10 بهترین بدنسازی تجهیزات شما نیاز دارید در سال 2020

رفته اند آن روزها وقتی که یک زندگی سالم و یک شکل کامل به دست آورد می تواند تنها توسط گرسنه خود را. در این دورا

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

رفته اند آن روزها وقتی که یک زندگی سالم و یک شکل کامل به دست آورد می تواند تنها توسط گرسنه خود را. در این دوران مدرن ما باید فعال تر و سالم جایگزین برای "مرگ و رژیم غذایی" چشم انداز. امروز بهتر است برای شروع به سرمایه گذاری در بهترین تجهیزات سالن های بدنسازی برای خانه خود را.

در ابتدا کار کردن و تربیت بدنی شد یک فعالیت فقط محدود به چهار دیوار یک باشگاه ورزشی. در حال حاضر مفهوم "صفحه اصلی بدنسازی" است که تصویب شده توسط بسیاری از مردم است. در خانه تجهیزات ورزش ما فراهم می کند با یک راحت تر و شخصی فضا برای کار کردن در شرکت های مختلف دستگاه بدنسازی خانگی.

مقاله زیر شما را راهنمایی در مورد چگونگی طراحی خود را بسیار خود را کامل جمع و جور صفحه اصلی بدنسازی با برجسته ساختن برخی از بهترین تجهیزات بدنسازی در سال 2020 به سرمایه گذاری در.

چیزهایی که در نظر بگیرید هنگامی که خرید تجهیزات

وجود دارد بسیاری از عوامل در نظر گرفتن قبل از پرش شما را به خرید همه چیز شما نیاز برای بدنسازی صفحه اصلی خود را. در زیر شما پیدا کردن برخی از چیزهایی که شما نیاز به فکر می کنم.

فضا

تصمیم گیری در بهترین تجهیزات بدنسازی کار آسانی نیست. با توجه به چندین خانه بدنسازی, بررسی مهم ترین گام در طراحی در صفحه اصلی بدنسازی این است که انتخاب یک فضایی که مناسب است که اجازه خواهد داد که شما را به عمل رژیم روزانه خود را با سهولت.

داشتن یک ایده روشن در مورد فضا کمک خواهد کرد که شما را انتخاب کنید نوع از صفحه اصلی تجهیزات تمرین شما می تواند داشته باشد. صفحه اصلی تجهیزات ورزشی مانند وزنه های آزاد نیاز به حداکثر 50 فوت مربع از فضای 30 متر مربع فضا مورد نیاز است برای تردمیل, و, معروف, چند, بدنسازی, ایستگاه باید 50-200 فوت مربع.

اهداف

داشتن وضوح در مورد آنچه شما می خواهید برای رسیدن به از طریق خود دستگاه بدنسازی خانگی ضروری است. برخی از مردم به دنبال یک رژیم است که با تمرکز بیشتر بر روی, وزنه برداری, در حالی که دیگران ترجیح می دهند به تمرین بیشتر تمرینات هوازی در راحتی از خانه خود را. شناسایی نیازها و پیگیری است که حفظ خواهد کرد شما انگیزه و اجازه می دهد تا شما را به بسیاری از تجهیزات خود را.

ویژگی های

در حال حاضر که شما باید چند بدنسازی صفحه اصلی ایده های شما می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام ویژگی ها را هر در-تجهیزات خانه سالن ورزش بهترین و مناسب ترین را برای فضای خود را. طیف گسترده ای از دستگاه ورزش در دسترس را می توان طبقه بندی به سه نوع:

وزن بدن های مقاوم به رژیم و تجهیزات

وزن بدن مقاومت است که ساده ترین و موثر رژیم ورزش. این تمرینات طراحی شده برای استفاده از ما وزن خود را به عنوان مقاومت و آن را منجر به تولید بیشتر قدرت عضلانی.

مچ پا وزنه گروههای مقاومت و لوله برخی از معروف وزن بدن مقاوم در برابر تجهیزات صفحه اصلی ورزشگاه. آنها به طور مشخص به عنوان جمع و جور و مقرون به صرفه است.

بلند کردن اجسام وزن رژیم و تجهیزات

آموزش وزن شناخته شده است برای بهبود شکل بدن خود را با دادن آن را به یک مجسمه نگاه آن را به عنوان کمک می کند تا در توسعه لاغر عضلات. پشته و صفحه لود شده در ماشین آلات هستند ایده آل برای آموزش وزن به عنوان آنها در حال امن و آسان برای استفاده. علاوه بر این کابل و قرقره ماشین آلات در نظر گرفته می شود بیشتر موثر برای کاهش وزن, آموزش و معروف برای تطبیق پذیری است.

قلبی رژیم و تجهیزات

تمرینات قلبی بسیار مفید برای سلامت کلی ما و بهبود عملکرد ریه ها و قلب و سیستم گردش خون. تردمیل دوچرخه ثابت, قایقرانی, ماشین آلات و مربیان بیضوی برخی از باید تجهیزات صفحه اصلی ورزشگاه که کامل است اگر شما می خواهید به ويژه قلبی جلسات تمرین در خانه.

قیمت

قلب و وزن آموزش تجهیزات گران و گران قیمت به عنوان آنها طراحی شده بود و چند منظوره و شامل طیف گسترده ای از ویژگی های. بدن مقاومت تجهیزات جري kettlebells یک پرش طناب و یا یک توپ ثبات بودجه پسند اگر شما به دنبال به صرف مقدار زیادی از پول.

تطبیق پذیری

اضافه کردن kettlebells دمبل, مقاوم در برابر گروهها و وزن جلیقه که ثابت کرده اند خود را به, مدرن, چند منظوره و همه کاره بدنسازی صفحه اصلی ملزومات بدنسازی صفحه اصلی خود را یک ایده خوب است. همراه با بهترین تجهیزات بدنسازی این ابزار را به آرامی معجزه در بدن شما است.

10 بهترین بدنسازی صفحه اصلی تجهیزات شما نیاز دارید

هر یک از تجهیزات زیر خواهد بود علاوه بر بزرگ به بدنسازی صفحه اصلی. خود را شناسایی اهداف تمرین فضای در دسترس را به شما و چقدر شما مایل به خرج کردن است. سپس نگاهی به گزینه های زیر برای شناسایی چه کار بهترین برای شما.

تبلیغات

ویراستاران' Top Picks

1. باشگاه بدنسازی خانگی Bowflex سری

تلاش برای بهترین تجهیزات سالن های بدنسازی است یکی از آسان نیست اما خوشبختانه ما جواب را برای شما. Bowflex صفحه اصلی بدنسازی سری قابل اطمینان ترین تجهیزات به منظور تمرین گسترده آموزش وزن.

آن را به یک قدرت میله از 210 پوند. و مقاومت می توان به افزایش 310-410 پوند است. این جور تجهیزات بدنسازی صفحه اصلی اجازه می دهد تا شما را به انجام 60 تمرینات برای انرژی خود را به کل بدن است. برای ایمنی خود را به handgrips در حال طراحی می باشد و شما کنترل بیشتری در طول زاید تمرینات.

مزایا:

  • جمع و جور و صرفه جویی در فضا
  • قدرت مقاومت را می توان افزایش یافته است تا 410 پوند

منفی:

  • پارو زدن تابع هیچ پشتیبانی

اتمام این تجهیزات در اینجا!

2. مارسی اسمیت قفس تمرین ماشین

معروف Marcy اسمیت تجهیزات ورزش برای بدنسازی صفحه اصلی شما را برآورده خواهد شد با نتایج فوری از طریق آن فوق مدرن ویژگی های. چند منظوره بازو فشار از ویژگی های شما اجازه می دهد انجام تمرینات است که افزایش قدرت عضله دوسر و سه سر.

برای طولانی مدت استفاده و بهبود عملکرد هواپیما کابل این دستگاه دارای قدرت 2000 پوند است. سنگین قاب فلزی همراه با 6 وزن ورق گیره که به شما اجازه می دهد برای ذخیره و وزن ماشین و به شما دسترسی آسان. این تک, همه در یک دستگاه را تهیه کردن به تمام تمرین خود را نیاز دارد.

مزایا:

  • می تواند مورد استفاده قرار گیرد به انجام طیف گسترده ای از تمرینات
  • تقویت گروه های عضلانی مختلف

منفی:

  • نصب و راه اندازی سیستم کابل است که کمی پیچیده

اتمام این تجهیزات در اینجا!

بهترین ارزش از همه

3. Weider نهایی بدن کار می کند

برای کسانی که به دنبال یک بودجه دوستانه تجهیزات خانه سالن ورزش Weider نهایی بدن با این نسخهها کار برای آن معروف است توانایی خود را به منظور افزایش قدرت بدن و شکل در یک دوره کوتاه از زمان را بدون شکستن بانک.

شما می توانید کار بر روی ساخت قدرت در قفسه سینه و شانه و ناحیه به راحتی انجام نیمکت فشار از طریق آن بالا قرقره سیستم. علاوه بر این شما می توانید تمرکز بر توسعه هسته ای خود را در منطقه و abs با انجام v-بحران. بالا قرقره سیستم از این خانه ارزان بدنسازی نیز به خوبی کار می کنند در پررنگ خود را به عقب.

تبلیغات

مزایا:

  • جمع و جور و مقرون به صرفه و صرفه جویی در فضا
  • همراه با 90 روز قطعات و گارانتی کار

منفی:

  • صندلی نمی اسلاید بالا و پایین

اتمام این تجهیزات در اینجا!

4. TRX همه در یک باشگاه بدنسازی خانگی بسته نرم افزاری

اگر شما می خواهید برای شروع یک بدنه مقاوم در برابر رژیم و به دنبال کامل خانه کوچک تجهیزات بدنسازی سپس TRX همه در یک باشگاه بدنسازی خانگی بسته نرم افزاری می تواند به حل مشکل خود را. به عنوان نام نشان می دهد, آن را شامل تمام اقلام ضروری مورد نیاز برای بدن صاف و مقاوم در برابر رژیم.

شما یک مربی تعلیق داخل سالن/فضای باز لنگر 4 مختلف باندهای ورزش و بیشتر همه در یک بسته بندی. برای کسانی که فضای زیادی اما هنوز هم می خواهید یک تمرین عالی این تجهیزات برای شما.

مزایا:

  • قابل حمل بدنسازی شما می توانید در هر نقطه
  • چند منظوره و ایده آل برای فضاهای محدود

منفی:

  • هیچ دی وی دی و یا ورزش کتاب راهنمای شامل

اتمام این تجهیزات در اینجا!

5. BodyBoss تمرین بدنسازی صفحه اصلی تجهیزات

این BodyBoss تمرین بدنسازی صفحه اصلی تجهیزات طراحی شده است که بسیار راحت است. این قابل حمل و بسیار جمع و جور دستگاه بدنسازی خانگی دارای تمام ویژگی های که شما می توانید در یک کلاس ، شما می توانید تمرین است که بهبود و توسعه بیشتر هر دو بدن خود را پایین تر و فوقانی بدن. علاوه بر این, آن همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به انجام تمرینات هوازی سریع برای سوزاندن چربی.

مزایا:

  • بسیار سبک وزن و جمع و جور
  • می تواند مورد استفاده قرار گیرد به انجام 300+ تمرینات

منفی:

  • هیچ دستورالعمل گنجانده شده است در مورد نحوه انجام تمرینات

اتمام این تجهیزات در اینجا!

6. تناسب اندام واقعیت 810XLT فوق العاده حداکثر قدرت

تبلیغات

یکی دیگر از اساسی تجهیزات بدنسازی صفحه اصلی تناسب اندام واقعیت 810XLT سوپر مکس با قدرت بالا و پایین ردیف قرقره سیستم است که کمک می کند تا در شکل دهی عضلات قوی تر در بالا و پایین بازگشت. قوی پا نگه دارید و به پایین قابل تنظیم است و می تواند به راحتی با توجه به نیازهای خود را. پایین عقب میره فضای اضافی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای قرار دادن میز و زیر پایی. آن را می تواند پشتیبانی 265 وزن ورق ظرفیت و شامل یک 39" لات نوار.

مزایا:

  • آن را به یک قاب محکم
  • قرقره سیستم موثر برای بالا و پایین پشت

منفی:

  • Assemby طول می کشد کمی طولانی

اتمام این تجهیزات در اینجا!

7. آیکون تناسب اندام طلا بدنسازی XRS

صرفه جویی در فضا آسان برای استفاده و قابل اعتماد کیفیت که آیکون تناسب اندام طلا بدنسازی XRS ایستادگی کردن. بالا قرقره طراحی شده است به منظور افزایش لتونی در حالی که پایین قرقره خواهد خود را به تن عضلات پا. چند گرفتن نوار به شما کنترل بیشتر و ثبات در حالی که ورزش. علاوه بر این شما می توانید یک نمودار ورزش طراحی شده توسط یک مربی حرفه ای.

مزایا:

  • آسان به جمع آوری با دستورالعمل های دقیق
  • مفید تمرین نمودار

منفی:

  • آیا با وزنه

اتمام این تجهیزات در اینجا!

8. کل ورزشگاه 1400 لوکس خانه ورزش تناسب اندام

کل ورزشگاه 1400 Deluxe صفحه اصلی تناسب اندام دستگاه ورزشی تهیه خواهد شد به تمرین خود را در یک ماده از 10-20 دقیقه با تقویت و پررنگ همه گروه های عضلانی اصلی به طور همزمان. شما می توانید 60 و بیشتر در تمرینات با توجه به قلب و وزن آموزش رژیم با استفاده از این تجهیزات است.

مزایا:

  • فایل پیوست شامل به شما گزینه هایی برای ورزش در خانه
  • سنگ ثابت و براحتی با پوست ترکیب هموار

منفی:

  • بالا-نصب فلیپ چارت سخت است برای خواندن

اتمام این تجهیزات در اینجا!

9. OYO شخصی بدنسازی – بدن کامل قابل حمل تجهیزات بدنسازی

تبلیغات

این کل باشگاه بدنسازی خانگی ساخته شده است در چنین راهی که آن را به شما فوری نتایج مثبت است. این SpiraFlex اجازه خواهد داد که شما را به انجام تمرینات فشرده برای از دست دادن چربی. علاوه بر این مانند هر آموزش وزن دستگاه است که ایجاد کردن عضلات و افزایش قدرت هسته اویو شخصی بدنسازی را به شما بدهد این همان منافع است.

مزایا:

  • ایده آل برای هر دو مردان و زنان
  • ایده آل برای افرادی که دوره نقاهت بعد از آسیب

منفی:

  • مقاومت نمی تواند افزایش

اتمام این تجهیزات در اینجا!

10. تلفیقی, حرکت, حمل, بدنسازی

تلفیقی, حرکت, حمل, بدنسازی مناسب برای بدن موثر مقاومت در برابر رژیم. تولید شده با میله های فولادی می تواند وزنه های سنگین و گسترده ای از تمرینات برای مدت زمان طولانی. آموزش دقیق دفترچه به شما کمک در انجام بیش از 200 تمرین برای دریافت بیشتر از آن.

مزایا:

  • Ab غلتک درب و لنگر خوب شده
  • همراه با یک راهنمای تمرینات و مجموعه تمرینات

منفی:

  • غلطک کمی اصطکاک

اتمام این تجهیزات در اینجا!

برخی از سوالات رایج

در هنگام ایجاد خانه خود ورزشگاه بسیاری از مردم اجرا به سوالات. در اینجا برخی از سوالات متداول تر برای کمک به شما در غلبه بر چالش ها در روزهای اولیه کار خود را با بدنسازی صفحه اصلی.

از کجا باید تنظیم کنم تا صفحه اصلی ورزشگاه ؟

راه اندازی موثر در بدنسازی صفحه اصلی به طور کلی یک فرآیند آسان است. را انتخاب کنید یک اتاق است که شما احساس می کنید به اندازه کافی بزرگ است. زیرزمین هستند ایده آل به عنوان آنها معمولا رنگی. و سپس اضافه کردن یک زن و شوهر از لمس برای انتخاب خود را از طریق اتاق خوب روشنایی و سیستم تهویه است.

چه هستند مزایای اصلی ورزشگاه ؟

برای شروع با یک باشگاه بدنسازی خانگی و راحت برای استفاده به عنوان آن را در یک محیط امن و راحت فضا و شما می توانید آن را هر زمان. علاوه بر این, آن است که یک سرمایه گذاری یک بار و به شما صرفه جویی از هزینه های ماهانه از ورزشگاه.

یکبار من باید کار می کنند ؟

برای مبتدیان کار را دو یا سه بار در هر هفته یک شروع خوب است. برای افرادی که به استفاده گسترده تمرینات رفتن به چهار تا پنج بار در هفته ایده آل است.

است تجهیزات بدنسازی امن است ؟

دستگاه بدنسازی خانگی طراحی شده است نگه داشتن در ذهن استاندارد است که اطمینان از ایمنی خود را. آن است که توصیه می شود به خواندن و یادگیری در مورد تجهیزات قبل از استفاده به طوری که شما می توانید با احتیاط و مراقبت است. همچنین مهم است به خواندن دستورالعمل را با دقت قبل از تنظیم همه چیز را.

افکار نهایی

ایجاد یک امن تمرین فضا در خانه ایده خوبی است اگر شما می خواهید به ماندن مداوم با یک شیوه زندگی سالم است. امیدوارم با بهترین دستگاه بدنسازی خانگی در سال 2020 ما توصیه می شود شما قادر خواهید بود به نوبه خود خانه خود را به یک تمرین کامل منطقه با توجه به نیازهای شما.

راهنمایی های بیشتر در ایجاد بدنسازی صفحه اصلی خود را

عکس های اعتباری: ŞULE MAKAROĞLU از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب