15 ابزار قدرتمند برای تعیین هدف

واضح است که به منظور دستیابی به اهداف خود را, شما در حال رفتن به نیاز به آنها را. اما ما تمایل به فراموش نکنید

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

واضح است که به منظور دستیابی به اهداف خود را, شما در حال رفتن به نیاز به آنها را. اما ما تمایل به فراموش نکنید که برای استفاده از ابزار های خاص برای تعیین هدف است. وجود دارد انواع مختلفی از ابزار را برای شما به استفاده از زمانی که قوی تر درستی آنها می تواند فقط به عنوان موثر به عنوان تنظیم یک هدف و تلاش برای رسیدن به آن.

ابزار ارائه شده در زیر چسب نگه می دارد که یک هدف-تنظیم سیستم با هم. بیشتر از آنها شما رو نگه داشتن سیستم خود را دست نخورده با ارزش تر از آن است که آنها را در اطراف. در اینجا برخی از پیشنهادات برای ابزار و چگونه برای دریافت بیشتر از آنها.

چرا تعیین هدف مهم است ؟

قبل از وارد شدن به ابزار خاص برای تعیین هدف, آن را می پردازد به دانم چرا آن را به ارزش ردیابی و تعیین اهداف در وهله اول.

بزرگترین دلیل برای در نظر گرفتن ردیابی و تعیین اهداف این واقعیت است که اهداف ما تغییر مسن ما دریافت کنید. شما توسعه اولویت های جدید همانطور که شما مسن و اهداف خود را در دهه بیست سالگی خود را در حال رفتن به متفاوت از اهداف شما باید تنظیمات خود را در چهل یا پنجاه[1].

واقعیت این است که اهداف خود را در حال رفتن به تغییر به این معنی است که آن را مفید خواهید بود به برخی از راه, ردیابی و تعیین اهداف. یکی دیگر از راه به در به دنبال این است که تعیین اهداف به شما یک مسیر برای رفتن در زندگی است. شبیه به یک قطب آن منجر شما به مقصد خود را در زمان مقرر. ردیابی اهداف مانند یک نقشه و اگر شما می دانید که در آن شما می خواهید آن را به اطمینان حاصل شود که شما هنوز هم به راه راست رفتن و سرعت خود را هنوز هم خوب است.

لیستی از پتانسیل ابزار برای تعیین هدف گسترده است. از اشیاء فیزیکی به برنامه های شما باید گزینه برای سفارشی کردن نقشه خود را. در اینجا من پیشنهادات و چگونه به بهترین اهرم آنها.

منابع آنلاین برای تعیین هدف

برخی از مردم کار بهترین زمانی که تکنولوژی درگیر است برای ساده کردن فرآیند. اگر شما یکی از این افراد شروع به کار با این برنامه ها و سیستم عامل های امروز است.

1. Basecamp

Basecamp

یک پلت فرم ایجاد شده توسط گوگل برای مدیریت پروژه. در حالی که آن را ساخته شده برای گروه برای کمک به سازماندهی تیم وجود دارد ویژگی های است که کمک به یک فرد در تعیین اهداف.

تبلیغات

از طریق این ابزار شما قادر خواهید بود به ایجاد چندین لیست که تحت پوشش بخش های مختلف از زندگی خود را. بهتر است شما قادر خواهید بود به خودتان تعیین مهلت و تعیین اهداف متعددی به این بخش است. چه می کند این است که به طور موثر مجموعه ای از نقاط عطف برای شما برای تکمیل.

بهترین از همه این است که این است که به رایگان استفاده کنید تا زمانی که شما باید یک حساب Gmail.

2. هدف دوستان

یکی دیگر از پلت فرم رایگان برای در نظر گرفتن هدف دوستان. این یکی واقعی است هدف-تنظیم سیستم قرار می دهد که شما از طریق paces به ایجاد اهداف هوشمند. شما سپس می توانید با استفاده از همان پلت فرم برای پیگیری پیشرفت خود را و نگه داشتن خود را با تمرکز بر اهداف پیش رو است.

3. Lifetick

برای کسانی که با توجه به یکی از این بیشتر در عمق ابزار برای تعیین هدف Lifetick گزینه ارزشمند است. این برنامه فوق العاده است برای کسانی که نمی دانم از ارزش های اصلی خود را و یا احساس گیر چه باید بکنید.

این برنامه غواصی به شناسایی ارزش های اصلی خود و سپس ارائه می دهد یک پلت فرم برای شما را به مجموعه اهداف هوشمند و شروع به ردیابی آنها.

4. نقطه عطف برنامه ریز

نقطه عطف برنامه ریز

یک هدف-تنظیم پلت فرم است که باعث می شود تنظیم اهداف و ردیابی آنها آسان تر است. آن را به شما می دهد یک فرصت به اشفتگی فکری موقتی تجسم و پیگیری اهداف خود را همه در یک.

5. Todoist

لیست قدرتمند هستند به عنوان آنها مانند مینی اهداف است که منجر به اهداف بزرگتر خود. Todoist است و مانند آن, اما آن را اجازه می دهد تا به شما این فرصت را به مجموعه قابل توجهی بیشتر اهداف نیز هست. که راه شما قادر خواهید بود برای پیگیری آنچه شما اهداف کوچک هستند که منجر به بدون نیاز به تنظیم آنها را کنار گذاشته و یا سعی کنید به یاد بیاورید آن را در هر زمان به دلیل برنامه محدودیت.

6. تک مرحله

دیگر در عمق برنامه در نظر است مرحله تنها به این پلت فرم شناسایی مناطق در زندگی شما است که به شما و است که ارزش تلاش برای. این نرم افزار همچنین به شما می دهد نمودار و دیگر کمک های بصری برای کمک به شما ردیابی و moniter حال پیشرفت است.

تبلیغات

7. حرکت کوه ها

این پلت فرم است impactful یکی. حرکت کوه ها رایگان پلت فرم است که ارائه می دهد دوره های مختلف برای کمک به شما اقامت انگیزه در اهداف خود را. این است ایده آل برای افرادی که نیاز به یک مربی به نگه داشتن آنها را پاسخگو باشد.

8. عادت لیست

یکی دیگر از چشم انداز به اهداف است که اهداف چیزی بیش از یک ساخت تا از عادات. برای مثال اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن, شما عادت به ورزش بیشتر و یا تغییر عادات غذا خوردن خود را در صورت لزوم. عادت لیست بر عادت جنبه.

آن را تنها در دسترس بر روی آیفون, اما آن را هنوز هم یک ابزار بصری برای تعیین هدف است که ارزش تلاش اگر شما می توانید.

9. StikK

StikK

یک پلت فرم است که می افزاید: در برخی از اضافی پاسخگویی برای کسانی که به آن نیاز دارید. استفاده از آن را برای خودتان و یا در یک گروه و شما می توانید شروع به اولویت بندی اهداف خود را.

در سطح, شما می توانید با استفاده از این برای ردیابی ساده و تنظیم اهداف خود را اما که در آن شما می توانید بیشتر از آن است که از طریق اضافی که پاسخگویی. StikK باعث می شود آن را آسان برای شما را به مجموعه اهداف خود را در چنین راهی که در آن اگر شما نمی تکمیل هدف در زمان شما اهدا پول به چیزی.

این یک ایده مشابه به دادن پول به دوستان و درخواست آن را به عقب پس از شما تکمیل هدف خود را در یک دوره از زمان. اما اگر شما نمی تکمیل آن در زمان آنها را وادار به نگه داشتن آن. همه در همه, آن می افزاید انگیزه فوق العاده ای که هیچ کس می خواهد به پول دور به صورت رایگان, به ویژه هنگامی که آن را می تواند اجتناب شود.

10. Goalscape

شبیه به Lifetick, Goalscape ارائه می دهد تصفیه شده تر و دقیق رابط برای شما به دنبال در. آن را نظر تمام جنبه های زندگی خود را و اجازه می دهد تا شما را به اولویت بندی جنبه های خاصی. به طور کلی این فراهم می کند اطلاعات است که کمک می کند تا شما را به تجسم آنچه باید در زندگی خود انجام داده.

روش های سنتی برای تعیین هدف

برخی از مردم ترجیح می دهند به یک ثابت بصری و یا محل به نوشتن اهداف خود است. اگر که شما ترکیب این مواد را به زندگی خود را به مطمئن شوید که شما در حال تنظیم اهداف خود را راست.

تبلیغات

1. پس از آن یادداشت ها

در حالی که وجود بسیاری از قدرت پردازش را با استفاده از سیستم عامل های آنلاین مانند آنهایی که در بالا ذکر شد گاهی اوقات شما نیاز به بازگشت به روش های سنتی, و آن را می پردازد به انجام این کار. در این روز و سن, ما در حال استفاده برای تایپ کردن چیز های مختلف و یا با استفاده از ابزار آنلاین برای بهبود زندگی ما است.

در حالی که قصد بازگشت به سنتی قلم و کاغذ برای نوشتن اهداف و یا لیست می تواند فقط به عنوان قدرتمند است.

با توجه به این واقعیت است که ما نمی نوشتن به همان اندازه وجود دارد که از نظر آماری بالاتر شانس موفقیت شما زمانی که شما تعریف اهداف و نوشتن آنها را[2]. یکی از راه های تسهیل است که به برخی از یادداشت در دسترس است. آنها کوچک و جمع و جور به طوری که آنها نمی کشد تا فضای زیادی.

2. تخته سفید

توجه داشته باشید مشابه یکی دیگر از ابزار مفید است که یک تخته سفید. این به پیروی از همان اصول به عنوان پس از آن یادداشت است که به شما در یک سطح که در آن شما می توانید نوشتن یادداشت ها و اهداف و ایده های ساده تر و می توانید خلاق تر با آن را از طریق فرم نشانگر رنگی.

اما یک چیز دیگر شما می توانید با یک تخته سفید بهتر است نقشه خود را در ماه و یا یک هفته در یک زمان. چه خوب است که شما یک نقطه مناسب به نوبه خود به جای رقص را به صفحات مختلف در یک نرم افزار و یا پلت فرم.

3. یک مجله

یکی دیگر از ابزار عالی برای در نظر گرفتن یک مجله. در حالی که وجود خاص مجلات که شما می توانید استفاده کنید پیشنهاد من این است که با یکی از غیر-تعیین هدف های فرمت شده ، یک مجله را فراهم می کند فرصت را برای شما برای نوشتن جزئیات بیشتر و برای ایجاد بخش اختصاص داده شده به چیزهای خاص خود را با استفاده از سبک خاص است.

در حالی که هدفگذاری مجلات فرمت می شوند که همان راه آنها اغلب تمرکز بر دادن به شما فضای کافی برای نوشتن اهداف و بسیار دیگری نیست.

خالی مجله اجازه می دهد تا شما را به نقطه ایده از آنچه برای شما کار کند و چه چیزی نیست. شما می توانید با استفاده از آن برای ضبط چگونه شما احساس می کنید و یا شاید روی کاغذ بیاورید نقل است که الهام بخش و ایجاد انگیزه در شما.

4. سیستم پشتیبانی

برنامه های مانند StikK یا Basecamp کار بهتر است هنگامی که شما با یک گروه. اما یک گروه از دوستان خود را فقط به عنوان موثر. یک گروه از دوستان اثرات در زندگی خود را هر دو به طور مستقیم و غیر مستقیم.

تبلیغات

تحقیقات نشان می دهد که کسانی که در ما درونی و بیرونی دایره نقش ما به طور کلی رفتار اجتماعی[3]. این همچنین شامل اهداف است که شما و شانس خود را از دستیابی به آنها را. اگر شما در سراسر یک گروه از مردم است که تعیین اهداف آن را سخت تر برای شما برای رسیدن به آنها را به عنوان آنها در حال مالش کردن در شما.

از سوی دیگر زمانی که شما از افرادی که مراقبت در مورد اهداف خود و تلاش برای موفقیت خود شما پیدا کردن آن آسان تر به تکیه بر آنها و رسیدن به جایی که می خواهید بروید.

"یک سال از شرکت" ورزش

این است که بسیار یک ابزار بلکه یک راه است که می تواند منجر به استفاده از برخی از این ابزار. کل قضیه از این تمرین این است که از خودتان بپرسید که در آن شما می خواهید به یک سال از هم اکنون.

این نیست گسترده سکته مغزی, اگر چه. شما می خواهید به تمرکز بر روی پنج جنبه های کار خود را برای صفحه اصلی و مالی و روابط و خودتان. برخی سوالات خاص به درخواست در این زمینه عبارتند از:

  • کار: چه کار شما خواهد شد کار ؟ چگونه شما را نسبت به زندگی شما می خواهید ؟
  • صفحه اصلی: شما به دنبال به صرفه جویی در یک خانه و یا خرید یک ؟ شما می توانید زمان شرایط زندگی ؟ وجود دارد هر گونه پروژه های بهبود صفحه اصلی شما باید در ذهن داشته باشد ؟
  • امور مالی: وجود هر گونه بدهی شما مایل به پرداخت کردن ؟ وجود دارد چیزی است که شما در حال صرفه جویی در برای به طور خاص ؟
  • روابط: آیا شما با شریک زندگی خود را? آیا شما شده است به فکر ازدواج ؟ چقدر ارزش شما در حال گرفتن از نزدیکترین روابط شما در حال حاضر ؟
  • خودتان: شما چگونه می خواهید به احساس یک سال از در حال حاضر ؟ چه بخش هایی از شخصیت شما, آیا شما می خواهید برای توسعه ؟

ایده این ورزش این است که به نقطه پایین به اندازه کافی برای ایجاد یک برنامه که در آن شما خواهید بود در آینده. از آنجا شما می توانید آن محدود به اهداف ماهانه و وظایف روزانه.

افکار نهایی

تکنولوژی باز کردن دروازه برای راه های بسیاری برای ما به تنظیم و پیگیری اهداف, اما آن را هرگز لطمه می زند به بازگشت به اصول اولیه و با استفاده از روش های سنتی. صرف نظر از چه ابزار برای تنظیم هدف شما می خواهید به استفاده از هر دو دیجیتال و غیر دیجیتال ابزار تاثیرگذار هستند و باید نقش خود را به بازی. همه که مهم است این است که شما با استفاده از بهترین ابزار را برای شما برای شروع در اهداف خود را امروز.

راهنمایی های بیشتر در تعیین هدف

عکس های اعتباری: freestocks از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن