12,000 مهاجران ثبت نام در Mysuru برای رفتن به خانه

دومین قطار حامل کارگران مهاجر برگ Ashokapuram ایستگاه راه آهن میسور/Mysuru: بیش از 12,158 مهاجران از شهرستان ث

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

دومین قطار حامل کارگران مهاجر برگ Ashokapuram ایستگاه راه آهن

میسور/Mysuru: بیش از 12,158 مهاجران از شهرستان ثبت نام کرده اند نام خود را در وزارت امور خارجه دولت Seva Sindhu نرم افزار و وب پورتال خود را برای رفتن به روستاهای بومی در Shramik ویژه قطار توسط راه آهن هند است. از آنها تنها 2,960 برنامه های کاربردی پردازش شده است و اولین دسته از 1,520 کارگران مهاجر به سمت چپ برای گوراکپور در اوتار پرادش دیروز.

دوم Shramik ویژه قطار به سمت چپ Ashokapuram ایستگاه راه آهن بعد از ظهر امروز حمل 1,440 مسافران در 24 مربیان به گوراکپور. طبق اطلاعات به دست آمده از Mysuru شهرستان کمیسر پلیس های برنامه های کاربردی از بیش از 9000 مهاجران به دنبال رفتن به خانه در حال بررسی و رسیدگی خواهد شد در مراحل.

بسیاری از مهاجران از اوتار پرادش بیهار و بنگال و تعداد قابل ملاحظه ای از جمعیت در حال از آسام, آندرا پرادش, کرالا, Maharashtra, Rajasthan, Odisha Telangana و حتی مانیپور. جالب Mysuru است افراد مهاجر از, Andaman and Nicobar Islands جامو و کشمیر هند و حتی تریپورا.

24,000 مهاجران

حتی اگر یک تخمین محافظه کارانه از جمعیت مهاجر مستقر در داخل شهر و حومه تعداد ممکن است اضافه کردن به بیش از 24,000 به عنوان نه همه آنها می خواهم به خانه بروم. در شهر مهاجران ساخته شده اند Alanahalli, Ashokapuram, Devaraja Mohalla, Hebbal, Lashkar Mohalla, مندی Mohalla, Metagalli, Nazarbad, Saraswathipuram, Udayagiri و Vijayanagar خانه خود را. بسیاری از آنها را به زندگی در حومه شهرستان در سایبان در زیر ساخت و ساز ساختمان های تک اتاق اجاره مسکن که در آن یک گروه از شش به هفت مرد از یک روستا زندگی می کنند.

برخی از این مهاجران را ساخته اند Mysuru خانه خود شده اند و زندگی در اینجا پس از گذشته چهار تا پنج سال است. آنها خانواده خود را در اینجا و به عنوان آنها نمی توانیم اجاره در مرکز شهر آنها تصمیم گرفتند برای اقامت در حومه شهرستان.

نیروی کار ماهر

آنها کارگران ماهر و اکثر آنها کارگران ساختمانی که دارای تخصص در ساختمان چند طبقه ساختمان و حتی آسمان-زداینده. در حالی که ساخت و ساز محلی کارگران احساس سرگیجه به عنوان ارتفاع ساختمان را افزایش می دهد مهاجران دارای مهارت های ویژه ای را به زحمت کار حتی در بالای یک ساختمان است.

بسیاری از آنها دارای تخصص در تخمگذار کاشی دیوار, جوش, نوار خم پولیش کف تخمگذار تخته سه لا برش و شکل دادن فیبر کار سقف کاذب و طراحی داخلی. این است دلیل که چرا بسیاری از تخته سه لا و کاشی شرکت در Mysuru ارائه مسکن برای کارگران در محوطه کارخانه.

آنها در گروه از شمال هند و تحت یک "maestri" یا "Thekedar" یا پیمانکار – پیمانکاران پروژه و کار از روی مقاطعه پیمانکاران. پول پرداخت می شود به این پیمانکاران که در نوبت پرداخت به کارگران است.

کنار جاده تنقلات

اگر نه کار ساخت و ساز این مهاجران اضافه کردن یک زندگی فروش های کنار جاده ای تنقلات و کار در چت و شیرین-گوشت ها ، بسیاری از مهاجران از شمال شرق فروش momos است که شوق در میان جوانان است. این Hootagalli و Hebbal صنعتی منطقه دارای جمعیت قابل توجهی از مهاجران که در آن کار می کنند در دیگهای بخار و کارخانجات.

ذینفعان صنعت می گویند که مهاجرت خود را به زادگاه خود ممکن است یک موضوع در حال حاضر به عنوان همه ساخت و ساز صنایع و کارخانه های در حال کار در حال حاضر با 30 درصد از کارگران ، "اما در اجرا دیگر مهاجرت خواهد شد که تاثیر منفی بر Mysuru را رشد صنعتی به ویژه صنعت ساخت و ساز ، برخی از آنها حتی به امید مهاجرت معکوس هنگامی که COVID-19 وضعیت برطرف کردن در ماه های آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن