30 Daily Affirmations مثبت برای افزایش انگیزه خود را

قدرت ذهن در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای بیشتر آشکار است. همین دلیل است که شما در حال دیدن این همه تمرکز بر

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

قدرت ذهن در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای بیشتر آشکار است. همین دلیل است که شما در حال دیدن این همه تمرکز بر روی فعالیت هایی مانند طرز فکر توسعه و مراقبه و تمرکز حواس است.

ما طرز فکر تشکیل بنیاد و نقش مهمی در موفقیت کلی ما و شادی. به همین دلیل بسیار مهم است برای ما برای پیدا کردن راه هایی برای بهبود طرز فکر ما. عدم انجام این کار شما قرار می دهد در یک نقطه ضعف قابل توجهی به شما اجازه خواهد داد که طرز فکر خود را به شما نگه بازگشت.

مزایای Daily Affirmations مثبت

این است که چرا بسیاری از مردم را آغاز کرده اند اتخاذ عمل انجام daily affirmations. تحقیقات نشان می دهد که این daily affirmations مثبت را افزایش می دهد ما و طرز فکر ما را بهبود بخشد انگیزه و افزایش احساسات ما از ارزش خود را.[1]

بنابراین ما خواهد شد بحث در مورد تصدیق و نحوه استفاده از آنها. من هم به شما یک لیست از daily affirmations است که کمک خواهد کرد که شما در حفظ انگیزه خود را از طریق به چالش کشیدن بار.

با استفاده از Daily Affirmations درستی

اساسا daily affirmations مثبت مثبت خدمت یادآوری و یا اظهارات که شما می توانید استفاده کنید برای تشویق و ایجاد انگیزه در خودتان و یا دیگران است.

تبلیغات

اما شما نیاز به استفاده از این به درستی. بسیاری از مردم استفاده از affirmations مثبت برای متقاعد کردن خود از چیزی است که آنها شاید باور نکنید در مورد خود است.

برای مثال گفتن به خودتان "من از نظر مالی فراوان" و یا "من دوست خوبی توسط هر کس در اطراف من" زمانی که شما احساس شکست یا دوستش لزوما رفتن به شما را بیشتر جذب پول و نه آن را به مردم در اطراف شما مثل شما بیشتر است.

تحقیقات نشان می دهد که افرادی که می گویند اظهارات مثبت خود را مانند "من یک فرد دوست داشتنی" زمانی که آنها آن را باور نمی کنید می توانید آنها را بدتر می کند.[2]

این است که چرا آن را بسیار موثر تر به استفاده از این daily affirmations مثبت به خودتان یادآوری ارزش ها و منافع است که تشکیل واقعی خود را و یا خود هسته. این اجازه می دهد تا شما را به طرح کلی از چیزهایی که شما می خواهم به نظر شما ارزش. این سهام که شما و آنچه شما در مورد مراقبت.

با استفاده از daily affirmations در این راه نیروهای شما را به فکر می کنم مثبت در مورد چیزهای مهم در زندگی خود را.

تبلیغات

این به این معنی است که به جای تلاش برای متقاعد کردن خودتان است که شما چیزی است که شما واقعا باور شما به جای مثبت فکر می کنم در مورد چیزهای مهم در زندگی خود را.

آن نیروهای شما را به منعکس کننده بر روی چیزهایی که شما می دانیم و باور داریم که خوب در مورد خود و زندگی خود را. این کمک خواهد کرد که شما به آرامی ساخت نسبت به جایی که شما می خواهید کسانی که تصدیق به شما.

راه های مختلفی برای پیاده سازی Daily Affirmations

شما می توانید پیاده سازی این daily affirmations در انواع مختلف راه خود را به بهبود روزانه انگیزه. برخی از افراد به سادگی ایستاده در مقابل یک آینه به خود هر صبح و یا شب. مانند دیگران به آنها در نوشتن یادداشت های چسبنده و قرار دادن آنها در مکان هایی که آنها به طور منظم می تواند تجسم مانند آینه حمام.

برخی از مردم می خواهم به مجله مورد این تصدیق و رفتن به یک کمی عمیق تر انعکاس. برخی از مردم حتی به تکرار این تصدیق بارها و بارها در طول مراحل مراقبه است.

در این روش شما انتخاب می کنید مهم نیست. آنچه که بسیار مهم تر است این است که این روش با شما طنین انداز.

تبلیغات

برای مثال اگر شما در حال حاضر تفکر شاید کشیدن این تصدیق است که این گزینه برای شما است. اگر شما می خواهم برای نوشتن و منعکس و سپس در نظر گرفتن انجام برخی از روزنامه نگاری.

به همین ترتیب لیست من ذکر شده در بالا است که هیچ جا در نزدیکی جامع. وجود دارد میلیون ها نفر از تصدیق شما می توانید آمد تا با. دوباره نکته مهم این است که برای پیدا کردن تصدیق است که طنین انداز با شما.

شروع با انتخاب یک چند از این لیست که من برای شما ایجاد شده. انتخاب آنهایی که با شما طنین انداز. از آنجا تصمیم می گیرید که چه روش شما استفاده خواهد شد برای تأمل در این تصدیق آنها را بنویسید و یا آنها را تلاوت در سر خود را و مطمئن شوید که شما به آن متعهد. سعی کنید آن را به طور منظم بخشی از زندگی روزمره خود را.

را انتخاب کنید آنهایی که شما صحبت می کنند به

شما نمی نیاز به گفتن همان لیست تصدیق هر روز و یا حتی هر یک از آنهایی که همان روز پس از روز. فقط انتخاب کنید آنهایی که شما صحبت کند.

برای مثال من شخصا نمی خواهم با استفاده از اظهارات مثبت با عبارت "فراوانی" یا "آشکار" در آنها. این فقط یک انتخاب شخصی است. هیچ مشکلی با آنها, اما آنها فقط بیش از حد وو-وو برای من.

تبلیغات

اثرگذارندهها بازی شیر یا خط در اطراف این شرایط با وجود داشتن هیچ هدف و یا به معنی دیگر برای ایجاد انگیزه در مخاطبان خود را به عمل است. این به مخاطبان خود این ایده نادرست است که پاداش در پایان تونل اگر آنها در کار قرار داده اما این همیشه مورد نیست.

من بسیار ترجیح می دهند شرایط مانند "قابلیت" و "اعتماد به نفس" از آنجا که آنها به من یادآوری می کنند که من می توانید تغییرات خاصی در زندگی من اگر من مایل به انجام این کار.

30 Daily Affirmations مثبت برای بهبود انگیزه

  1. من خودم اعتماد به تصمیم گیری درست. من از ابزار و توانایی های که من نیاز به انجام این کار.
  2. من تبدیل شدن نزدیک به من درست خود در هر روز است. هر چالش از دست دادن و موفقیت من به ارمغان می آورد و نزدیک به این هدف است.
  3. من در یادگیری درس های ارزشمند از خودم هر روز و من ادامه خواهد داد برای حفظ تلاش برای یادگیری از خودم.
  4. من معمار زندگی من; من ساخت پایه و اساس آن را انتخاب کنید و محتویات آن است.
  5. امروز من پر از انرژی و پر از شادی. این احساسات من می توانید استفاده کنید برای ایجاد انگیزه در خودم در طول روز است.
  6. بدن من سالم است; ذهن من درخشان است; روح من است آرام. این باید من با تراز من نیاز به تسخیر وظایف جلوتر از من امروز.
  7. من نسبت به افکار منفی و کم اقدامات است.
  8. من شده اند با توجه به استعدادهای بی پایان که من شروع به استفاده از امروز و به من اعتماد به نفس برای انجام این کار است.
  9. من را ببخش و کسانی که آسیب در گذشته و مسالمت آمیز جدا از آنها.
  10. من خودم اجازه می دهد به کسی که من بدون قضاوت به این دلیل است که آنچه در جریان است به من اجازه می دهد به شاد ترین در زندگی من است.
  11. من گوش دادن به شهود و اعتماد من راهنمای درونی به این دلیل است که رفتن را به من نزدیک تر به آنچه باعث می شود من واقعا خوشحال است.
  12. من درایو و جاه طلبی من اجازه می دهد برای رسیدن به اهداف من از آنجا که من یک آتش درون من هل من رو به جلو است.
  13. من دارای ویژگی های مورد نیاز می تواند بسیار موفق باشد و من این اعتماد به نفس به درخواست مهارت های کسانی که در راه را قادر خواهد ساخت که موفقیت من.
  14. انرژی خلاق موج از طریق من و من منجر به جدید و ایده های درخشان.
  15. من توانایی تسخیر من چالش های بی حد و حصر است; من پتانسیل موفقیت نامحدود است.
  16. من شجاع هستم و ایستاده ام تا برای خودم و برای دیگران که ممکن است نیاز به کمک من در انجام این کار به دلیل آن است که کار درست را انجام دهید.
  17. از خواب بیدار شدم امروز با قدرت در قلب من و وضوح در ذهن من است که به من می دهد توانایی برای تصمیم گیری خوب در طول روز من
  18. من در صلح هستم با تمام است که اتفاق افتاده است و می افتد و خواهد افتاد.
  19. من اجازه خودم به انجام آنچه درست است برای من به دلیل این است که چگونه من به خودم اجازه می دهد به معتبر ترین.
  20. من به خودم فضا برای رشد و یادگیری از آنجا که من درک می کنم که همیشه وجود دارد اتاق را برای رشد در زندگی ما است.
  21. من خوش شانس با خانواده و دوستان فوق العاده است.
  22. من ایمان من ارزش خود هستم و مایل به بهبود آن در مناطق که به نظر من در حال ضعف در حال حاضر.
  23. هر چند این بار آنها دشوار است آنها را تنها در یک مرحله از زندگی است. همه چیز است که اتفاق می افتد در حال حاضر اتفاق می افتد برای من خوب.
  24. تلاش من در حال پشتیبانی شده توسط کسانی که در اطراف من که همچنین می خواهم برای دیدن من موفقیت و انجام کارهای شگفت انگیز.
  25. من موانع در حال حرکت از من راه; راه من حک شده است نسبت به عظمت است. من فقط نیاز به راه رفتن ادامه این مسیر می باشد.
  26. من خلاقانه با الهام از جهان اطراف من و من می توانید استفاده کنید که الهام بخش برای رسیدن به چیزهای شگفت انگیز در زندگی من است.
  27. ذهن من پر است از ایده های درخشان است که من می توانید استفاده کنید به نفع خودم و دیگران.
  28. من قرار دادن انرژی به چیزهایی که مهم به من چون این چیزی است که من به ارمغان می آورد ترین شادی در زندگی من است.
  29. من در صلح هستم با کسی که من به عنوان یک فرد از آنجا که من درک می کنم آنچه برای من مهم است و چه چیزی نیست و زندگی با ارزش من.
  30. من تفاوت را در جهان به سادگی موجود در آن و تلاش برای آن را به مکانی بهتر در هر راه من می توانم.

افکار نهایی

است که همه ما باید در تصدیق در حال حاضر. من امیدوارم که شما لذت می برد این مقاله و در حال حاضر باید درک بیشتری از چگونگی این daily affirmations می تواند تاثیر ذهن ما در راه قدرتمند و به نوبه خود تاثیر آینده ما موفقیت و شادی.

در حال حاضر که شما را در درک آنچه تاکید است و چگونه به درستی استفاده از آن در زندگی خود را برخی از زمان برای ایجاد چند daily affirmations مثبت برای خودتان.

تمرین این مهارت حیاتی به دلیل آن می تواند کمک به شما در راه های بسیاری در طول زندگی خود.

بیشتر Affirmations مثبت

عکس های اعتباری: Felicia Buitenwerf از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن