11 تریلر های جدید برای تماشای این هفته

من در راه من از طریق Studio Ghibli فیلم در حال حاضر که آنها در HBO Max و هفته گذشته من در اطراف برای تماشای ki

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

من در راه من از طریق Studio Ghibli فیلم در حال حاضر که آنها در HBO Max و هفته گذشته من در اطراف برای تماشای kiki's Delivery Service برای اولین بار. این قابل ملاحظه ای جذاب از فیلم, و این نشان می دهد Ghibli آمدن یک راه طولانی بدانند, آنچه, آه, طرح پس از بسیار استخوان لخت همسایه من Totoro بیرون آمد فقط یک سال پیش از آن.

Kiki's Delivery Service می افزاید: فقط به اندازه کافی سهام به Ghibli زیبا جهان شما را به مراقبت در مورد آنچه اتفاق می افتد اما نه آنقدر به واقع شما را تاکید کرد. این فیلم بی سر و صدا به تماشای — تقریبا هر شخصیت قابل ملاحظه ای خوب و سخاوتمندانه مناظر زرق و برق دار هستند و صحبت کردن گربه یا ضرری ندارد.

بررسي فايلهاي 11 تریلر از این هفته به شرح زیر است.

بنیاد

در اینجا ما نگاه برای اولین بار در اپل TV Plus' اقتباس از بنیاداسحاق آسیموف حماسه سری از sci-fi رمان. من خیلی شک و تردید از اپل علاقه به ساخت هر چیزی بیش از حد جالب (آخرین اصلی یک فیلم مستند در مورد پدران به نام پدران) اما این مشروع به نظر می رسد بصری خیره کننده است. نشان می دهد برای اولین بار مدتی در سال آینده.

همیلتون

در اینجا آن است که در گذشته و با نگاه دیزنی ضبط Hamilton بازیگران Lin-مانوئل میراندا و بقیه بازیگران اصلی. فیلم می آید به دیزنی علاوه بر جولای 3rd.

در طول ماه

در طول ماه به نظر می رسد مانند Netflix را تلاش برای ایجاد یک دیزنی به سبک موسیقی و به نظر می رسد مانند آن را فقط ممکن است کار می کنند. فیلم می آید از سابق دیزنی انیماتور گلن کین و آن را در مورد یک دختر جوان در تلاش برای ساخت یک موشک به ماه برای دیدار با الهه ماه. به نظر می رسد جذاب و اگر شما در اطراف چوب تا پایان این تریلر مشاهده خواهید فیلم لغزش به رنگارنگ پیکسار مانند پیچ و تاب. فیلم بیرون می آید برخی از زمان در این پاییز.

خدمتکار داستان

خدمتکار داستان در حال آمدن است برای فصل چهارم — هر زمان به زودی, اما Hulu را اذیت که آن را در راه با یک تریلر با تمرکز بر نشان دادن مراحل بعدی در مبارزه برای الیزابت ماس' شخصیت. نشان می دهد بازده برخی از زمان در سال آینده.

Antebellum

این تریلر را ارائه می دهد نگاه روشن ترین و در عین حال در Antebellum, یک, علمی تخیلی, فیلم ترسناک است که Janelle Monáe بازی یک زن که به نظر می رسد ربوده شده و به عقب در زمان که در آن او را به بردگی در آمریکای جنوبی. این فیلم در حال حاضر برنامه ریزی برای بیرون آمدن اوت 21.

خانه

این است که شسته و رفته: Netflix بکشد تا به حال یک دسته از فیلمسازان جدید ایجاد کنید, کوتاه, در حالی که در خانه گیر کرده در طول بیماری همه گیر. تصاویری نگاه قطعا اما است که تکمیل نشده به پایین رویکرد است که بخشی از درخواست تجدید نظر در اینجا. مدیران عبارتند از: Ana Lily Amirpour, Maggie Gyllenhaal, کریستن استوارت, Paolo Sorrentino, دیوید مکنزی و کاملا چند. آن بیرون می آید ژوئن 30th.

شجاع دنیای جدید

NBCUniversal جدید, جریان, خدمات, طاووس, راه اندازی در کمتر از یک ماه و در حال حاضر ما در حال گرفتن یک نگاه دقیق تر در آن flashiest سری اصلی — اقتباس از شجاع دنیای جدید بازیگران Alden Ehrenreich. این آغاز بکار ژوئیه 15.

پادشاه مرد

آخرین تریلر Kingsman prequel باعث می شود این فیلم نگاه هر بیت به عنوان مضحک از یک ارسال تا از فیلم های اکشن به عنوان دو فیلم است که قبل از آن — که حس می کند با توجه به اینکه Matthew Vaughn است که به عنوان مدیر. فیلم بیرون می آید سپتامبر 18th.

عرق

سوئدی این فیلم در مورد تناسب اندام تاثیر گذار بود برای اولین بار در جشنواره کن (که کاملا اتفاق می افتد — جشنواره کل است) و آن را مانند به نظر می رسد صمیمی درام در مورد وحشت از شهرت. Hbo نام آن را "شدید ترین نگاه در رسانه های اجتماعی شیطان پس از کلاس هشتم." هیچ تاریخ انتشار فقط رتبهدهی نشده است.

Muppets در حال حاضر

دیزنی در حال ساخت یک Muppets انواع نمایش آن در جریان است که باید یاد شخصیت های مصاحبه با مشاهیر و میزبانی برخی از مسخره بخش در طول راه. این آغاز بکار ژوئیه 31.

آوا

جسیکا چاستین نقش یک قاتل که در اجرا از خود سازمان پس از آن رهبر روشن او. این شاید مهمترین و فرمولی طرح ممکن است اما بازیگران بزرگ است با کالین فارل, مشترک, و, John Malkovich پر کردن آن را. وجود ندارد به نظر می رسد تاریخ انتشار فقط رتبهدهی نشده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن