21 Kodagu Jawahar Navodaya دانش آموزان به ارمغان آورد از ایندور

مدیکری: پدر و مادر بیش از 21 دانش آموزان مشغول به تحصیل در Jawahar Navodaya Vidyalaya در Galibeedu نزدیکی مدیک

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

مدیکری: پدر و مادر بیش از 21 دانش آموزان مشغول به تحصیل در Jawahar Navodaya Vidyalaya در Galibeedu نزدیکی مدیکری heaved آه امداد دیروز به عنوان فرزندان خود بازگشت و با خیال راحت از ایندور در Madhya Pradesh.

آنها تا به حال شده است به Jawahar Navodaya Vidyalaya در Manpur در ایندور در یک برنامه تبادل دانشجو قبل از این مستند به اجرا گذاشته شد در آخرین هفته از ماه مارس در پی بیماری همه گیر کوروناویروس. همچنین به عنوان بخشی از برنامه تبادل بیش از 24 نفر از Jawahar Navodaya مدرسه در ایندور آمده بود به مدیکری و آنها بیش از حد گیر کردم قادر به بازگشت به خانه های خود در Madhya Pradesh.

با هماهنگی از دولت در Kodagu و ایندور تصمیم گرفته شد به کشتی دانش آموزان به کولاپور در ماهاراشترا از هر دو مکان – مدیکری و ایندور – و مربوطه به مقامات مدرسه خواهد آنها را انتخاب کنید میدوی. مجوز بودند در پی از دولت مربوطه دولت.

ترتیبات ساخته شده بودند برای حمل و نقل دانش آموزان تا کولاپور از جایی که مدیکری دانش آموزان دریافت شد و ایندور دانش آموزان فرستاده شدند. بر این اساس دانش آموزان از مدیکری مدرسه دیروز رسید.

از دانش آموزان تا به حال به سمت چپ خود را به مقصد مربوطه می باشند در اتوبوس در مارس 5 پس از مستند بود کاسته تسهیل بین دولت و جنبش رشته افراد. Kodagu DHO موهان گفت: دانش آموزان تحت اجباری پزشکی غربالگری در مدرسه خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن