12 آموزش استراتژی برای کمک به شما در حفظ اطلاعات سریع

آموزش ورودی برای رشد و عمل به عنوان یک جنبه بسیار مهم از زندگی است. اگر شما می خواهید به تجربه رشد در تمام راه

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

آموزش ورودی برای رشد و عمل به عنوان یک جنبه بسیار مهم از زندگی است. اگر شما می خواهید به تجربه رشد در تمام راههای سپس شما نیاز به سرمایه گذاری در استراتژی های یادگیری.

یادگیری طول می کشد زمان و زمان نادر دارایی. پس چگونه شما می توانید حداکثر رساندن زمان خود را در یادگیری و حفظ اطلاعات سریع ؟ در اینجا 12 قدرتمند انواع یادگیری استراتژی است که می تواند به گسترش افق خود را و کمک به شما در حفظ اطلاعات با سرعت رعد و برق.

1. با سنگ تیز کردن شما توجه داشته باشید در نظر گرفتن مهارت های

من پیدا کرده اند که راه قدیمی از مد افتاده از یادداشت برداری موثر تر از تایپ کردن یادداشت های خود را در یادداشت های چسبنده ارائه شده توسط دستگاه خود را. اگر شما می خواهید برای یادگیری سریع تر, فراموش نکنید, لپ تاپ و با استفاده از قلم و کاغذ برای یادداشت برداری. تحقیقات نشان داد که دانش آموزانی که با استفاده از کاغذ و قلم برای یادداشت برداری در کلاس حفظ اطلاعات بیشتر از کسانی که در نوع خود یادداشت های سخنرانی در یک لپ تاپ.[1]

نوشتن و مهارت های استفاده از بخش های مختلف مغز خود را از خواندن. هنگامی که شما زمان خود را صرف نوشتن افکار خود را در notepad داشتن بررسی مواد شما باید فرصت های بیشتری را برای پوشش این مفهوم دوباره. این علاقه بصری آموزان در حالی که شنوایی آموزان می توانید با خواندن مطالب با صدای بلند علاوه بر نوشتن آن را پایین.

در حالی که آن ممکن است دشوار و آهسته تر به یادداشت برداری با دست به جای تایپ کردن و نوشتن و پرورش حفظ و درک مطلب. شما حفظ اطلاعات دیگر در ذهن خود را هنگامی که شما در نوشتن با دست خود را که بدان معنی است که شما به سرعت می توانید اطلاعات مربوط به فراخوان و انجام بهتر در طول یک معاینه.

کیفیت یادداشت ها کمک یادگیری سریع تر. توسعه قابلیت گرفتن دقیق یادداشت ها به شما کمک خواهد کرد به درک مفاهیم و به دست آوردن درک کامل از موضوع است. بنابراین بهتر است برای یادگیری هنر و راهبردهای یادداشت برداری قبل از شما یاد بگیرند که یک ایده جدید است.

این مهارت کمک خواهد کرد که شما را به سازماندهی یادداشت های کلاس به قابل هضم بیت است. برای مثال اگر شما در حال شرکت در یک دوره آموزشی آنلاین نیست فقط تماشا کنید و کارهای زیر را انجام دهید:

تبلیغات
  • گوش دادن خلاصه دانش به دست آورد و پس از آن یادداشت بردارید.
  • ایجاد خطوط و فضاهای بین مفاهیم اصلی بنابراین شما می توانید اضافه کردن اطلاعات بیشتر متعاقبا در تجدید نظر.
  • استفاده از نمادها و اختصارات به صرفه جویی در وقت.
  • نوشتن عبارات به جای استفاده از جملات کامل.
  • بیرون کشیدن اطلاعات لازم و غفلت و بی اهمیت هستند.

شما همچنین می توانید یک نگاهی به این 7 توجه داشته باشید ساده در نظر گرفتن تکنیک برای یادگیری کارآمد است.

2. مطالعه خواب و مطالعه بیشتر

آیا شما مهم ارائه, اما شما قادر به پیدا کردن زمان برای آماده سازی ؟

بسیاری از افراد که خود را در این وضعیت خواهد بود و نه ماندن در طول شب و قبل از خودرا برای امتحان اماده ارائه. هیجان انگیز چیزی است که کار سخت خواهد شد و مطمئنا جبران شود حتی اگر شما خسته از روز بعد. که موثر ترین در میان بازی های مختلف یادگیری استراتژی برای حفظ اطلاعات سریع است.

تحقیقات می گوید که وجود دارد ارتباط بین خواب و یادگیری است. خواب ایدز آموزش بهینه سازی تمرکز خود را. [2] شما نمی توانید تمرکز اگر شما خودتان را محروم از خواب با کیفیت. نه تنها این, اما خواب نیز تسهیل تثبیت حافظه است که بسیار مهم است برای یادگیری.

گرفتن برخی از خواب سبب مغز خود را به یاد به سرعت. خواب عمیق قبل از یادگیری اطلاعات جدید می تواند به تقویت حافظه. اگر شما مطالعه و دریافت برخی از shut-eye, شما نه تنها قادر خواهید بود برای کشف بیشتر, اما شما خواهد رسیدن به اوج عملکرد در تجربه یادگیری خود را—یک مثال از استراتژی های یادگیری برای دانش آموزان است.

3. نیشگون گرفتن و کشیدن شما را در یادگیری استراتژی و فرایندهای

کسی می گوید شما نمی توانید تکرار همان روند و رسیدن به یک نتیجه متفاوت. ساخت برخی از تنظیمات در محدوده زمانی معین تمرین درس را توانمند سازی شما برای به دست آوردن مهارت های جدید سریع تر به جای پیوستن به یک روال.

شما می توانید یادگیری یک مهارت با تماشای فیلم های یوتیوب, بازی, بازی یا خواندن یک راهنمای در یک کتاب درسی. یکی دیگر مرتبط است و تغییر اندازه راکت خود را در هنگام تکمیل چمن بازی تنیس.

تبلیغات

4. استفاده از یک استراتژی حفظی

حفظی استراتژی یکی از زمان آزمایش استراتژی های یادگیری. شما می توانند یاد بگیرند که هر چیزی سریع تر با تلاش یک رویکرد حفظی — برای تلفن های موبایل نامه الگوهای یا روش های دیگر است که کمک به شما در یادگیری یک مفهوم است. این بسیار محبوب در مهد کودک برای یادگیری الفبای. کودکان می توانید بدانید الفبای خود' با تشکر از الفبا آهنگ و حفظ این اطلاعات است.

Mnemonics به شما کمک خواهد کرد خلاصه ساده و فشرده سازی اطلاعات, بنابراین می توان آن را آسان تر به حفظ. این استراتژی یادگیری مفید است یا پزشکی دانشجویان حقوق و یا افراد تحصیل یک زبان است.

بنابراین اگر شما می خواهید برای حفظ اطلاعات قابل توجهی اتخاذ یک حفظی روش و شما را کشف شما می توانید به یاد بیاورید اطلاعات فراتر از خود را بررسی.

5. کشف خود را در اوج لحظه ای که شما بیشترین توجه و هشدار

شما باید تمرکز شدید در برخی از دوره خاص در طول روز است که از فرد به فرد متفاوت. برخی از آنها در اوایل risers در حالی که دیگران در حال جغدها شب.

کشف منحصر به فرد خود را کمک خواهد کرد شما را در دانستن اینکه چه مدت از روز شما می توانید حفظ اطلاعات سریعتر. سازمان دیده بان این فیلم برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر:

6. تمرکز بر روی موضوعات را یکی پس از دیگری

برخی از مفاهیم نیاز به یک مقدار اضافی از غلظت به درک به طور کامل. پریدن از یک موضوع به دیگری می توانید تلاش خود را بی ثمر خواهد شد که حد شما در حفظ اطلاعات. این ناشی از حیاتی استراتژی های یادگیری برای دانش آموزان برای کمک به آنها را به مطالعه بیشتر موثر است.

7. مکث

ما همیشه می خواهید به عجله از طریق یک ماده در هر زمان ما در حال خواندن. نتیجه آشکار است-محدود احتباس.

تبلیغات

جذب اطلاعات در بیت توقف به فکر می کنم در مورد آنچه شما را خوانده تجدید نظر در مفهوم و سپس ادامه دهید.

8. آن را لذت بخش

اگر شما در حال تلاش برای یادگیری یک موضوع شخصی آن است. شما می توانید این کار را با پیدا کردن چگونه این امر در زندگی شخصی یا حرفه ای.

9. استفاده از مغز می شکند به دست آوردن مجدد تمرکز

اطلاعات بیش از حد واقعی است. آیا می دانید که مغز شما نیاز به برقراری ارتباط سیگنال به گیرنده های حسی برای ذخیره اطلاعات جدید?

مغز شما به طور خودکار خاموش هنگامی که شما در حال اضطراب اشتباه یا ضعف. شما می توانید متوجه این میان زبان آموزان در طول یک سخنرانی. آنها متوقف خواهد شد با توجه به آنچه در حال تدریس است.

یکی از بهترین آموزش استراتژیs رسیدگی به این است که برای رفتن بر روی "مغز شکستن" و یا منحرف کردن توجه خود را به چیزی متفاوت است. شما می توانید ببینید یک پنج دقیقه ویدئو انگیزشی به unclog ذهن خود را و یا چیزی است که شما منافع.

10. ماندن هیدراته

شما باید به عنوان خوانده شده که آب به نفع خود سیستم بدن و پوست است. آن را بهینه سازی بدن خود را عملکرد و افزایش سیستم ایمنی بدن شما. در حال حاضر ماندن هیدراته نیز اثرات خود را شناختی عملکرد مثبت. شما می توانید تبدیل شدن به دقیق زمانی که شما نوشیدن آب است.

یک مطالعه نشان داد که دانش آموزانی که در آب به سالن معاینه انجام بهتر نسبت به کسانی که نمی. [3]

تبلیغات

11. لینک به آنچه شما یاد بگیرند که با دانش قبلی

شما را درک اطلاعات جدید سریعتر اگر شما لینک مفاهیم جدید با ایده های موجود شما در حال حاضر. در این کتاب آن را به چوبنویسندگان نوشت که مربوط به مطالعه عادات ترین زمان معکوس. آنها ممکن است ایجاد یک توهم از درک و تسلط اما دانش محو میشه از حافظه ما به سرعت.

حافظه بسیار مهم است وقتی که می آید به اجرای دشوار وظایف شناختی مانند استفاده از دانش به وظایف جدید و نقاشی از استنتاجات از در حال حاضر جزئیات شناخته شده و یا حقایق است. با کشف این وسیله هماهنگی دانش جدید با تجربه قبلی شما در پیدا کردن لایه های اضافی از درک در این موضوع جدید. این کمک خواهد کرد که شما در یادگیری سریع تر و حفظ اطلاعات در سرعت رعد و برق.

حدس می زنم که دوست دارد با استفاده از این آموزش استراتژی ؟ ایلان ماسک بنیانگذار SpaceX و Tesla. وزیر دفاع آمریکا در مقایسه با دانش به یک معنایی درخت. او توصیه می کند اطمینان شما درک اصول — تنه و شاخه های قبل از غواصی به برگ و یا جزئیات. که راه شما را پیدا خواهد کرد چیزی به چسبیدن به. شما عرضه ذهنی قلاب زمانی که شما لینک دانش جدید به قدیمی است. [4]

12. آموزش استراتژی های یادگیری به دیگران

اگر شما پیدا کردن آن به چالش کشیدن برای توضیح یک مفهوم به دیگران, شما همچنین ممکن است پیدا کردن آن به چالش کشیدن برای حفظ مفهوم است. مطالعات نشان داده اند که فرد متوسط را حفظ 90 درصد از آنچه آموخته بود تنها زمانی که آنها به دیگران آموزش یا تمرین ایده بلافاصله. شما می توانید کشف نقاط ضعف خود را هنگامی که شما درخواست و یا تدریس یک مفهوم است.

آیا شما می خواهید برای حفظ اطلاعات سریع تر است ؟ سپس دوباره از مواد تا زمانی که شما تبدیل به اعتماد به نفس کافی برای انتقال آن قطعه از اطلاعات به دیگران است.

خط پایین

عالی آموزان هنوز در حال یادگیری چگونه یاد بگیرند. پس از یادگیری مادام العمر است امر کشف استراتژی های یادگیری است که برای شما کار می کنند. سعی نکنید با عجله از طریق یک مفهوم یادگیری مفاهیم ساده و ساخت در دانش قبلی در حالی که در نظر گرفتن مفاهیم پیچیده. بیشتر به شما عمل کسانی که استراتژی های یادگیری بهتر شما را تبدیل به در بزرگ بودن یادگیرنده.

اطلاعات بیشتر در مورد یادگیری

عکس های اعتباری: Joel مونیز از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن