10 راه برای پیدا کردن تمرکز خود را هنگامی که شما تاکید

چگونه می توانم به شما تمرکز هنگامی که شما تاکید ؟ حقیقت این است که شما لازم نیست.شما می دانید چه اضطراب است ما

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

چگونه می توانم به شما تمرکز هنگامی که شما تاکید ؟ حقیقت این است که شما لازم نیست.

شما می دانید چه اضطراب است مانند: ذهن خود را نمی توانید به چوب هر یک موضوع برای بیش از چند ثانیه. شما تغییر جور که اگر حل و فصل بدن خود را نیز ممکن است حل و فصل افکار خود را.

استرس کوتاه-مدارهای ذهن در تمام انواع از راه. قبل از اینکه شما می توانند یاد بگیرند که چگونه به تمرکز هنگامی که استرس شما نیاز به درک آنچه در جریان است در مغز شما.

چرا ما از دست دادن تمرکز در هنگام استرس

هنگامی که شما تجربه استرس — آیا علت این است که یک ببر به شما تعقیب یا روزنوشت نظر توسط co-worker — یک واکنش زنجیره ای اتفاقی در مغز می افتد. دانشکده پزشکی هاروارد می گذارد این در جزئیات اما آنچه مهم است درک چگونه احساسات می تواند آغاز یک مبارزه یا پرواز پاسخ[1].

تغییرات شروع در آمیگدال یک منطقه مغز که مسئول پردازش احساسات است. آمیگدال و سپس تماس هیپوتالاموس که در عمل به عنوان مغز مرکز فرماندهی. از آنجا هیپوتالاموس گسترش استرس سیگنال های سراسر سیستم عصبی.

سیستم عصبی آماده کردن بدن برای مبارزه یا پرواز. آموزان به بهبود بینایی. هضم غذا را کند می کند. نبض و ضربان قلب افزایش می دهد که می تواند باعث وحشت. ذهن نژادها به طور مداوم در مواظب برای تهدید.

در بقا وضعیت این تغییرات می تواند ما را زنده نگه دارید. اما در محل کار انجام می دهند می تواند بسیار کمی از آسیب.

چرا تمرکز کلید در محل کار

کار پر است از عوامل استرس زا است. اگر شما نمی توانید شکل و خارج چگونه به تمرکز هنگامی که استرس در محل کار شما در حال رفتن به مبارزه است.

استرس زا کار شرایطی که تمرکز مورد نیاز است عبارتند از:

تبلیغات

مشتری مکالمات

هنگامی که شما در حال صحبت کردن با یک مشتری شما را به تمرکز. اما هنگامی که یک مشتری ارتباط تنش است یا خصمانه آن می تواند شما را بکشد از لحظه حال. به همین دلیل شرکت های بزرگ اغلب تمرکز بر حس جامعه است. حس بودن در همان تیم ایجاد حس راحتی که به نوبه خود اجازه می دهد تا ذهن به تمرکز.

فروش تماس

بسیار شبیه به جلسات مشتری, فروش, تماس می تواند استرس زا باشد. مردم در دو طرف میز در حال تلاش برای قرار دادن خود را در بهترین موقعیت. با تمرکز بر برنده-برنده می تواند همه چیز را آسان تر در همه: شاید یک نفر می آید در قیمت پایین به طرف دیگر زمان بیشتری برای تحویل در قرارداد.

توسعه محصول

زمانی که آنها ضربه بازار محصولات باید کامل شود. قرار می دهد که مقدار زیادی از استرس در تیم است. مهندسین باید برای ریشه کن کردن اشکالات. طراحان نیاز به مطمئن شوید که طرح این نسخهها کار به خوبی برای همه است. اگر آنها نمی دانند که چگونه به تمرکز در هنگام استرس و توجه خود را به جزئیات می تواند رنج می برند.

کسب و کار تجزیه و تحلیل

بدانند یک شرکت مراحل بعدی استرس زا است. مردم و معیشت در خط و رقبا حفظ استراتژی های خود را مخفی. خرد داده ها بدون اشتباه نیاز به تمرکز شدید.

خدمات مشتری

نزدیک به دو سه نفر می گویند که آنها پیدا کردن مشتری در خدمات پر استرس ترین جنبه از خرید[2]. اما این استرس کاهش هر دو راه: خدمات مردم احساس فشار برای حل و فصل اوضاع در راه است که با این نسخهها کار برای همه. اگر آنها نمی دانند که چگونه به تمرکز و تاکید کرد که آنها مشکل دارند آرام مشتری و پیدا کردن یک راه حل است.

هر نقش خود را در محل کار وجود دارد مقدار زیادی به استرس است. اما نیز وجود دارد برخی از راه حل های آسان به چالش پیدا کردن تمرکز خود را.

چگونه به تمرکز در هنگام استرس

اگر شما مطمئن نیستید که چگونه به تمرکز در هنگام استرس, استرس نیست در مورد آن. بسیاری از زیر روش نیاز به کمی زمان و یا پول:

1. مقابله با یک چیز در یک زمان

اگر چه برخی از مردم سوگند آنها خوب multitaskers علم می گوید در غیر این صورت. ذهن انسان تنظیم شده است برای رسیدگی به یک چیز در یک زمان. عملکرد چند تکلیفی نیروهای آن به تغییر چرخ دنده ها که اغلب به نام "context switching."[3]

هر زمان ذهن حرکت می کند به یک محیط جدید وجود دارد تاخیر دوره است. آن را غیر ممکن است برای تمرکز در این دوره از آنجا که مغز در میان بازآموزی خود را. که احساس سردرگمی می توانید ترکیب این عوامل استرس زا که منجر کسی به چند کاره هستند در وهله اول.

تبلیغات

2. تفکر

مدیتیشن می تواند از فکر به عنوان مخالف از چند وظیفه ای: این نیروهای ذهن خود را عمیقا بررسی حاضر — به عبارت دیگر به چوب به کار بلافاصله در مقابل از شما.

مدیتیشن و تمرین شده است برای هزاران سال برای کاهش استرس و بهبود تمرکز. این برنامه رایگان می تواند انجام شود در هر نقطه و تقریبا هیچ منحنی یادگیری. به تفکر:

نشستن و یا دراز کشیدن در یک راحت ،

تجربه مراقبه می توانید آن را در هر نقطه. اما برای بقیه از ما در تلاش برای تعمق در یک محل عمومی مانند فرودگاه می تواند طاقت فرسا. پیدا کردن یک تخت خواب راحت و یا صندلی و به حداقل رساندن حواس او را پرت در اطراف شما.

تمرکز بر روی نفس خود را.

سعی نکنید آن را کنترل کنید. فقط توجه کنید: آن است که آهسته و پیوسته? سریع و ناهموار? به شما به عنوان گوش دادن به آن را به طور طبیعی آرام کردن.

گوش دادن مشتاقانه.

راه دیگری برای تفکر است را انتخاب کنید یک حس و واقعا زوم بر روی آن. سعی کنید برای ضبط هر صدا شما می توانید. چه کوچکترین حداقل قابل توجه صدا می شنوید ؟

3. به حداقل رساندن مصرف کافئین

قهوه و چای ممکن است به شما کمک کند تمرکز به طور موقت اما آنها یک راه حل خوب زمانی که شما در حال حاضر تاکید کرد. سعی کنید برش به عقب و ببینید که چگونه سطح استرس خود را پاسخ دهند.

تبلیغات

کافئین یک محرک است پس از آن خود را درگیر مبارزه یا پرواز پاسخ. اگر شما در حال حاضر در این حالت راه حل تمرکز خود را بر مسائل مربوط به استراحت.

4. سعی کنید مکمل های

وجود دارد تمام انواع چای های گیاهی و مکمل هایی که ممکن است به شما کمک کند تمرکز در هنگام تاکید کرد. نفت CBD به عنوان مثال یک راه حل مردمی برای استرس و اضطراب[4]. بابونه و اسطوخودوس چای نیز امن و ارزان داروهای گیاهی.

نمی شل آن را مشکل تر به تمرکز ؟ نه برای افرادی که در گیر پرواز-یا-حالت پرواز. کمی اثر آرام بخش می تواند یک راه طولانی بروید.

5. رفتن برای پیاده روی

گاهی اوقات بهترین راه برای اصلاح تمرکز خود را هنگامی که شما در حال تاکید کرد این است که به سادگی به یک استراحت. اگر گرفتن یک استراحت در میز کار خود را دشوار است برای شما چرا که نه رفتن برای پیاده روی ؟

هیچ چیز پاک ذهن مانند یک پیاده روی در خارج از منزل. این فرصت را به سعی کنید یک یا بیشتر از کسانی که مدیتیشن تاکتیک: با توجه به تنفس خود و یا تمرکز بر صداهای طبیعی در اطراف شما.

6. گرفتن با یک دوست

انسان ها حیوانات اجتماعی هستند. یکی دیگر از ایده های بزرگ برای تمرکز-بازگرداندن شکستن است به تماس با یک دوست. مهم نیست که تا زمانی که شما لذت بردن از صحبت کردن به آنها.

سعی کنید به گوش دادن به شخص دیگر. اجازه دهید خود را واکنش نشان می دهند به جای فکر کردن در مورد آنچه شما می گویم. زندگی در لحظه است یک راه عالی برای کاهش استرس و کشف تمرکز خود را.

7. خواندن چیزی با صدای بلند

یکی از بهترین غلط گیری تاکتیک های خارج وجود دارد به عنوان خوانده شده با صدای بلند. دلیل آن این است که آن را آسان برای ذهن به پر کردن شکاف ها در هنگام خواندن چیزی در سکوت.

یا ویرایش محتوای خود و یا ارائه برای ویرایش و کار شخص دیگری. این درمان را به عنوان تمرکز بر آموزش است. هر زمان شما نقطه خطا نمی کنید تاکید کرد در مورد آن. خوشحالم که شما متوجه آن مرتبط است که احساسات مثبت با تمرکز.

تبلیغات

8. سعی کنید از روش Pomodoro

کار با Pomodoro روش به معنی معامله با خود: اگر شما دست و پنجه نرم کردن و تمرکز برای 25 دقیقه و سپس شما می توانید یک استراحت 5 دقیقه.

مجموعه ای از وظایف خود را جلوتر از زمان و سپس تنظیم یک تایمر است. هنگامی که آن را خاموش می رود مجموعه ای دیگر برای زمان استراحت. آیا بهترین خود را به آغوش زمان کار به عنوان به خوبی به عنوان آن می شکند.

9. مثبت می شود

یکی از کوچکترین و در عین حال مهم ترین راه های شما می تواند به کاهش سطح استرس خود را به تغییر طرز فکر خود را. اگر شما همه چیز را به عنوان ترسناک و استرس زا خواهد بود. اگر شما به خودتان بگویید شما می توانید دست و پنجه نرم کردن و از طریق آن دریافت کنید و سپس شما واقعا خواهد شد.

سعی کنید پرداخت خود را تعریف. این کار نیاز به یک, اما آن را نشانی از نیاز به واقعی. کمی اطمینان می تواند به شما اعتماد به نفس برای بازگشت به کار در دست.

10. درخواست کمک

اگر چیزی شما را برای کاهش سطح استرس خود را و یا بهبود تمرکز خود را به نظر می رسد برای کمک به آن را ممکن است زمان برای درخواست کمک. اضطراب یک بیماری جدی پزشکی است و آن می تواند همه چیز را از اشتغال خود را به ازدواج خود را.

شروع با داشتن یک گفتگو با دکتر خود. S/او می تواند نشان می دهد تغییر در شیوه زندگی و تجویز داروها و در صورت نیاز شما مراجعه به یک متخصص. اگر شما آماده برای که ممکن است آن را آسان تر به هاپ در گوشی:

  • اتحاد ملی در بیماری های روانی: 1-800-950-6264
  • موسسه ملی سلامت روان: 1-866-615-6464
  • اضطراب و افسردگی ارتباط آمریکا: 1-240-485-1001
  • انجمن روانپزشکی آمریکا: 1-800-357-792

افکار نهایی

این که آیا شما می توانید آن را خودتان انجام دهید و یا نیاز به یک کمک کوچک, آن مهم است به سطح استرس خود را در چک. کمی استرس می دهد تا به شما, اما آن را فقط طول می کشد کمی بیش از حد به کشتن خود را تمرکز. یادگیری چگونه به تمرکز هنگامی که استرس واقعا در مورد یادگیری چقدر استرس شما نیاز به ماندن در کار است. هنگامی که شما وجود دارد, اجازه دهید از بقیه است.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه به تمرکز در هنگام استرس

عکس های اعتباری: گابریل هندرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب