25 بهترین برنامه های تمرین است که خود را در خانه تمرینات Easiler

آیا شما احساس اثرات تب کابین در طول مستند?با وجود داشتن آزادی به در خانه شما احساس پخته شده تا در انزوای اجتما

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

آیا شما احساس اثرات تب کابین در طول مستند?

با وجود داشتن آزادی به در خانه شما احساس پخته شده تا در انزوای اجتماعی? شاید کمتر موبایل از بودن قادر به بازدید از سالن ورزش های محلی?

صنعت تناسب اندام ساخته شده است که تنظیمات بزرگ تحت این شرایط ناگوار است.

با این وجود تاثیر آن واقعا افزایش, ایده هایی برای تناسب اندام خانه و کلاس. روند و استاندارد برای این خدمات قطعا افزایش یافته است. برخی از مردم می گویند آنها هرگز خود را از بازگشت به روال.

در حالی که افراد متعهد به تبدیل شدن به بیشتر تکنولوژی زرنگ و دانا آنها نیز احساس می کنند هرگز متعهد به آن رفت و آمد به ورزشگاه دوباره.

شیوع این بیماری در واقع آغاز ورزشگاه را برانگیخت به تغییر روال اما بسیاری از افراد متوجه شده اند که چرا دیگران باید تصمیم گرفتند برای این خدمات قبل از همه گیر. مردم صرفه جویی در زمان و پول اجتناب از پرداخت هزینه های اضافی مانند هزینه های بدنسازی, حمل و نقل, هزینه های گران قیمت تنقلات و غیره.

پس از نگاه کردن به بسیاری از این هیجان انگیز روند در بازار[1] ما وارد لیست نهایی تمرین صفحه اصلی نرم افزار به شما در حفظ انگیزه.

پس از نامزدی بسیاری از برندگان انتخاب کردیم طیف متنوعی از تناسب اندام روند از مقوله های بسیاری برای کمک به شما انتخاب می کنید چه چیزی برای شما مناسب است.

بیایید نگاهی به ما 25 بهترین رایگان کار کردن نرم افزار و وب سایت.

1. Peloton

دسته: ریسندگی

همه چیز در مورد Peloton چشمگیر است. کیفیت دوچرخه تجربه چرخش مدرسان روی صفحه نمایش و لیست در می رود.

با همه چیز در حال اجرا در پس بدون درز آن را احساس می کند هیچ تفاوتی از مورد علاقه خود را در استودیو کلاس. پس از لحظات تنظیم است که دقیقا همان جایی که شما احساس می کنید شما.

این کلاس ها زندگی می کنند واقعا آوردن انرژی از یک سالن ورزشی به طور مستقیم به اتاق نشیمن خود را. صفحه نمایش بسیار گسترده ای اجازه می دهد شما را به رعایت معلم خود و دیگر شرکت کنندگان در کلاس بسیار نزدیک است.

اگر شما در حال رقابتی طبیعت این قطعا نگه داشتن شما انگیزه و کار سخت برای صعود به رهبران تا پایان!

  • کلاس ها را در محل در هر زمان از روز است.
  • آسان برای فیلتر کردن تمرینات با طول دشواری و نوع.
  • شگفت آور, انرژی موسیقی و مدرسان با صدای بلند.
  • دانلود نرم افزار برای اندروید و یا iOS.

2. Nike Training Club

دسته بندی: به طور کلی تمرین

Nike Training Club است که احتمالا یکی از معروف ترین و بهترین برنامه های تمرین. آن است که افزایش تناسب اندام برنامه است که شما را به حرکت و عرق و رشد است.

این پلت فرم ارائه می دهد حق بیمه رایگان خدمات. برخی از ویژگی های بسیار انعطاف پذیر است. این کلاس ها به خوبی طراحی شده و فیلم برداری از تمدید کتابخانه ارائه پایین به بالا-شدت تمرینات است.

تمرینات شامل سبک و سنگین تجهیزات تناسب اندام. گزینه نیز در دسترس هستند برای HIIT و وزن بدن کلاس برای افرادی که نمی باید این را در خانه.

نایک ارائه می دهد کلاس های مختلف از 15 تا 45 دقیقه, مطمئن شوید که شما هیچ بهانه ای برای از دست رفته خود را وارد نمایید. آیا شما هدف برای آموزش به نقاط خاص بدن یا هدف خاصی تناسب اهداف برنامه را کامپایل این اطلاعات و توصیه هایی را به شما آغاز شده است.

  • مدرن و آسان به دنبال و به خوبی کارگردانی شده.
  • 4-6 هفته برنامه شامل ارائه مشاوره در تغذیه.
  • دانلود برنامه به صورت رایگان برای اندروید و یا iOS.

3. یوگا با آدرین

دسته: یوگا

تگزاس بومی بسیار خوبی تاسیس آنلاین زیر است. میزبانی یک کانال یوتیوب است که دارای بیش از 6 میلیون پیروان آدرین منتشر کرده است یک کتابخانه مجازی از بیش از 500 فیلم ها را برای مردم به یادگیری اصول اولیه یوگا و پیشرفت به مراحل بعد.

این که آیا شما یک تازه وارد به یوگا و یا شده در یک وقفه طولانی, آدرین بسیار مثبت سخت کوش و آسان به دنبال هنگامی که در مسیر بازگشت. اتمام یکی از ویدئوها از کتابخانه آنلاین.

  • کانال یوتیوب آسان است به حرکت در هنگام نزدیک شدن برای اولین بار.
  • کلاس های رایگان و مناسب برای تمام سطوح.
  • اتمام او ویدئوها در یوتیوب کانال.

4. Sworkit

دسته بندی: به طور کلی تمرین

تاسیس در سال 2012 Sworkit رشد قوی تبدیل به یکی از محبوب ترین برنامه های تمرین در iTunes و Google Play.

تبلیغات

اگر شما 5-10 دقیقه به ورزش Sworkit می توانید آن را به اتفاق می افتد. ورودی اهداف خود (قلبی, قدرت, انعطاف پذیری, و غیره.) و در این زمان شما باید پس از آن Sworkit تولید خواهد شد یک تمرین در ثانیه است. آن را تقریبا مانند فست فود تناسب اندام.

ویژگی های توسعه یافته شامل کلاس های ماهانه چالش ها برای حفظ انگیزه های شما و مجموعه ای از پیش ساخته شده تمرینات از مربی مورد علاقه خود را. این پلت فرم همچنین اجازه می دهد تا شما را به ساخت تمرینات یوگا پیلاتیز کشش و تحرک است.

  • زمان بسیار کارآمد برای مردم عامل یک برنامه پر مشغله
  • دانلود برنامه به صورت رایگان برای اندروید و یا iOS.

5. Map My Fitness توسط Under Armour

دسته بندی: به طور کلی تمرین

Under Armour واقعا تقویت احساس تناسب اندام جامعه با خود Map My Fitness app و آن را یکی از بهترین تمرین برنامه های در دسترس است. قطار با اعتماد به نفس به شما به عنوان برنامه اهداف خود را برای 5K 10K نیمه ماراتن و یا مسابقه دو ماراتون.

پیوستن به بسیاری از انجمن ها و گروه های بحث برای به اشتراک گذاشتن راهنمایی در مورد چگونه شما مقابله با این اهداف است. ثبت نام برای چالش با دیگر اتصالات شما را ساخته اند.

هر طرح در این برنامه ساخته شده است به تناسب اهداف منحصر به فرد خود را.

  • اتصال با بیش از 400 دستگاه و نرم افزار خود را تجزیه و تحلیل آمار تناسب اندام
  • همگام سازی برنامه های دیگر مانند Fitbit یا Google Fit برای افزایش ویژگی های خود را
  • دانلود برنامه به صورت رایگان برای اندروید و یا iOS.

6. Freeletics

دسته بندی: به طور کلی تمرین

Freeletics پیشرو تناسب اندام نرم افزار برای سفارشی کردن سفر تناسب اندام خود را. این محصول یک دایره المعارف از تمرینات وزن بدن, بنابراین اگر شما هیچ تجهیزات این برنامه ایده آل است.

Freeletics اجازه می دهد تا شما را به دانلود رایگان HIIT روال است که می تواند نظارت خود را از طریق دیده بان اپل. ایجاد مشخصات خود را و هر کجا هر زمان!

همچنین ویژگی های انگیزشی صوتی مربیگری برای تغییر طرز فکر و عادات تغذیه ای.

  • بسیار پیشرفته نرم افزار برای افرادی که قطار بدون تجهیزات
  • دانلود برنامه به صورت رایگان برای اندروید و یا iOS.

7. Headspace

دسته: مدیتیشن

با توجه دوران کنونی آن خواهد بود لازم به اضافه کردن فضای برای آگاهی. فضای شناخته شده راهنمای برای تسکین استرس و اضطراب که به خصوص مفید در اجتماعی فاصله.

این برنامه به شما می آموزد صحیح روش ها و تکنیک های تمرین و مراقبه و تمرکز حواس و شامل تمرینات نور.

  • ارائه رایگان مدیتیشن جلسات برای مدت زمان محدود.
  • دانلود نرم افزار برای اندروید و یا iOS.

8. گایا

دسته: یوگا

آیا شما هم بزرگ یوگی? اگر بله, سپس شما تضمین شده است برای پیدا کردن آنچه شما می خواهید در گایا.

سایت میزبان یک انتخاب از بیش از 8000 کلاس (ویدئوها) که آماده هستند برای شما با لمس یک دکمه. این پلت فرم است که بسیار کاربر پسند و بسیار قابل دسترس از طریق تلفن یا لپ تاپ.

اگر دوست دارید تمرین در پارک و باغ و یا اتاق زندگی می کنند, من می خواهم به گایا برخی از در نظر گرفتن. توضیحات تصویری را در فرایند تصمیم گیری بسیار آسان است. هر کلاس می دهد خلاصه ای از سطح دشواری تمرکز و شدت.

این آمار نیز در دیدار با انتقادات و پیشنهادات و نظرات از مشترکین فعلی. رتبه بندی ستاره واقعا به کاربر یک فرد واقعی دیدگاه هنگام مرور برنامه مناسب برای کلاس های.

  • ویژگی های یک کتابخانه جامع از 8000 کلاس از مربيان مشهور
  • امکان استفاده از 7 روز محاکمه آزاد.

9. Aaptiv

دسته بندی: به طور کلی تمرین

Aaptiv یک برنامه عالی برای کسانی که می خواهند به کار کردن خود به خود. اگر شما کسی است که دوست دارد به گوش دادن به برنامه ها و نه زیر آنها را به صورت بصری و سپس Aaptiv است انتخاب مناسب برای شما.

برنامه مذاکرات شما را از طریق هر فعالیت شامل موسیقی دارای مجوز توسط این شرکت است. این به این معنی شما لازم نیست به نگرانی در مورد عامل دو برنامه به طور همزمان است.

آنها همچنین ارائه یک تن از انواع تمرینات – همه چیز از قدرت و قلبی به پله بالا رفتن و مراقبه است. پرنیان از همه مدرسان بسیار نشاط بخشی و همیشه سازگار است.

Aaptiv بسیار دلگرم کننده و بزرگ حفظ و نگهداری از مشترکان است.

تبلیغات
  • بدون نیاز به نگرانی در مورد تنظیم موقعیت صفحه نمایش را بر روی تلفن و یا قرص خود را.
  • طول می کشد یک مشاوره کوتاه در عادات زندگی خود را قبل از شروع کار.
  • امکان استفاده از محاکمه آزاد.
  • در دسترس برای iOS است.

10. تن آن را

دسته بندی: به طور کلی تمرین

جامعه زنان در "تن آن را" میزبان تعدادی از کلاس های خود را از طریق برنامه جامع. وجود دارد تمرینات را با توجه به تمام حالات برای کاربر.

دریافت نتایج بزرگ از یک کم تاثیر باره یا کلاس یوگا یا شدید kettlebell جلسه و تنظیم تن با هر سطح از شدت. برنامه های سرگرم کننده و موثر است. علم-دستور العمل حمایت نیز ارائه شده برای پشتیبانی گرفتن در شکل بالا.

این یک انتخاب بسیار محبوب برای زنان به دنبال به دست آوردن مناسب در خانه و یا در 12move.

  • انتخاب بزرگ از پایین به بالا تاثیر تمرینات.
  • ثبت نام برای محاکمه رایگان خود را در وب سایت خود.

11. شهری

دسته: یوگا

"ماندن هست اما اقامت قرار داده است".

شهری نمی تواند آن را گفته اند بهتر است با خود را به تازگی راه اندازی برنامه یوگا مارک "ماندن در خانه و باشگاه است." این برنامه سرد ارائه می دهد پخش زنده جلسات برای مردم در تمام سطوح با خصوصی خود مربی.

این که آیا شما یک مبتدی یا پیشرفته سطح این تیم را جفت شما با حق مربی به جای عمل خود را.

شهری نیز شما را دعوت به شامل دوستان خود را در جلسات خصوصی. فقط اجازه دهید مربی خود را جلوتر از زمان و دریافت بنگ برای جفتک انداختن خود را با هر شخصی ،

  • کلاس های خصوصی هستند بسیاری از سبک های در دسترس شخصی به شرکت کنندگان.
  • دوستان شما می تواند شامل همان میزان که می آید در یک ارزش فوق العاده!
  • بهترین live streaming برای یوگا برای 1-1 مربیگری

12. Pilates Anytime

دسته: پیلاتیز

اگر شما مشتاق پیلاتیز فن و سپس "Pilates Anytime" کامل بسته است.

این برنامه ارائه می دهد انواع کلاس ها برای تمام سطوح مختلف مشتاق منافع. فیلم های جدید در حال به روز رسانی بارگیری در این هفته از فهرستی از مدرسان.

وب سایت آسان بر روی چشم هنگام مرور و تمرین شما است. را انتخاب کنید از بیش از 3400 کلاس و متعهد به ماهانه چالش های شما را به کلاس بعدی.

  • بیش از 120 تجربه پیلاتیز معلمان
  • انجمن برای بحث و گفتگو با پیلاتیز معلمان و شرکت کنندگان است.
  • ثبت نام خود را برای 15 روز محاکمه آزاد.

13. Keelo

دسته بندی: به طور کلی تمرین

این تناسب اندام تجارت است که ترویج خود را به عنوان "کاربردی تناسب اندام برای همه". Keelo ارائه می دهد بیش از 400 برنامه های کامل از طریق آن مدرن و کارآمد برنامه.

نیاز به محدود در اهداف تناسب اندام خود را? این برنامه خواهد خیاط مناسب برنامه پس از خواندن اطلاعات از جمله اهداف تناسب اندام و تجربه و سابقه سلامت.

Keelo نیز ارائه می دهد بیش از 180 فیلم های آموزشی برای بهبود فرم خود را در طول تمرینات است.

آنها همچنین پیشنهاد خوب انگیزه ای به نام "Keelo پاداش". کار سخت وظایف کامل و کسب امتیاز نسبت دنده رایگان و آنلاین هدیه.

  • آهنگ عملکردی بهبود یافته نگاه کنید قدرت خود را نسبت کالری سوخته
  • برنامه اپل بهینه سازی شده برای پیگیری برنامه های خود را بر روی مچ دست شما
  • دانلود نرم افزار برای اندروید و یا iOS.

14. Pilatesology

دسته: پیلاتیز

Pilatesology زنده جریان است که واقعا متناسب با نیازهای خود را با طیف گسترده ای از منابع است. این برنامه ارائه می دهد همه چیز را از مبتدی مات تا پیشرفته اصلاح طلب کار می کنند.

پلت فرم اختصاص خود به آموزش سبک کلاسیک از پیلاتیز. تمرینات متناسب با برنامه خود را به جا سطح مهارت و تجهیزات شما در دسترس است. امکان استفاده از محاکمه آزاد و شیرجه رفتن به برخی از کلاس ها از برخی از مشهورترین مدرسان در این صنعت است.

  • وب سایت و رابط کاربری عالی برای اشاره مبتدیان در مسیر درست است.
  • روی "مشاهده و یادگیری" دسته می دهد برجسته منابع را در نکات و تکنیک های آموزشی و مطالعات موردی.

15. Yogateket

دسته: یوگا

تبلیغات

نقطه از سوئد Yogateket ارائه طاقچه امکانات در آن انواع کلاس های آنلاین. این سایت را فراهم می کند مراقبه و پرانایاما برنامه به همراه تمام نمونه کلاس های یوگا شما انتظار می رود.

پرانایاما هنر کنترل نفس خود را. این عمل به طور گسترده ای شناخته شده برای بهبود سلامت روانی ،

همه طبقات در حال فیلم برداری در Yogateket داغ ورزشگاه در اوپسالا. این جلسات کمک خواهد کرد که شما را به احساس آرامش دست آوردن قدرت و احساس انعطاف پذیر تر از همیشه.

  • برای تو رفتگی در دیوار کلاس.
  • این واقعا باعث انعطاف پذیری در آن داغ یوگا تنظیم.
  • ثبت نام خود را برای 14 روز محاکمه آزاد.

16. تناسب اندام بلندر

دسته بندی: به طور کلی تمرین

تناسب اندام بلندر در نظر گرفته شده برای فیلم های آنلاین خود را به خصوص در یوتیوب. در اینجا شما پیدا کردن تمرینات برای هدف قرار دادن اندام تحتانی بدن می شود.

کانال قطعا مورد توجه بسیاری از زنان به دنبال قاتل پاها و یا تمرین ته قنداق تفنگ. تناسب اندام بلندر شده است به روز رسانی جدید فیلم آنلاین برای زمان بسیار طولانی.

مطمئن شوید که برای چک کردن آنها را برای خود تجربه طولانی مدت در مجازی تناسب اندام. در اینجا یک مثال از خود را یاد تمرینات برای بدن پایین تر است.

  • جانبازان در مجازی تناسب اندام میشه.
  • اتمام کانال یوتیوب خود را در اینجا.

17. مناسب در

دسته بندی: به طور کلی تمرین

FitOn ادعا می کند به طور کامل بدنسازی در جیب شما. این برنامه یکی از بهترین برنامه های تمرین و بسیار مورد توجه تمام کاربران آن است. ورود به سیستم و پیدا کردن صدها نفر از تمرینات به شما را از طریق چند قلب HIIT و تمرینات قدرت.

FitOn است نیز به صورت رایگان ارائه و پس از زایمان تمرینات. این پشتیبانی از کاربران زن فعال ماندن قبل و بعد از بارداری.

آوردن یک Netflix-راه اندازی سبک برای ورزش ویدئوها, نرم افزار ارائه می دهد مقدار زیادی از آموزش آموزش و فیلم آموزشی. رقص, Barre, یوگا و پیلاتیز همه در دسترس هستند در این خدمات حق بیمه است که رفته است به طور کامل رایگان است.

  • بزرگ برای زنان در دوران بارداری
  • دانلود نرم افزار برای اندروید و یا iOS.

18. 8Fit

دسته بندی: به طور کلی تمرین

8Fit ترکیبی از آموزش های شخصی و برنامه ریزی وعده های غذایی درخشان. از اهداف اصلی این برنامه هستند "افزایش وزن" و "افزایش وزن".

این سرویس شروع می شود با یک تناسب اندام, بررسی, تطبیق شما با یک جدول زمانی برای تکمیل تناسب اندام و برنامه غذا با هم. ایده این است که ارتباط خود را با ورزش و رژیم غذایی گام به گام برای به دست آوردن بهترین نتایج.

8Fit عمدتا با تمرکز بر تمرینات HIIT که کوتاه هستند و شامل تمرینات وزن بدن.

  • برنامه ریزی وعده های غذایی از ویژگی های بزرگ است و می تواند کمک به تغییر عادات غذایی.
  • دانلود نرم افزار برای اندروید و یا iOS.

19. StrongLifts 5×5

دسته: آموزش قدرت

Stonglifts یک برنامه اختصاص داده شده به قدرت و تهویه از این رو نام آن است. آن را با تمرکز بر 5×5, وزنه برداری, تکنیک های.

ورزشکاران و بدنسازان اتخاذ 5×5 آموزش برای ساخت توده عضلانی و نخبگان قدرت است. این طراحی شده است به آمار یک گروه عضلانی سخت 2-3 بار در هفته.

Stronglifts نشان دهنده 5 تمرینات هر انجام بیش از 5 مجموعه و 5 تکرار. این تمرینات شامل squats deadlifts مطبوعات نیمکت بالای سر مطبوعات و هالتر ردیف – همه به صورت کامل در سه 45 دقیقه روال هفتگی.

این برنامه به تظاهرات بزرگ در چگونه به بلند کردن صحیح و چگونه به بازیابی بین تمرینات خود را. ورود آمار خود را در هر هفته StrongLifts 5×5 شما فراهم می کند با یک کار بسیار دقیق و هفتگی و ماهانه و گزارش در مورد پیشرفت خود را.

  • بسیار روشن نشانه ها و دستورالعمل در مورد چگونه به انجام ترکیب آسانسور.
  • دانلود نرم افزار برای اندروید و یا iOS.

20. Skimble را تمرین مربی

دسته بندی: به طور کلی تمرین

این که آیا شما یک مبتدی یا یک جانباز Skimble را تمرین مربی پاسخ است. این برنامه فوق العاده است برای نگه داشتن شما را مشغول و پاسخگو باشد. آن را می فرستد به شما یادآوری اطلاعیه ها و به روز رسانی گزارش های مختلف خود را stats.

کاربران همچنین می توانند رویکرد مربیان شخصی با مهارت های مختلف مجموعه. خود را سفارشی تمرینات و برنامه ها و مقابله با یک کتابخانه از بیش از 100 برنامه مختلف.

تبلیغات
  • این برنامه شما را نگه می دارد در چک. نگه می دارد شما را پاسخگو باشد.
  • دانلود نرم افزار برای اندروید و یا iOS.

21. C25k

دسته: در حال اجرا

اشاره در نام آن است. این C25k برنامه طراحی شده است به شما مبل و تکمیل 5k اجرا شود.

این برنامه به معنای برای کسانی که همیشه فکر در حال اجرا است. تمرینات بسیار تدریجی متشکل از نور دویدن فواصل زمانی برای آماده سازی مبتدیان در خود را تکمیل پنج کیلومتر چالش است.

برای رسیدن به هدف خود شما از کار کردن به مدت نیم ساعت 3 بار در هفته برای 8 هفته متوالی.

  • بزرگ برای مبتدیان در حال اجرا
  • اجرا می شود از طریق یک بسیار کامل گرم کردن و سرد کردن برای جلوگیری از آسیب
  • دانلود نرم افزار برای اندروید و یا iOS.

22. هفت

دسته بندی: به طور کلی تمرین

برنده جایزه "هفت" است بیش از 3 میلیون مشترک. پیوستن به جنبش خود را کامل و 7 دقیقه تمرین روزانه برای حفظ سطح مطلوب و تناسب اندام و سالم بماند.

دوستانه کارتون مبتنی بر تناسب اندام برنامه بصری بهتر از انتخاب برای بسیاری از مردم است. برنامه های مبتنی بر مطالعات علمی به ارائه حداکثر سود در مدت زمان کوتاه.

ایجاد ارتباط و رقابت با دوستان.

  • هفت ویژگی های سرگرم کننده مانند بازکردن فعالیت های جدید برای تکمیل برنامه
  • 3D راهنماهای بسیار مفید برای یادگیری فرم از تمرینات.
  • دانلود برنامه به صورت رایگان برای اندروید و یا iOS.

23. Lottie مورفی کانال یوتیوب

دسته: پیلاتیز

Lottie است پر انرژی و مشتاق مربی پیلاتیز از انگلستان است. او یکی دیگر از معلم که دارای طراحی استثنایی مجموعه ای از کلاس ها در یوتیوب.

اعم از کوتاه abs workouts به گروه مقاومت در برابر تمرینات این روال باید هسته ای خود را احساس قوی تر و بدن خود را احساس سست و سرحال. موسیقی نیز تن مجموعه بسیار خوبی در جلسات.

  • روال بزرگ با گروههای مقاومت
  • هسته تمرینات استثنایی هستند
  • دنبال کانال YouTube خود را در اینجا.

24. بر تناسب اندام

دسته: Barre

باره تناسب اندام است که به شدت مورد توجه همسالان و داوران. کانال یوتیوب دارای یک زیر بزرگ برای Barre کلاس. آن را آسان به دنبال به خوبی ارتباط برقرار کرده است و یک جریان بزرگ.

متوسط زمان کلاس 10 دقیقه, بنابراین شما همیشه می توانید متناسب با آن را در برنامه خود را در حالی که احساس خود را تمرین روز بعد. وب سایت خود را ارائه می دهد برنامه های گسترده و خلوت از جمله کلاس های زنده از استودیوی مجازی.

سعی کنید یکی از جلسات کوتاه در یوتیوب ببینید و اگر آن جرقه علاقه خود را.

آموزش پاک کردن و کلاس های کوتاه به طول متوسط.

اتمام کانال یوتیوب خود را در اینجا.

25. لندن تناسب اندام

دسته: آموزش شخصی

لندن تناسب اندام در خانه و شخصی آنلاین آموزش شرکت در انگلستان است. میزبانی زنده جلسات آنلاین, مربیان نیز ارائه هفتگی و ماهانه تمرین و تغذیه برنامه های است که می تواند ردیابی همکاری با مشتری و مربی خود را پس از اتمام.

این سرویس دارای یک حس بزرگ و همراهی و پاسخگویی. آنها در حال حاضر ارائه برنامه های نمونه در طول مستند.

  • بسیار مناسب برای افرادی که می خواهند که مربی شخصی ارتباط است.
  • تمرین و تغذیه برنامه های تنظیم شده به طور مداوم از بازخورد مشتری.

غذای آماده

وجود دارد آن است! ما آمده ایم تا پایان بررسی گسترده خود را راهنمای برای اقامت مناسب و سالم در خانه از ما کوتاه از بهترین تمرین رایگان نرم افزار و وب سایت.

نگاهی به برخی از کلاس های تمرین تمرکز حواس و رسیدن به استفاده از برخی از محاکمات رایگان.

پیدا کردن چیزی است که شما نمی دانید که در مورد خودتان در طول این زمان از انزوای اجتماعی و اجازه می دهد آن را به تبدیل شدن به الهام خود را برای آینده است.

عکس های اعتباری: Maddi Bazzocco از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن