3 نشانه هایی از عدم ازدواج (و چگونه به مقابله با آن)

گفته شده است که ازدواج سخت ترین کار در جهان است. آمار نشان می دهد که نرخ طلاق در حدود 50 درصد در کشورهای غربی[

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

گفته شده است که ازدواج سخت ترین کار در جهان است. آمار نشان می دهد که نرخ طلاق در حدود 50 درصد در کشورهای غربی[1]. آنچه که معمول ترین نشانه هایی از عدم ازدواج و بهترین راه برای مقابله با آن ؟

علامت #1 شما نه تنها احساس جذب

هنگامی که شما نگاه کردن به این دلیل شما را انتخاب کرد همسر خود را در وهله اول همین دلیل با شما طنین انداز نمی کنه. در نتیجه آن احساس می کند مانند ازدواج خود را از دست داده است خود را بسازد. این نشانه مهمی از عدم ازدواج است.

این است که چرا ؟

از دست دادن جاذبه معمولا به عنوان بسیار به کار با شما به عنوان شریک زندگی خود را. در جایی در امتداد خط شما را متوقف به دنبال آنچه شما می خواهم در مورد همسر خود را متوقف و توجه به تمام ویژگی های خاص است که شما در ابتدا کشیده شده است.

شما ممکن است حتی متوجه شده است که بیشتر به شما تبدیل شدن به تمرکز بر کسانی که چیزهای کمی در مورد آنها که آزار شما بیشتر این چیزهایی که به نظر می رسد رخ می دهد!

دلخوری یکی از پیش سازهای به عدم ازدواج به دلیل آن را یکی از بزرگترین علل تبدیل شدن به احساسی باعث شده است. هنگامی که ما باعث, بدن ما می شود زمان به عنوان فیزیولوژی ما آماده برای مبارزه یا پرواز. ما را در موضع تهدید. این شامل ما بیان صورت و حرکات دست. چشم ما برآمدگی یا ما خیره accusingly.

وجود دارد هیچ چیز در مورد زبان بدن ما است که باز است یا استقبال به شریک ما هنگامی که ما تبدیل به باعث و تنش آنها احساس منشعب از ما است که معمولا به اندازه کافی باعث آنها را به عنوان به خوبی.

در حال حاضر ما هر دو با تمرکز بر آنچه ما را دوست ندارند و در هر یک از دیگر و چگونه ما نمی خواهیم به احساس.

هر عمل ما را از یک باعث عاطفی خواهد شد در نتیجه هرج و مرج است. این است زیرا هنگامی که ما در حال عاطفی باعث[2]ما قشر خاموش و به درجه ای که ما از دست دادن توانایی به فکر می کنم و عمل به وضوح. بنابراین به جای به وضوح ارتباط با یک موضوع ما را درک بودن حل و فصل شود, ما را سرزنش یا متهم شریک ما به نقطه جایی که آنها احساس کم ارزش و شروع به سوال که چرا آنها می خواهم تا با ما بماند.

خوشنودی است که عمده ارتباط قاتل و این مهم است به یاد داشته باشید که آن را با این نسخهها کار هر دو روش. اگر شما در حال بدست گرفتن مسئولیت برای چگونه شما در حال نشان دادن تا در رابطه شما به همان اندازه مسئول ارتباط خود را شکستن.

چگونه به آتش احساسات جاذبه

به عنوان با هر گونه رابطه با مشکل اول شخص در نگاه شما است. چگونه شما در رابطه شما ؟ در خطر اشاره به آشکار بهداشت شخصی و تمیز کردن پس از خود قابل اهمیت است. چگونه اغلب شما فکر می کنم خود را برای بررسی نفس و بوی بد بدن? طول می کشد تا فقط یک لحظه خود را برای بررسی بغل نفس و اندام تناسلی, هر بار که شما با رفتن به حمام و اصلاح هر گونه مسائل شما پیدا خواهد شد یک راه طولانی به نگه داشتن خود را جذاب به شریک زندگی خود را.

علاوه بر آن شما پرورش شاد و سالم ازدواج با شوخ طبعی به آرامش و قدردانی یا پرورش عدم ازدواج با مقاومت در برابر اتهامات و سرزنش ؟

این شگفت انگیز است که چگونه به سرعت شما می توانید بازگرداندن شاد و متقابلا رابطه انجام هنگامی که شما بلند خود را "یک" بازی به بهترین نسخه از خود را; به طور منظم و خاص ستایش و قدردانی و تمرکز بر شرکت ایجاد بهترین نتایج با شریک زندگی خود را.

تبلیغات

ثبت نام #2 شما در حال جنسی صمیمی

هنگامی که شما در حال لذت بردن از صمیمیت جنسی با همسر خود, شما ممکن است به سمت یک sexless ازدواج. این نشانه بارز عدم ازدواج شایع تر از شما ممکن است فکر می کنم.

شما به تنهایی نیست; 80 درصد از مردم رنج می برند از عواقب منفی از رابطه جنسی مشکلات رابطه خود را اعم از:

  • درونی خشکی واژن (این فقط یک یائسگی موضوع!)
  • مشکلات رسیدن به ارگاسم (این اتفاق می افتد در هر دو جنس نر و ماده همکاران)
  • انزال زودرس
  • اختلال نعوظ
  • عاطفی قطع (استدلال ارتباطات ضعیف اتهامات سرزنش)
  • جنسی ناخواسته تکنیک (داستانی سکس, آموزش و پرورش)

بیایید عمیق تر به درک علل پنهان صمیمیت مسائل و چگونه شما می توانید به سرعت بازیابی شادتر زندگی جنسی.

درونی خشکی واژن

بسیاری از مردم فکر می کنم این تنها تحت تاثیر یک زن پس از یائسگی اما این مورد نمی باشد — درونی خشکی واژن اتفاق می افتد به زنان در تمام سنین است. بیش از 50 درصد از زنان تجربه این موضوع و این یکی از بزرگترین علل اجتناب از رابطه جنسی که می تواند منجر به شکست ازدواج است.

خارجی روان کننده نیست این مشکل را حل کند! این به این دلیل است که خشکی بر او درونی دیواره های واژن. هر محوری می تواند یک زن احساس درونی دیواره های واژن هستند که مالش را با کاغذ سنباده درشت. مقاربت می تواند او را خام و درد برای چند روز پس از.

پس چگونه می تواند یک زن و شریک زندگی خود را در مقابله با این موضوع ؟

این همه پایین می آید به یک روش ساده است که می تواند قبل از اعدام و در طول عشقبازی نفوذ و مقاربت. درونی واژن خیط و پیت کردن روش می تواند کمک به جلوگیری از از دست دادن میل جنسی و میل به رابطه جنسی در ارتباط با درونی خشکی واژن[3].

مشکلات رسیدن به ارگاسم

این یکی دیگر از شایع عملکرد جنسی مسئله مؤثر بر مردان و همچنین زنان و ممکن است تصور شود در ارتباط با عدم ازدواج. متناوب 43 درصد از زنان مبتلا به ناتوانی در رسیدن به ارگاسم و حتی بیشتر از آن در طول مقاربت.

زمانی که فرد قادر به رسیدن به اوج لذت جنسی است و معمولا به این دلیل که آنها ذهنی پریشان.

ناتوانی در رسیدن به ارگاسم است که اغلب وابسته به دیگر عاطفی و جنسی با چالش ها از جمله (اما نه محدود به) گذشته سوء استفاده جنسی احساس قطع از شریک زندگی خود را یک شریک زندگی خود عملکرد جنسی مسئله یک شریک جنسی ناخواسته روش یا درونی خشکی واژن باعث سفتی و درد.

یک فرد نیز نمی تواند رسیدن به اوج لذت جنسی اگر آنها غافل از احساس — و این چیزی است که اتفاق می افتد هنگامی که ذهن خود را منحرف و یا شما بیش از حد متمرکز بر اقدامات ،

اگر شما رنج می برند از سرخوردگی جنسی در یک رابطه, شما نیاز به مطمئن شوید که شما در برخورد با علت این مسئله است.

بسیاری از معمولا تجویز درمانهای هورمونی و داروهای بی اثر در پرداختن به مشکلات رسیدن به ارگاسم به دلیل روانی مشکل آلودگی می رود حل نشده است. فرد همچنان به تمرکز بر روی اشتباه موضوع به طوری که آنها نمی شروع به درست هورمونی پاسخ در زمان فعالیت جنسی برای تکمیل جنسی برنامه در مغز خود را.

تبلیغات

انزال زودرس (PE)

بسیاری از شرکای جنسی این چالش فکر می کنم شریک زندگی خود را خودخواه است و این یک نشانه مطمئن از عدم ازدواج است. این است که معمولا به عنوان دور از حقیقت به عنوان آنها می توانند. چالش یک مرد به انزال زودرس است که او بیش از حد متمرکز بر چگونگی برانگیختن شریک زندگی خود را و چگونه هرج و کل عمل جنسی است.

اما او همچنین نگرانی در مورد چگونه او را به گذشته همراه با تلاش برای فکر می کنم در مورد آن!

این منجر به مغز او تنها دریافت برانگیختن سیگنال که او را طول می کشد به طور مستقیم از به دست آوردن نعوظ به معروف با کمی و یا بدون سرگرم کننده در میان است.

یک مرد با PE نیاز به تمرکز بیشتر توجه خود را در شریک زندگی خود را, اما آن را باید در راه حق و نه بیش از حد طولانی...در غیر این صورت او می تواند باعث این مشکل را در مقابل آن است:

اختلال در نعوظ (ED)

من این مراقبت را به چالش بکشد. این معمولا نتیجه از قرار دادن توجه بیش از حد بر روی شریک زندگی خود را و در نتیجه نمی دادن مغز خود را به مقدار صحیح از هرج و سیگنال های به هم رسیدن و یا حفظ نعوظ سخت.

بسیاری از زنان هیچ ایده خوب خط یک مرد به راه رفتن جنسی. نه تنها او انتظار می رود باقی می ماند سخت در طول مدت عشقبازی اما او نیاز به آماده به نفوذ "در تقاضا" و ماندن سخت و در کنترل انزال زودرس برای زمانی که طول می کشد برای شریک زندگی خود را برای رسیدن به ارگاسم است.

هنگامی که شریک زندگی خود را به (خود) را با چالش در نظر گرفتن مدت زمان طولانی برای رسیدن به ارگاسم, این ترکیبات عملکرد خود و اضطراب می تواند منجر به هر دو طرف احساس مانند ازدواج خود را شکست خورده است.

قطع ارتباط عاطفی

است اتصال مرغ یا تخم مرغ وقتی که می آید به بودن در یک رابطه ؟ احساس عاطفی قطع از ما شریک می تواند منجر به عدم علاقه اتصال جنسی. هنگامی که ما احساس ارتباط با ما شریک چرا ما می خواهیم به شرکت در یک عمل است که به معنای اتصال نهایی?

برای جلوگیری از ازدواج از شکست این مهم است به درک عواقب ناشی از علت و معلول است. اگر ما از صمیمیت جنسی با شریک زندگی خود را, آنها ممکن است تبدیل به احساسی دور. پس از آن نه می شود آنها چه می خواهند.

ما نیاز به مقابله با هر گونه رابطه با چالش هایی که در حال تحریک بنابراین ما نمی آلوده رابطه ما با افکار منفی و عواقب منفی.

می تواند یکی از بهترین راه برای گرفتن خارج از ذهن ما تماس مجدد با بدن ما و تولید اکسی توسین (شناخته شده به عنوان هورمون عشق) و اندورفین. برخورد با احساسات ما نه تنها جلوگیری از استدلال بلکه کاهش هورمون های استرس و افزایش هورمون خوشحال.

مقابله با هر دو و کمک به حل و فصل هر گونه عملکرد جنسی مسائل شما ممکن است شگفت زده چگونه سریع میل جنسی خود را سوئیچ به در نظر گرفتن سن خود را.

جنسی ناخواسته, روش

در واقع این است در چلیپا بسیاری از مشکلات جنسی و آن را معمولا با توجه به عدم زندگی واقعی جنس آموزش و پرورش است. اگر ما به اندازه کافی خوش شانس برای دریافت هر گونه آموزش جنسی به ما آموخته بودند ایمنی اما نه تکنیک. این چیزی است که منجر به بسیاری از موارد اختلال عملکرد جنسی است.

تبلیغات

اگر شما لازم نیست که صحیح دانش به مرجع مشکل خود را در برابر پس چگونه شما می دانید آنچه شما نیاز به تغییر ؟ در تجربه من در حل این مسائل برای هزاران نفر از مردان و زنان و زوج های بسیاری جنسی با چالش های بنیادی از نادرست جنسی و نقش پذیری و یا با تمرکز بر عمل اشتباه در زمان اشتباه است.

در مورد جنسی ناخواسته, روش, بسیاری از ما دریافت خواهید کرد ما در "زندگی واقعی" آموزش رابطه جنسی از انجمن و یا رمان های عاشقانه که شامل سناریوهای غیر واقعی.

بسیار وجود دارد که درگیر حدس و گمان در رابطه جنسی و, دلیل آن است که یک موضوع به طور کلی مورد بحث ما آموزش های جنسی به طور کلی نتایج حاصل از آزمون و خطا. این می تواند ما را برای شکست جنسی, از آنجا که ما هرگز یاد بگیرند که چگونه به درستی تعادل جنسی ما تمرکز در طول عشقبازی نفوذ و مقاربت به طوری که می توان دو طرف انجام شده است.

چگونه به آتش شاد و انجام زندگی جنسی

حل چالش های جنسی تمایل به خوردن را در خود اعتماد به نفس و عزت نفس و همچنین تضعیف پارچه بسیار که دارای ازدواج خود را با هم. آیا منتظر نیست تا زمانی که چیزی می رود به طور جدی اشتباه با ازدواج شما قبل از پرداختن به مشکلات جنسی به عنوان آنها معمولا می تواند با حل و فصل صحیح دانش و تکنیک.

باید یک بحث باز و صادقانه با شریک زندگی خود را به پیدا کردن آنچه که خواسته و ناخواسته و سپس با هم کار کنند برای حل و فصل مسائل به دنبال کمک متخصص در صورت نیاز.

علامت #3 شما لازم نیست که یک چشم انداز مشترک

انگیزه برای برخورد با مسائل در رابطه شما معمولا می آید از داشتن یک چشم انداز مشترک. هنگامی که شما می دانید چگونه می خواهید به احساس می کنید آنچه شما می خواهید رابطه خود را به مانند نگاه کنید و آنچه که شما در حال کار به سمت (و شریک زندگی خود را در سهام این دیدگاه آن است که بسیار آسان تر به یک تراز خودتان در زمان اختلاف و یا زمانی که زندگی را به چالش می کشد.

بدون این که چشم انداز مشترک, ازدواج شما می تواند تبدیل به آسیب پذیر است.

چگونه به آتش یک چشم انداز مشترک

این مهم است به دیدگاه برخی از آنچه که شما هر دو می خواهید و چگونه می خواهید به حرکت به جلو با هم—به جای به طور مداوم rehashing و reliving آنچه که شما نمی خواهید!

پس از 15 دقیقه حذف تمام حواس او را پرت و آیا پس از ورزش با هم.

گام اول است برای هر یک از شما برای نوشتن 7 هسته احساسات است که طنین انداز با هسته ای خود را در طبیعت است. چگونه شما می خواهم به احساس می کنید ؟ که احساسات طنین انداز با هسته ای بودن خود را?

در حال حاضر خود را به ایجاد ارتباط خود را با طبیعت اصلی توسط نوشتن یک مختصر توصیفی جمله در مورد آنچه در هر یک از این هسته احساسات به معنی.

در اینجا یک مثال است:

هسته ای احساس: متصل

تبلیغات

چه احساس متصل به معنی به من: من عاشق احساس بودن زحمت تراز وسط قرار دارد با خودم و کسانی که در اطراف من.

در حال حاضر از آن زمان به آن را در نوبت های هر یک از 7 هسته احساسات و معنی آنها به شما با شریک زندگی خود را.

آنچه واقعا جالب است که در حالی که شما ممکن است برخی از هسته احساسات است که همان تفسیر خود را از آنچه آنها به شما خواهد شد به احتمال زیاد به طور کامل متفاوت است.

این است که چرا های هسته ای خود را, احساسات کافی نیست. برای جلوگیری از سوء تفاهم ها بعد از آن شما نیاز به درک آنچه که هر یک از این هسته احساسات معنی است که برای هر دو شما. احساس متصل به شریک زندگی خود را ممکن است به معنی بهره گیری از اتصال جنسی!

با استفاده از مثال بالا شما می دانید که هنگامی که شما نه در تراز با هسته احساس متصل به دلیل آن احساس می کند مانند شما از همگام سازی و خارج از تراز خود را با هسته طبیعت است.

این بار هنگامی که شما بیشتر احتمال دارد به در به احساس عاطفی باعث و افتاد به چیزی شریک زندگی خود را می گوید یا انجام می دهند. شما نیز به احتمال زیاد به متهم یا دراز سرزنش به جای در نظر گرفتن مسئولیت برای اقدامات خود را.

مهم ترین چیز برای انجام در طول این زمان است که به یاد داشته باشید علت و اثر اصل از ذهن رنسانس[4] و در تراز خود را با هسته طبیعت است.

موثر ترین چشم انداز مشترک است که برای هر یک از ما را به ماندن متمرکز در بازآفرینی هسته ای ما احساسات با اعمال ما به جای گرفتار شدن در قضاوت سوء تفاهم ها و خرده استدلال.

در خلاصه

بسیاری از ما تبدیل به طور کامل تثبیت شده در چگونه ما شریک است نقض چیزی برای ما مهم و یا رفتن در برابر آنچه ما می خواهیم به تجربه. اما آنچه که ما معمولا نمی پذیرند و یا تحقق بخشیدن به این است که ما خودمان را اغلب عامل و زیر پر و باعث آسیب به همان اندازه به روابط ما.

هنگامی که شما در حال پاک کردن در مورد چگونه شما می خواهید به احساس در دراز مدت و به شما یک قطب نما (متمرکز عمل) برای به دست آوردن وجود دارد, آن را بسیار آسان تر به احساس انگیزه برای حرکت رو به جلو را به عنوان بهترین نسخه از خودتان کسی که نگه می دارد و شریک زندگی خود را درگیر و جذب در ازدواج خود را.

راه های بیشتری برای مقابله با عدم ازدواج

عکس های اعتباری: الیزابت Tsung از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن