15 پلیس, سکس با خانم دکتر, آزمون Covid مثبت در Mysuru; 22 در یک روز

میسور/Mysuru: پس از یک آرامش COVID-19 است که به سرعت در حال گسترش شاخکهای خود در Mysuru و دیروز (20 ژوئن) به ت

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از یک آرامش COVID-19 است که به سرعت در حال گسترش شاخکهای خود در Mysuru و دیروز (20 ژوئن) به تنهایی 22 نفر قرارداد این بیماری و این شامل 15 پلیس و یک خانم دکتر است. با آخرین 22 امتیاز مثبت موارد Mysuru در مجموع 151 موارد مثبت. از آنها 112 منتشر شده است و وجود دارد 39 فعال موارد است.

اگر این مورد است, در شهرستان, مناطق قاتل بیماری وارد مناطق روستایی بیش از حد به عنوان موارد گزارش شده از تبت حل و فصل در Bylakuppe در Periyapatna Taluk, Hullahalli در ننجنگود و Sosale روستا در T. Narasipur Taluk.

این 13 نفر از کارناتاکا دولت رزرو پلیس (KSRP) پلیس – پنجم گردان – همه ساکنان Jokey چهارم که در bandobust وظیفه در Padarayanapura در بنگلور مرکز از COVID موارد در دولت سرمایه است. پلیس بازگشت به Mysuru پس از اتمام وظیفه امنیتی خود را. طبق پروتکل آنها را تحت قرنطینه اجباری در یک مهمان خانه در محل KSRP مهمان خانه.

در تمام 24 نفر از KSRP گردان در Mysuru شده بود به Padarayanapura و مناطق دیگر در بنگلور برای bandobust و در هنگام ورود خود را در Mysuru همه آنها را مورد آزمایش قرار گرفتند. از آنها 11 آزمایش منفی و 13 آزمایش مثبت است. کل دوانی چهارم و KSRP مهمان خانه شده اند sanitised و آلوده پلیس پذیرفته شده اند تعیین شده COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است.

یک پاسبان از ننجنگود روستایی ایستگاه پلیس شده است آزمایش مثبت دیروز و ایستگاه پلیس شده است sanitised. این جاده که در آن پاسبان خانه واقع شده است و در ننجنگود شده است مهر و موم شده. یک مرد در لباس – مرکزی صنعتی نیروی امنیت (CISF) – امنیت انسان آزمایش مثبت بود.

او خدمت در بانک مرکزی هند نرخ ارز چاپ در Metagalli و به تازگی او شده بود به Tamil Nadu. مهمان خانه که در آن او ماندن شده است sanitised. در مورد اول در Mysuru دکتر آزمایش شده مثبت است. او یک سفر اخیر سابقه بنگلور اما از هم اکنون روشن نیست که در آن از دکتر, قرارداد, بیماری, بهداشت, وزارت, مقامات گفت.

این بخش سرپایی از بیمارستان که در آن او در حال کار و بخش شده اند sanitised. یک نفر که تا به حال در بازگشت از دهلی نو به Bylakuppe تبت مستعمره بیش از حد آزمایش مثبت است. به همین ترتیب یک بنگلور مهاجرین بازگشته از Sosale روستا در T. Narasipur Taluk آزمایش مثبت است. به عنوان او مبتلا به تب و سرفه های T Narasipur پزشکان تا به حال جمع آوری شده خود را سواب گلو و ارسال به Mysuru دولت آزمایشگاه tor تست که در آن او اعلام آلوده.

یک پارچه صاحب فروشگاه در Hullahalli در ننجنگود Taluk آزمایش مثبت است. حتی او مبتلا به تب و سرفه. جاده ای که در آن مغازه خود واقع شده است و خانه اش در منطقه شده است مهر و موم شده. در دادگاه تجدید نظر به Mysuru معاون کمیسر Abhiram G Sankar است گفت: "هر کسی که بازدید Neeha پارچه, JSS, کالج, جاده Hullahalli شهر در دو هفته گذشته به درخواست ثبت نام خود را به عنوان تماس با 0821-2423800 یا 1077 به عنوان یک فرد در ارتباط با این شرکت دارای آزمایش مثبت در 19.06.2020."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن