10 تریلر های جدید برای تماشای این هفته

من به تماشای اسپایک لی دا 5 Bloods بیش از آخر هفته و این فقط یک یادآوری خوب از این نوع از فیلم آن را گاهی اوقا

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

من به تماشای اسپایک لی دا 5 Bloods بیش از آخر هفته و این فقط یک یادآوری خوب از این نوع از فیلم آن را گاهی اوقات احساس می کند تنها او می تواند -- که در آن یک دسته از مردم فقط صحبت می کنند و ذهن خود را در مورد جهان اغلب بیشتر به دوربین نسبت به یکدیگر است که به دلیل مکالمه است که اساسا این فیلم است.

Da 5 Bloods یک پیچیده برخورد با امریکا میراث تخریب و خشونت و چگونه آن را تحت تاثیر هر دو سیاه و سربازان فرستاده شده به مبارزه در ویتنام (که نماینده یک تناسب تعداد سربازان ایالات متحده به عنوان فیلم اشاره می کند) و مردم در ویتنام که دچار حملات خود را. این فیلم نشان می دهد این درد که مانده دهه و نسل های بعد.

من نمی دانم که هر ضرب و شتم در این فیلم برای من کار می کرد (یا حتی حس لحظه به لحظه) اما پهن که لی رنگ ایجاد یک بیشتر به چالش کشیدن سناریو از بسیاری از دیگر فیلمسازان را تلاش برای دست و پنجه نرم کردن با. که به اندازه کافی از یک دلیل آن را به اتمام.

بررسي فايلهاي 10 تریلر از این هفته به شرح زیر است.

Candyman

نویسنده و کارگردان نیا DaCosta ارسال شده در یک تیزر جدید برای احیای Candyman در اوایل این هفته. این دقیقا یک تریلر از آن چیزی است که به مراتب جالب تر: اساسا یک فیلم کوتاه خود به خود انجام می شود در papercraft سبک است که به بررسی منشاء این فیلم قاتل افسانه ای و نژادپرستانه قتل داستان هایش با. تخته سنگ کشف جزئیات بیشتر در مورد کوتاه نشان دهنده حوادث واقعی زندگی. فیلم برنامه ریزی شده است برای بیرون آمدن سپتامبر 25th.

پالم اسپرینگز

The Lonely Island-تولید کمدی پالم اسپرینگز را شکست ساندنس سوابق بزرگترین فروش تا کنون (بسیار عمدی $0.69) در اوایل این سال و در حال حاضر آن را به رهبری به Hulu. این فیلم دارای Andy Samberg and Cristin Milioti بازی یک زن و شوهر گیر در یک روز موش خرمای کوهی امریکا-esque حلقه زمان و کاوش مسخره امکانات زندگی در یک روز بارها و بارها با هم. آن بیرون می آید در ژوئیه 10.

راهبه های جنگجو

این سری این است که مرتب کردن بر اساس آنچه در آن مانند تلفن های موبایل... بلکه حتی نزدیک ؟ این یک sci-fi/fantasy, نوجوانان, اکشن سری در مورد یک دسته از نوجوانان که عجیب و غریب, راهبه ابرقدرت (و همچنین بسیاری از اسلحه) و مبارزه باستان شر. نشان می دهد می آید جولای 2nd.

هیچ کس نمی داند من اینجا هستم

Jorge Garcia, که بازی هرلی در از دستستاره در این شیلی فیلم در مورد یک سابق آمار کودک خواننده که با فرار به یک مزرعه گوسفند و به نظر می رسد زندگی می کنند در نزدیکی انزوا — حداقل به نظر می رسد تا زمانی که مردم شروع به درک که او چه کسی است. فیلم می آید به Netflix در ژوئن 24.

یک ورزشکار

Netflix یک مستند در آینده مورد سوء استفاده جنسی رسوایی در اطراف ایالات متحده آمریکا ژیمناستیک و تیم دکتر لری Nassar که به اعدام محکوم شد پس از بیش از 150 زنان شهادت در دادگاه است که او آنها را مورد آزار قرار گرفته. این فیلم به نظر می رسد در چگونه Indianapolis Star آغاز و چگونه ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, شکست خورده خود ورزشکاران است. آن بیرون می آید ژوئن 24.

لعنت

Netflix قرار دادن یک تیزر اول این هفته برای نفرین شدهآن, سری جدید بر اساس یک کتاب مصور فرانک میلر که reimagines افسانه شاه آرتور با Nimue بانوی دریاچه به عنوان قهرمان خود را. آن بیرون می آید ژوئیه 17.

لانه

جود ستاره در این آرام هیجان انگیز در مورد یک زن شوهر که بیشتر و بیشتر می شود کنترل او به عنوان حرکت خانواده اش از عجیب خانه عجیب خانه به منظور زندگی می کنند برخی از مرتب کردن بر اساس چشمگیر زندگی از رویاهای خود را. این فیلم به نمایش در ساندنس در این سال و در حال حاضر آن را به رهبری به تئاتر در سپتامبر 18.

شبه جزیره

شبه جزیره به نظر می رسد مانند یک مضحک زامبی فیلم می رود که راه را بیش از بالا و حاضر به کم کردن سرعت. فیلم عاقبت به سال 2016 را با قطار به بوسانکه رو بررسی بزرگ برای آن تنها کمی کمتر مسخره را در یک هجوم زامبی. وجود ندارد به نظر می رسد آمریکا, تاریخ انتشار, فقط رتبهدهی نشده است.

اجاره

دیو فرانکو باعث می شود کارگردان خود را اولین با اجارهیک هیجان انگیز در مورد دو زوج است که اجاره یک خانه برای تعطیلات که در آن همه چیز به طور طبیعی شروع به چپ چپ و خشونت و وحشت زده است. آن بیرون می آید جولای 24.

آلخاندرو خودوروفسکی را Psychomagic یک هنر شفا

من هیچ نظری ندارم.

اصلاح ژوئن 20, 11:15am می باشد و همکاران: من در نهایت آن را انجام داد من miscounted تعداد تریلر در این ستون. وجود دارد 10, نه نه. آستانه تاسف خطا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن