14 روز در قرنطینه باید برای همه کسانی که بازگشت به دولت

بدن آن مرده خارج کارناتاکا نمی توان در آورده برای هولوکاست بنگلور: همه کسانی که می رسند از خارج کارناتاکا باید

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

بدن آن مرده خارج کارناتاکا نمی توان در آورده برای هولوکاست

بنگلور: همه کسانی که می رسند از خارج کارناتاکا باید اجباری قرنطینه برای 14 روز حتی اگر بدون علامت قبل از آنها مجاز به رفتن به خانه گفت: وزیر B. S. Yediyurappa.

CM پاک لیستی از پروتکل های مردم کارناتاکا بازگشت از کشورهای دیگر و همچنین از خارج از کشور. توجه ویژه ای خواهد بود و مردم از پنج متحده — تامیل نادو واقع شدهاست گجرات راجستان و دهلی نو — شده است که طبقه بندی به عنوان خطر بالا توسط وزارت امور.

رئیس جمهوری برگزار شد جلسه با وزرا و کارمندان در دفتر خانه 'کریشنا' دیروز برای بحث در مورد دولت آمادگی برای بازگشت هزاران نفر از مردم کارناتاکا رشته در ایالات آمریکا و کشورهای دیگر.

این است که در چند COVID-19 موارد مثبت گزارش در دولت در چند روز گذشته با داشتن یک سفر تاریخچه راجستان ماهاراشترا و گجرات. با توجه به منابع در این جلسه همچنین تصمیم گرفت که آن بازگشت به کارناتاکا باید اجباری ثبت نام آنلاین.

همه کسانی که می رسند باید نگه داشته شود تحت قرنطینه به مدت دو هفته و تنها کسانی که در حال آماده تحت قرنطینه باید ثبت نام خود را. متقاضیان باید اطلاع رسانی محل خود را به محل ورود و تاریخ ثبت و به آنها اجازه خواهد داشت با توجه به در دسترس بودن quarantining امکانات.

Mysuru DC توجه داشته باشید

تمام کسانی که وارد دولت خواهد که به تحت اجباری سواب آزمون برای COVID-19, حتی اگر آنها در حال آزمایش در جاهای دیگر. Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar بیش از حد صادر شده است یک رسانه آزاد که همه inter-State مسافران قرار خواهد شد به مرکز قرنطینه برای 14 روز.

"بدینوسیله به ارمغان آورد برای اطلاع از همه کسانی که مایل به وارد Mysuru منطقه از کشورهای دیگر است که به منظور جلوگیری و شامل COVID-19 در منطقه ما همه inter-State مسافران قرار خواهد شد به مرکز قرنطینه برای 14 روز. آنها ممکن است یا انتخاب کردن برای یک خوابگاه (رایگان هزینه) یا هتل (در صورت پرداخت). صفحه اصلی قرنطینه مجاز نیست برای inter-State مسافران است. لطفا توجه داشته باشید و همکاری در منافع عمومی. تمام خواهد شد تست شده برای COVID در 14 روز ورود" DC توجه داشته باشید گفت.

لندن پرواز می رسد

در ضمن هوایی هند بازگشت پرواز (1803) حمل 323 مسافران وارد شده از لندن در Kempegowda فرودگاه بین المللی در اطراف 4.47 امروز هستم. مسافران به اکران و بررسی می شود و نیز دست خود فرم اظهارنامه توسط وزارت بهداشت مقامات در بنگلور. گزارش از بنگلور گفت که تمام 323 مسافر بدون علامت بودند.

آنها معطوف به هتل ها برای 14 روز در قرنطینه در 16 اتوبوس های دولتی, مقامات گفت. هیچ یک از آنها را وارد به Mysuru. در روزهای آینده Mysuru است انتظار بیش از 2500 مسافران بین المللی و دولت های منطقه گرفته شده بیش از 170 هتل ها در شهر به جای آنها و مسافران خواهد پرداخت هتل اتهامات عنوان شده علیه.

هیچ مرده بدن

در یکی دیگر از تصمیم مهم دولت تصمیم به بازگرداندن بدن هر کسی از کارناتاکا که می میرد در حالی که در دولت دیگر. آخرین مراسم در چنین مواردی باید انجام شود در دولت که در آن مرگ رخ داده تصمیم بر آن شد.

دیروز مندیا دولت منطقه محروم اجازه را به بدن یک Maddur زن که فوت در Pune, Maharashtra. اعضای خانواده بودند که آوردن بدن متوقف شد در دولت مرز.

بود یک مهندس نرم افزار در پونا و گذشت دیروز. این موضوع را به اطلاع مندیا دولت های منطقه که کارگردانی به موضوع بدن به COVID آزمون. بعد اعضای خانواده از زن تصمیم به انجام آخرین مراسم در ماهاراشترا خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن