10 ابزار یادگیری رایگان بهترین راه حل برای خود یادگیرندگان

داشتن هر دو کنجکاوی و اشتیاق به کشف جهان در تمام جنبه های آن به خودی خود پاداش است. کسب مهارت های جدید بدون نی

توسط PARINEWS در 13 شهریور 1399

داشتن هر دو کنجکاوی و اشتیاق به کشف جهان در تمام جنبه های آن به خودی خود پاداش است. کسب مهارت های جدید بدون نیاز به گرفتن دوره های گران قیمت دانشگاه یا یادگیری بزرگسالان و ابزارهای یادگیری می تواند شما را صدها نفر نجات دهد، اگر نه هزاران دلار.

بیش از همه، خودآگاهی یک راه ارزشمند و مولد برای کانال انرژی در دوران سخت است. COVID-19 قفل همه گیر یکی از آن زمان است, با افراد بی شماری در خانه گیر و مبارزه با یادگیری پایین و بهره وری کار.

برای کمک به شما در سفر خود رشد و کشف، در اینجا 10 از بهترین ابزار یادگیری رایگان در حال حاضر برای خود یادگیرندگان در دسترس است. مطالعه بر روی!

آکادمی خان یکی از محبوب ترین ابزار یادگیری خارج وجود دارد. از اقتصاد کلان گرفته تا شپیر، آکادمی خان بیش از ۴۰۰۰ دوره رایگان از رشته های بسیار متنوع ارائه می دهد. داشبورد یادگیری شخصی شده به یادگیرندگان اجازه می دهد تا پیشرفت خود را ردیابی کنند.

تبلیغات

یکی از بهترین چیزها در مورد پلت فرم این است که آن را در بسیاری از زبان های دیگر به غیر از انگلیسی، مانند فرانسوی و اسپانیایی در دسترس است. همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه برای نگه داشتن یادگیری خود را در رفتن.

صحبت از یادگیری در رفتن، Duolingo نیز یکی از محبوب ترین برنامه های یادگیری تلفن همراه خارج وجود دارد و به دلیل خوب است. این برنامه به شما این فرصت را ارائه می دهد که یک زبان را در واحدهای به اندازه نیش یاد بگیرید.

فلش کارت، سوالات چند انتخاب، و تمرینات ترجمه به شما کمک می کند تا واژگان و دستور زبان را انتخاب کنید. اگر شما می خواهید شروع به یادگیری یک زبان جدید -- از اسپانیایی به چینی ماندارین ، Duolingo می تواند به شما یک پایه عالی ، اگر نه کامل مسلط است.

کدنویسی از با ارزش ترین مهارت ها در بازار کار امروز است. SoloLearn فراهم می کند ابزار یادگیری است که می تواند به شما کمک کند به دست آوردن مهارت های کدنویسی به صورت رایگان، نیاز به تنها زمان و تلاش خود را. این مجموعه عظیم از محتوای یادگیری رایگان برای تمام سطوح ارائه می دهد—از کدهای مبتدی گرفته تا کارشناسان زبان های اصلی، مانند C++، پایتون، و جاوا اسکریپت.

تبلیغات

اغلب به عنوان بهترین پلت فرم یادگیری آنلاین خارج وجود دارد مورد ستایش قرار, Coursera همکاری با تقریبا 200 موسسات آموزشی بالا و شرکت های درگیر در زمینه های مختلف تحقیقات. از غول های فناوری مانند گوگل و آی بی ام گرفته تا مدارس آیوی لیگ، محتوای دوره آنلاین به صورت رایگان در این پلت فرم در دسترس است.

اگر شما از نوع یادگیرنده که فقط متن و متن را دوست دارد — هیچ فیلم توضیحی مورد نیاز, از شما بسیار سپاسگزارم!—پس Bookboon یک منبع بزرگ برای شما است. این سایت ارائه می دهد بیش از 50 میلیون کتاب الکترونیکی و کتاب های درسی فقط در مورد هر موضوع است که شما می توانید از فکر می کنم. از مقدمه ای تا مقاله نویسی تا فلسفه هوش مصنوعی، بوکبون شما را پوشش داده است.

قدیمی ترین دانشگاه انگلستان ارائه می دهد بیش از 600 دوره آنلاین، مجموعه ای از مواد آموزشی، و سری سخنرانی در پلت فرم آموزش و پرورش باز خود را. این باعث می شود آن را به یکی از ارزشمندترین ابزار یادگیری در اینترنت است.

بر خلاف سکوهای دیگری مانند کورسرا و آکادمی خان، دوره ها و سخنرانی های آفورد برای دادن مقدمه ای به موضوعات گسترده گذاشته نمی شود. در عوض، یادگیرندگان می توانند در اعماق سوژه های مبهم کننده خاص، مانند روایت های هگمونیک، آثار دیرهنگام شومان، یا تاریخ عملکرد Medea شیرجه بزنند.

تبلیغات

بسیار گسترده تر از نظر دوره های آنلاین edX است. مانند کورسرا با دانشگاه های متعدد و موسسات یادگیری شریک است تا دوره هایی را در موضوعاتی از علوم کامپیوتر گرفته تا مهندسی ارائه دهد. سطوح این پلت فرم فراهم می کند طیف وسیعی از دوره های مقدماتی مانند کارآفرینی 101 به کسانی که پوشش محتوای پیشرفته مانند اقتصاد انتقال انرژی.

کاربران اپل ممکن است بیشتر با این ابزار یادگیری آشنا شوند. در دسترس به عنوان یک برنامه iOS، iTunesU اپل ارائه می دهد دوره در طیف گسترده ای از موضوعات.

از مقدمه ای به بازارهای مالی و چگونگی تأسیس یک استارتاپ به زیست شناسی AP و توسعه برنامه های iOS با سوئیفت، این پلت فرم موضوعات مختلفی را در سطوح دبیرستان و دانشگاه قابل دسترسی می کند. بعلاوه دیگری— دسترسی به بسیاری از منابع دانشگاه آزاد را ارائه می دهد.

مانند SoloLearn، Codecademy پلت فرم است که به شما یک درگاه به جهان فوق العاده از برنامه نویسی به صورت رایگان است. از R و پایتون به روبی، جاوا اسکریپت، و C++، Codecademy می تواند شما را با ابزار برای مقابله با همه چیز را از طراحی وب سایت به توسعه بازی ارائه دهد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن