14 زیادی در تعیین اهداف برای خواندن کتاب در این سال

وجود دارد انواع مهارت ها در خارج وجود دارد به ما اجازه می دهد به زندگی می کنند یک زندگی موفق. تنها مشکل این اس

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

وجود دارد انواع مهارت ها در خارج وجود دارد به ما اجازه می دهد به زندگی می کنند یک زندگی موفق. تنها مشکل این است که بسیاری از مردم مبارزه با شروع و حتی حفظ آن حرکت است.

پیشنهاد من برای حل این مسئله ساده است: شروع با تعیین اهداف است که شما می خواهید برای رسیدن به و انجام آن را به درستی.

اهداف پایه و اساس بسیاری از دستاوردهای ما در زندگی است. هنگامی که ما برای اولین بار راه رفتن را آموخت ما به احتمال زیاد ایجاد شده و هدف از انواع به توسعه عضلات. ما که از طریق خزنده و در نهایت گرفتن بر روی پاهای ما.

اهداف به عنوان بزرگسالان هستند که متفاوت از یادگیری چگونه به راه رفتن. ما تمرکز بر روی اصول و مراحل مختلف قبل از وارد شدن به دستیابی به نتایج مورد نظر.

پس چگونه می تواند به شما در تنظیم اهداف به درستی ؟ خواندن برخی از خوب تنظیم اهداف کتاب است که یک محل عالی برای شروع است.

هر نویسنده دیدگاه خود را در تعیین اهداف و یادگیری در مورد سیستم های مختلف می تواند کمک به شما را به مجموعه اهداف و پیگیری از طریق آنها.

1. ایجاد بهترین زندگی

نوشته شده توسط کارولین Miller, MAPP, او طول می کشد استاندارد هوشمند فرمول برای تعیین هدف و فراتر از آن می رود رویکرد است. او باعث می شود یک نقطه از دادن به شما ورزش های خاص در حالی که همچنین های مربوط به داستان است.

این کتاب بزرگ را در نظر بگیرید که ما اتصال بهتر با داستان و می توانید انگیزه بیشتری به اهداف تعیین شده در شیوه ای که میلر به تشریح در کتاب خود.

این کتاب در اینجا.

2. بهترین سال تا کنون

Michael Hyatt است که نویسنده این کتاب و او طول می کشد یک تحقیق مبتنی بر رویکرد به تعیین هدف. نتیجه نهایی این است که به تعیین اهداف است که معنی دار هستند. برای انجام این کار شما اول باید نگاه خود را هدف.

این کتاب شامل هر نوع هدف است که شما می توانید از فکر می کنم. آن را نیز کمک می کند که هایت زمینه آزمایش نظریه خود را و نتایج در مردم است. این تضمین می کند که آنچه هایت است صحبت کردن در مورد کمک خواهد کرد که شما را در گرفتن سادهای نیست و راه اندازی ترک ضد اهداف است.

این کتاب در اینجا.

تبلیغات

3. کتاب اشتباهات

جست و خیز پریچارد فوق العاده قصه و بافت آن مهارت را به این کتاب. این کتاب طول می کشد یک فیگوراتیو کسی که در می یابد نه از اشتباهات است که مردم بسیار موفق را هرگز.

یک مثال است که در آن پریچارد مذاکرات در مورد اشتباه زندگی رویای شخص دیگری. او می گوید که داستان در حالی که توضیح به خواننده اهمیت بودن قادر به فکر می کنم که آنها می خواهند.

حتی اگر شخصیت یک فرد جوان آن را تعجب آور است که چقدر این اشتباهات هنوز هم می توانید تقاضای خود را به افراد مسن تر بیش از حد.

این کتاب در اینجا.

4. 9 چیزهایی که افراد موفق متفاوت انجام

نوشته شده توسط هایدی اعطای Halvorson این کتاب درایوهای خانه است که آنچه شما انجام دهید این است که مهم تر از آنچه شما در حال حاضر. این کتاب با حمایت بسیاری از تحقیقات و می رود به جزئیات در مورد آنچه که عنوان کتاب متحده است.

ایده این کتاب است که به بهبود دستیابی به هدف. این کتاب شما را تشویق می کند که در دراز مدت و می تواند تمرکز.

این کتاب در اینجا.

5. پتانسیل بزرگ

شاون لنگر است که نویسنده در پشت این و تنش تفاوت بین بالقوه و پتانسیل بزرگ. مفهوم کلی است که بالقوه اشاره به چیزهایی که شما در رسیدن به در حالی که به تنهایی پتانسیل بزرگ است همه چیز در مورد دستاورد با دیگران است.

هر فرد تحت تاثیر قرار است توسط مردم و رویدادهای اطراف ما. هنگامی که ما به دیگران کمک کند بهبود در اطراف ما این آسانسور ما تا به بزرگ بالقوه است.

این کتاب در اینجا.

6. میل نقشه

تبلیغات
The Desire Map: A Guide to Creating Goals with Soul by [Danielle LaPorte]

نوشته شده توسط دانیل LaPorte این کتاب طول می کشد یک مسیر متفاوت از دیگر اهداف تنظیم کتاب. لاپورت دیدگاه با این کتاب به خواننده از طریق تعیین هدف برنامه است که با تمرکز بر احساسات و اجازه بیرونی هدف دستاوردهای رشد از آن است.

ایده این است که اجازه دهید به هدف نقش مهمی در انگیزه خود را برای تکمیل اهداف است که شما در حال تنظیم است.

این کتاب در اینجا.

7. اهداف سخت

نوشته شده از دیدگاه نویسنده را علامت مورفی, این کتاب طول می کشد تا تجارب خود را به عنوان یک مربی اجرایی و آن را در یک کتاب. اعتقاد خود را از تعیین هدف این است که اهداف باید بیش از اهداف شما را با هم به سرعت.

به او پتانسیل زیادی از اهداف ناشی از خواسته های درونی. اگر شما می خواهید به تغییر جهان در اطراف شما شما باید به مجموعه ای از اهداف است که منجر شما به آنها.

آن را برای تلفن های موبایل ساده بر روی کاغذ اما اغلب مردم مبارزه با تعیین این اهداف و دستیابی به آنها را.

این کتاب در اینجا.

8. چگونه به پیروزی دوستان و مردم نفوذ

یاد کتاب های نوشته شده توسط دیل کارنگی عنوان پیداست هدف از این کتاب است. در حالی که شما می خواهم فکر می کنم این است که در مورد تعیین هدف, چند تا از سوره مورد بحث تسلط در تعیین هدف و به طور کلی دستاورد است.

حتی اگر آن نوشته شده بود در سال 1936 حکمت این کتاب سهام هنوز هم نگه می دارد امروز.

این کتاب در اینجا.

9. قدرت تفکر مثبت

به عنوان ضمنی وجود دارد بسیاری از جنبه های افزایش تعیین هدف و دستاورد. در حالی که کتاب همیشه بحث در مورد تعیین هدف به طور مستقیم روش ها و دانش می تواند کمک به شما در پیدا کردن موفقیت است.

این مورد با قدرت تفکر مثبتکه در آن Norman Vincent Peale به بررسی آنچه در آن به معنی به دنبال و رسیدن به اهداف زندگی در حالی که زندگی یک زندگی انجام.

تبلیغات

این کتاب با تمرکز بر این مهم و توسعه طرز فکر مثبت. Peale می کشد نمونه هایی از افراد مشهور از جمله بسیاری از روسای جمهور گذشته.

این کتاب در اینجا.

10. هنر تنظیم اهداف هوشمند

همانطور که از عنوان این کتاب پیداست این است که در مورد تعیین اهداف هوشمند. نوشته شده توسط Anisa Marku این کتاب توضیح می دهد که ساختار این هدف تنظیم سیستم. حتی اگر شما به عنوان خوانده شده مقالات و یا کتاب های دیگر صحبت کردن در مورد این زمین شکستن سیستم شما می توانند یاد بگیرند دیگر چند قطعه از اطلاعات در اینجا.

این کتاب در اینجا.

11. اهداف!

برای کسانی که به دنبال جزئیات بیشتر در تعیین هدف نگاه هیچ بیشتر از برایان تریسی کتاب. این کتاب در دیگر پایان با تقریبا 300 صفحه اما این یک راهنمای دستی.

تریسی را پوشش می دهد, مراحل قبل از تعیین اهداف در وهله اول با قرار دادن تاکید بر مشخص بودن خود را از ارزش ها و باورها. از وجود او می آموزد که چگونه به تعیین اهداف شما می خواهید برای کار بر روی.

این کتاب در اینجا.

12. چراغ جادو

نوشته شده توسط کیت الیس این کتاب طول می کشد یک رویکرد منحصر به فرد برای تعیین هدف با استفاده از مخفف چراغ راهنمای شما در تعیین اهداف.

لامپ مخفف: قفل در عمل, مدیریت, پیشرفت و باقی بماند.

الیس به بررسی این موضوعات از طریق جنبه های مختلف. برای مثال برای قفل on, بخش, الیس, مذاکرات در مورد انتخاب اهداف خود برنامه ریزی, و مطمئن شوید که شما مایل به پرداخت قیمت برای این اهداف.

جالب آن را در تعیین هدف و پوشش مناطق دیگر شما ممکن است در نظر گرفته اند.

تبلیغات

این کتاب در اینجا.

13. 4 رشته از اعدام

برای بیشتر کارآفرین مردم گرا این کتاب با تمرکز بر اهداف کسب و کار و نه شخصی ، این مهم برای کارآفرینان به عنوان بسیاری از تجار به اهداف تعیین شده تنها برای آنها را به شکست و به هیچ جا و در همه.

در حالی که بخشی از هدف این فرایند است که به تجربه شکست و از آنها یاد بگیرند این کتاب به بررسی چهار رشته به پیدا کردن موفقیت های بیشتر و فشار کسب و کار خود و رو به جلو است.

این کتاب در اینجا.

14. اندازه گیری آنچه مهم

آخرین کتاب برای پوشش است جان دوئر کتاب اندازه گیری آنچه مهم. این یکی دیگر از کسب و کار تعیین هدف کتاب اما مثال ها و نظریه های ارائه شده را می توان در زندگی شخصی نیز هست.

کتاب تنش اسم این کتاب و امتیاز به شرکت هایی مانند بنیاد گیتس و گوگل که با استفاده از این سیستم تبدیل شده اند و عظیم موفقیت.

دلیل این نظریه کار است که آن را لمس در بسیاری از آنچه در این 4 رشته از اعدام مورد است.

آن می رود در مورد آن را در راه های مختلف با استفاده از یک سیستم به نام OKR. OKR مخفف اهداف و نتایج کلیدی.

این کتاب در اینجا.

افکار نهایی

حتی اگر شما یک خواننده مشتاق, self-improvement کتاب کمک در راه های بسیاری. بی انتها و همیشه سبز دانش را تضمین می کند شما می توانید این کار را با کمی نگرانی در مورد اینکه آیا این بهترین روش در سراسر.

حتی اگر آن را ندارد, تعیین هدف, همه چیز در مورد کاوش در ایده ها و آزمایش برای دیدن آنچه که برای شما کار می کند. و البته داشتن یک سیستم جامد برای رسیدن به اهداف خود را دوباره و دوباره.

راهنمایی های بیشتر در تعیین اهداف

عکس های اعتباری: Joel مونیز از طریق unsplash.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن