19 بهترین To-Do List نرم افزار به شما در حفظ و بر روی آهنگ در سال 2020

از فتوکپی دیجیتال به انجام لیست برنامه های جهانی به شدت تغییر کرده است. به طور کامل فعال, قدرتمند, to-do list

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

از فتوکپی دیجیتال به انجام لیست برنامه های جهانی به شدت تغییر کرده است. به طور کامل فعال, قدرتمند, to-do list نرم افزار نه تنها به ارائه کمک های با کیفیت برای مدیریت وظیفه اما بهبود بهره وری خود را بیش از حد.

وجود دارد مقدار زیادی از to-do به لیست برنامه های در دسترس است. برخی از این برنامه ها رایگان هستند و برخی از آنها مبتنی بر هزینه اما هدف اصلی همه آنها این است که به ارائه کلاسیک برنامه ریزی وظیفه کمک به کمک به شما در مدیریت و پایان وظایف را با سهولت و در زمان.

بله بسیاری از برنامه های ارائه بسیاری از ویژگی های مشابه اما آیا این امکانات برای شما مفید است ؟ انجام تمام این برنامه ها را ارائه سطح کمک های شما نیاز به نگه داشتن زندگی خود را در مسیر ؟

قبل از گرفتن شما در لیست بهترین to-do list, برنامه های, بیایید به دانستن چگونه به انتخاب یکی از بهترین برای خودتان:

آمار نشان می دهد که وجود دارد 17 میلیون to-do list, نرم افزار های کاربردی و وب سایت های در دسترس, اما نه همه آنها برای شما مفید خواهد بود.[1]

جایی که شما شروع به انتخاب بهترین روش برای انجام این کار لیست برنامه خود را نیاز دارد ؟

ابتدا تعریف خود را از روش های مدیریت وظیفه:

  • چگونه می توانم به شما اختصاص وظایف خود را به این گروه ؟
  • آنچه که وظیفه خود را تکمیل و اطلاع رسانی روند ؟
  • آیا شما اجازه می دهد دیگران برای اضافه کردن جزئیات بیشتر و یا می خواهم به نگه داشتن جزئیات کار کوتاه است ؟
  • چگونه می توانم به شما در حفظ یک رکورد از وظایف خود را ؟

پاسخ به این پرسش در ابتدا به منظور تعیین بهترین کار روش مدیریت برای شما.

تقریبا هر نرم افزار ارائه می دهد یک روش ساده برای انجام این کار لیست از ویژگی های مانند سازماندهی یک لیست مواد غذایی.

با این حال, اگر شما می خواهید برای اضافه کردن زیرکار پیوست و همچنین به عنوان جزئیات بیشتر به وظایف موجود که به نوعی برای تیم کار مشترک بر روی یک پروژه شما نیاز به یک قوی تر پلت فرم مدیریت پروژه.

در زیر لیستی از برخی از بهترین to-do list نرم افزار به شما اجازه سازماندهی وظایف را با سهولت و بهبود بهره وری.

از ساده وظیفه برنامه ریزی دقیق به مدیریت وظیفه همه این برنامه ها ارائه همه چیز شما نیاز دارید برای بهتر وظایف مدیریت است.

1. چالاک CRM

چالاک CRM مشتری نرم افزار مدیریت ارتباط با راه حل که اجازه می دهد تا فروش و تیم بازاریابی برای ارتباط با مشتریان در هر مرحله از خریدار سفر. چالاک CRM می آید با ساخته شده است در برنامه ریزی ویژگی های چنین به عنوان یک آنلاین, calendar, to-do list و اطلاعیه زمان واقعی.

خود را آنلاین تقویم لینک تسهیل تعیین وقت ملاقات با نمایش زمان در دسترس شماست. مشتریان و چشم انداز می تواند زمان برنامه با شما در راحتی خود را. شما می توانید اضافه کردن وظایف در لیست to-do به ویژگی چالاک CRM به ماندن بگیرید به روز شده با برنامه خود را.

اندروید و iOS apps for چالاک CRM به شما اجازه کار در یک بسیار کارآمد اکوسیستم است که اجازه می دهد تا شما را به ماندن بگیرید به روز شده در هر مرحله.

اگر چه چالاک CRM به رایگان استفاده کنید تا 10 کاربران به صورت دقیق کمک و ویژگی های هیجان انگیز شما می توانید به اشتراک premium برنامه ای که شروع می شود از $8.99 در هر ماه.

هزینه – رایگان | حق بیمه -- از $8.99 در هر کاربر در هر ماه

در دسترس در وب | آندروید | در iOS

2. هر.فراموش

این یکی از زیبا ترین و به خوبی برنامه های طراحی شده در این لیست ، فراموش ارائه می دهد کشیدن و رها کردن رابط کاربری با قابلیت swipe وظایف آنها را علامت گذاری کامل.

اما برخی از کلید دیفرانسیلی مانند گرفتن فشار اطلاع رسانی در صبح در مورد تمام schedulings روز آن را به یکی از گزینه های مورد نظر.

ویژگی های دیگر مانند حذف این کار فقط با تکان دادن گوشی خود و اضافه کردن وظایف از طریق فرمان صوتی ارائه هر گونه.فراموش خوب نگاه مدرن و احساس.

غیر از آن جذاب و بصری رابط کاربر ادغام آن با الکسا و شل اجازه می دهد تا شما را به همکاری با سهولت.

کراس پلت فرم در دسترس بودن و عالی برنامه ریزی دستیار این یک انتخاب ایده آل برای موثر وظیفه مدیریت.

هزینه – رایگان | حق بیمه از مبلغ 2.09/ماه

در دسترس در وب سایت | اندروید | iOS | Chrome

3. آسانا

پس از چالاک CRM آسانا یکی دیگر از کسب و کار گرا به انجام برنامه لیست. آن است که بهترین راه حل مناسب برای بزرگتر تیم است که همکاری ،

این ارائه می دهد برخی از بهترین ویژگی های موجود مانند کار دسته بندی ها, برچسب زدن گزینه های عمیق و مرتب سازی در علاوه بر این به روش های متعدد برای اضافه کردن اطلاعات اضافی برای یک کار.

یکی از ویژگی های من بیشتر در مورد این برنامه این است که آن را ارائه می دهد یک تاپیک جداگانه ای برای هر وظیفه که حل تمام ارتباطات خود را با نگرانی. شما می توانید به اشتراک گذاری و یا بحث در مورد کار با تنها کسانی که بدون اخلال به دیگران.

آسانا ارائه می کند یک تعداد مناسب و معقول از امکانات در آن برنامه رایگان است اما نسخه pro است راه مفید تر و بهترین جا برای یک بزرگ به اندازه تیم.

تبلیغات

هزینه – رایگان | $9.99 در هر کاربر در هر ماه

در دسترس در وب | آندروید | در iOS

4. Basecamp

Basecamp یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی برای مدیریت وظیفه. در آن به طور کامل فعال مدیریت پروژه ابزار Basecamp ارائه می دهد کسب و کار گرا ویژگی های چنین به عنوان نقطه عطف مدیریت فایل های ردیابی زمان و فروم-مانند پیام رسانی.

Basecamp را به انجام لیست از ویژگی های آثار بسیار شبیه آسانا ارائه می دهد که موضوعات جداگانه برای هر وظیفه. شما می توانید این کار را به اعضای تیم با خرما به علت و اضافه کردن جزئیات برای این کار در قالب نظرات.

حتی اگر Basecamp به طور کامل حق بیمه برنامه, شما می توانید با استفاده از آن 30 روز آزمایشی رایگان با ثبت نام از طریق آدرس ایمیل خود را.

هزینه شروع می شود از $99/ ماه

در دسترس در وب | آندروید | در iOS

5. هویج به انجام

از ویژگی های منحصر به فرد از هویج به gamify کل فرایند از لیست کار و مدیریت.

شما به پایان برسد یک وظیفه در هویج و آن را به شما پاداش با "فورچون کوکی ها". از سوی دیگر شما چشم پوشی از وظیفه و هویج طول می کشد دور تمام پاداش شما به دست آورده اند و همچنین ممکن است به شما امتیاز منفی. این ویژگی باعث می شود هویج یک بازی جالب و سرگرم کننده را به انجام لیست برنامه.

هویج را با رابط کاربری ساده و آسان در کار مدیریت ، هیچ گزینه ای برای اضافه کردن زیرکار و اطلاعات دیگر. آن است که فقط یک دیجیتال پد و کاغذ.

هنگامی که شما عبور سطح 18, شما مجاز به اضافه کردن خرما به علت و همچنین به عنوان یادآوری برای وظیفه شما است که باعث می شود هویج برنامه مناسب برای افزایش تولید.

این در دسترس است برای $2.99 در فروشگاه App به عنوان یک بار هزینه. اما در برنامه خریدهای برای اضافه کردن تم آیکون برای تلفن های موبایل و بیشتر در دسترس هستند از $0.99.

هزینه -- $2.99

موجود در iOS

6. DropTask

DropTask یکی دیگر از تیم و وظیفه مدیریت برنامه فراهم می کند در سطح جهانی کمک در هماهنگی در تمام پروژه های خود را. DropTask یک همه کاره وظیفه مدیریت برنامه نیز ارائه می دهد بهترین هماهنگی بصری با رنگ-بر اساس مرتبط محافل.

DropTask حتی در آن رایگان ردیف ارائه می دهد بسیاری از ویژگی های مفید برای تا پنج کاربران است. ویژگی های حق بیمه مانند وظیفه وابستگی و حمایت نامحدود اعضای پروژه و فایل پیوست اضافه شده در نسخه پرداخت می شود که شروع می شود از 5 دلار در هر ماه.

هزینه – رایگان | شروع از 5 دلار در هر ماه

در دسترس در وب سایت | Android | iOS | Windows

7. Focuster

Focuster خودکار است وظیفه برنامه ریزی, نرم افزار است که باعث می شود آن را برای اولین بار در نوع خود است.

با Focuster شما فقط نیاز به اضافه کردن تمام وظایف خود را در نوار کناری سمت چپ و ابزار به طور خودکار به ترتیب آنها را با توجه به اولویت خود را. پس از اضافه کردن همه کارها فقط با فشار دکمه و ابزار را نشان می دهد وظایف شما باید با تمرکز بر برای بعد.

به غیر از ارائه خودکار وظیفه, لیست Focuster می آید با تعداد زیادی از یکپارچگی است که باعث می شود آن را یکی از قدرتمند ترین to-do list نرم افزار.

هزینه شروع می شود از $9.99/ماه

در دسترس در وب | Chrome

8. Google Keep

گوگل برای مدت زمان طولانی شده است در تلاش برای تولید بهتر و سازنده برنامه. با گوگل نگه داشتن آن با موفقیت تحویل یک برنامه رقابتی به بازار است. گوگل نگه دارید توجه داشته باشید ساده است-در نظر گرفتن و به انجام لیست برنامه. آن را ارائه می دهد ساده و قابلیت های بصری با رنگ برچسب و تیم های.

علاوه بر این به عنوان یک محصول گوگل, گوگل نگه دارید به طور کامل یکپارچه با دیگر گوگل ارائه شده مانند اسناد گوگل و جی میل که باعث می شود آن را بسیار مفید است.

شما می توانید خود را به اشتراک گذاری یادداشت های Google Keep با اعضای تیم به کار در همکاری در پروژه های کوچک است. Google Keep را به طور خودکار نمایش کار یادداشت یا لیست برای یک کار خاص تا زمانی که شما آن را بایگانی کنید و یا در حال انجام کار با آن است که باعث می شود تنظیم همه لیست های خود را بسیار آسان است.

هزینه

تبلیغات

در دسترس در وب سایت | اندروید | iOS | Chrome

9. وظایف گوگل

وظایف گوگل است که به تازگی منتشر شده وظیفه برنامه ریزی برنامه از گوگل است که به طور کامل یکپارچه شده با جیمیل و تقویم گوگل و دیگر سازنده نرم افزار ارائه شده توسط گوگل است.

یک برنامه ساده و شهودی با طراحی مواد گوگل, گوگل, وظایف شما اجازه اضافه کردن وظایف در Gmail خود را بدون باز کردن یک پنجره جدید بر روی دسکتاپ شما. این ثابت می کند بسیار مفید هنگامی که شما نیاز به اضافه کردن یک ایمیل به عنوان یک وظیفه و یادآوری شود در مورد آن شد.

وظایف گوگل که آن هم به صورت رایگان در دسترس بر روی آندروید و iOS e اجازه می دهد تا شما را به بررسی برنامه خود را در دستگاه های تلفن همراه خود و اقامت به روز شده در هر مرحله.

هزینه

موجود در آندروید | در iOS

10. GTasks

GTasks یکی از محبوب ترین و بسیار امتیاز to-do list apps on Google Play. در حالی که برنامه در دسترس است برای دانلود رایگان کاربران را قادر به ایجاد های مختلف در برنامه خریدهای.

نسخه رایگان ارائه می دهد برخی از براق ویژگی های از قبیل وظایف گوگل همگام سازی ویدجت و صدا را فعال کنید کار برنامه ریزی. نسخه pro از سوی دیگر ارائه می دهد امنیت بیشتر با یک الگوی قفل وظیفه برنامه ریزی با گوگل در حال حاضر و بسیاری از دیگران است.

GTasks برای افرادی که به دنبال یک روش ساده اما موثر به انجام برنامه لیست.

بدون هزینه و رایگان (در برنامه خریدهای)

موجود در آندروید

11. Habitica

Habitica یک عادت-ساختمان نرم افزار که در دسترس است بر روی سیستم عامل ها مانند اندروید و iOS. آن را به زیبایی gamifies زندگی خود را با عطف وظایف و لیست را به یک بازی نقش بازی کردن.

شما می توانید به خرید سلاح های مختلف و سطح خود را با عبور از وظایف خود را لیست. اما شخصیت خود را از دست می دهد قدرت و سلامت اگر شما چشم پوشی از وظایف و یا موفق به تکمیل آنها را در تصمیم بازه زمانی. این همه نیست. این برنامه فراهم می کند از ویژگی های بسیار مفید برای به اشتراک گذاری کارهای خود را با دوستان خود به ارمغان می آورد و رقابت را به کل کار تکمیل روند.

هزینه

در دسترس در وب سایت | اندروید | iOS | Chrome

12. Memorigi

Memorigi یک نام تجاری جدید به لیست برنامه نه تنها ارائه خوب و بصری مواد طراحی UI. این نیز ارائه می دهد برخی از ویژگی های بسیار مفید مانند ابر همگام سازی یادآوری ها و آب و هوا, یکپارچه سازی است که شما فراهم می کند با زمان واقعی اطلاعات آب و هوا.

اگر چه ممکن است زمان خود را آشنا با نرم افزار منحصر به فرد افقی ساختار Facebook Messenger-مانند شناور چت سران برای هر یک از لیست به انجام بهبود انعطاف پذیری اضافه کردن وظایف.

Memorigi نسخه رایگان باید به اندازه کافی برای اکثر کاربران آن را به عنوان ارائه می دهد تقریبا تمام ویژگی های لازم برای وظیفه اساسی برنامه ریزی است. اما شما می توانید انتخاب کردن برای طرح حق بیمه شروع می شود که از 1.99 $در هر ماه.

هزینه – رایگان | شروع از $1.99 در هر ماه

موجود در آندروید

13. مایکروسافت به انجام

قبلا مایکروسافت خریداری کرده بود محبوب to-do list نرم افزار Wunderlist و این نتیجه حاصل شد که ردموند شرکت مستقر خواهد شد با تمرکز بر روی آن از صمیم قلب. اما مایکروسافت آمده تا با یک نام تجاری جدید به لیست برنامه مایکروسافت برای انجام و آینده Wunderlist نامشخص است

مایکروسافت به عنوان قبلا ذکر است یک نام تجاری جدید برنامه ریزی وظیفه برنامه ارائه می دهد که تقریبا تمام ویژگی های یک ایده آل برای انجام لیست برنامه. آن UI بصری و مضمون و ساختار ارائه صاف و کارآمد وظیفه برنامه ریزی است.

به عنوان ارائه شده توسط مایکروسافت نرم افزار به طور کامل سازگار با ویندوز 10 و ارائه می دهد یک UWP پشتیبانی برنامه در فروشگاه ویندوز.

هزینه

در دسترس در وب سایت | Android | iOS | Windows

14. شتاب

حرکت مبتنی بر مرورگر است صفحه شروع و به انجام لیست برنامه های که در دسترس است به عنوان یک فرمت محبوب مرورگرهای وب از جمله گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس.

تبلیغات

این ارائه می دهد یک زمینه جدید در هر روز زمانی که شما برای باز کردن یک مرورگر با ویژگی های شگفت انگیز مانند to-do لیست بینگ و گوگل, جستجو, گزارش آب و هوا و زمان و منحصر به فرد و الهام بخش نقل قول.

شتاب ارائه می دهد به انجام لیست و همگام سازی بین دستگاه ها در آن برنامه رایگان اگر چه بسیاری از ویژگی های مفید در دسترس هستند در نسخه حق بیمه. این ویژگی ها عبارتند از: فوکوس اتوماتیک, یادداشت, ساعت کار, یادآوری, و بسیاری دیگر.

حرکت است بهترین راه حل برای کاربرانی که بیشتر وقت خود را صرف مرور اینترنت و نیاز به کمک به سرعت اضافه کردن وظایف و یادداشت برداری است.

هزینه – رایگان | 2.50 $در هر ماه

موجود در کروم | فایرفاکس

15. OmniFocus 2

OmniFocus 2 برای کاربران iOS است بهترین به انجام برنامه لیست ارزش و قیمت آن را به عنوان جامع سازماندهی همه وظایف خود را.

رنگی برچسب آن را آسان برای شما برای اضافه کردن و شناسایی وظیفه دریافت و آن را به صندوق پستی خود را. توانایی اضافه کردن وظایف در پوشه های مختلف و یا لیست مدیریت وظایف خود را حتی بیشتر کارآمد در OmniFocus 2.

پیچیدگی از این برنامه رابط ممکن است به چالش کشیدن برای برخی از کاربران. اما این برنامه انتخاب مناسبی برای همه شما کاربران قدرت وجود دارد.

هزینه – پایه – $39.99 | Pro – $79.99

موجود در iOS | Chrome

16. به یاد داشته باشید شیر

یکی از قدیمی ترین to-do list, برنامه به یاد داشته باشید شیر یک ابزار ساده برای اضافه کردن سازماندهی و پایان وظایف در ساده ترین راه ممکن است.

به یاد داشته باشید شیر هوشمند لیست به شما کمک کند برای شناسایی تمام وظایف است که باید در موعد مقرر برای این هفته است. همراه با خودکار وظیفه اولویت بندی ساده و شهودی و آسان UI یکی از بهترین ویژگی های این برنامه است.

یکپارچه سازی با تقویم گوگل, Outlook و Gmail اجازه می دهد تا شما را به دیدن و به روز رسانی تمام وظایف خود را در این برنامه ارائه می دهد omnichannel کمک.

هزینه – رایگان | 39.99 $در سال

در دسترس در وب سایت | اندروید | iOS | Chrome

17. ابجو بد و کم مایه

ابجو بد و کم مایه است که نسل سوم به انجام لیست برنامه که ادغام خود را با Gmail و حساب Evernote. ابجو بد و کم مایه واکشی تمام خود را به Evernote داده که باید یادآوری متصل به آنها و تبدیل آنها به وظایف. ایمیل شما در Gmail نیز به نوبه خود به وظایف با ابجو بد و کم مایه.

با توجه به این روش شما ممکن است در نهایت گرفتن وظایف بیش از شما می توانید در پایان و صندوق پستی خود را ممکن است کثیف است. ابجو بد و کم مایه است که راه حل برای آن. این اجازه می دهد تا شما برای به تعویق انداختن وظایف را به روز بعد و در این راه کمک می کند تا شما را به ماندن بگیرید به روز شده با تمام کارهای مهم خود را برای روز.

هزینه – شروع از 6 دلار در هر ماه برای هر کاربر

در دسترس در وب | آندروید | در iOS

18. TeuxDeux

تقریبا همه به برنامه اجازه دهید شما برنامه وظایف خود را برای روز. اما چگونه در مورد سازماندهی همه وظایف برای یک هفته ؟ که در آن TeuxDeux متفاوت از دیگران است. این برنامه مفید شما اجازه می دهد برنامه ریزی و سازماندهی همه وظایف خود را برای کل هفته.

فقط اضافه کردن وظایف زیر بعد ستون و شما انجام می شود. می خواهید به حرکت می کند یک کار از یک ستون را به دیگری ؟ هیچ نگرانی. خود را کشیدن و رها کردن رابط اجازه می دهد تا شما تنظیم مجدد کار و اضافه کردن آن به روز متفاوت را در ستون. علاوه بر این TeuxDeux به شما امکان اضافه کردن وظایف تکرار برای یک روز.

هزینه -- $3 در هر ماه

در دسترس در وب | سیستم عامل iOS

19. چیزهایی 3

چیزهایی 3 یکی دیگر از اساسی to-do list برنامه که با هدف حل همه وظیفه خود را برنامه ریزی نگرانی. این یکی از ساده ترین و جذاب نرم افزار در لیست.

این یک گزینه مناسب و معقول برای کاربران iOS وقتی که می آید به برنامه ریزی وظیفه آن را به عنوان ارائه می دهد Google Chrome extension و شما را نگه می دارد به روز شده در مرورگر در حالی که مشغول به کار است.

با توجه به آستانه بررسی این سادگی می تواند به نوبه خود برای بسیاری از. با توجه به نظر همه چیز 3 نیز فاقد شهودی است و نه ارزش آن قیمت....

هزینه -- $9.99

تبلیغات

موجود در iOS | Chrome

20. TickTick

TickTick اجازه می دهد تا شما را به اضافه کردن وظایف کارهای فرعی سفارشی یادآوری مهلت و همچنین وظایف در محدوده زمانی معین برای یک روز یک هفته یا یک ماه.

به منظور ارائه به شما با سهولت بیشتر در کار برنامه ریزی TickTick در آن نسخه حرفه ای ارائه می دهد یک تقویم که در آن شما می توانید اضافه کردن و یا ویرایش وظایف هفتگی یا روزانه. این شهر همچنین دارای ویژگی های تجربی که شما می توانید اگر شما می خواهید به سعی کنید از نسخه بتا قابلیت های.

همراه با سیستم عامل iOS و Android, برنامه TickTick ارائه می کند ویندوز و مک نرم افزار برای کمک بهتری در وظیفه مدیریت.

هزینه -- $2.79 در هر ماه

در دسترس در وب سایت | اندروید | iOS | Chrome

21. ToDo List

لیست ToDo را پوشش می دهد تقریبا تمام ویژگی های اساسی است که به انجام برنامه لیست ارائه می دهد. همراه با آن همچنین دارای توانایی برای ارسال یادآوری به شما در حفظ و به روز در مورد تمام وظایف در انتظار.

حتی اگر UI از این نرم افزار ممکن است صدا های تکراری آن را بسیار ساده و آسان است. جدا از تمام ویژگی های اساسی این نرم افزار همچنین به شما امکان اضافه کردن وظایف با دستورات صوتی و ابزارک در نسخه رایگان آن است.

بدون هزینه و رایگان | از $2.99

موجود در آندروید

22. Todoist

Todoist شده است در بازار برای مدت زمان طولانی در حال حاضر. اما ویژگی های آن نیست خارج از تاریخ و در هر راه. این ارائه می دهد ویژگی های مختلف به سازماندهی و یا اضافه کردن رنگی برچسب زدن به کار خود را.

این برنامه نیز به زیبایی طراحی شده است. این اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد وظایف فرعی, پروژه ها, پروژه های فرعی و وابسته. شما حتی می توانید اضافه کردن مهلت برای یک پروژه خاص و برچسب لیست های خود را با رنگ های مختلف.

علاوه بر این Todoist اتحاد یکپارچگی با سرویس های دیگر مانند طلوع آفتاب تقویم IFTTT و گوگل درایو.

هزینه – رایگان | 3 $در هر ماه و یا $29 در سال

در دسترس در وب سایت | اندروید | iOS | ویندوز | Chrome

23. Trello

Trello محبوب to-do list نرم افزار و وظیفه مدیریت ابزار ارائه می دهد ویژگی های مانند کشیدن و رها کردن قابلیت و رنگی شوی. آن را نیز اجازه می دهد تا به شما در سازماندهی وظایف خود را در راه کارآمد ترین امکان پذیر است.

آن به شرح زیر خود را "تخته" و "کارت" ساختار است که اجازه می دهد تا شما را به جداسازی تمام پروژه های خود را (تخته) و سپس اضافه کردن وظایف و کارهای فرعی (کارت) به آن. در کارت های آن را ارائه می دهد توانایی اضافه کردن یادداشت ها و چک لیست و همچنین مهلت.

زیبا و براق نمای تقویم برنامه به شما نشان می دهد تمام کارهای خود را برای روز است که فقط شگفت انگیز است. Trello ادغام با برنامه های کاربردی محبوب مانند Dropbox, Box و Google Drive باعث می شود آن را به اولین انتخاب برای کسب و کارهای بزرگ.

بدون هزینه | کلاس کسب و کار $9.99 در هر کاربر در هر ماه | سرمایه گذاری $20.83 هر کاربر در هر سال

در دسترس در وب سایت | Android | iOS | Windows

24. Wunderlist

شما ممکن است تعجب که Wunderlist است آخرین پیشنهاد در لیست اما این بدان معنا نیست که آن را فاقد مزایای عالی برای به انجام برنامه لیست.

این برنامه که خریداری شده توسط مایکروسافت در سال 2015 به شما اجازه ایجاد وظایف کارهای فرعی و اجازه می دهد تا شما برای به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان و همکاران.

کل برنامه طراحی شده است که کاربر پسند ترین راه و به شما ارائه می دهد توانایی اضافه کردن مهلت اطلاعات بیشتر و یادآوری است.

هزینه – Free | Pro – $4.99 در هر ماه

در دسترس در وب سایت | اندروید | iOS | ویندوز | Chrome

خط پایین

با استفاده از to-do list نرم افزار یکی از ساده ترین روش وظیفه مدیریت. آنها ارائه می دهد کنترل کامل بیش از اضافه کردن سازماندهی و به پایان رساندن وظایف در یک لحظه.

علاوه بر این, to-do list نرم افزار اطمینان حاصل شود که وظیفه ضبط در حال انجام است به درستی و آنها نظارت بر پیشرفت پروژه و همچنین تیم خود را. اما شما نیاز به انجام تحقیقات خود را برای پیدا کردن بهترین to-do list نرم افزار و یا وظیفه مدیریت پلت فرم برای شما بسته به نیاز شما.

انتخاب بهترین to-do list نرم افزار برای شما از لیست به وظیفه مدیریت آسان و ساده است. تمام این برنامه همچنین به شما اجازه کار تیمی با محکم تراز وسط قرار دارد و هماهنگی و کمک می کند که بهبود بهره وری.

بهره وری بیشتر برنامه برای مدیریت بهتر زمان

عکس های اعتباری: از طریق Unsplash unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب