12 ارتباط قطع معامله است که شما نباید تحمل

آیا شما ارتباط قطع معامله?یک معامله شکن یک از عوامل در نظر گرفتن زمانی که تصمیم گیری که آیا به دنبال از طریق ب

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

آیا شما ارتباط قطع معامله?

یک معامله شکن یک از عوامل در نظر گرفتن زمانی که تصمیم گیری که آیا به دنبال از طریق با چیزی یا نه. آن چیزی که باعث می شود شما می گویند "من انجام می شود!" حتی زمانی که شما واقعا عاشق کسی یا شما بوده ام با هم برای همیشه لطفا برای.

این ممکن است سخت به نظر برسد — پس از همه, هیچ رابطه ای کامل است, راست? — اما داشتن یک لیست از ارتباط قطع معامله است که در واقع یک راه سالم برای محافظت از خودتان را از سمی شرایط.

را دریافت نمی گرفتار در کنترل مضر و خطرناک در روابط. در اینجا 12 ارتباط قطع معامله است که شما به طور جدی باید در نظر بگیرید هنگامی که تصمیم گیری که آیا شما یار است که در واقع به ارزش زمان خود.

1. وجود دارد سوء استفاده در رابطه

یک رابطه سالم است مورد توجه قرار دادن همسر خود و درمان آنها چگونه شما می خواهم به درمان می شود.

از سوی دیگر یک شریک است که می گذارد در دست شما و یا سوء استفاده عاطفی شما مهم است رابطه مقابله شکن[1].

بسیاری از مردم خود متقاعد کند که فقط به دلیل آن اتفاق می افتد هنگامی که به این معنا نیست آن را دوباره اتفاق می افتد. به یاد داشته باشید شما سزاوار یک رابطه سالم و کسی که از شما سوء استفاده جسمی یا عاطفی حتی یک بار نیست و ارزش وقت خود را.

2. شما یک راز

اگر شما پیدا کردن که همسر خود را ندارد گفت: دوستان و یا خانواده خود را در مورد شما اجرا برای زندگی شما! به دلیل اینکه یک راز به معنی یکی از سه چیز است.

  • آنها در حال حاضر در یک رابطه, و شما به سمت قطعه.
  • آنها می خواهند.
  • آنها خجالت شما.

زمان شما ارزشمند است و نباید هدر رفته بودن با کسی که به جای شما در حفظ و خود را به عنوان راز کوچک کثیف.

تبلیغات

3. برنامه به طور مداوم لغو

آیا شریک زندگی خود را همیشه به نظر می رسد فرار کردن در برنامه با شما تاریخ و زمان آخرین دقیقه?

مطمئن شوید که وجود دارد دلایل قانونی است که شریک زندگی خود را ممکن است انجام این قبیل نامیده می شود به کار به طور غیر منتظره اما احساس شخص شما دیوانه در مورد نجات در شرکت خود را در حمایت از مهمانی با دوستان خود است که قطعا سایه.

اگر شما پیدا کنید که خود را شریک طولانی مدت شروع به انجام این کار ممکن است نشانه ای از یک مشکل عمیق تر در ارتباط است که نیاز به بحث گذاشته شود.

4. سوء مصرف مواد و مشکلات

نشستن با یک نوشیدنی است که یک راه بسیار خوبی برای استراحت و اجازه دهید صادقانه داشتن وزوز در سرگرم کننده است! اما اگر همسر شما نیاز دارد برخی از مرتب کردن بر اساس ماده را به یک زمان خوب و یا اگر شخصیت خود را به شدت تغییر زمانی که آنها تحت تاثیر آن می تواند واقعا پرتاب شما را برای یک حلقه.

سوء مصرف مواد یکی از بزرگترین رابطه را قطع معامله در این لیست است. آن می تواند شریک زندگی خود را به شما بدرفتاری می شود غیر قابل اعتماد زباله پول و فقیر تصمیم گیری خواهد کرد که به شما صدمه دیده است.

چرا شما می خواهید به اطراف کسی است که در بالا یا مست 24/7 در هر صورت?

5. شریک زندگی خود را نمی وفادار

وقتی که می آید برای قرار دادن پای خود را بلافاصله. نمی ببخش و منتظر دور بعدی شکستگی. اگر شما هر دو توافق کردند که به یک تک همسری رابطه هر دو طرف باید احترام به این تصمیم.

حتی اگر شما شکستن اعتماد خود را و قلب خود را کنار شریک زندگی تان است تقلب در شما قرار می دهد شما را در خطر ابتلا به افسردگی و بیماریهای مقاربتی و عمده خجالت.

اگر شریک زندگی خود را دوست ندارد و احترام شما به اندازه کافی به ماندن وفادار کمپرسی آنها. آنها به ارزش زمان خود.

تبلیغات

6. آنها مبارزه کثیف

مواقعی وجود دارد که ما همه گفت: کارهای احمقانه در گرما از یک استدلال وجود دارد اما یک تفاوت بین گرفتن گرفتار و با استفاده از اختلاف به عنوان بهانه ای برای کامل حرکت تند و سریع.

اگر در طول استدلال خود را, شریک زندگی یا همسر:

  • به ارمغان می آورد تا تجارب گذشته با هدف صدمه زدن به احساسات خود را
  • با شما تماس بی ادب و یا اهانت آمیز نام
  • Gaslights شما به شما احساس دیوانه
  • حملات شما به جای شماره
  • با استفاده از درمان خاموش

و سپس شما باید در نظر بگیرید راه رفتن دور.

روابط سالم در مورد ارتباطات باز و منصفانه قطعنامه های جنگ[2] — در مورد دیدن که می تواند صدمه دیده است و دیگر بیشتر است.

7. شما همین حالا احساس خوبی در مورد رابطه

آیا شما احساس خوبی در مورد بودن در کنار شریک زندگی خود را و یا شما دریافت گره هنگامی که شما فکر می کنم در مورد حلق آویز کردن با هم ؟

آیا شما اضطراب زمانی که شما فکر می کنم در مورد رابطه شما ؟

آیا شریک زندگی خود را شما سوال خود را به ارزش ؟

اگر چنین چیزی در درون شما است که احتمالا فریاد: "این رابطه درست نیست!" قطعا وجود دارد چیزی است که به توان گفت برای غریزه روده وقتی که می آید به تصمیم گیری یا نه به ماندن با کسی.

اگر روده خود را به شما می گوید چیزی است که در رابطه شما وجود دارد احتمالا.

تبلیغات

8. شما می خواهید چیزهای مختلف

گاهی اوقات حتی اگر شما واقعا عاشق یکدیگر ارتباط خود بازی فقط به معنی این نیست که کار کند.

او می خواهد East Coast شما می خواهید غرب است.

او می خواهد به صرفه جویی در پول شما می خواهید به صرف.

او می خواهد بچه ها شما خوب, روش سوارکاری به عنوان یک اواز یا موسیقی دو نفری.

حتی اگر شما به خوبی این تفاوت های اساسی در اهداف خود و جایی که شما زندگی خود را در حال رفتن برای رفتن به علت خشم جدی مشکلات اگر شما آدرس آنها را به زودی.

9. آنها باور نکردنی خودخواه

ما همه خودخواه از زمان به زمان, اما برخی از مردم آن را بیش از حد.

اگر شما احساس می کنید مانند شما در حال دادن تمام خود را به همسر خود و همه آنها در حال انجام گرفتن است با تمرکز بر روی خود و بهره گیری از مهربانی شما ممکن است زمان به ارزیابی مجدد روابط خود را.

آیا صرف یک دوم دیگر با یک خودخواه عاشق. به من اعتماد نیست ارزش سردرد.

10. آنها همیشه حسادت

سالم حسادت کاملا سرد هنگامی که آن را الهام بخش, ارتباط جنسی, برای درمان هر یک از دیگر بهتر است و نه یکی دیگر را برای اعطا.

تبلیغات

اما کنترل و هک-را-Facebook-و-تقاضا-را-تلفن-رمز حسادت[3] هرگز نباید تحمل شود. این نشانه ای از نا امنی و می تواند به سرعت توسعه را به خطرناک و یا رفتار توهین آمیز. بهتر است قبل از آن می رسد که نقطه.

11. شما لازم نیست به اشتراک گذاری ارزش

شما ممکن است فکر می کنم که جذب مخالف خود — و این درست! — اما این به این معنا همیشه آنها را به بهترین همکاران.

اگر شما پرشور در مورد سیاست و یا ایمان خود و همسر خود مخالف عقاید که ناراحتی یا خشم شما می تواند به این معنی است که رابطه خود را ندارد به معنای.

اگر شما در حال رفتن به در یک رابطه با کسی که با مخالفت با ارزش های آگاه باشید که آن را به یک معامله بزرگ از زمان به کار را از طریق چگونه شما در مورد بحث و رسیدگی به آن چیز است. اگر شما به سادگی لازم نیست که صبر و شکیبایی و یا تمایل به انجام این کار, آن زمان به راه رفتن دور.

12. شما همیشه در حال مبارزه با

آیا شما احساس می کنید مانند شما و همسرتان همیشه استدلال?

مطمئن شوید که حتی زوج های شاد استدلال می کنند اما به طور مداوم در استدلال با یک شریک است که یکی از رابطه ما قطع معامله به دلیل آن را نشان می دهد که شما را فقیر مهارت های ارتباطی.

ارتباط همه چیز است وقتی که می آید به یک سالم و شاد ارتباط است. زوج ها باید قادر به صحبت کردن با یکدیگر به منظور ایجاد همدلی حل و فصل مشکلات و نزدیک تر دریافت کنید. این به این معنی پرداختن به مشکلات به وجود می آیند و نه اجازه دادن به آنها را به نشستن و تبدیل به دعوا بزرگ پایین خط.

خط پایین

زندگی خیلی کوتاه به صرف آن با کسی نیست که به ارزش زمان خود. اگر همسر شما در کنترل مزاحم و یا نمی خواهد به نظر می رسد به شما زمان آن را در زمان تماس آن واریز شده! این واضح است که یک تصمیم دشوار اما خود آینده خود را خواهد شد با تشکر از شما زمانی که آنها پیدا کردم کسی که برای آنها بهتر است.

نکات بیشتر در رابطه قطع معامله

عکس های اعتباری: Christian Fregnan از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن