10 مهارت های حل تعارض هر مدیر باید

فکری بسیاری از ما می دانیم که جنگ بخشی از زندگی است. ما می دانیم که جنگ می تواند خار درک عمیق تر و قوی تر رواب

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

فکری بسیاری از ما می دانیم که جنگ بخشی از زندگی است. ما می دانیم که جنگ می تواند خار درک عمیق تر و قوی تر روابط است. در عین حال هر زمان که درگیری های ناشی از آن قرار می دهد برخی از ما ، زمانی که اختلافات ظهور ما چپ تعجب کنید که چگونه برای رسیدگی به آنها را در حالی که نگه داشتن رابطه سالم و دست نخورده. این است که در آن مهارت های حل تعارض در آمده [1]

اگر شما رهبری یک تیم یا همکاری نزدیک با دیگران در اینجا 10 تعارض مهارت های هر مدیر نیاز دارد.

1. برقراری ارتباط اولیه و اغلب

به منظور کاهش سوء تفاهم ها و ابهام های خود ارتباط برقرار کنید نیت و خواسته. چه بخواهید همکاران خود نیاز به کار خود را به بهترین و انجام بخشی خود را برای رفع نیازهای خود و یا – حداقل – جلوگیری از انجام است که شما می دانید که باعث آسیب شود.

اگر شما گمان می برند درگیری ها در رابطه با آدرس آن را به سرعت. مشکلات را به دور خود به خود. عدم به عمل هنگامی که شما یک مشکل بالقوه می تواند ایجاد مشکلات پایین خط.

2. گوش دادن فعالانه

هر کس می خواهد شنیده شود. هر کس می خواهد به می دانم که زمانی که آنها صحبت می کنند زمانی که آنها را هم برای به اشتراک گذاشتن آنچه که در ذهن خود فرد با آنها ارتباط گوش می دهد.

تبلیغات

گوش دادن فعال است مورد نیاز گام برای حل تعارض. گوش دادن فعال گوش دادن به آنچه که بطور شفاهی و nonverbally ابلاغ شود. آن است که گوش دادن به قصد و برای درک[2]. اغلب درگیری بوجود می آیند به دلیل دو طرف دچار سوء تفاهم و یا mishear که فرد دیگری چه گفت. گوش دادن فعال کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که فرستنده و گیرنده درک یکدیگر است. این نیمی از نبرد وقتی که می آید به حل و فصل درگیری.

با توجه به شيوع ایمیل و از راه دور کار به خصوص با توجه به COVID-19 بحران بهداشتی فعال گوش دادن بسیار مهم است. ایمیل و ارتباطات متن روی حیله و تزویر به دلیل قصد و تن به سختی سنج در آنها است. اعضای تیم را مجبور به کار سخت برای اطمینان حاصل شود که آنها شنیدن آنچه که همکاران خود در حال برقراری ارتباط در نتیجه کاهش شانس خود را برای جنگ است.

3. استفاده از "من" بیانیه

برای کاهش درگیری تمرکز بر چگونه شما احساس می کنید. تمرکز بر چگونه عمل نهفته است شما. صحبت از خود را تجربه و درک کنند که خود تجربه است نه یک حقیقت جهانی است. فقط به خاطر اینکه شما احساس می کنید یک راه خاص به این معنا نیست همکاران خود را انجام دهد.

هنگامی که شما با استفاده از "من" اظهارات شما را کاهش می دهد شانس overgeneralizing که می تواند اضافه کردن بنزین به آتش. اگر شما در یک اختلاف و شما بگویید کسی که باعث آسیب که آنها نهفته هر کس در مقابل آنها گفتن که آنها نهفته شما – شما ممکن است غیرقانونی یک واکنش دفاعی از فرد است. به جای تمرکز بر شما و آنچه شما احساس می کنید و نیاز دارید. این کاهش تعارض با نگه داشتن طبع آرام است.

4. درک آنچه با شما است

شما تا کنون بدست به استدلال و منبع خود را ناراحت شد و چیزی است که شما به مدت طولانی تلاش ، شاید شما تلاش کرده اند با اینکه شنیده می شود. شما احساس به عنوان اگر دیگران نمی شنوند شما هنگامی که شما ارتباط برقرار کنند. صرف نظر از جایی که شما بروید حمل این حساسیت با شما. و حدس بزنید چه ؟ را برای دیگران برای از خواب بیدار شدن خشم خود را اگر شما حتی گمان می برند که آنها نه شنیدن از شما.

تبلیغات

وقتی این اتفاق می افتد و شما به خودتان پیدا کنید عصبانی بیش از احساسات خود را در مورد اینکه شنیده می شود, مرحله عقب برگردید و از خودتان بپرسید که آیا واقعا مورد است و یا اینکه آیا شما سابقه مؤثر است واکنش شما در این لحظه. از خود بپرسید اگر این فرد با آنها شما در تضاد است خود و تاریخ خود را و یا آشکار متخلف ،

گاهی اوقات ما ناراحت با مردم بیش از چیزهایی است که واقعا نمی نگرانی آنها است. رسیدن به ریشه آنچه که باعث ناراحتی شما و یا شخص دیگر. گاهی اوقات در تضاد است و هیچ ربطی به این موضوع در حال حاضر – آن را ناشی از چیزی است که اتفاق افتاده در خانه, خبر بد یا نامربوط فردی ناراحت است.

5. لازم نیست همه چیز را شخصا

زمانی که دان میگل روئیز نوشت: "چهار موافقت نامه"[3] او هشدار داد, ما در برابر نظر گرفتن همه چیز را شخصا. تا آنجا که من تحسین کار خود را, من باید اعتراف که این قطعه از مشاوره دشوار است به دنبال. در عین حال ضروری است که ما یاد بگیریم که همه چیز را شخصا.

در راه همان است که زندگی ما در حال همه گیر به ما مردم دیگر به اندازه کافی در زندگی خود را به نگه داشتن آنها را اشغال کردند. هنگامی که مردم رفتار ضعیف ممکن است صدمه دیده و نا امید ما اما رفتار خود نشان دهنده جایی که آنها هستند. واقعا هیچ ربطی به ما ندارد.

یکی از دوستان من رفتن را از طریق یک پچ خشن. او احساس انزوا و ضعف به عنوان یک مادر تنها. من او را دعوت به یک مهمانی و در ابتدا مزاحمت هنگامی که او پاسخ نمی دهند. با خودم فکر کردم "که نیست مانند او باشد." من در مورد آن فکر برای چند روز قبل از من تصمیم به رسیدن و در او بررسی کنید. هنگامی که او پاسخ داد: او به اشتراک گذاشته که در مه از افسردگی و تلاش برای تکمیل حتی اساسی ترین وظایف روزانه. حدس بزنید چه ؟ او به سختی انجام, زندگی, اجازه دهید به تنهایی فکر کردن در مورد این دعوت که او ممکن است یا نه ممکن است را دیده اند. واکنش او تا به حال هیچ چیزی برای انجام با من. آن بود که ریشه در مبارزات خود را در زمان.

تبلیغات

6. به نیاز به حق

نفس دارای اشتهای سیری ناپذیر. آن را می خواهد به سمت راست 100 ٪ از زمان. زمانی که درگیری بوجود می آیند را در نیاز به حق. مایل به اشتباه. اگر شما مبارزه به حق شما ممکن است انگیزه ای برای نگه داشتن جنگ رفتن. اگر شما نیاز به حق خود هدف می شود دفاع از موقعیت خود را در مقابل گرفتن به ریشه جنگ است. اگر شما می خواهید برای کاهش یا حل و فصل درگیری را نمی توان واگذار شده در راست بودن.

7. صحبت با افرادی که می توانند یک تغییر

من که تخلیه احساس می کند خوب است. من درک می کنم که هر کس می خواهد به تأیید شود. اما زمانی که درگیری بوجود می آیند بهتر است برای برقراری ارتباط تنها با افرادی که قدرت نفوذ را تغییر دهید. این اطمینان حاصل شود که وجود دارد اقدام معنی دار نسبت به رزولوشن و آن را جلوگیری از شایعات بی اساس از شکوفایی.

هنگامی که شما به اشتراک گذاری اطلاعات با افرادی که هیچ ظرفیت برای کمک به شما می تواند انجام دهد شهرت آسیب به فرد با آنها شما در حال تجربه جنگ است. و در حالی که شما و این فرد ممکن است در نهایت شما را حل و فصل چالش بذر اختلاف است که شما باید کاشته خواهد نوین فرد به طور نامحدود.

8. شناسایی و ریشه تعارض

برای افرادی که از تکرار درگیری وجود دارد به احتمال زیاد حل نشده و یا ناشناس ریشه مسئله است. در این مثال حل تعارض تنها می تواند رخ دهد هنگامی که هر دو طرف به ریشه چالش های خود را.

ریشه می تواند ناشی از چیزی است که اتفاق افتاده است سال یا چند دهه قبل است. آن می تواند بنیادی از چیزی به طور کامل نادانسته به یک حزب. اما ضروری است برای شناسایی چیزی که از آینده مشکلات می تواند بوجود می آیند.

تبلیغات

9. به دنبال مداخله مناسب

گاهی اوقات تضاد بسیار عمیق و ریشه دار است که شخص ثالث مداخله مورد نیاز است. این مداخله می تواند در قالب یک درمانگر و مشاور یا مشاور مورد اعتماد. اگر شما تلاش ناموفق برای حل و فصل مناقشه به دنبال مداخله از واجد شرایط و هدف های شخص ثالث.

10. سرب با چگونه شما احساس می کنید

برای برخی از ما آسیب پذیر بودن طبیعت دوم است. برای دیگران, نمایشگاه آسیب پذیری نشانه ضعف است. برای مردم در دوم اردوگاه بهتر است برای ابراز خشم نسبت به "هی, من احساس صدمه دیده است در زمانی که این اتفاق افتاد و من تعجب اگر شما می تواند به من کمک کند با این ..."

وقتی از چیزی ناراحتی شما بپرسید که چرا. سپس سرب با چگونه شما احساس می کنید. این را قادر خواهد ساخت که فرد با آنها شما ناراحت هستند برای درک بهتر شما احساس می کنید و آنچه شما نیاز دارید.

افکار نهایی

اگر شما به دنبال این 10 مرحله و پیدا کردن که جنگ است هنوز هم در حال حاضر فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید بازسازی نامزدی به طوری که شما صرف زمان به عنوان کوچک که ممکن است با شخص متخلف.

درست است که جنگ بخشی از زندگی است. درگیری را نشان می دهد در خانواده های ما در روابط شخصی و همچنین در روابط حرفه ای است. و حدس بزنید چه ؟ کار از راه دور را نمی خواهد از بین بردن جنگ است. آن است که تضمین شده به عنوان مالیات شما نیاز به پرداخت. اما با این 10 قدم تضاد ندارد به پایان کار ارتباط, اما به جای درب آن را بهبود بخشد.

راهنمایی های بیشتر در مهارت های حل تعارض

عکس های اعتباری: گابریل هندرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب