15 روزانه نیت به مجموعه برای یک مطلب محور زندگی

تنظیم روزانه نیت است که یکی از قوی ترین تکنیک های تجسم شما می توانید انجام دهید. آن را بسیار آسان به رول از تخ

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

تنظیم روزانه نیت است که یکی از قوی ترین تکنیک های تجسم شما می توانید انجام دهید. آن را بسیار آسان به رول از تخت و سرگردان را از طریق روز خود را بدون جهت و یا درایو. روزانه نیت شما را لیزر متمرکز قرار دادن شما در یک مثبت فضای سر و متعهد شما را به اهداف خود.

چگونه روزانه نیت کار می کنند ؟

روزانه قصد مجموعه خود را رتیکولار فعال سازی system (RAS) به کار می کنند. خود را راس است که در اصل یک فیلتر برای اطلاعات[1] شما مغز غیرمنتظره با اطلاعات هر روز و آن را به سادگی می تواند به جذب تمام کسانی که رنگ سر و صدا و حقایق پس از آن فیلتر آنها بر اساس اعتقاد خود را به سیستم.

برای مثال شما خرید یک ماشین جدید است که شما فکر می کنم منحصر به فرد است چرا که شما هرگز دیده می شود و پس از آن در همه جا شما بروید ناگهان دیدن ماشین جدید خود را. که خود را در راس سیستم در محل کار.

شما می توانید با استفاده از این بخش از مغز خود را برای خوب است. اگر به شما در تنظیم تمرکز خود را یا مغز فیلتر به اهداف خود با خاص قصد مغز شما را از طریق تمام اطلاعات شما را به صورت خودکار و دست شما اطلاعات مربوط به خود را هدف. است که چرا آنها آنقدر قدرتمند: شما در حال تبدیل شدن مغز شناسی را به نفع خود.

این یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای تغییر از تفکر منفی به مثبت است. مغز شما است که همیشه در جستجو و فیلتر کردن شما فقط باید برای قرار دادن در سمت راست فیلتر.

نکاتی برای افزایش قدرت خود قصد

وقتی که قصد استفاده از این راهنمایی به آنها را چوب.

تبلیغات

تمرکز

هنگامی که شما می گویند شما قصد شما باید به تمرکز بر روی آن و مطمئن شوید که آن را عمیقا با شما طنین انداز بنابراین شما می توانید احساس قدرت آن است. باید آن را شما می خواهید به پرش به بیرون از تخت و به روز خود را.

اتصال به همین دلیل خود را

مطمئن شوید که آن را عمیقا متصل به خود را چرا. شما چرا چیزی است که درایوهای شما برای رسیدن به اهداف خود و حرکت را از طریق زندگی است. قدرت قصد خود را با آن.

ترک ترس خود را در پشت

اضافه کردن در یک بازدم از ترس به روال خود را. دم عمیق و بازدم خود ترس و شک و تردید شما را عقب نگه داشتن و شیرجه رفتن به زندگی خود را نترس.

پاسخگو باشد

اختراع سیستم پاسخگویی. تنظیم نیت خود را یک بار است اما بیشتر به شما آن را انجام دهید بیشتر محور و متمرکز بر زندگی شما خواهد بود. پیدا کردن یک راه برای اقامت پاسخگو باشد.

برای ایجاد تمرکز بیشتر مهم است که به روشن کردن حد روانی املاک و مستغلات به عنوان ممکن است با برخورد با افکار منفی. من نوشته برخی از اهداف برای مقابله با برخی از مسائل عاطفی بنابراین شما می تواند به تنهایی بر روی اهداف خود تمرکز هر چه آنها ممکن!

15 روزانه نیت به مجموعه ای تر رانده زندگی

تأمل در اهداف خود و انتخاب کنید و را انتخاب کنید از زیر نیت به شما در سفر خود را.

تبلیغات

1. من شرایط خودم را به عنوان به اندازه کافی.

تنظیم قصد که شما کافی است یک راه عالی برای محو هر گونه نا امنی و افکار منفی است که نگه داشتن شما را از اهداف خود است.

2. من نمی خواهد ترس را امتحان کنید چیز دشوار.

تصمیم گیری است که شما می توانید همه چیز را به شما کمک کند کنار آمدن با موانع غیر منتظره در روز خود را. به جای فرو ریختن شما را بالا خواهد برد خودتان را برای شکست دادن آنها را با یک نگرش سرکش.

3. من قصد دارم برای انجام بهترین من امروز برای رسیدن به اهداف من است.

انجام بهترین خود را هر روز برای رسیدن به اهداف خود مهم است و گاهی اوقات شما فقط نیاز به تمرکز بر این واقعیت است که شما نمی خواهید به نیمی بهترین خود را امروز. شما در حال رفتن به در با 100% و همه چیز را به بهترین توانایی خود را.

4. من اعتقاد دارم که من زیبا هستم و من را قبول معایب.

با تنظیم این قصد که شما زیبا به شما کمک می کند تا خلاص شدن از اضطراب می آید که با زندگی روزانه. شما زیبا هستند و کافی است. شما مجاز به اشتباهات و کامل نمی شود; این درست است. در حال حاضر شما باید خیلی بیشتر روانی املاک و مستغلات به تمرکز بر رسیدن به اهداف خود به جای اینکه به خود اختصاص داده بشود.

5. من به نوشیدن آب به اندازه کافی امروز.

هیدراته نگه داشتن مهم است. اگر شما نمی هیدراته شما خسته و افسرده. نوشیدن آب کمک می کند تا خود را حفظ فشار خون و افزایش گردش خون گرفتن که خوب خون به مغز که در آن نیاز به![2]

6. من قصد دارم برای انجام کاری سرگرم کننده امروز.

اگر شما در حال هدایت می شود و کار تمام وقت شما را خواهد سوزاند. شما نیاز به برخی از سرگرم کننده است. بخشی از گرد زندگی به معنی داشتن سرگرم کننده و سپس وقتی که می آید به کار شما خواهد بود بیشتر رانده شده و متمرکز شده است.

تبلیغات

7. من نگاه به سمت مثبت در موقعیت های منفی.

این یک قدرتمند تغییر طرز فکر است که واقعا می تواند کمک به شما زندگی می کنند یک زندگی فولر. با تمرکز بر روی مثبت و درس در سختی شما می توانید بهترین شرایط رسیدگی.

8. من قصد دارم به خاطر سه چیز امروز.

قدردانی اتحاد قریب به اتفاق قدرت برای تغییر زندگی خود را. تمرین آن را به شما صلح از ذهن و تغییر طرز فکر خود را از عدم به فراوانی شما با دادن انرژی مثبت به درایو شما را از طریق روز خود را.

9. من را ببخش کسانی که اشتباه من به طوری که من ممکن است در صلح است.

اگر شما در صلح و شما لازم نیست به صرف انرژی روانی تجدید نظر در شرایطی است که اتفاق افتاده اند و شما دیگر هیچ کنترل بیش از است. ببخشید مردم و قبول است که آنها کامل نیست. ببخشید مردم برای خود و رشد خود را.

10. من را کنترل آنچه که من می توانید کنترل کنید.

شما فقط می توانید کنترل آنچه که شما می توانید کنترل و تلاش برای کنترل آنچه که شما نمی توانید از اتلاف وقت است. تمرکز بر روی آنچه که شما می توانید و اجازه رفتن از آنچه که شما می توانید نیست. زندگی خود را رشد خواهد کرد.

11. من توسعه یک رابطه سالم با پول است.

پول خوب است و داشتن یک رابطه خوب با این کلیدی است برای داشتن یک بیشتر محور و مولد زندگی است. به جای یک دولت نبود و ترس فراوانی را انتخاب کنید و عشق است. شما را پیدا خواهد کرد آن را آسان تر برای پول به جریان به شما هنگامی که شما می خواهید آن را به.

12. من قصد آوردن فراوانی و عشق به زندگی من.

شما همیشه می خواهید به تمرکز بر روی آوردن بیشتر خوب به زندگی خود را. با تنظیم یک هدف به ارمغان بیاورد فراوانی را به زندگی شما نه تنها خودتان را برای یک طرز فکر مثبت, اما شما RAS است که به دنبال دلیل برای اثبات شما یک زندگی فراوان.

تبلیغات

13. من به صورت تمام چالش های امروز با یک ذهن آرام و اعتقاد.

داشتن نگرش مثبت نسبت به سختی واقعا کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به اهداف خود. جاده موفقیت هموار است با چالش های بسیاری را برای اجرا در سر آنها را برای اولین بار. سریعتر شما آنها را موفق تر از شما خواهد بود.

14. من قصد دارم به آغوش چه کسی هستم.

زندگی اصیل با شما که معنی است که شما دیگر در جنگ در درون خودتان است. بود که شما و چهره جهان با آن است. آن است که فقط بیشتر روحی و روانی املاک و مستغلات در حال آزاد کردن ایجاد زندگی شما واقعا می خواهید.

15. من بهترین من انجام خواهد داد برای به عنوان مثال منجر شود.

با تنظیم نوار بالا برای شما آموزش مردم چگونه زندگی شاد و موفق تر زندگی است. تصمیم می گیرید که شما می خواهید می شود و نشان می دهد تا مانند که در هر روز است. زندگی خود را تغییر خواهد کرد شما را الهام بخش مردم و آنها را به پیوستن به شما در سفر خود را به موفقیت.

افکار نهایی

با تنظیم یک نیتی که واقعا با شما طنین انداز شما می توانید تمرکز بر روی آنچه شما می خواهید برای رسیدن به در زندگی خود را. آن است که آیا شخصی و حرفه ای معنوی و یا به سادگی رشد شخصی قصد تنظیم مجموعه شما را در صبح به صورت روز با مثبت و نگرش سرکش.

راهنمایی های بیشتر در تنظیم روزانه نیت

عکس های اعتباری: چشم سیاه از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن