2020 اپل نمی آمد با یک آداپتور برق و یا از earbuds می گوید: Kuo

در این سال جدید اپل ممکن است به عنوان در جعبه به عنوان شما استفاده می شود. با توجه به خوبی متصل تحلیلگر Ming-c

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

در این سال جدید اپل ممکن است به عنوان در جعبه به عنوان شما استفاده می شود. با توجه به خوبی متصل تحلیلگر Ming-chi Kuo اپل در حال برنامه ریزی برای جلوگیری از جمله یک آداپتور برق و EarPods در جعبه با مدل 2020 و حتی حذف آداپتور برق از آی فون جدید SE بسته بندی بعد از این سال. Kuo پژوهش توجه داشته باشید گزارش شده در توسط AppleInsider, MacRumorsو 9to5Mac.

اپل در تلاش است برای جبران هزینه افزایش می دهد که با به روز رسانی آی فون محدوده به 5G با توجه به Kuo. کوچکتر و بسته تر خواهد بود دوستدار محیط زیست و همچنین کاهش هزینه های حمل و نقل از بیشتر گوشی های مناسب می تواند به یک واحد حمل و نقل. (تشویق بیشتر فروش AirPods نمی تواند صدمه دیده است یا نه.)

در حال حاضر اپل شامل EarPods با همه اپل یک 5W USB-یک آداپتور با 11 و SE و 18W USB-C آداپتور با 11 Pro و 11 Pro Max. سال گذشته گنجاندن 18W شارژر آمد پس از سال ها از گسترده شکایات در مورد آهسته آداپتور 5W بنابراین این امر می تواند تعجب آور به آن را ناپدید می شوند تا به سرعت. این روشن نیست که آیا خواهد شد که این مورد در سراسر آی فون خط.

به طور جداگانه اپل است که گفته می شود در حال توسعه جدید 20W شارژر سریع است که خواهد آمد در کنار iPad جدید مدل. Kuo معتقد است که 10.8 اینچ, اپل در حال آمدن است در برخی از نقطه در این سال با 8.5 اینچ, اپل مینی, مجموعه برای اولین بار نیمی از 2021. این iPads ها ظاهرا با جدید 20W شارژر که خواهد بود در غیر این صورت در دسترس به عنوان یک خرید جداگانه برای صاحبان آیفون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن