15 نکته سریع برای حفظ یک شیوه زندگی سالم

که فرد به نظر می رسد به آن همه است. شما از آنها بدم میاید به آن اعتراف, اما آنها گردیده تناسب اندام و سالم زند

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

که فرد به نظر می رسد به آن همه است. شما از آنها بدم میاید به آن اعتراف, اما آنها گردیده تناسب اندام و سالم زندگی درایو شما دیوانه در تمام طول سال! چه آنها که شما نمی? شما سعی کرده اید که رژیم های غذایی. شما به انجام این تمرینات چه می دهد ؟

اما چه می شود اگر شما می تواند تبدیل شده است که فرد بیش از حد ؟

باور نمی کنم که این امکان پذیر است ؟ اجازه بدهید توضیح دهم.

من همواره همه یا هیچ نوع فرد است. وجود دارد یک سال که من نوشید چیزی ساخته شده به طور کامل از سبزیجات برای شام به مدت یک ماه – یک ماه! شما شنیده ام من: من صحبت کردن در مورد یک قی-شایسته چرب ساخته شده به طور کامل از اسفناج و کلم بروکلی و اسفناج. ناخالص.

پس از یک در حالی که من شروع به تحقق بخشیدن به چیزی بسیار محوری به سفر تناسب اندام: بودن همه یا هیچ کار نمی کند با داشتن یک زندگی سالم است.

بدن ما در حال ظریف! بیش از حد چند کالری و بیش از حد بسیاری از تمرینات را به معنای واقعی کلمه سنبله کورتیزول و جلوگیری از شما از دست دادن وزن است. کالری بیش از حد بسیاری و بیش از حد چند تمرینات و خوب ما تمام شده وجود دارد.

بنابراین آنچه که من در گرفتن ؟

نظر من این است که چند وجود دارد, اسرار است که این به ظاهر گردیده مناسب مردم به ترکیب آگاهانه یا نه که تا حد زیادی کمک به بهداشت و سلامتی خود را. خبر خوب این است شما می توانید ترکیب کسانی که همه چیز بیش از حد!

اضافه کردن این "فرمول مخفی" به زندگی من است آنچه به من شروع به از دست دادن وزن یک زندگی سالم و جلوگیری از در حال اجرا خودم را به عمد به زمین.

کنجکاو چه چیزهایی هستند ؟ شما در شانس هستید چرا که آن را به عنوان اتفاق می افتد که دقیقا آنچه که من در مورد به شما نشان می دهد!

1. آن را متناسب با شیوه زندگی خود را!

این یکی من نمی توانم استرس به اندازه کافی!! اگر شما در پیدا کردن مواد غذایی سالم و متناسب به شیوه زندگی خود را, شما در حال حاضر یک گام جلوتر از بقیه است.

کلید برای گرفتن جا به زحمت آن را متناسب با شیوه زندگی خود را در راه شما را دوست دارم!! اگر شما از آن لذت ببرید و آن را آسان شما خودتان را در رسیدن به اهداف خود حتی بدون تحقق آن.

تبلیغات

2. خوردن غذاهای پر حجم و کم کالری

اصطلاح فنی است که مواد غذایی کم کالری تراکم اما گاه به گاه نوع از شخص من هستم ما در حال رفتن به چوب به مدت من. پس این به چه معنی است ؟ آن را به معنی خوردن غذاهای کم کالری اما بسیار پر.

فکر می کنم سبزیجات به عنوان مثال. شما می توانید غذا خوردن عظیم توده ای از سبزیجات و احتمال مصرف بیش از یک زن و شوهر از صد کالری است. این جایی است که شما می توانید دریافت خلاق! شما می توانید تغییر رشته برای پروتئین نودل یا رشته فرنگی گیاهی. شما می توانید مبادله کاری ادامه داده اند برای گل کلم پیچد و یا کاهو بپیچید.

شما می توانید اساسا هنوز هم لذت بردن از تمام غذاهای مورد علاقه خود را و هنوز هم زندگی می کنند قابل ملاحظه ای زندگی سالم! آیا می خواهید به شنیدن یکی از مورد علاقه من, ترفندهای ؟

3. ژله!

این یک نقش به من "دانسیته" ترفند. یکی از بزرگترین اسرار است که در واقع ژله! آن را سرشار از اسیدهای آمینه بسیار کم کالری و با جایگزینی شکر با استویا شما احساس غرقه شدن خود را برای سختی هر کالری و در همه! چه کسی می دانست ؟

4. خلاء

این یکی برای هر کسی که به دنبال یک تنگ و سفید در معده ("مکیده در" آنچه من وجود دارد؟).

خلاء یک تمرین شما می توانید ترکیب در هر نقطه. شما به سادگی کشیدن دکمه شکم خود را به سمت ستون فقرات خود را برای یک دقیقه. نگه دارید و رها کنید.

این یکی شما می توانید در هنگام رانندگی و نشستن در محل کار و یا انجام کارهای پس از آن به طور کامل گردیده است. این یک راز است که بدنسازان و لباس شنای زنانه دوتکه رقبا استفاده می شود به استفاده از برای آن کشیده در معده است.

5. برو بوقلمون سرد را با شکر

من می دانم که این ممکن است به نظر نمی رسد گردیده و آن را نه. اما هنگامی که آن را به مراقبت از زندگی می شود در کل خیلی ساده تر.

با توجه به یک مقاله توسط HealthLine, قند است اعتیاد آور تر از کوکائین است.[1] و من به آن اعتقاد دارند.

قند می شود کاملا متفاوت مانع به این دلیل. در حالی که اکثر غذاهای شما کاملا می توانید لذت بردن از در اعتدال کمی شکر با قند اعتیاد می تواند باعث ضعیف عادات. اگر شما پیدا کرده ام که آن را غیر ممکن است به آرامی برش قند و آن را به طور مداوم باعث شما را به دوباره بجای اول برگشتن و برش آن را به طور کامل ممکن است راه را برای رفتن!

اما در اینجا خبر خوب این است – و من صحبت از تجربه – هنگامی که شما بیش اولیه علائم سم زدایی شما هوس را تقریبا ناپدید می شوند. این را به انتخاب یک زندگی سالم به مراتب آسان تر در دراز مدت!

صحبت از اجرای من می دانم که شما کنجکاو به شنیدن بیشتر در مورد تمرینات!

تبلیغات

6. ترکیب HIIT

شما احتمالا در حال حاضر شنیده HIIT در حال حاضر. این غرفه برای آموزش فاصله با شدت بالا و کلید کوتاه و قدرتمند تمرینات. این افزایش چیزی به نام بیش از حد پست مصرف اکسیژن (EPOC) که در واقع نگه می دارد شما سوزاندن کالری را در تمام طول روز![2])

این تمرینات هستند واقعا قدرتمند در نتیجه گرفتن و به سختی هر زمان. مهم این است که زمانی که شما در یک "کار منطقه" شما رو به این کار سخت!

آماده شود چرا که در این یک بعدی من قصد دارم برای گرفتن یک نوسان به طرف مقابل از طیف.

7. کم استرس

من شرط می بندم شما انتظار ندارد برای دیدن استرس به عنوان بخشی از این مقاله در همه. اما این بسیار مهم است اگر شما می خواهید به یک زندگی سالم است.

برخی از مردم فکر می کنم که دلیل استرس مضر است زیرا باعث پرخوری. اما این تنها یک تصویر کوچک از حقیقت است. وجود دارد خیلی بیشتر به تناسب اندام از "کالری در مقابل کالری را" مانند بسیاری می خواهم به این باور است.

در حقیقت هورمون است که کنترل سوخت و ساز بدن ما می تواند نقش عمده ای بازی. عنوان این مقاله از Medicinenet نشان می دهد می توان آن را بسیار دشوار است به ماندن در شکل بالا کورتیزول[3]و من می تواند گواهی دادن به آن!

به یاد داشته باشید که فصل نوشیدن گیاهی smoothie به من گفت: شما در مورد ؟ آره که همراه بود با وحشیانه اجرا می شود و تمرینات. اجازه دهید من به شما بگویم این است. من هیچوقت از دست دادن یک پوند.

آیا شما می دانید که هنگامی که من ؟ من فقط آغاز شده آرامش بخش و با بهره گیری از یک شیوه زندگی سالم و فعال! "نه سخت تر" امر فقط به همان اندازه به تناسب اندام, به عنوان, به هر منطقه دیگر از زندگی است.

8. ترک تمرین خود را با رختخواب خود

من دوست دارم برای شروع روز با جنبش! و این مهم در داشتن یک زندگی سالم است.

گاهی اوقات من رفتن به ورزشگاه و یا انجام یوگا در حالی که دیگر روز آن را به یک پیاده روی سریع با پادکست های مورد علاقه. در هر صورت بهترین راه برای گرفتن ذهن خود را prepped است که با راه اندازی تمرین خود را لباس حق با تخت خود را برای صبح.

آن را بسیار آسان تر به مقاومت در برابر اصرار به آمار تعویق زمانی که همه از دیروز نیت به معنای واقعی کلمه شما خیره در چهره. یکی دیگر از ترفند این است که به نگه داشتن بخش, الهام بخش, عکس از تخت خواب خود را برای سریع تلالو صبح الهام بخش است.

آیا هدف شما این است که بیشتر انرژی خود را برای کودکان و نوجوانان آماده شدن برای یک رویداد و یا فقط برای اثبات به خودتان است که شما می توانید بیداری خود را با دوز هدف شما را مشتاق به آن اهداف یک واقعیت است.

تبلیغات

9. Don't Starve

من مطمئن هستم که شما در حال خوشحالم که شنیدن این که! من مطمئن هستم که شما قبل از شنیده ام که سقوط رژیم های غذایی کار نمی کند. و درست است که تا حدی به این دلیل که من در بالا ذکر شد.

خود را به سطح کورتیزول (هورمون استرس) را سنبله هر زمان که بدن خود تاکید شده است. این بدان معناست که اگر شما در حال overworking و undereating بدن خود را جلوگیری از از دست دادن وزن است.[4]

یکی دیگر از دلایل این است که در حالی که اکثر مردم از دست دادن وزن در ابتدا بخش زیادی از آنچه که از دست داده است عضلات است که مسئول برای سوزاندن کالری بیشتر است. به همین دلیل بسیاری از مردم خود را به دست آوردن بازگشت به وزن و پس از آن برخی پس از یک رژیم غذایی است.

یکی از مهم ترین چیزهایی است که مردم فراموش کرده است که سوخت خود را برای تمرینات. این است ایده آل برای خوردن برخی از ساده کربوهیدرات قبل از تمرین مانند یک تکه میوه به شما عجله از کربوهیدرات است که شما فورا می توانید رایت به انرژی است. پس از آن شما می خواهید به دنبال بالا با حداقل 30 گرم پروتئین و 30 گرم کربوهیدرات برای دوباره پر کردن.

من می دانم که شما ممکن است فکر "آنچه در مورد همه کار سخت سوزاندن آن کالری؟" به من اعتماد پس از رایت اثر را هنوز هم می شود کار را برای شما و کسانی که مواد مغذی ضروری برای حفظ سوخت و ساز بدن شما و خود را کورتیزول پایین!

اما اگر شما می خواهید بدانید که چگونه به خوردن آنچه شما می خواهید و سپس شما عشق یکی زیر!

10. روزه متناوب

چگونه به بازی می آیند زمانی که من فقط ذکر شده شما نباید خودتان گرسنگی? خوب, روزه متناوب است و هیچ ربطی به گرسنه خود را! آن را به سادگی با خوردن درون یک چارچوب زمانی خاص.

یک چیز به یاد داشته باشید در اینجا این است که به طور منظم و متناوب روزه ممکن است ایده آل است اگر شما یک زن است.[5] وجود دارد چندین هورمون به نگه داشتن در ذهن در مورد جنسیت. اما در بیشتر قسمت ها, روزه داری می تواند بسیار موثر باشد.

11. غذا خوردن از یک صفحه آبی

این یکی برای تلفن های موبایل دیوانه, اما آن را از نظر علمی به اثبات رسیده است. اول ذهن ما می توانید پیدا کردن آن سخت به مقاومت در برابر غذا نشسته در مقابل از ما. به عبارت دیگر اگر ما یک بشقاب بزرگ پر از مواد غذایی ما بیشتر به احتمال زیاد به خوردن این همه تا زمانی که آن را انجام داده است.

اما چه "آبی" باید با هر چیزی ؟

رنگ آبی است که در واقع از نظر علمی ثابت شده است به عنوان یک مهار کننده های اشتها. اساسا خوردن از یک صفحه آبی کمک خواهد کرد که کاهش هوس خود را و به شما احساس رضایت خیلی زودتر!

12. اجتماعی

می خواهید به پاسخگویی? آن را نمی ممکن است بسیار دورتر از تلفن خود را. هاپ در رسانه های اجتماعی ارابه موسیقی و مردم ریشه برای اهداف خود است.

تبلیغات

وجود دارد ده ها تن از سیستم عامل که در آن شما می توانید در رسیدن به اهداف خود با افراد دیگر درست مثل شما. شنوایی خود را الهام بخش و یا داشتن آنها را نگه دارید شما را پاسخگو می تواند یک gamechanger! البته شما همیشه می توانید پیدا کردن دوستان تمرین نیز هست.

اما مهم این است که برای پیدا کردن کسی که در حال حاضر ثابت خود را سازگار و پاسخگو به اهداف خود. من دیده ام بیش از حد بسیاری از دوستان گروه به ورزشگاه می آیند و تنها به دادن یک زن و شوهر از هفته بعد. می توان آن را بیش از حد سخت برای رسیدن به یک قطعنامه اگر پاسخگویی شما بیش از حد پوسته پوسته.

13. نوشیدن یک تن از آب!

این است که احتمالا یکی از مهم ترین کلید برای داشتن یک زندگی سالم است. منظورم آن! اگر شما نوشیدن مقدار زیادی آب من تقریبا می تواند تضمین شما دیوانه نتایج! اضافه کردن برخی از کیسه های چای یا میوه به عطر و طعم آن استفاده از لیمو و استویا به لیموناد یا فقط حریصانه آن را ساده!

بهترین ترفند این است که همیشه یک بطری آب با شما و همیشه جرعه جرعه. من مشتریان من به با نی متصل است. آن را آسان تر برای فقط جرعه ای از نی و سپس خطر آزادسازی آب از باز بالا بطری بیش از همه شما!

یکی از سریع توجه داشته باشید اگر نمی خرید "طعم آب" روند. بر خلاف باور بسیاری از جایگزین های شکر را در واقع شما به دست آوردن وزن است. تنها آنهایی که من واقعا اعتماد هستند استویا و راهب میوه و حتی کسانی که من تنها استفاده در حد اعتدال.

14. آیا شما واقعا ولع مصرف?

گاهی اوقات یک ولع مصرف ممکن است بدن شما به شما چیزی گفتن! بدن ما درخشان و هوس ما اغلب می تواند فقط یک نشانه آن است که ما چیزی از دست رفته مهم است.

اغلب افرادی که طلب شکلات فقط کم منیزیم است. نیاز مداوم برای گوشت قرمز ممکن است به معنای کم آهن است. قند می تواند به احتمال بسیار زیاد فقط قند خون پاسخ سیگنالینگ نیاز به پروتئین بیشتر و چربی های سالم در رژیم غذایی خود را.[6]

اگر شما هوس های خاص و سپس شما ممکن است به نفع از در نظر گرفتن یک نگاهی به ریشه و علت آنها. لازم نیست آن را نادیده بگیرد و زمانی که بدن شما در حال تلاش برای جلب توجه شما اما نمی دهد به آن واکنش یا نه.

کشف آنچه که بدن شما واقعا نیاز و رفع مشکل نه علامت.

15. لذت بردن از سفر

من قصد دارم برای پایان دادن به بسیار مشابه به من چگونه آغاز شده است. پیدا کردن لذت در یک شیوه زندگی سالم و فعال و شما رسیدن به اهداف خود را! خوب است اگر شما نمی مانند سالاد و یا در حال اجرا است.

پیدا کردن چیزی است که برای شما کار می کند! سوزاندن کالری در یک راه سرگرم کننده و خوردن وعده های غذایی که به شما یادآوری از مورد علاقه های شما خواهد بود gamechanger برای شما! را "تقلیدی" ی دستور غذاها بهترین دوست خود را بنابراین شما می توانید لذت بردن از کسانی که indulgences سالم. و دمدمی نیست در مورد مقصد.

اگر شما در حال سازگار با این روند من قول می دهم شما را در رسیدن به اهداف خود را در هیچ زمان.

افکار نهایی

وجود دارد شما آن را دارند, 15 نکته سریع برای حفظ یک شیوه زندگی سالم است. برخی از آنها ممکن است برای شما راحت تر از دیگران اما مهم این است که برای شما به صورت متمرکز و مصمم در زندگی یک زندگی سالم است.

راهنمایی های بیشتر برای یک زندگی سالم

عکس های اعتباری: NordWood تم از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن