیک دستگیره. شما می توانید پرش با طناب برای مدت زمان طولانی به عنوان جنگ دست به یقه خواهد جذب عرق و جلوگیری از لغزش. طناب ظهر ساخته شده است به تهیه کردن به نیازهای مردم در هر ارتفاع.

بلبرینگ داخل Befekt چرخ دنده طناب پرش ارائه اصطکاک و صاف چرخش در حالی که مقاوم در برابر سایش شیلنگ تضمین می کند که بند ناف می کند نه در برابر خود است. اضافه کردن این طناب پرش به خود را در صفحه اصلی برنامه تمرین برای پاها و تمرین قلبی.

اتمام این تجهیزات در اینجا!

تبلیغات

2. داوینچی قابل تنظیم مچ پا یا مچ دست وزن

داوینچی قابل تنظیم مچ پا یا مچ دست وزنه آمده در رنگ های مختلف و وزن. نرم درونی پارچه باعث می شود مطمئن شوید که برای جذب هر گونه رطوبت در طول تمرین خود را و نوار چسب محکم کردن باند تنظیم وزن برای هر مچ دست یا مچ پا اندازه.

داوینچی اضافه خواهد شد به یک سطح کاملا جدید به روال تمرین خود را به عنوان آنها خود را تقویت پاها و بازوها. این نیز بزرگ برای مردم بر روی بروید به عنوان شما می توانید آنها را در اطراف خانه که تمیز کردن و پخت و پز, مراقبت از کودکان, و غیره. شما یک تمرین حتی بدون تلاش! با شن و ماسه نشت طبیعت انعطاف پذیر و با کیفیت فوق العاده, DA VINCI وزن بسیار عالی برای علاقه مندان به تمرین و ورزش است.

اتمام این تجهیزات در اینجا!

3. TheraBand گروه مقاومت در برابر مجموعه حلقه

این TheraBand گروههای مقاومت هستند علاوه بر منحصر به فرد خود را در خانه تمرین. باند ایده آل برای هر نوع از ورزش است. شما می توانید انتخاب کنید برای انجام پیلاتس, یوگا, آموزش قدرت و بیشتر. Theraband خواهد شد اضافه کردن انعطاف پذیری در glutes خود را و به شما آموزش مقاومت در برابر.

باندهای بسیار سبک وزن و در عین حال محکم است و می تواند بارها و بارها مورد استفاده به صورت روزانه یا هفتگی تمرینات. حمل آن را با شما در خانه خود را, جای بدنسازی یا یوگا استودیو برای یک تمرین کامل.

اتمام این تجهیزات در اینجا!

Abs و سلاح تجهیزات تمرین

هر یک از تجهیزات زیر را انجام خواهد داد در مجسمه سازی و تقویت عضلات شکم خود را و سلاح.

4. SPRI لوکس وینیل دمبل

تبلیغات

اضافه کردن SPRI لوکس وینیل دمبل به تجهیزات خود را برای آینده خود در خانه تمرین. در آینده به عنوان یک جفت دمبل ارائه راحتی و هوازی خود را و گام به گام آموزش به سطح بعدی. SPRI لوکس, پوشش داده شده با پوشش وینیل که باعث می شود مطمئن شوید که طبقه خود را امن باقی می ماند و دمبل لغزش نیست از دست شما.

با شروع از 1 پوند دمبل رفتن تمام راه را تا 20 پوند است. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که متناسب با curent توانایی ها و اهداف آینده خود را. رشد برخی از کیفیت عضلات و اضافه کردن حرکت منحصر به فرد به آموزش روزانه خود با SPRI لوکس وینیل دمبل.

اتمام این تجهیزات در اینجا!

5. FEIERDUN راهرو جلو و چانه تا نوار

مرحله تمرین خود را با FEIERDUN درگاه نوار. این قفل در به دیوار به سرعت و برگ هیچ اثری به عنوان PVC تشک جلوگیری از هر گونه آسیب و ترک خوردگی. نوار مجموعه در دقیقه. فقط چرخش قطب مطبوعات آن را در برابر دیوار و شما خوب به آن بروید. قابل تنظیم طبیعت از نوار را قادر می سازد آن را برای رفع و تقریبا در هر راهرو.

شما می توانید انتخاب کنید به مجموعه ای از نوار بالا برای سریع تمرین خود را در خانه یا دفتر. انتخاب خود را انجام pullups نشستن یو پی اس نرخهای بحران ، در زمان کمی. نوار خود را به عنوان خصوصی بدنسازی صفحه اصلی ارائه برتر در خانه سینه بازوها و پشت تمرین.

اتمام این تجهیزات در اینجا!

6. TOSAMC با دوام وزنه های مچ دست

TOSAMC با دوام مچ دست وزنه های ساخته شده برای اضافه کردن کیفیت به خود را در خانه تمرین معمول است. مچ وزن چند منظوره است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای یوگا, در حال اجرا, پیاده روی, و بیشتر. شما می توانید ساخت تا عضلات شما و سوزاندن چربی در یک روش ساده و طبیعی است.

ساخته شده از با کیفیت بالا و با دوام و نرم سیلیکون بر وزن ضد عرق و بوی بد-اثبات است. تمرین با finess راحتی و سهولت را با این مچ وزن اگر شما به دنبال به ساخت فوقانی و تحتانی بازوی قدرت است.

تبلیغات

اتمام این تجهیزات در اینجا!

کامل بدن تمرین تجهیزات

اگر شما بیشتر علاقه مند به هدف قرار دادن همه گروه های عضلانی اصلی را در همان زمان بررسی از موارد زیر است تجهیزات و پیدا کردن یکی که شما منافع.

7. Gaiam با کیفیت بالا برگشت تشک یوگا

تشک یوگا Gaiam آمده در سه حالت مختلف قابل توجه رنگ و طرح به اضافه کردن برخی از سرگرم کننده برای تمرین خود را در خانه. یوگا حصیر ضخامت 6mm, به طوری که شما می توانید انجام یوگا خود را به فعالیت در آن به راحتی. بالشتک اضافی باعث می شود که مفاصل خود را ایمن ماندن.

شما شروع به خاموش با یوگا Gaiam رایگان ارائه می دهد کلاس یوگا با حصیر. یوگا استودیو برنامه توسط Gaiam طراحی شده است به شما کمک کند خود را با یوگا فعالیت است. فرش است 6P رایگان معنی آن است که انتخاب سالم برای شما به عنوان آن را شامل نمی شود فتالات, DBP, BBP, DINP, DIDP, از DNOP.

حتی اگر شما هرگز تلاش یوگا وجود دارد هرگز یک زمان بهتر از اکنون شروع. یوگا به شما ارائه خواهد شد یک تمرین بدن و همچنین افزایش انعطاف پذیری و آرامش است.

اتمام این تجهیزات در اینجا!

8. Reehut بلوک یوگا

اگر شما آماده برای شروع یوگا Reehut بلوک یوگا خود را معرفی آسان تر به عنوان شما را با آزمایش های مختلف به شمار. بلوک ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست است که به طور کامل عاری از مواد سمی است. علاوه بر این لبه ها صاف شده به طوری که دست خود را و یا هر بخشی از بدن باقی می ماند بسیار راحت و به عنوان شما آن را لمس کنید.

یوگا بلوک سبک و ساخته شده است با کیفیت بالا فوم است که یک عمر گذشته. شما می توانید انتخاب کنید به نگه داشتن آن در خانه خود را و یا آن را با شما اگر شما در حال سفر. بلوک می آید در هشت رنگ مختلف ساخته شده از فوم Reehut که باعث می شود آن را با دوام و در عین حال محکم است. مهم نیست که اگر شما یک مبتدی و یا حرفه ای Reehut بلوک یوگا به شما کمک خواهد کرد در خود تمام تمرینات بدن.

تبلیغات

اتمام این تجهیزات در اینجا!

9. سهل انگاری ستاره توپ چوگان سرپهن

سهل انگاری ستاره lacross توپ خود را در خانه تمرین آرامش بخش تر و سرگرم کننده است. توپ چند منظوره به عنوان آنها ارائه تسکین درد و به شما یک افزایش انرژی. با اضافه کردن فشار به نقاط مورد نظر توپ را افزایش می دهد جریان خون اجازه می دهد مواد سمی به دور انجام شده است.

را انتخاب کنید برای قرار دادن آن را در زیر خود پشت پا یا زیر ران خود را و خود را منحصر به فرد ماساژ یا تمرین است. شما می توانید انتخاب کنید به استفاده از سهل انگاری توپ را با پیلاتیز یا کلاس یوگا. در آینده یک بسته 2, سهل انگار ستاره چوگان سرپهن توپ یک همراه ایده آل برای تمرینات خود را.

اتمام این تجهیزات در اینجا!

10. REEHUT غلتکی فوم EPP

این REEHUT فوم EPP غلتکی مناسب برای هر ورزشکار و یا خانه تمرین علاقه مندان است. غلتکی ساخته شده است با کیفیت بالا پلی پروپیلن تولیدات اضافه می کند که فوق العاده تراکم و استحکام است. آن مواد منحصر به فرد باعث می شود مطمئن شوید که آن را نمی از دست دادن شکل آن است که مناسب برای تمرینات تعادل, انعطاف پذیری, تقویت و یا توانبخشی. محتوا به طور کامل غیر سمی و قابل بازیافت است.

با چهار اندازه های موجود می توانید آن را تهیه کردن به نیازهای هر کسی. شما می توانید انتخاب کنید برای تمرین در خانه یا ورزشگاه به عنوان آن است که نسبتا آسان برای حمل با توجه به وزن کم آن است. استفاده از آن برای جلوگیری از هر گونه صدمات قبل یا بعد از تمرین خود را.

اتمام این تجهیزات در اینجا!

افکار نهایی

وجود محصولات مختلف در بازار است که شما می توانید برای بهترین در خانه تمرین تجهیزات. هر اضافه خواهد شد کیفیت منحصر به فرد برای تمرین خود را با اجازه دادن به شما برای کار های مختلف عضلات. اگر شما interseted در کار کردن پاهای خود را, سپس آن را ممکن است بهتر است برای انجام یک پرش طناب در حالی که یک تشک یوگا بهتر خواهد بود برای یک تمرین بدن.

شناسایی اهداف خود را و شروع به کار با تجهیزات است که به شما وجود دارد!

راهنمایی های بیشتر در کار کردن در خانه

عکس های اعتباری: Sergio Pedemonte از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن