3 دلیل برای سلامت روانی بسیار مهم است

سلامت روان مهم است. مراقبت از سلامت روان ما کمک به ما انعطاف پذیری و بازیابی از هر چیزی که اتفاق می افتد.هر کس

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

سلامت روان مهم است. مراقبت از سلامت روان ما کمک به ما انعطاف پذیری و بازیابی از هر چیزی که اتفاق می افتد.

هر کسی می تواند یک روز بد اما این به آن معنا نیست که آن را به یک زندگی بد است. ما چگونه به آن پاسخ دهند و مراقبت از سلامت روان ما هستند و آنچه مهم است.

سلامت روان مهم است که در هر مرحله از زندگی ما است. این شامل به طور کلی ما تندرستی و زندگی ما تاثیر می گذارد در بسیاری از راه.

به همین دلیل است که سلامت روحی و روانی مهم است ؟

تحقیقات نشان می دهد که یک پنجم بزرگسالان در امریکا – 43.8 میلیون نفر – تجربه بیماری روانی است که 18.5 درصد از کل جمعیت.[1] این به این معنی است که مسائل مربوط به سلامت روان مکرر جامعه ما و بر همه چیز ما است.

با توجه به HealthyPeople.gov, "اختلالات عصبی هستند علت ناتوانی در ایالات متحده است."[2] عدم درمان بیماری های روانی ایجاد گسترده ناتوانی است. آن متوقف می شود ما از نشان دادن تا در هر روز وجود ما توانایی و سرعت ما را کند می کند.

متاسفانه خودکشی افزایش نرخ زمانی که سلامت روحی و روانی است که نادیده گرفته شده است. سلامت روان مهم است زیرا تاثیر آن بر همه چیز است. تاثیر آن بر توانایی ما برای مقابله وفق دهند و مشکلات را حل کند. این نیز تاثیر می گذارد توانایی ما برای خوشحال تولیدی و به خوبی تنظیم شده است.

سلامت روانی یک موضوع است که می شود به ننگ به طوری که اغلب در جامعه ما است. اگر کسی است که با داشتن سلامت روانی موضوع آنها کمتر به احتمال زیاد برای دریافت کمک از آنجا که ننگ و شرم.

اما وجود دارد هیچ چیز برای شرمنده. این سرب از مغز شما نیست تقصیر شما نیست. در عین حال ما عمل مانند آن است که تقصیر ما و تخفیف و اهمیت آن.

بیماری های روانی نیز می شود اشتباه گرفته توسط کسانی که هرگز آن را تجربه کرده. از آن می شود تا ما را به حمایت ما نیاز دارد و آموزش دیگران در مورد مسائل ما.

ما تبدیل شدن به کارشناسان از "زندگی تجربه می کنند."

وجود دارد یک طیف از ما چگونه تجربه کند. ما ممکن است گاهی اوقات از دست دادن کنترل اما دوباره آن را به طور کلی. و یا ممکن است ما تجربه افراط و بالا و پایین احساسات و قادر به کنار آمدن. ما ممکن است در جایی در میان.

همه چیز باز کردن زمانی که درمان نشود. اما این بدان معنا نیست که آن را می شود خیلی دیر است. هر چیزی ممکن است. هنگامی که ما به یاد داشته باشید که ما خودمان را یک شانس مبارزه دوباره.

تبلیغات

سه دلیل وجود دارد که چرا بهداشت روانی بسیار مهم است.

1. بهداشت روانی و سلامت جسمی تاثیر می گذارد

اگر کسی تا به حال سرطان, ما نمی خواهد آنها را سرزنش برای این بیماری در بدن آنها. پس چرا ما به جای ننگ و سرزنش در مسائل مربوط به سلامت روان در مغز ؟

بیماری های روانی مسائل فقط به عنوان به عنوان هر گونه بیماری و این می تواند یک زندگی را به راحتی به عنوان هر یک از دیگر.

افسردگی می تواند منجر به افکار خودکشی و اگر درمان نشود خودکشی تلاش است. ما متعادل نیست مردم اگر تمرکز ما تنها بر سلامت جسمی.

ذهن و بدن متصل هستند. بسیاری از بیماری های روانی باعث استرس که باعث کاهش سیستم ایمنی بدن است. این به این معنی مکرر بیماری و ناتوانی در کنار آمدن.

استرس و اضطراب می تواند تلفات در سلامت جسمی ما. با توجه به WebMD "نگرانی باعث می شود بدن به انتشار هورمون های استرس که سرعت ضربان قلب و تنفس خود را افزایش قند خون و فرستادن خون به بازوها و پاها. در طول زمان این می تواند بر قلب و رگ های خونی و عضلات و سیستم های دیگر."[3]

زمانی که استرس بر بدن ما شروع می کنیم به تعطیل. ما چگونه به مقابله با استرس همه چیز است. نشده, مسائل مربوط به سلامت روان می تواند منجر به بیشتر های در حال سقوط از هم جدا.

بسیاری از مردم به نوبه خود به مواد مخدر و الکل به عنوان مکانیسم های مقابله ای موثر بر سلامت کلی خود و ثبات است. زمانی که آنها نمی درمان خود حق آن را تبدیل به یک چرخه از رفتار مخرب است. این بر سلامت فیزیکی و می تواند همچنان به گلوله برفی.

استرس یک بر یک جسمانی تندرستی و توانایی مراقبت از خود و این ممکن است باعث الگوهای مخرب.

هنگامی که ما رسیدن به این نقطه ما گاهی اوقات تنها پس از آن یاد بگیرند که سلامت روحی و روانی مهم است. ما نباید آن را نادیده گرفت و یا مناطق دیگر از زندگی ما ممکن است رنج می برند.

2. پایان ننگ و شرم منجر به زندگی بهتر

این مهم است به بحث در مورد سلامت روانی به دیگران نیز می تواند به جلو آمده در مورد آن

روان مرکزی مورد بحث چگونه هنگامی که ما احساس می کنیم از خودمان شرمنده این دلیل است که ما درک ما شکسته و یا طبیعی نیست. تاثیر آن بر توانایی ما برای کنار آمدن هنگامی که ما از خودمان فکر می کنم تا پست.[4]

تبلیغات

بخشی از فرایند درمان است که تبدیل آن احساسات در اطراف. عیوب ما نیست معنی عدم ارزش است. هنگامی که ما متوجه است که ما نیز می تواند به دیگران کمک کند این احساسات به نوبه خود در اطراف و قبول خود را دارند.

ننگ begets شرم آور است. شرم موجب زایش رفتارهای مخرب. رفتارهای مخرب beget زوال خود است.

ننگ گسترش می یابد هنگامی که ما بحث در مورد بهداشت روانی و اهمیت آن.

هنگامی که آن پایین می آید به آن کسانی که بیمار روانی باید نیاز به درمان. اما بدون آگاهی و شکستن ننگ اطراف خود وضعیت آنها احساس نمی راحت رسیدن به کسی برای کمک به. این اجرا ننگ و تشویق بیشتر مبارزه و شرم آور است.

هنگامی که ما نمی تواند به چیزی می گویند ما به آن قدرت بیشتر.

در "نام آن را به آن را اهلی" مشترک ورزش در مورد احساسات ما را به قدرت از احساسات دور نامگذاری آن است. بدون صحبت کردن در مورد احساسات ما آنها را تبدیل به قوی تر و بیشتر نگه دارید بر ما و زندگی دیگران است.

هنگامی که ما صحبت کردن با یکدیگر مشکل می شود کوچکتر با کمتر برگزاری بیش از زندگی ما است. ما می توانید هر یک از دیگر نمی شود شرمنده از سلامت روانی خودمان است.

هنگامی که ما تبدیل شدن به معتبر, ما خواستار قدرت بیش از زندگی ما است. با انکار وجود و اهمیت سلامت روانی ما خودمان را انکار. ما از دست دادن توانایی ما برای حل مشکلات و پیدا کردن راه حل در زندگی روزانه ما است.

بدون شرم هر چند ما می گویند "من نه من بیماری روانی است. من بیشتر از آن است. من از ترس به بحث در مورد آن به دلیل آن است که تقصیر من نیست."

هنگامی که ما انجام این کار ما توانمند سازی خود و جهان است. ما یادگیری برای گوش دادن به ما باعث و علائم هشدار دهنده به طوری که ما نمی مارپیچی و ما نشان می دهد بیشتر شفقت نسبت به دیگران تجربه آن است. این باعث می شود بیشتر در ارتباط با جهان به طور کلی.

"یک روز به شما خواهد گفت که داستان خود را از چگونه شما در غلبه بر آنچه شما را از طریق رفت و آن را تبدیل به بخشی از فرد دیگری راهنمای بقا." -ناشناخته

هنگامی که ما به خودمان کمک ما همچنین کمک به دیگران. ما می توانید با توجه به جهان و آن را مهربان تر و دوست داشتنی محل. ما می توانید تعیین چه مشکلات باید حل اذعان خود ما, و ما می توانیم از ما به اشتراک گذاری داستان در آن اتفاق می افتد. ما را به دور از شرم.

تبلیغات

3. سلامت روان تاثیر می گذارد همه چیز

سلامت روان ما تاثیر می گذارد که چگونه ما کنار آمدن با زندگی است. عدم درمان منجر به ناامیدی و غم و اندوه بی ارزشی یا احساس گناه و اضطراب و نگرانی و ترس و از دست دادن کنترل.

روابط ما ممکن است رنج می برند. عملکرد ما در هر موقعیتی مانند مدرسه یا محل کار ممکن است به کاهش. عقب نشینی و انزوا ممکن است رخ دهد.

ما همچنین ممکن است از دست دادن علاقه به چیزهایی که ما یک بار لذت می برد. وظیفه تکمیل و مدیریت زمان ممکن است سقوط از هم جدا. آن را نیز ممکن است دشوار برای ما به تمرکز و یا ممکن است به یکی نشخوار فکری و تمرکز بر تمیز کردن و یا سازماندهی.

رابطه ما با غذا ممکن است تغییر کند. ما ممکن است یو پی اس و فراز زندگی و افکار مسابقه اتفاق می افتد اغلب.

زندگی ممکن است خسته کننده باشد. اگر ما با داشتن شدید مسائل مربوط به سلامت روان ما ممکن است شروع به از دست دادن تماس با واقعیت و حتی از شنیدن صدای.

به خود آسیب ممکن است رخ دهد. الگوهای مخرب مانند الکل و استفاده از مواد مخدر ممکن است حمله و افکار خودکشی ممکن است نتیجه نهایی. به طور کلی همه چیز سقوط خواهد کرد از هم جدا اگر ما را نمی سلامت روانی جدی است.

اگر شما تجربه هر یک از این مسائل در آن زمان به رسیدن برای کمک به.

مسائل مربوط به سلامت روان مهم است. این مهم است به یاد و مراقبت در مورد آنها چرا که اگر ما همه فوق همه چیز می تواند اتفاق می افتد. ما نمی توانیم تابع اگر ما به خوبی انجام نمی شود.

اما زمانی که ما به نوبه خود در اطراف و بهداشت روانی بسیاری از چیزهای خوب اتفاق می افتد:

  • ما یاد بگیرند که برای مقابله دوباره.
  • ما تبدیل شدن به سالم در همه ابعاد است.
  • روابط ما دیگر رنج می برند.
  • ما پیدا کردن معنا در زندگی روز به روز ما.
  • ما بیشتر درگیر در جامعه ما است.
  • ما سازنده تر در مدرسه و یا در محل کار.
  • ما می تواند فرد ما هستند به معنای.

هنگامی که ما احساس می کنیم بهتر از ما بهتر است.

سلامت روان تاثیر می گذارد همه چیز. آن را تحت تاثیر طبیعت ما و نحوه تعامل ما با جهان و خودمان است.

بدون سلامت روانی خوب ما مستعد ابتلا به شناخت کامل ما ارزش و مبارزه با چیزهایی که خارج از کنترل ما هستند. زمانی که ما با نادیده گرفتن سلامت روانی ما چشم پوشی کنیم.

تبلیغات

ما باید ارزش های ما بهداشت و سلامتی آنجا که ما ارزش هر چیزی را اگر نه بیشتر. ما باید یاد بگیریم که ما به اندازه کافی خوب هستند که ما شایسته محبت است و دیگران هستند بیش از حد.

این ما منجر به استاندارد بالاتر است. این کمک می کند ما احساس غم اگر ما می خواهیم به احساس غم پذیرش ما دولت از ذهن است. و همچنین کمک می کند تا ما را به انجام کاری درباره آن.

ما لازم نیست که صبر کنید برای احساس بهتر – ما می توانیم احساس بهتری امروز به سادگی با اذعان مبارزات خود را به عنوان واقعی و ارزش پرداخت دلسوز توجه به.

ما لازم نیست برای حل هر مشکل اما ما می توانید بپرسید برای کمک به اگر شما بیش از حد. پس از آن و تنها پس از آن ما به دست آوردن برخی از حس کنترل دوباره بر زندگی ما.

افکار نهایی

همه ما سزاوار به صلح از ذهن. سلامت روان مهم است زیرا ما سزاوار آن است.

اگر ما تنها می دانست که چگونه ارزشمند ما می تواند در سراسر جهان است. این خود ما محدود کردن افکار است که ما را به عقب نگه که ما فکر می کنم که ما در حال عادی و یا شکسته و یا ارزشمند نیست.

حقیقت این است که ذهن می تواند دروغ است. آن می تواند ما را به عقب نگه. و در عین حال آن را نیز منبع همه چیز خوب ما تجربه.

آن را ندارد هر کسی که کمتر از یک فرد برای تجربه مسائل مربوط به سلامت روان. زمانی که ما ارزش سلامت روان ما منجر شود بهتر زندگی می کند. این معنا نیست که همه چیز بهتر خواهد شد یک شبه اما ما می توانند یاد بگیرند که چگونه به ارزش خودمان را بنابراین ما می توانیم در طول زمان بهبود بخشد.

سلامت روان است که به عنوان مهم به عنوان سلامت جسمی. ما باید ننگ به دلیل سلامت روان تاثیر می گذارد همه چیز. هنگامی که ما به یاد داشته باشید که ما می توانید آن را همه در اطراف. و آن را هرگز خیلی دیر به انجام دقیقا همان است که.

اگر شما یا کسی که شما می دانید که در شرایط اضطراری تماس ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 800-273-TALK (8255) یا 911 تماس بگیرید فورا.

موفق باشید.

راهنمایی در بهبود سلامت روانی خود را

عکس های اعتباری: مت فلورس از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن