آمازون فروشندگان مارک محصولات به عنوان "کلکسیونی' به اطراف قیمت درآوردن قوانین

آمازون به حالت تعلیق هزاران نفر از فروشندگان شخص ثالث برای قیمت سنگ آهن در بازار طی COVID-19 همه گیر اما فروشن

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

آمازون به حالت تعلیق هزاران نفر از فروشندگان شخص ثالث برای قیمت سنگ آهن در بازار طی COVID-19 همه گیر اما فروشندگان را در بر داشت یک راه گریز برای جلوگیری از تشخیص زمانی که بالا بردن قیمت: برچسب محصولات خود را به عنوان "کلکسیون" حتی اگر هیچ راه ممکن و قابل تصور آنها می تواند.

این Bowflex دمبل مجموعه که همکار من کیسی نیوتون مواجه می شوند در حالی که در حال دیدن سایت آمازون است. قبل از آن فروخته شده در اواسط ماه مارس آمازون فروش شده است و وزن برای $279. در این هفته تنها در دسترس وزن بودند از 20 فروشندگان که ارائه شد دمبل به صورت بین $899 دلار 1,275 (با حمل و نقل رایگان). همه تا به حال ذکر این مورد به عنوان "کلکسیونی." سیستم های خودکار که تشخیص قیمت سنگ آهن در بازار به نظر می رسد به نظارت بر محصولات اگر وضعیت آنها ذکر شده است به عنوان "کلکسیونی" به جای "جدید است."

فروشنده با $1,275 دمبل نیز فروش کلمن SaluSpa بادی وان آب داغ برای $1,400 است و همچنین گفته های کلکسیونی. در ماه مارس آن را برای $359. دیگر فروشندگان ارائه شد "کلکسیونی" Cuisinart سازندگان نان برای $239 ($82.76 دو ماه پیش) و $279.99 "کلکسیونی" نینتندو سوئیچ بازی که قبلا رفت و برای $79.99. آمازون حذف لیست های من در مورد خواسته اما نمونه های دیگر هنوز هم فراوان از جمله "کلکسیونی" $450 میله هالتر و یک "کلکسیونی" کابل USB برای $259.99.

شخص ثالث تجار به فروش بیش از نیمی از محصولات در آمازون و در زمان عادی رقابت نیروهای آنها را به پایین نگه داشتن قیمت. آمازون algorithmically جوایز فروشندگان "فروش جعبه" در یک لیست — معنی آنها فروش هنگامی که یک مشتری با کلیک روی "خرید" — بر اساس برخی از ترکیبی از زمان حمل و نقل, بررسی و قیمت. این یک سیستم طراحی شده برای درایو فروشندگان به تضعیف هر یک از دیگر. اما که می شکند وقتی تقاضا بالا و عرضه کم است اجازه چند فروشندگان با گفتن PowerBlock Pro 50 دمبل قابل تنظیم به طور موثر به نام قیمت (900 دلار).

وقتی این اتفاق می افتد آمازون دارای آرایه ای از روش های دیگر برای کنترل قیمت. این شرکت مورد استفاده قرار گیرد به قرارداد نیاز به فروشندگان به قیمت محصولات خود را پایین تر از آنها را در هر نقطه دیگری اما آمازون حذف سیاست به نام "قیمت برابری" سال گذشته پس از توجه از تنظیم کننده. در حال حاضر آمازون متکی به چیزی به نام "عادلانه قیمت گذاری سیاست" مبهم مجموعه ای از قوانین و مجازات است. سیاست می گوید آمازون نظارت بر قیمت اقلام در آن بازار و اگر آن را می بیند شیوه های قیمت گذاری است که "آسیب مشتری اعتماد" آن را حذف خرید جعبه جلوگیری از فروشندگان از حمل و نقل و یا تعلیق فروشنده. در میان شیوه های است که آسیب به اعتماد مشتری در حال تنظیم قیمت است که "به طور قابل توجهی بالاتر از های اخیر قیمت های ارائه شده یا آمازون."

فروشندگان و بازار مشاوران می گویند چه چیزی را به عنوان "بالاتر از" قیمت فاش نشده اما آمازون به نظر می رسد برای تعیین قیمت سقف برای موارد خاص. یک فروشنده که خواست نامش زد به سقف قیمت در سال گذشته در حالی که تلاش برای فروش مجموعه سوسیالیسم با مضمون انحصار بازی برای بیش از 100 دلار بود و خود را در لیست تعطیل. لیست این بازی ها به عنوان "کلکسیونی" به جای "جدید" می شده اند یک راه در اطراف سقف, او می گوید, چرا آمازون صدق نمی کند همان کنترل قیمت محصولات در این رده است. "لیست آن را به عنوان کلکسیونی آن را دور زدن سقف قیمت است که ممکن است وجود دارد به عنوان چیزهایی که کلکسیونی به طور کلی به بهانه افزایش قیمت و" او می گوید.

کلکسیونی راه گریز وجود داشته است برای برخی از زمان فروشندگان می گویند اما قبل از همه گیر آن به ندرت استفاده می شود چرا که فروشندگان تنها زد و به قیمت سقف هنگامی که یک آیتم غیر منتظره ای محبوب و در تامین کوتاه مدت مانند سوسیالیسم انحصار بازی. اما با COVID-19 کل دسته بندی محصولات — لوازم تمیز کردن, وب کم, تجهیزات بدنسازی صفحه اصلی — دیدم بی سابقه تقاضا است. زنجیره عرضه اختلالات معنای برخی از موارد در حال حاضر در حال اجرا پایین و نگرانی های ایمنی در انبار آمازون معنای آنها در زمان دیگر به restock و کشتی. آمازون و پس از آن فروشندگان به طور معمول با قیمت کالا به سرعت به فروش می رسد. باقی مانده فروشندگان افزایش قیمت های خود را گاهی به عمد و گاهی اوقات با استفاده از خودکار repricing نرم افزار و شروع به در حال اجرا به قیمت سقف. به عنوان آمازون بازار آمد تحت فشار مکانیسم های که به طور معمول کار در پس زمینه آورده بودند به جلو.

به عنوان آمازون تلاش برای مهار قیمت ها در پلت فرم آن را آغاز تعلیق فروشندگان یکهو به قیمت نقض. این شرکت می گوید آن را به حالت تعلیق نیم میلیون نفر ارائه می دهد و بیش از 6000 فروشنده حساب برای نقض آن عادلانه سیاست قیمت گذاری. کریس McCabe سابق آمازون کارمند که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک فروشنده و مشاور شنیده است از صدها نفر از فروشندگان که به حالت تعلیق و یا دریافت هشدار برای قیمت نقض از جمله بسیاری از او می گوید: مثبت کاذب بودند — افرادی که تغییر نکرده اند قیمت های خود را برای سال و یا که حتی در حال حاضر فروش محصولات در سوال. "من فکر می کنم آنها فقط با استفاده از همان نوع از تکنیک های است که آنها در طول تاریخ استفاده می شود که بمب فرش," او می گوید. "در ابتدا آنها را با استفاده از گسترده عصری محدوده قیمت برای انواع خاصی از محصولات در طول زمان می شود که بهبود یافته و برخی از چیزهایی که فیلتر شده است."

آمازون نیست پاسخ به سوالات در مورد چگونه آن مجموعه, قیمت سقف یا تشخیص قیمت نقض. در بیانیه سخنگوی گفت که فروشندگان تعیین قیمت خود را و که این شرکت مانیتور خود را ذخیره و حذف ارائه می دهد که نقض سیاست های خود. آمازون حذف لیست های کلکسیونی, دمبل, وان داغ و موارد دیگر پس از تماس هر چند موارد دیگر راه گریز باقی می ماند.

کدورت از آمازون قیمت, قوانین و دشواری در آینده بعد از گرفتن معلق برای نقض آنها تشدید کمبود در سایت McCabe می گوید: به عنوان فروشندگان تصمیم به نشستن همه گیر به جای خطر در حال اجرا گرفتار الگوریتم. "برای جلوگیری از که تمام کابوس سناریو اکثر مردم درک کنند که بهتر است فقط آن را در معرض خطر در وهله اول که به معنی مقدار از آیتم های ارائه شده برای این نوع از محصولات پایین تر خواهد بود," او می گوید.

"آن را به خوبی تعریف شده در آمازون بخشی وجود دارد هیچ تعریف روشنی از آنچه قیمت گذاری سقف است و یا چگونه آن را محاسبه می گوید:" Juozas Kaziukenas از بازار پالس که می نیز مواجه $1,000 کلکسیونی Bowflex دمبل.

فروشندگان با انعطاف بیشتری نگرش نسبت به قیمت درآوردن قوانین در ضمن موفق به فرار از تور یا دام با این ادعا خود را در موارد کلکسیون یک تاکتیک McCabe نیز دیده شده است.

"اگر وجود دارد بسیار تقاضای بالا و عرضه کم است که مورد فروخته خواهد شد یک راه یا دیگری می گوید:" Kaziukenas. "معمولا توسط فروشندگان پیدا کردن ترک در الگوریتم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن