16 نفر از جمله 13 KSRP مردان تست COVID-19 مثبت

پلیس در bandobust وظیفه در Padarayanapura در بنگلور به COVID-19 کانوناسب دوانی چهارم sanitised, Biligiri بلوک

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399
  • پلیس در bandobust وظیفه در Padarayanapura در بنگلور به COVID-19 کانون
  • اسب دوانی چهارم sanitised, Biligiri بلوک مهر و موم پایین; 145 مجموع موارد مثبت در Mysuru

میسور/Mysuru: در بزرگترین افزایش در COVID-19 موارد مثبت در Mysuru پس از تمام ننجنگود خوشه موارد درمان شد مدتی بازگشت و 16 نفر گزارش شده بود ،

از آنها 13 پلیس از کارناتاکا دولت رزرو پلیس (KSRP) یکی از ساکنان Srirampura و دیگری یک مرکز صنعتی نیروی امنیت (CISF) کسی است که از خدمت در بانک مرکزی هند نرخ ارز چاپ را فشار دهید. همراه با این وجود نیز گزارش از Bylakuppe (در نزدیکی Kodagu) که یک فرد دارای آزمایش مثبت است.

با آخرین موارد 16 تعداد موارد مثبت در Mysuru افزایش یافته است به 145. این رقم 129 عصر روز گذشته در رسانه ها بولتن منتشر شده توسط Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar. تایید در آخرین موارد 16 بیش از حد آمده از DC و گزارش است و انتظار می رود امروز شب. در رسانه های دولتی بولتن منتشر شده امروز صبح تعدادی از Covid موارد مثبت در Mysuru است به 22 افزایش یافته است. جزئیات بیشتر در حال انتظار. اگر 22 مورد تایید Mysuru کل موارد بالا خواهد رفت به 151.

KSRP مردان وظیفه بودند

امروز 13 نفر از نیروهای پلیس که در bandobust وظیفه در Padarayanapura در بنگلور مرکز از COVID موارد در دولت سرمایه است. پلیس بازگشت به Mysuru پس از اتمام وظیفه امنیتی خود را. آنها را تحت قرنطینه اجباری در Biligiri جلوگیری از سوارکار اسب دوانی شدن محله های نزدیک Karanji دریاچه در Lalitha محال جاده ها است.

در تمام 24 نفر از KSRP جوخه در Mysuru شده بود به Padarayanapura و مناطق دیگر در بنگلور برای bandobust و در هنگام ورود خود را در Mysuru همه آنها را مورد آزمایش قرار گرفتند. از آنها 11 آزمایش منفی و 13 آزمایش مثبت است. کل دوانی چهارم شده است sanitised در حال حاضر و Biligiri بلوک شده مهر و موم شده.

اسب دوانی چهارم sanitised

این تیم از Mysuru شهرستان شرکت (MCC) پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) اسپری ضد عفونی کننده و fumigated کل منطقه و اطراف آن. به عنوان همه آنها را در قرنطینه وجود دارد هیچ خطر جامعه گسترش بهداشت گفت: مقامات وزارت.

آلوده KSRP مردان و ساکن Srirampura و CISF انسان منتقل شده به تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است. اولیه و ثانویه اطلاعات تماس Srirampura ساکن و CISF مرد در حال ترسیم.

یکی مثبت از Bylakuppe

گزارش از Bylakuppe در Mysuru-Kodagu مرز گفت که یک نفر که در بازگشت از دهلی نو آزمایش مثبت و پس از این خود 15 اولیه مخاطبین منتقل شده به نهادی قرنطینه در Periyapatna.

با توجه به Tahsildar Shwetha و وزارت بهداشت مقامات آلوده فرد ساکن Hunsur بود و در بازگشت از دهلی نو در تاریخ 16 ژوئن بود و ماندن در یک مهمان خانه در نزدیکی تبت اردوگاه در Bylakuppe. مقامات گفت که او بازدید کرده بود چند نفر از دوستان و بستگان.

مقامات همچنین گفته است که فرد در آن ثبت نام خود را در هر دولت پلت فرم خود را در مورد سفر تاریخچه دهلی و taluk دولت آگاه بود در مورد اقامت خود را در مهمان خانه. شب گذشته او گرفته شده بود به یک بیمارستان با توجه به COVID علائم.

در حالی که دوست دختر خود را آزمایش منفی دهلی مهاجرین بازگشته آزمایش مثبت است. او شده است معطوف به Mysuru COVID بیمارستان و مهمان خانه ای که او در آنجا ماند مهر و موم شده و پایین. و اولیه او تماس گرفته اند و به Taluk بیمارستان برای سواب تست و آنها را قرنطینه می شود و در یک مهمان خانه در Alanahalli نزدیکی Periyapatna غمگین Tahsildar Shwetha.

شش آزمون مثبت در ژوئن 19

شب گذشته در Mysuru شش نفر تست مثبت است. از آنها چهار اولیه می باشد اطلاعات تماس Ittigegud تامیل نادو می توان یافت (همه آنها از یک خانواده) یکی از تماس اولیه از بنگالور می توان یافت (ننجنگود) و یک تماس اولیه از یک مورد مثبت در کلار که بازدید مادری خود در Mysuru آزمایش مثبت در کلار در روز چهارشنبه.

در میان اعضای خانواده آلوده از Ittigegud تامیل نادو می توان یافت در حال 62, 82, 52 و 32 ساله. آنها اصلی اطلاعات تماس BMTC کارمند که آمده بودند به ملاقات همسر خود را در Kittur Rani Chennamma خوابگاه یک زن و شوهر از روز بازگشت. این BMTC کارمند آزمایش مثبت بود دو روز عقب و در حال حاضر همسر و سه دیگر مخاطبین اولیه آزمایش مثبت است.

کسی که آمده بود از کلار به خواهر خود را در محل Mysuru آزمایش مثبت در کلار. او در خدمت به عنوان یک کارمند از کلار زندان (اداره پلیس). او پس از آزمایش مثبت طی تماس با ردیابی آن کشف شد که او را Mysuru به خانه خواهر خود را. در حال حاضر او 29 ساله خواهر سندیکای بانکی (T. K. طرح) کارمند تست شده مثبت است.

راه بانک مهر و موم شده

این MCC مقامات مهر و موم پایین جاده و منطقه اطراف سندیکای بانک, T. K. طرح (Saraswathipuram شعبه) پس از یک کارمند آزمایش مثبت است.

DC درخواست تجدید نظر

در یک درخواست تجدید نظر Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar است گفت: "یک کارمند سندیکای بانک Saraswathipuram شعبه دارای آزمایش مثبت است. هر کسی که بازدید این بانک در 2 هفته گذشته به درخواست ثبت نام خود را با تماس با Ph: 0821-2423200 یا 1077. چنین افرادی برخورد خواهد شد به عنوان تماس با ما و صفحه اصلی قرنطینه برای 2 هفته. درخواست ما از مردم برای پنهان کردن حقیقت به سلامت خود و جامعه سلامت بستگی به افراد ثبت نام خود را به عنوان تماس با ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن