3 تکنیک های تمرکز حواس برای زندگی در لحظه حال

زندگی بر روی زمین است بیان حال و یک سفر با یک آغاز و پایان است. زندگی و ایجاد آن اشکال مفاهیم گذشته و آینده اس

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

زندگی بر روی زمین است بیان حال و یک سفر با یک آغاز و پایان است. زندگی و ایجاد آن اشکال مفاهیم گذشته و آینده است. در حالی که خواندن این شما شکل یک درک جدید و ایجاد حرکت بعدی خود را. ما برای مقابله با دو نفر از پیچیده ترین مفاهیم از همه: تمرکز حواس و حضور.

به تمرکز حواس استفاده از تکنیک های موثر و کارآمد در ابتدا ما نیاز به درک اصول اولیه انرژی روانی. تکنیک نمی خواهد در خدمت شما اگر شما نمی قادر به مدیریت شما نوسانات روحی و احساسات تولید شده توسط آنها.

دانستن این, ما می توانیم به طور موثر و کارآمد اعمال تمرکز حواس روش و دریافت بیشتر از زمان حال.

خارش سطح حاضر

ذهن به طور طبیعی جمع آوری و پردازش اطلاعات به طور دائم پس از آن به طور مداوم اشغال شده است. ما در حال پر کردن آن را و ما انجام داده ایم به طوری که تا کنون از ما متولد شدند: خاطرات دوران کودکی, تصورات, عادات, صدمات, ایده ها, و غیره. ذهن ما پر است از اطلاعات اما آن است که همیشه فکر در راه است که باعث می شود ما از آن آگاه اطلاعات است.

چگونه تمرکز حواس تکنیکهای هماهنگ کردن همه این اطلاعات در حال حاضر ؟

پس ذهن پردازش افکار در سرعت باور نکردنی گاهی اوقات وجود آگاهی از آنچه در جریان است و گاهی اوقات وجود ندارد. ما اغلب ناشی از عدم آگاهی در هنگام برخورد با چند احساسات و افکار و یا حوادث در یک بار. تفکر همیشه اتفاق می افتد در حال حاضر, اما این بدان معنا نیست که ما آگاه هستند از آنچه که فکر تولید.

این کافی نیست که می گویند: "بله هیچ چیز وجود دارد اما در حال حاضر, و من به طور کامل آگاه از اینجا و اکنون." و پس از آن ؟ چه اتفاقی می افتد زمانی که شما باید برای مقابله با پیچیده درگیری ها و احساسات منفی در اینجا و در حال حاضر ؟

شما می توانید به خوبی آگاه از خاطرات خود را ایده ها و دانش, اما اگر شما موفق به درک که چگونه آنها ایجاد انرژی روانی خود را در حال حاضر ممکن است در نهایت به اشغال با گذشته و آینده است.

تبلیغات

مبانی انرژی روانی

انرژی ذهنی ما این است که توسعه از طریق پنج نوسانات روحی است.

به سادگی قرار دادن یک فکر است یک روان ساخت که تولید احساسات خاص مانند شور و شوق غم و اندوه و نا امیدی و شادی. احساس یا انرژی روانی است که خروجی و یا ظرفیت ذهن شما به عنوان یک نتیجه از تفکر خود را. آگاه باشید که پنج روانی نوسانات را می توان مثبت و منفی:

  1. صالح دانش – شناخت از سطح کیفیت و ارزش زندگی در لحظه حال.
  2. آگاهی کاذب – مصرف اشتباه right; اشتباه درک یا تصور غلط است.
  3. تخیل – منشاء ایده و قدرت خلقت.
  4. حافظه – یک یادآوری قابلیت چگونه حضور داشت زندگی می کردند.
  5. خواب – A state of re-تنظیم نوسانات; پر از انرژی ذهنی استراحت ذهن و بدن است.

این نوسانات و چگونه آنها اعمال می شود شکل شما به عنوان یک فرد: انرژی روانی خود را (احساسات) توسعه از هماهنگی این نوسانات.

دانش + خاطرات + تصورات + تصور غلط = احساسات

لحظه حال

حضور است که واقعیت نهایی وجود در مقیاس کیهانی دست نخورده توسط هر انسان مفهوم قطع شده است توانایی ما برای فکر کردن و استفاده از هوش است که می تواند حفظ و یا تصور کنید در یک لحظه. این فعالیت های ذهنی — این یادآوری و ساخت افکار — ایجاد مفاهیم گذشته و آینده است.

این نیز که در آن "زمان" می آید به عنوان یک اختراع برای وسیله اندازه گیری و ارتباطات در خودآگاه ما جهان. ما با استفاده از زمان برای برچسب ما گذشته ، حال و آینده اما اغلب بیشتر در رابطه با گذشته و آینده به عنوان ما در تلاش برای دوباره خاطرات گذشته و یا برنامه ریزی برای رویدادهای آینده است.

حال دشوار است به شیر به دلیل آن احساس زودگذر. گذشته و آینده احساس طولانی ملموس در برخی از راه. آن را بسیار دشوار است به خودتان را برای یک لحظه است که شما می دانید به زودی منتقل می کند. اما این مهم است که به انجام اگر شما می خواهید برای بهبود تمرکز و سلامت روان.

طول این لحظه

لحظه حاضر است به عنوان طولانی به عنوان شما می خواهید آن را به. می توان آن را به عنوان طولانی به عنوان یک ملودی زیبا به صدای امواج توفنده بر ساحل و یا به عنوان صدای کوبیدن درب. ادراک خود تصمیم می گیرد. و تکنیک های زیر می تواند به شما کمک کند.

تبلیغات

به زندگی می کنند در حال حاضر شما نیاز به یک پیوسته ملموس تجربه. که پیوسته تجربه تنفس خود را. تنفس بسیار قدرتمند است چرا که شما همیشه قادر خواهد بود برای پیدا کردن آن را در حال حاضر.

دیگر شما آگاه هستند از تنفس خود را دیگر شما زندگی می کنند در حال حاضر و دیگر تمرکز حواس خود را در حال حاضر است. در اینجا ما به تمرکز حواس, تکنیک های.

تکنیک های تمرکز حواس

در زیر تکنیک های حرکت شما را به حال. آزمایش با هر یک از این و پیدا کردن که یکی با شما طنین انداز.

1. تنفس آگاهانه

این شامل چشم خود را بسته و با تمرکز بر صدا و حرکت نفس خود را. پیدا کردن جایی که شما را در بدن شما احساس می کنید نفس خود را بیشتر. برخی می گویند آن را در قفسه سینه خود و دیگران در معده خود را. برخی از افراد پیدا کردن آن مفید به تمرکز بر روی حرکت هوا در داخل و خارج از بینی. هر کجا که شما آن را احساس بیشتر روی آن تمرکز کنید.

اگر ذهن خود را سرگردان که خوب است. به سادگی عمل آوردن خود را به نفس بیش از و بیش از دوباره.

برخی از مزایای این روش[1]عبارتند از:

  • آرام نوسانات روحی
  • امکان شناسایی و تمایز از احساسات
  • محو شدن (منفی) احساسات
  • افزایش توجه و تمرکز
  • بهبود خود-پرسش و خودشناسی
  • بهبود کیفیت تخیل و حافظه و دانش

گزیده ای از کتاب در مورد قدرت نفس توضیح می دهد که ارتباط بین نفس و آگاهی و حضور:

"نفس تنها طبیعی ارتباط ذهن با حضور. و این ارتباط بین نفس و ذهن است ثابت و دائم و نمی توان آن را قطع نمی توان آن را از سمت چپ در حالی که روند زندگی اتفاق می افتد."[2]

تنفس آگاهانه و توجه کنید که تمرکز حواس خود را داده است. با این روش شما می توانید کشش طول خود را حاضر و همه روانی و ویژگی های شما می خواهید برای به دست آوردن توسعه به عنوان یک نتیجه در زمان خود.

2. زل زده

تمرکز حواس, روش زل زده ساده برای انجام است و یک اثر فوری. با اشاره چشم خود را در یک شی خاص برای زمانی که شما می توانید به ارمغان بیاورد افکار خود را به یک مکان.

را انتخاب کنید یک گل و یک نور شمع و یا هر شی جالب دوست دارید و فقط زل زل نگاه کردن در آن. همین حالا تجزیه و تحلیل شی; فقط خیره در آن به عنوان طولانی به عنوان شما می توانید و شما متوجه بهبود غلظت خود را, آگاهی از خود, خود را دولتی بودن و در نهایت از افکار خود را.

در طول زل زده شما قادر خواهد بود برای دیدن, برای مشاهده, فکر قطع این حضور ذهن, تکنیک, که نشان می دهد سطح خود را از آگاهی است.

تکرار این تمرین را حداقل سه بار در روز برای چند دقیقه و یادداشت ها از پیشرفت خود تمرکز و آگاهی است.

3. زمزمه

این روش از زمزمه راه دیگری برای افزایش آگاهی و تمرکز ذهن است.

  1. بستن چشم خود را به دنبال در سمت داخلی پلک خود را و تنفس آرام و عمیق از طریق بینی خود را.
  2. پوشش گوش خود را با کف دست خود را به احساس زمزمه شدت بیشتر.
  3. بازدم ایجاد یک صدای زمزمه که طنین انداز از شکم خود را.
  4. درست پس از زمزمه است بیش از قبل خود را بعد از استنشاق نفس خود را نگه دارید برای چند ثانیه و رعایت یک pointedness از ذهن خود را.

تکرار این کار برای حداقل ده نفس را افزایش دهد و این عمل به عنوان شما را مشاهده کنید مناسب.

من شخصا دوست دارم این روش به عنوان آن را فورا با تمرکز ذهن من در حال حاضر لحظه ای و فوری اثر تسکین دهنده بر روی تمام بدن و ذهن است. هر زمان که من احساس استرس من زمزمه ورزش, و آن را فورا تسکین می دهد همه فشار.

تبلیغات

ظریف لرزش زمزمه درونی ماساژ بدن, ذهن و روح و باعث می شود شما یکی (فکر) با زمان حال.

به همین دلیل است که تمرکز حواس مهم است ؟

هنگامی که آگاهی خود را حرکت می کند به دور از نفس شما تبدیل به آگاه از همه چیز و فعالیت های داخل و خارج از خود را دوباره. شما ممکن است به دست آوردن دانش و اما پرس و جو خود را به درست بودن و روانی خود را سیر تکاملی اغلب نمی گیرد.

تمرکز حواس تمرین کمک خواهد کرد که شما تمرکز بر آنچه مهم است و خلاص شدن از شر منفی و مضر الگوهای فکری. شما را پیدا خواهد کرد که شما گرفتن بیشتر از کارهای مهمی که اتفاق می افتد در زندگی است که شما قادر به ساخت خاطرات مثبت بر اساس آنچه در اینجا اتفاق می افتد و در حال حاضر.

افکار نهایی

که زل زده و زمزمه حضور ذهن, تکنیک عالی برای تمرین تمرکز بازگرداندن قدرت روحی و جسمی و اتصال به لحظه حاضر است. آنها آماده شما را به عنوان در حال حاضر به عنوان ممکن است در جهان خارج است. به عنوان بزرگ به عنوان آنها در حال محدود در نرم افزار خود را به عنوان شما می توانید زل زل نگاه کردن و یا همهمه در حالی که برقراری ارتباط با مردم و یا انجام فعالیت های روزانه.

آن را تنها روش تنفس آگاهانه است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هر وضعیت در هر لحظه. استفاده از آن نیازی نیست که آرام مجموعه مانند یک استودیوی یوگا یا مدیتیشن مرکز. شما می توانید آن را در همه جا در هر زمان. با انجام این کار شما باقی می ماند در حال فکر برای زمانی که شما می خواهید.

راهنمایی های بیشتر در تکنیک های تمرکز حواس

عکس های اعتباری: Cristian نیومن از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب