17 بیشتر تست COVID-19 مثبت در Mysuru

میسور/Mysuru: پس از میراث شهر Mysuru گزارش 22 مورد در روز گذشته گزارش شده 17 بیشتر موارد امروز 21 ژوئن. با آخر

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از میراث شهر Mysuru گزارش 22 مورد در روز گذشته گزارش شده 17 بیشتر موارد امروز 21 ژوئن. با آخرین 17 مثبت موارد Mysuru در مجموع 168 موارد مثبت. این ارقام باید به این تایید توسط Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در روزنامه عصر رسانه بولتن.

با توجه به وزارت بهداشت منابع از 17 بيمار گزارش امروز 3 کارناتاکا دولت رزرو پلیس (KSRP) پلیس – پنجم گردان – همه ساکنان Jokey چهارم که در bandobust وظیفه در Padarayanapura در بنگلور. یکی از 42 سال سن فرد نقطه از S. K. Agrahara در T. Narasipur دارای آزمایش مثبت است. او یک سفر سابقه بنگلور.

چهار نفر از اعضای یک خانواده از Hinkal BEML طرح – 13 ساله و پسر 9 ساله پسر بچه و یک زن 38 ساله مرد و 56 سال آزمایش مثبت و همه آنها باید یک سفر سابقه بنگلور. یک زن و شوهر از Belavatha RBI (30 ساله و 31 ساله) بیش از حد آزمایش مثبت است. آنها یک سفر سابقه چنای.

یکی دیگر از 63 ساله نر در کریشنا Vilasa جاده در نزدیکی Maharani کالج است قرارداد این بیماری است. اولیه سوالات می گویند که این فرد ادعا کرد که او رفت و به Hunsur و ملاقات یک معامله گر از کسی که با او کردم تا به این عفونت است.

A 33-year-old فرد از BEML طرح 64 ساله نر از یک آپارتمان در V. V. Mohalla, یک 64 ساله شدید و عفونت های حاد تنفسی (ساری) مورد از Rammanahalli, a 30-year-old فرد از Ankanahalli نزدیکی T. Narasipur که Influenza-like Illness (ILI), 35-سال-نر از حوره در ننجنگود که تماس اولیه از BMTC کارمند که تست مثبت از چند روز بازگشت و 56 ساله ساکن Srirampura آزمایش مثبت است.

وزارت بهداشت مقامات گفتند که آنها انجام بهترین خود را برای ردیابی سفر تاریخچه اولیه و ثانویه اطلاعات تماس افراد آلوده. برخی از مناطق و محلات شده اند مهر و موم شده به طوری که وجود دارد این است که هیچ جامعه گسترش آنها اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن