15 بهترین هدیه روز پدر پدر خود را نمی خرید خود را

پیش بینی ترین زمان از سال برای گفتن "متشکرم" به معشوق پدران وجود دارد این است که آمدن و تلاش برای بهترین هدیه

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

پیش بینی ترین زمان از سال برای گفتن "متشکرم" به معشوق پدران وجود دارد این است که آمدن و تلاش برای بهترین هدیه روز پدر است, یکی از آسان نیست. با توجه به میلیون ها نفر از محصولات بازار ارائه می دهد چگونه شما تصمیم می گیرید در میان آنها است ؟ خوشبختانه ما وارد بهترین هدیه روز پدر پدر خود را نمی خرید خود را به شما کمک کند.

1. Fitbit شارژ 3 فعالیت های تناسب اندام ردیاب

این است که برای همه کسانی که پدران که در حال تلاش برای سوزاندن برخی از کالری و ورزش بیشتر و یا به یک ورزش جدید.

آیا شما نگران در مورد پدر خود و سلامت خود را? شما می خواهید برای الهام بخشیدن به او را به فعال و کمک به مدیریت وزن خود را? سپس این هدیه به شما برای رفتن. Fitbit شارژ 3 فعالیت های تناسب اندام شارژر اجازه خواهد داد که پدر خود را برای پیگیری وزن خود را.

حتی اگر پدر شما نمی خواهید به از دست دادن وزن ورود مواد غذایی در Fitbit نرم افزار می تواند مفید باشد در انواع مختلف از راه های دیگر. این لینک می تواند پدر خود را به روز خود را روزانه با آب و هوا و برنامه های کاربردی بیشتر و دریافت به روز رسانی بر روی مچ دست خود را برای تماس و ایمیل و برنامه های گوشی های هوشمند.

شما می توانید یکی از 15+ تمرینات و اهداف تمرین برای او; این محصول به شما کمک خواهد کرد و پدر خود را برای پیگیری پیشرفت خود را و جنبش است. این است ایده آل مناسب برای newbies در مدیریت استرس به عنوان آن شامل استراحت در حالت کنترل شده تجربه است که می تواند پدر خود را به یک تنفس عمیق جلسه از دو تا پنج دقیقه است.

زمانی که فرسوده به تمام مچ دست-بر اساس Fitbit انتقالها به طور خودکار تشخیص خواب است که می تواند یک راه عالی برای پدر خود را به یاد بگیرند که چگونه بسیاری از ساعت خواب او به طور متوسط در هر شب. Fitbit شارژ 3 همچنین می توانید نظارت بر ضربان قلب خود را به طور مداوم در طول روز و او نیز قادر خواهد بود به تماشای آن سقوط اضافه کاری از طریق هفتگی و ماهانه و نمودار آن را در شکل. به این ترتیب شما می توانید به کمک پدر خود را به عقب بر گردیم در شکل سالم ماندن و احساس بهتر است.

دریافت Fitbit شارژ در اینجا!

2. روز پدر لیوان

برای این است که برای پدر و دوست دارد که sipping قهوه قبل از گرفتن بعد رفتن.

آوردن اشک به پدر خود چشم توسط آنها توزیع دنج لیوان آنها می خواهم و خود را صبح و شب جرعه گرمتر است. این روز پدر لیوان نیست هر فنجان قهوه معمولی برای پدر. منحصر به فرد یکی-از-یک نوع لیوان را ارائه می دهد پدر و حقایق تغذیه برای گفتن پدر و چیزهای شگفت انگیز شما در مورد او در حالی که او را به خنده بیش از حد! این لیوان هم احساساتی و خنده دار!

این فنجان قهوه برای خود و پدر و برجسته قدرت ارشاد و کار سخت است که او را نشان می دهد برای خانواده اش است. همچنین pokes در طنز و قهوه! پدر شما را دوست دارم این فنجان قهوه. این قوی, لیوان سرامیکی با کیفیت خوب دارای 11 اونس پدر خود را از نوشیدنی های مورد علاقه. به عنوان یک پاداش آن است که مایکروویو و ماشین ظرفشویی دوستانه! بدون هیچ گونه نگرانی می توانید بشویید و دوباره شستن فنجان ها و متن های محو نخواهد شد.

دریافت به پدر و لیوان در اینجا!

3. AirPods مورد چرم

این هدیه ای است برای همه پدران که محافظت می کند حتی ریزترین از همه چیز خود را.

آن است که مناسب برای شما و مناسب برای خود را AirPods. پدر خود را به تمام و مرسوم این روز پدر از دست دادن کامل مورد چرم برای خود AirPods. این 100 ٪ حق بیمه چرم واقعی و هر مورد منحصر به فرد است که در آن منافذ پوست و رگ. دقیق آن قطع جریان ارائه می دهد دسترسی رایگان به پورت شارژ بدون از بین بردن مورد چرم.

قابل حمل و بسیار مفید در رفتن آن است که مناسب برای سفرهای کوتاه و یا پیاده روی. هرگز نگران خش, خاک شوک و دیگر روزانه خسارت به دلیل آن است که فوق العاده شیک و محافظ.

تبلیغات

کمک به پدر خود زندگی می کنند بدون استرس از دست دادن این Airpods مورد چرم. آن است که نه بزرگ و نه سنگین و به راحتی می توانید تبدیل شدن به پدر خود را در جیب ، آن را نیز همراه با کوچک فلزی که با این نسخهها کار به عنوان یک keychain به طوری که حتی فراموشکار پدران نمی خواهد آن را از دست بدهند!

دریافت به AirPods مورد چرم در اینجا!

4. ناهار کیسه های کولر

برای پدر که دوست دارد به خوردن مواد غذایی تازه در هر زمان و در هر نقطه.

وجود دارد بسیاری از پدران که بسته ناهار برای کودکان خود و یا خود را دارند اما متاسفانه این مواد غذایی خیس می شود. است و پدر شما یکی از آنها را ؟ این هدیه ای برای کمک به آنها را به مرتب کردن این مشکل خاص. هدیه آنها Carhartt لوکس دو محفظه عایق ناهار کیسه های کولر کامل اندازه جعبه ناهار را به محل کار و یا دفتر و یا برای یک پیک نیک خانواده.

در محفظه اصلی غذا یا تنقلات جدا هستند و آن را به اندازه کافی بزرگ برای شش بسته است. بالای گنبد شامل یک جدا جدا محفظه برای سازماندهی مواد غذایی و حفاظت از میوه ها و سبزیجات.

این ناهار کیسه های کولر ویژگی های ظروف و نمک و فلفل جلو زیپ نصب جیب مناسب برای بسته بندی. این سبک جعبه ناهار با بالا و شانه بند ساخته شده از مواد با دوام با سنگین طوفان محافظ و شامل YKK زیپ فلزی سخت افزار و triple-سوزن دوخت. شما می توانید طبخ غذای خوشمزه و حفظ آن و یکنوع بازی شبیه لوتو!

دریافت ناهار کیسه های کولر در اینجا!

5. خنک کننده شیشه ای پاینت

این هدیه ای است برای پدران که می خواهم برای لذت بردن از هر جرعه از آن بنوشید.

اعتقاد ما بر این است که پدر شما ممکن است انتظار چیزی متفاوت این روز پدر. این محل خنک کننده شگفت انگیز شیشه ای پاینت در دست خود را و به او اجازه دهید لذت بردن از نوشیدنی مورد علاقه خود را. این قوی عایق دیوار در اختصاصی ژل که با این نسخهها کار به عنوان یک چیلر هنگامی که آن را منجمد و نوشیدنی خود را در حال حاضر سرد برای کمی طولانی تر. جدا سیلیکون کمربند برای راحت گرفتن گنجانده شده است در هر یک از یخ خنک کننده پاینت جام.

یخ فنجان هیچ چیز به نصب و یا به کالیبره کردن. فقط اجازه پدر خود را sip و از آن لذت ببرید. از آن آسان است برای شستن دست و بسیار مناسب برای رسیدگی است. به عنوان یک پاداش آن ساخته شده است با استفاده از BPA-free پلاستیکی خود را با سلامت داشته باشید.

از آن می آید بسته بندی شده با مفید و سریع, راهنمای مرجع بنابراین شما می دانید ایده آل دماهای مختلف آبجو تغییرات و اینکه آیا به لرز خود را شیشه ای پاینت در یخچال یا فریزر. اجازه دهید خود را با پدر خداحافظی ولرم نوشیدنی خنک کننده شیشه ای پاینت.

دریافت این خنک کننده شیشه ای پاینت در اینجا!

6. بلوتوث استریو

این هدیه ای است برای پدر که دوست دارد به حرکت می کند حتی اگر رقص حرکت می کند کمی عجیب است.

آیا شما برنامه ریزی یک موسیقی شب برای پدر این روز ؟ در این مورد, شما نیاز به این بلوتوث استریو از قبل و هدیه آن را به پدر خود را به طوری که او می تواند یک موسیقی شب هر شب. این بلوتوث استریو دارای 14 ساعت از زمان پخش آن می توانید به راحتی با هر دستگاه. این صدای واضح و دقیق mids و اوج روشن از دو دقت صوتی استریو رانندگان است.

تبلیغات

این بلوتوث استریو جای تعجب است با صدای بلند. حجم تقویت کننده 10+ وات قدرت آمپر پمپ کردن حجم بیشتر و پخش موسیقی خود را با هیچ اعوجاج و حتی در حداکثر حجم.

آن را باور نکردنی 100-پا طیف وسیعی از بلوتوث می توان آن 100 بدون مانع فوت دور از دستگاه خود را و هنوز هم ارائه یک اتصال سریع. نه تنها این, اما آن است که splashproof و rainproof سخنران ساخت آن یک دوش بلندگو.

سخنران است که بسیار سبک وزن می سازد آن را فوق العاده قابل حمل خود را رقص بابا می توانید محل دستگاه خود را در هر کجا که او می خواهد.

دریافت بلوتوث استریو در اینجا!

7. آشپز چاقو تیز کن

این است که برای همه کسانی که پدران است که (فکر می کنم آنها) در حال پخت و پز ،

شما باید دست خود را بر روی این عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است اگر پدر شما یک آشپز بزرگ. این آشپز چاقو تیز کن با کیفیت بالا و قابل اعتماد ابزار شربننج. آن را امروز قوی ترین دستگاه در بازار است. این محصول به طور مداوم تقویت هر جراحی به لبه راست تا پدر خود را نباید در آشپزخانه بدون آن!

این محصول دارای یک, شیک, طراحی ارگونومیک و با دوام سازنده بدن است. آن را نیز طراحی شده برای راحتی. غیر بی سیم پیچ می دهد بیشتر ارتعاشی پایه و دسته ارگونومیک حمایتی است و ساده گرفتن. این موثر ترین و مفید ابزار آشپزخانه شما می تواند پدر خود را.

آن است که آسان و امن برای استفاده است. فقط چاقو از طریق شفاف کردن جدول و تجربه هشیاری در ثانیه است. آن نیز امن برای همه نوع از تیغه ها از جمله کیفیت بالا و سخت تیغه های فولادی. این دو حافظه سیستم که هر دو فایل ها و جلا تمام تیغه اندازه و نوع که اجازه می دهد تا پدر خود را به استفاده از آن برای هر چاقو او صاحب. همچنین, آن را حفظ هشیاری برای بسیار طولانی تر از متوسط تیز کن. چرا باید پدر و پول بیشتری را صرف خرید یک تیغه جدید مجموعه ؟ این محصول اجازه می دهد او را به بازیافت و تیز خود, پیر, درهم و برهم, چاقو, بازگشت به زندگی است.

دریافت آشپز چاقو تیز کن اینجا!

8. کوره مجموعه

این هدیه مناسب برای پدر که دوست دارد به آتش کوره در هر زمان از سال است.

این خوش تیپ است مجموعه ای از زیبایی طراحی شده کاملا متعادل کباب ابزار. این آشپز کفگیر کوره انبرک دیجیتال دما چنگال سیلیکون کوک برس چهار جفت ذرت دارندگان پنج سیخ کشیده و تمیز کردن قلم مو با قلم مو سر همه موجود در یک آلومینیوم با دوام مورد حمل. این را فراهم خواهد کرد پدر خود را با سهولت دسترسی در حالی که پختن کباب است.

18.5 اینچ, قلم مو با 14 اینچ فولاد ضد زنگ موی اجازه خواهد داد که پدر خود را به تمیز کردن کوره خود را سریعتر و کمتر خسته! این مدت زیادی است که دسته آن را نگه می دارد دست خود را به دور از گرما و یک دماسنج دیجیتال که به شما هشدار زمانی که مواد غذایی پخته شده است. این مجموعه مناسب برای سفر و کمپینگ آن را به عنوان جمع و جور و عالی برای RV و یا tailgating. IThis ساخته شده است به گذشته و به پدر خود را احساس راحت در حالی که پخت و پز.

دریافت به کوره را در اینجا تنظیم کنید!

9. Kindle Paperwhite

این هدیه ای است برای هر پدر که عاشق خواندن.

تبلیغات

این است باریکترین سبکترین Kindle Paperwhite با خیط و پیت کردن-طراحی جلو و 300 PPI تابش خیره کننده-نمایش رایگان است که می خواند مانند کاغذ واقعی است. این یک دسته کوچک موسیقی جاز کامل به صورت پدر خود را با نوشیدنی مورد نظر. با ضد آب Kindle Paperwhite پدر خود را می توانید به خواندن و استراحت در ساحل, کنار استخر و یا در حمام. این باتری می تواند گذشته چند هفته پس از آن مناسب برای تعطیلات (حتی اگر پدر شما همیشه فراموش شارژر!).

آن است که قابل شنیدن بیش از حد, بنابراین در حال حاضر او می تواند جفت آن را با بلوتوث هدفون یا بلندگو به گوش دادن به کتاب های مورد علاقه. ساخته شده است در نور قابل تنظیم اجازه خواهد داد که پدر خود را به عنوان خوانده شده روز و شب هر دو در داخل خانه و خارج از منزل. ابعاد آن را دستی راحت قرص بنابراین او می تواند آن را در هر نقطه. برنده شدن قلب خود را توسط او هدیه این براق و در عین حال راحت دستگاه با دسترسی به نسخه های جدید و پرفروش در روز خود را.

دریافت Kindle Paperwhite در اینجا!

10. دهان بزرگ برقی آبمیوه گیری

برخی از پدران عشق, رونق, و, واقعا, که می تواند آنها را سرزنش ؟

به دنبال یک خنک و عاری از مواد نگهدارنده و 10 برابر بهتر آب از فروشگاه خرید آب میوه برای پدر خود را ؟ عجله و شتاب این دهان بزرگ آبمیوه از همیلتون ساحل. همه چیز قابل جابجایی و ایمن ساخت آن آسان برای استفاده و شستشو. این همچنین شامل یک دستی تمیز کردن قلم مو که باعث می شود آن را حتی ساده تر برای تمیز کردن.

شما لازم نیست به نگرانی در مورد قبل از برش میوه ها به عنوان 3-اینچ ورودی متناسب با کل یک سیب و یک پرتقال پوست کنده و یا یک تعداد انگشت شماری از کلم پیچ وجود دارد کمتر برش و آب بیشتر است. به معنای آن است که برای ساده سازی هر آبمیوه گیری زندگی. این آسان برای استفاده و جمع آوری قوی ترکیب قدرت و این بودجه پسند. چنگ زدن به این و قرار دادن یک لبخند بر پدر خود را ،

به دهان برقی آبمیوه گیری در اینجا!

11. هدفون بلوتوث

این است که برای پدر که دوست دارد به سنگ اما نمی خواهند به برهم زدن هر کس دیگری.

است که پدر خود را هنوز هم پریشان شدن از آلودگی صوتی حتی پس از قرار دادن در هدفون ؟ سپس شما نیاز به پرتاب کردن خود, مدرسه قدیمی, هدفون, و چنگ زدن به این بی سیم هدفون بلوتوث او را به تمرکز به سطح بعدی. بوز اتصال برنامه به شما اجازه می دهد تا او را به تغییر دهید لغو سر و صدا سطح فعال موسیقی های مدیریت اتصالات بلوتوث و دسترسی به نرم افزار های ارتقاء و آن را فوق العاده آسان برای استفاده.

در حال حاضر پدر خود را نمی باید به نگرانی در مورد هر چیزی در همه. او می تواند فعال الکسا برای سرگرمی روزانه, اطلاعات و برنامه ریزی بدون نگاه کردن به صفحه نمایش است. آن را آسان بلوتوث جفت شدن عمر باتری برای حدود 20 دقیقه و افزایش راحتی. آن را هدیه ای مناسب برای هر موسیقی-پدر عشق.

دریافت بلوتوث هدفون در اینجا!

12. نینتندو سوئیچ

این هدیه ای است که پدر را دوست دارد که بازی های ویدئویی است.

دریافت سیستم بازی است که اجازه می دهد تا پدر خود را از بازی های که او می خواهد هر جا که او است اما او را دوست دارد. هدیه او نینتندو سوئیچ با طراحی باریک و نوآورانه T شکل ایستاده است. نینتندو سوئیچ طراحی شده خود را با توجه به زندگی پدرم و به ضربه محکم و ناگهانی از خانه به یک سیستم قابل حمل.

شامل شادی باهم کنترل می تواند پدر خود را در کل گیم پلی انعطاف پذیری. به عنوان یک پاداش آن 6.2" صفحه نمایش لمسی 4.5-9 ساعت عمر باتری. در رومیز حالت او همچنین می توانید بازی بازی های مشابه بازی با موس.

تبلیغات

دریافت نینتندو سوئیچ در اینجا!

13. صندلی چمن

این یک هدیه بزرگ برای کسانی که عشق پدران به خارج و لذت بردن از خارج از منزل.

آیا پدر شما لذت بردن از نشستن در طبیعت ؟ سپس شما باید هدیه ای او را راحت ترین وب گردنی صندلی چمن. این صندلی با پر کردن هر گونه نیاز برای صندلی از ورزش به حیاط خلوت BBQs. این اشعه ماوراء بنفش-مقاوم در برابر وب گردنی صندلی ساخته شده از دوام و سبک وزن مواد به حمایت پدر خود را به عقب.

آن را قابل حمل و بسیار سبک وزن و بنابراین پدر شما می توانید آن را حمل به استخر حزب درب عقب اتومبیل یا یک کنسرت در پارک. تاشو طراحی است که ایده آل برای ذخیره سازی. به او اجازه دهید لذت بردن از طبیعت کمی بیشتر و او متوجه است که شما هدیه ای قابل توجه است به آرامش.

دریافت چمن زن صندلی در اینجا!

14. چاقو جیبی

این است که برای پدر که کمی از همه چیز.

این ابزار بسیار قدرتمند و زیبا چند منظوره چاقو ساخته شده از یک انقلاب مغناطیسی معماری با بهار-عمل قیچی برای جلوگیری از اصطکاک به پدر شما را امن و ارائه همه چیز در دست است. به جیب خود به این نسخه از مجموعه ای از ابزار. این شامل یک 420HC با چاقو صاف و دندانه دار تیغه و یک تعداد انگشت شماری از ابزارهای ضروری از بهار اقدام قیچی به یک درب بازکن بطری و انواع پیچ گوشتی.

پاپ باز کردن این ابزار با یک فشار ساده از انگشت شست خود را جلوگیری از آسیب به ناخن ساخت آن آسان برای استفاده. این چاقو مناسب برای پدران زیرا آنها می دانند که وجود دارد این است که همیشه بیش از یک راه حل برای یک مشکل است.

دریافت جیب چاقو در اینجا!

15. پروژکتور

این هدیه ای است برای تمام کسانی که پدران که عاشق تماشای فیلم در هر نقطه.

این روز همه گرم و نرم در خانه و تماشای پدر خود را از فیلم های مورد علاقه. گرفتن پاپ کورن و نوشابه و نشستن در لباس خواب در مقابل ViewSonic 3600 لومن WXGA High روشنایی پروژکتور. این PA50W است ایده آل برای استفاده در آموزش و پرورش و محیط کسب و کار با پیشرفته صوتی و تصویری امکانات به این معنی که شما پدر می تواند استفاده از آن برای کار و بازی.

آن را ساده به راه اندازی و کنترل; فقط آن را در پلاگین قرار داده تا کسانی که ارائه فیلم و تصاویر. آن را نیز پشتیبانی از اکثر رسانه ها مانند رایانه های مکینتاش و دستگاه های تلفن همراه با گزینه های ورودی از قبیل HDMI, VGA, و بیشتر. این شهر همچنین دارای HDTV سازگاری.

آیا آن را نمی شگفت انگیز چگونه کاملا پروژکتور تولید تصاویر روشن تقریبا در هر محیط و روشنایی 3,600 لومن? این می تواند هدیه ای پدر خود را هرگز می دانستم که او مورد نیاز است.

دریافت پروژکتور در اینجا!

افکار نهایی

این همیشه یک مشکل برای انتخاب بهترین هدیه روز پدر برای پدر اما ما بهترین انتخاب شما را انتخاب کنید بیش از یک هدیه بزرگ این روز پدر. این تراکم به سادگی می توانید زندگی خود را ساده تر و راحت تر. شما لازم نیست که زمان زیادی باقی مانده پس از دریافت این اقلام در حال حاضر!

عکس های اعتباری: Mockaroon از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن