13 COVID-19 موارد مثبت در Mysuru امروز; مجموع 238

شهرستان دانشجوی پزشکی در میان کسانی که قرارداد ویروسKodagu گزارش در مجموع 40 نفر; Chamarajanagar 20 میسور/Mysu

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399
  • شهرستان دانشجوی پزشکی در میان کسانی که قرارداد ویروس
  • Kodagu گزارش در مجموع 40 نفر; Chamarajanagar 20

میسور/Mysuru: Mysuru گزارش 13 COVID-19 موارد مثبت امروز (27 ژوئن) با در نظر گرفتن مجموع موارد مثبت به 238. تا دیروز تجمعی تعداد بیماران مرخص شدن بود در 128. امروز در مورد پنج نفر زن و بقیه مرد هستند.

موارد مثبت, اما, باید به تایید, توسط Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در روزانه خود را عصر رسانه بولتن. در این لیست از امروز مثبت موارد وجود دارد که یک دانشجوی پزشکی و سه پلیس. در حالی که دو مورد مثبت تحت بررسی هستند یک نفر است که مهاجرین بازگشته از بانکوک. شش اوليه و ثانويه مخاطبین از بیمارانی که قرارداد این بیماری پیش از آن.

دیروز پنج نفر از جمله یک-سال-کودک تست مثبت برای COVID-19. از پنج مورد دو نفر باید سفر تاریخچه بین دولت (راجستان و تامیل نادو) و دو نفر بین منطقه (Chamarajanagar و مندیا). دیگر یک مورد شدید تنفسی حاد بیماری (ساری).

یک پزشک در یک کلینیک خصوصی در Mysuru نیز آزمایش مثبت دیروز. دکتر از Shafia درمانگاه در آشوکا جاده ها است. معاون کمیسر Abhiram Sankar اعتراض کرده است به افرادی که در بازدید از این درمانگاه از 10 ژوئن تا ژوئن 24 به ثبت نام خود از طریق تماس با: 1077 یا 0821-2423200.

Kodagu موارد

چهار COVID-19 موارد مثبت گزارش شده از Kodagu امروز با در نظر گرفتن تعداد به 40. 33 سال است که سفر تاریخچه از بنگلور و به طور مستقیم بستری Kodagu موسسه علوم پزشکی مدیکری 35 سال کارگران بهداشت و درمان در Murnad یک دختر 14 ساله است که تماس اولیه از مثبت مورد از Shirangala در Somwarpet Taluk آزمایش مثبت امروز.

این جدا یک دختر 8 ساله که تماس اولیه از مثبت مورد از Hulase در Kushalnagar قرارداد این بیماری است. با آخرین موارد تعداد کل موارد مثبت افزایش یافته است به 40. سه نفر مرخص شده و وجود دارد 37 فعال موارد است. مناطق 19 اعلام شده است به عنوان مهار مناطق.

دیروز شش تازه COVID-19 موارد گزارش شده در Kodagu. یک خانواده از سه شامل شوهر و دو کودک را آزمایش مثبت است. این خانواده تا به حال یک سفر سابقه به بنگلور. پس از بازگشت به منطقه آنها در آنجا ماند هوند و Nelyahudikeri.

دیگر موارد 24-year-old فرد از Shanivarasanthe در Somwarpet taluk که در حال بازگشت از پونا 23 ساله و فرد از Kondangeri از Virajpet taluk که تا به حال یک سفر سابقه به شارجه و 46 ساله فرد از Hulase در Kushalnagar که در حال بازگشت از بنگالور.

Chamarajanagar

در Chamarajanagar, 11 جدید موارد مثبت گزارش شد دیروز از جمله 32 سال Police Constable. از موارد نه موارد گزارش شده از گوندلوپت و هر یک از Chamarajanagar و کللگل گزارش شده است. از آنها هفت مرد و چهار زن هستند. کل موارد در Chamarajanagar که یک بار بود یک منطقه سبز برای مدت زمان طولانی افزایش یافته است به 20.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن