10 بهترین هدفون بی سیم برای در حال اجرا

در حال اجرا مانند یک مراقبه برای برخی از مردم است. با هر گام آنها را به دور از مشکلات روزانه و احساس آرامش هنگ

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

در حال اجرا مانند یک مراقبه برای برخی از مردم است. با هر گام آنها را به دور از مشکلات روزانه و احساس آرامش هنگامی که آنها را تکمیل کرده اند که یک مایل را اجرا کنید.

اما به عنوان سال رفتن و تکنولوژی را بهبود می بخشد, مردم یافت دیگر پوشیدنی و لوازم جانبی به منظور افزایش تجربه خود را.

یکی از نمونه های توسعه هدفون بی سیم. به عنوان مردم به فن آوری های پوشیدنی بیشتر مردم درک کنند که پوشیدن هدفون بی سیم می تواند آرامش بخش باشد.

اما پیدا کردن بهترین هدفون بی سیم می تواند یک وظیفه دلهره آور با توجه به گزینه های بی شماری در بازار ارائه می دهد. به شما کمک کند ما لیستی از بهترین هدفون بی سیم برای در حال اجرا است.

چرا شما باید به ما اعتماد

ما از طریق چندین انتقالها تناسب اندام بررسی از جمله Techradar, Pcmag و سیمی و لیستی در بهترین هدفون بی سیم برای در حال اجرا است که آهسته دویدن خود را بیشتر سرگرم کننده است. در اینجا این است که ما نقد و بررسی هدفون لیست بنابراین شما می توانید انتخاب کنید از بهترین از بهترین.

1. هدفون بی سیم سونی

برای هدفون بی سیم برای در حال اجرا سونی یک نام تجاری قابل تشخیص است که فراهم می کند ردیف بالا کیفیت صدا. این هدفون در حال هدفون بی سیم با فناوری حذف نویز آنها را ایده آل برای افرادی که می خواهید به تمرکز در اجرا.

دیگر لب گرفتن در مورد این هدفون بی سیم بیش از گوش, استفاده از تکنولوژی بلوتوث. بعلاوه, شما می توانید آنها را به الکسا برای کنترل صدا ،

تمام که می شود گفت دو وجود دارد خودنمایی میکند مسائل را با این هدفون سونی. هنگامی که شما فعال لغو سر و صدا بسیاری از کاربران متوجه شده اند غیر معمول ظاهر یا آمیزش صدا از سمت راست فنجان. آن را شایع است اما اغلب اتفاق نمی افتد به اندازه کافی برای مردم متوجه آن است.

مسئله دیگر این است که این هدفون را پشتیبانی نمی کند چند جفت بسیار خوب و آن را دشوار است اگر شما تمایل به جفت هدفون با دستگاه های دیگر.

خرید این هدفون!

2. Bose QuietComfort 35

تبلیغات

برای جایگزین دیگری برای سر و صدا لغو هدفون به نوبه خود به بوز با نام تجاری. بوز است در اطراف برای مدتی بوده است و شناخته شده برای آن با کیفیت و قیمت وقتی که می آید به هدفون.

این QuietComfort هدفون آنها پیشنهاد شگفت انگیز در لغو سر و صدا.

این هدفون به شما اجازه می دهد برای دسترسی به سه سطح از لغو سر و صدا. شما همچنین باید جفت شدن قابلیت های صوتی و تعادل را در هر سطح. فراتر از آن, شما باید کنترل صدا و همچنین با الکسا.

یکی از اشکالاتی به این Bose هدفون است که در حالی که شما می توانید جفت آن را با به عنوان بسیاری از مسائل این اطلاعیه می تواند مخل اگر شما تمایل به دریافت بسیاری از در طول روز است.

همچنین در حالی که این هدفون در حال مقرون به صرفه می توان آنها را ارزان تر در مقایسه با مارک های دیگر است. که انتقال به کیفیت صدا بودن به عنوان خوب نیست و حتی گوش پد فرسوده سریعتر.

خرید این هدفون!

3. Philips X2HR

فیلیپس یکی دیگر از نام تجاری با برخی از بهترین هدفون بی سیم برای در حال اجرا در اطراف به عنوان به خوبی. فیلیپس یکی دیگر از نام تجاری بزرگ است که مشغول به کار در صنعت صوتی در حالی که ارائه می دهد ارزان هدفون بدون skimping کیفیت یا.

یکی از قدرت پردازش با این هدفون توانایی به آنها را تنظیم و آنها را ایده آل هدفون بی سیم برای تمرین و اجرا به طور یکسان. آنها همچنین ارائه دو لایه گوش پوسته های اضافی برای راحتی و دوام.

تنها این است که با وجود امکانات محدود است که فیلیپس هدفون فراهم می کند. برای مثال شما هیچ صدای فن و شما نیاز به تلفن خود را همراه با شما اگر شما در حال گوش دادن به هر چیزی.

خرید این هدفون!

4. Audio Technica

تبلیغات

برخی دیگر از هدفون بی سیم برای تمرین و یا اجرا است Audio-Technica نام تجاری از هدفون. این شبیه به خود را بسیار تحسین ATH M50x به جز اینها بی سیم است و می تواند بر روی بروید.

برخی از قدرت پردازش در حال سهولت استفاده و فعال سازی صوتی و میکروفون و دکمه کنترل به طور مستقیم بر روی هدفون ساخت آن آسان برای کنترل بر روی بروید.

یک نقطه ضعف بزرگ است که این هدفون نیاز به شارژ می شود. هدفون باید 40 ساعت عمر باتری و یک شارژر به عنوان به خوبی, اما می توان آن را بدون هیچ زحمتی به خصوص اگر شما فراموش نکنید که به اتهام آنها را و شما آماده برای رفتن به تمرین و یا رفتن برای یک اجرا.

خرید این هدفون!

5. اپل AirPods Pro

عالی آیفون, گوشی, وجود ندارد, دیگر با نام تجاری از شرکت اپل است. ذهن شما دیگر مارک هدفون هنوز هم می تواند کار با محصولات اپل مارک. اما این تنها اپل هدفون است که طراحی شده برای اپل.

این Airpods ممکن است به نظر می رسد اما این آیفون هدفون بسته بسیاری را در یک بسته کوچک است. آنها را فراهم لغو سر و صدا هستند و عرق مقاوم در برابر آب می تواند به راحتی راه اندازی های متعدد به دستگاه های اپل و بیشتر. اینها ایده آل هدفون بی سیم از earbuds مردم می توانید استفاده کنید.

اشکال به این است که در حالی که بسیاری وجود دارد که آن را می توانید بسته شما در حال قربانی کردن صدا برای آن است. اینها کوچکتر از earbuds و به این ترتیب شما به راحتی با کمترین صدا و نویز کمتر-لغو قابلیت های.

خرید این هدفون!

6. هدفون بی سیم فیلیپس

یک جایگزین برای Beats هدفون و بلوتوث هدفون فیلیپس هدفون بی سیم. دوباره Philips آن شناخته شده است, قیمت و راحتی اضافی و ما می توانید ببینید که با این هدفون بی سیم برای دونده.

آن را فراهم می کند اضافی برای راحتی در گوش و پیشانی بند و همچنین فراهم می کند کیفیت صدای عالی به لطف 50mm درایورهای نئودیمیم.

تبلیغات

بزرگترین مسئله این است که این هدفون بزرگ و ایده آل نیست اگر سر خود را بیش از حد کوچک است. شما نیز قربانی راحتی اگر شما به پوشیدن عینک, زمانی که شما هدفون.

خرید این هدفون!

7. Enacfire هدفون بی سیم

اگر اپل از earbuds نیست برای شما را امتحان کنید Enacfire را در گوش هدفون. از بسیاری از earbuds در اطراف این آمازون طولانی مدت از earbuds از نظر یک شارژ.

پس از به طور کامل شارژ این earbuds آخرین آنها به صورت جامد هشت ساعت استفاده مداوم. آنها همچنین با کنترل لمسی سنسور ضد آب هستند و با گارانتی و همچنین. همه این باعث می شود آنها را خوب هدفون بی سیم بلوتوث سازگار هستند که ارزش خرید.

که گفت:, اگر شما به دنبال چیزی فراتر از یک اتهام این ممکن است بهترین. وجود دارد بدون سر و صدا لغو ویژگی و صدا نیست باور نکردنی است. دوباره می آید که با خاک در هنگام برخورد با earbuds به طور کلی.

خرید این هدفون!

8. MPOW هدفون بی سیم

نامزد دیگری برای هدفون بی سیم ورزشی استفاده MPOW نام تجاری از هدفون. این یکی به طور خاص وعده لغو سر و صدا و کیفیت صدا خوب است.

این هدفون را به زندگی می کنند تا نام خود را با این فن آوری قادر به لغو 90 درصد از سر و صدای محیط. این شهر همچنین دارای بلوتوث و میکروفون فن آوری فراهم می کند و یک بار برای مقدار از زمان شما نیاز به شارژ آن است. شارژ آن را برای 10 دقیقه و آن را خوب است برای دو ساعت گوش دادن به موسیقی است.

هر چند بسیار شبیه به دیگر هدفون بی سیم, این ایده آل برای دورهای کوتاه از زمان. آنها خوب به عنوان هدفون بی سیم برای تمرین در, اما قابل اعتماد نیستند اگر شما به مدت طولانی جلسات.

خرید این هدفون!

تبلیغات

9. MPOW بی سیم از Earbuds

در طرف دیگر از MPOW بی سیم هدفون شما باید از earbuds خود را به عنوان به خوبی. این کوچک ارزان ضد آب و طراحی شده است به جا به گوش راحتی. این هدفون بی سیم دونده می توانید استفاده کنید.

یکی از مشکلات بزرگ این است که این مورد خود به خود از earbuds در آمده است. این مورد به طور خاص دشوار است برای باز کردن و یکی از چند روش به اتهام earbuds به طور کلی. زوج با کنترل از earbuds, این می تواند خسته کننده برای مقابله با شرایط خاص.

خرید این هدفون!

10. Tribit هدفون بی سیم

گذشته از بهترین هدفون بی سیم برای در حال اجرا برای پوشش Tribit بی سیم هدفون. برخی از نکات اصلی فروش هستند را فراهم می کند فن آوری بلوتوث, صدای عالی و راحت است. آن را همچنین می توانید نگه دارید بیش از 40 ساعت از شارژ که قابل توجه است با توجه به این ارزان هدفون.

که گفت: هنگامی که شما برای ارزان تر شما تمایل به فداکاری. در این مورد آنها در حجم و کیفیت صدا نیست به عنوان خوب به عنوان مارک های دیگر در این محدوده قیمت.

خرید این هدفون!

افکار نهایی

از ضربه های اپل و سونی و فیلیپس برای برخی از مارک های ارزان تر مانند Tribit و MPOW شما باید یک طیف گسترده ای از هدفون را انتخاب کنید.

من امیدوارم که این بهترین هدفون بی سیم بررسی شد قادر به کمک به شما را بهتر تصمیم برای چه نوع گوشی خواهد بود مناسب برای شما.

راهنمایی برای انتخاب بهترین هدفون برای تمرینات خود را

عکس های اعتباری: Element5 دیجیتال از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن