168 پنکه 3,500 تخت محفوظ در Mysuru منطقه: DC

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد مثبت بودن گزارش شده در منطقه, معاون کمیساریای Abhiram G. Sankar گفت که 168 هوا

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد مثبت بودن گزارش شده در منطقه, معاون کمیساریای Abhiram G. Sankar گفت که 168 هواکش و 3,500 تخت نگه داشته شده است آماده به عنوان ذخیره برای ملاقات با هر شرایط اضطراری است.

صحبت به presspersons اینجا دیروز Abhiram Sankar گفت که به طور متوسط حدود 110 نفر از کشورهای همسایه و دیگر تاج کانون متحده از این کشور در حال آمدن به شهر از طریق جاده یا راه آهن در حالی که 50 تا 60 نفر در حال ورود پروازهای هر روز و همه آنها باید به اجباری تحت چک آپ پزشکی به محض ورود خود را.

اشاره به این که پس از دولت بخشنامه COVID-19 مظنون طبقه بندی شده به عنوان یک B و C دسته ها بسته به مراحل گیر او گفت که رده C مظنون که رنج می برند از علائم خفیف هستند تغذیه با مواد غذایی مغذی و نگهداری در COVID مراکز مراقبت در ساختمان مدرسه.

هواکش حیاتی برای دسته یک مظنون به آنها رنج می برند از سطح اکسیژن و دولت های منطقه آماده است با 168 هواکش برای پاسخگویی به شرایط اضطراری.

بیش از 17 هواکش موجود در COVID-19 بیمارستان و 30 در K. R. بیمارستان که 6 محفوظ می باشد برای COVID بیماران, او گفت:, و اضافه کرد که تعدادی از فن های نگهداری می شوند آماده در Taluk و دیگر جامعه بيمارستان. این جدای از آن شده است تصمیم به تهیه هواکش از بیمارستان های خصوصی مانند Narayana Hrudayalaya و آپولو BGS بیمارستان, او گفت:, و اضافه کرد که در مجموع دولت های منطقه خواهد بود با داشتن 168 هواکش در فرمان.

سی گفت که در مجموع 3,500 تخت بوده اند از جمله کسانی که در Taluk بیمارستان و مراکز بهداشت محلی ESI بیمارستان ها و بیمارستان های خصوصی. از 3,500 تخت 250 تخت محفوظ است برای مراقبت ويژه او اضافه شده است.

و اشاره کرد که تب یافت شده است در 150 تا 200 نفر در شهرستان در یک هفته گذشته این سی گفت که این بیماران یافت شد تمایلی به انجام سواب گلو آزمون ترس است که در نتیجه ممکن است مثبت باشد. این تمایل ممکن است منجر به بیشتر مسائل مربوط به سلامت و به این ترتیب مردم باید به طور داوطلبانه به جلو آمده به انجام آزمایشات در صورت تب دارد باقی می ماند حتی پس از چند روز او گفت:.

DC در ادامه گفت که زنان باردار است که یافت می شود علامتی درمان خواهد شد و در دولت های زنان و زایمان بیمارستان در Jayalakshmipuram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن