33 قدرتمند سیاه زندگی موضوع نقاشی های دیواری

اول تخته تحت پوشش کسب و کار در نیویورک و اوکلند. پس از آن هم هنر است. گرافیتی و هنرمندان و نقاشان

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

اول تخته تحت پوشش کسب و کار در نیویورک و اوکلند. پس از آن هم هنر است. گرافیتی و هنرمندان و نقاشان دیواری و دیگران از جمله هنرمندانی که هرگز قبل از قرار دادن در مقیاس بزرگ کار می کند — و نه با استفاده از تخته به عنوان بوم خالی. بنای یادبود جورج فلوید و Breonna تیلور به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که کشته شدند پلیس واقع بسیاری از دیوارها; یکی دیگر از راه گفت و سیاه زندگی مهم است. هنر دیگر شامل تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس, اشعار و عبارات از همه نوع. برخی از محله شد ersatz, هوای آزاد, گالری, اغلب خالی از جمعیت معمول مگر اینکه معترضان به تصویب از طریق.

آستانه's کارکنان را تحت تاثیر قرار شد این هنر پس از یک زن و شوهر عکاسان عکس گرفت از کار می کند. که در آن ممکن است ما به اعتبار هنرمندان ، ما همچنین صحبت با چند تا از آنها را به چشم انداز خود را در هنر خود را. در برخی از موارد ما را نمی شنوند و از هنرمندان قبل از انتشار بنابراین ما باید تنها شامل خود Instagram رسیدگی است. اگر شما تشخیص هنر ما ندارد و هنرمند نام لطفا با ما تماس بگیرید! ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کس می شود اعتباری برای کار خود را.


بالا گایا WXYZ نقاشی دیواری سیاه و سفید دختران شایسته بهتر. به عنوان گایا بود نقاشی پایه کت بر روی دیواری در مرکز شهر اوکلند او کاملا مطمئن نیست چه محصول نهایی که قرار بود به مانند نگاه. اما همه این تغییر به سرعت به عنوان یک رهگذر شنود گذاشته پای او و گفت: "آیا شما نیاز به هر گونه کمک،"

گایا به او گفت که دست زدن به مردم بدون رضایت نیست چیزی که او باید انجام دهید. خاص که حادثه فقط یادآوری گایا تمام بار او بود که بی احترامی به یک دختر. "در حال رشد در فلوریدا مردان خواهد sexualize من و objectify من. من آرزو می کنم که دختران امروز می تواند زندگی می کنند و دختران است. من می خواستم به کانال که نا امیدی را به یک پیام است که می تواند در بالا بردن" او گفت: بیش از Instagram. Instagram: @gaiaw.xyz

این قتل در نقاشی Liliana ریورا "الهام گرفته شده بود و خشم و احساس من نسبت به مردم در تلاش برای توجیه آنچه که اتفاق می افتد به مردم سیاه و سفید, من می خواستم برای ساده است که حقیقت آن قتل است. این چیزی است که اتفاق می افتد اجرای قانون حق ندارد به قتل مردم," او گفت: بیش از Instagram.

Liliana ریورا مخفف یک پرتره از قطعه ای به نام دومینیک الکساندربه نام بعد از مردی که داشت حلق آویز در فورت ترایون پارک. مرگ او اعلام شد خودکشی. در یک پیام بیش Instagram او نوشت: "من هرگز فکر نمی کردم من می شنوید از یک مرد که بدون محاکمه اعدام در یک درخت در نیویورک به من که چیزی است که همیشه اتفاق افتاده در جنوب و یا در میانه آمریکا است. برای چیزی شبیه به آن اتفاق می افتد در حیاط خلوت خود ما بود واقعا دلسرد کننده و به معنای واقعی کلمه در مردم پشت حیاط در خانه." Instagram: @lilianariveradesigns

Artist(s) ناشناخته

چپ فابیو Esteban Amador نظر خود را در مورد قطعه امید (اسپرانزا) توسط Instagram پیام: "قدرت تصویر در زمان عدم اطمینان می شود که انگیزه برای تغییر در جامعه ما است." Instagram: @fabioesteban. حق هنرمند(ع) ناشناخته است.

هنرمند نقاشی دیواری لولا Lovenotes می نویسد: در مورد نقاشی دیواری بزرگداشت Breonna تیلور که "به قتل رسید بیش از 3 ماه پیش توسط ماموران پلیس و آنها هنوز هم متهم شده است," او گفت: در یک پیام بیش Instagram. "شده اند وجود دارد بی شماری نژادی و بی عدالتی علیه زنان, دختران, [transwomen + دختران] و در عین حال نام آنها را فراموش کرده اید. قتل خود را به نظر نمی رسد همان توجه به عنوان سیاه و سفید مردان و پسران است. هنگامی که ما می گویند سیاه و سفید زندگی می کند توجه ما نیاز به مطمئن شوید که زنان را شامل می شوند در ما خواستار عدالت بیش از حد!" (براکت او هستند.) Instagram: @lovenotes.

در سمت چپ نقاشی دیواری توسط @sotethegoat @art_stocks. حق دیواری از Ida B. چاه توسط @maevecahill که توضیح می دهد که الهام بخش او برای این قطعه از طریق Instagram پیام: "ایدا B ولز یک بار گفت:" هیچ مربی مثل مطبوعات که شد کاتالیزور برای آموزش تفکر در مورد عدم حقیقت در رسانه های ما تجربه و نظر آموزشی در قرن 21 است. مطبوعات ناب مثال از اینکه چگونه به راحتی می توانید داستان همچنان چرخید و تاریخچه می توانید در ادامه پاک شود به خصوص در رابطه با تاریخ سیاه. با این که من این سوال مطرح است...حقیقت مرده است؟"

سمت چپ قطعه توسط @hektad._official. راست قطعه توسط نیک C کرک @nickckirk.

هنرمند Konstance پاتون شمار برای یک پرتره در مقابل او ناتمام دیواری, Kendra. "من الهام بخش برای Kendra دیواری صلح بود تنوع و دیده شدن" او نوشت: در یک ایمیل. این نقاشی است که بخشی از پاتون در حال انجام Goddezz Projekt که شامل آثار تولید شده در سراسر جهان و در رسانه های مختلف. هدف از این سری "است که برای ایجاد آثار هنری هستند که زیبا و پویا در حالی که آنها نیز منعکس کننده تنوع از زنان در امریکا است. من دوست دارم وقتی که مردم فقط توقف را یک نفس و لبخند با هنر در طول این سرعت تغییر لحظه تاریخی. در نهایت هنر در سوهو. من افتخار می کنم به کمک. هنرمندان ضروری است ما در حال ایجاد لحظات صلح و ما در نهایت دیده می شود." ببینید این قطعه به پایان رسید به اینجا. Instagram: @konartstudio

یک نقاشی دیواری توسط Konstance پاتون در سوار کردن نمای در برادوی در سوهو. Instagram: @konartstudio

در یک پیام بیش Instagram امیر دیوپ می دهد بینش به یک مقیاس بزرگ او نقاشی دیواری در برادوی در سوهو. "معنای ما را تمام خود را گه این واقعیت است که آمریکایی های آفریقایی تبار را تمام اینها را به سود برای کسب و کار. این واقعیت است که ما هنوز هم نمی توانید عدالت برای زنان و مردان ما از دست دادن پوچ است. بنابراین من با استفاده از تخیل من برای ایجاد یک غیر واقعی به دنبال نقاشی و آن را مورد بحث بسیار واقعی موضوعات است." Instagram: @amir.diop99

چپ امیر آرسنال را 400 سال "نشان دهنده آن است که در طول تاریخ آمریکای مردم فکر نمی کنم در مورد آنچه که مردم سیاه و سفید از طریق در امریکا است. امریکا همچنان به شکست ما و آن زمان ما در حال قفل کردن در خانه از تاج برای 3 ماه می گویند به اندازه کافی به اندازه کافی است و همه چیز نیاز به تغییر است." Instagram: @amir.diop99. راست قطعه توسط @melvinqphysique.

سمت چپ قطعه توسط @ronhaywoodjones. سمت راست خیابان هنرمند Sacsix قطعه بر روی یک سوار کردن نمای پس زمینه برای خالی کافه جداول که علامت اول بعد از "فاز 2" در بازگشایی نیویورک اقتصاد پس از خاموش شدن از COVID-19 بیماری همه گیر. Instagram: @sacsix.

هنرمند نیک C. Kirk می نویسد: "من اخیرا کار بر روی قطعات اطراف غیر ضروری خشونت پلیس. این قطعه در برادوی, اجازه دهید فقط آن را " Demilitarize پلیس,' با چند VIP riot gear ارقام یک شکل واحد قطعه من ساخته شده که تهمت انتخاب شد. من احساس کردم که او مبارزه مردم در مقابل کار کردن با مردم است. غم چگونه درست تر این قطعه تبدیل شده است از سال 2016. این رقم است که به نام 'VIP شهروند مغلوب ساختن پیشی جستن,' ایستاده با افتخار خود را در انتخابات ریاست جمهوری riot gear. 'VIP', منابع کاملا چند چیز از جمله چگونه می بیند USofA در مقایسه با دیگر کشورهای جنوب مکزیک 'دیوار بزرگ" چگونه او دسته دولت و مقامات این ، در حالی که اعتراض روز و شب من مشاهده دست اول غیر ضروری نیروی مورد استفاده توسط پلیس شهر نیویورک در صلح آمیز معترضین."

"آن را غم انگیز و مشمئز کننده به دیدن پلیس محلی عمل می کنند. آنها بدیهی است که آموزش دیده و به این ترتیب رفتار می کنند. آنها باید آموزش داده شود به گفت و گو باز به جای مراقبت و پاسخ تنها با نیروی فیزیکی است. تاکتیک ها و سلاح های آنها استفاده خواهد شد و باید به دور انداخته شود و در محل تعیین یک استاندارد جدید. آنها احساس نمی مانند آنها بخشی از جامعه و نه در مقابل آن و که نیاز به تغییر است." Instagram: @nickckirk.

Kalima روبیو شمار برای یک پرتره در مقابل آنچه که ما به قیمت زندگی. "این قطعه در واقع نوشته شده بود در سال 2016 به دلیل قتل Philando کاستیا به همین دلیل است که این قطعه بسیار مهم است" روبیو می گوید در یک ایمیل. "این اجازه می دهد تا شما را به دیدن است که هیچ چیز تغییر کرده است و این که به جای نژادپرستی اجرای قانون و سیستم قضایی ما نشان داده است آن را رنگ واقعی به خود نیت و تمایل به انجام آنچه حق توسط مردم سیاه و سفید." Instagram: @7soulsdeep.

سمت چپ قطعه با حرکت بر روی زمین (Moe) می نویسد: از طریق Instagram پیام در مورد کار خود را: "من احساس می کنم که در پایان روز, ما همه انسان هستند. و این باعث تاسف من در اعماق درون که مردم به قتل رسیده اند. خفه شات و به تازگی از درختان آویزان. اگر من می تواند کمک به با پرسیدن سوالات از طریق هنر من احساس می کنم این وظیفه من." Instagram: @itsthatfuckingfaceagain. حق هنرمند(ع) ناشناخته نیویورک است.

سمت چپ تصویر: نیویورک بسته است تا عدالت واقعی است توسط @tylerivesnyc و قطعه به سمت راست توسط @saralynne.لئو. تصویر سمت راست: قطعه ناتمام توسط @jessekreuzer دیدن پایان کار در اینجا.

پنل سمت چپ نقاشی توسط Shaina حوا Cintron که گفت: بیش Instagram پیام "او را به همه از دست رفته کودکان و راهنمایی ما نیاز به در این زمان. او محافظ همه ما است. او Yemaya." Instagram: @bl_a_nk_doe2.0. گیل اسکات-حواصیل muralist راست ناشناخته است.

پس از اتمام نقاشی دیواری از جورج فلوید در برادوی در مرکز شهر اوکلند مت شکارچی شروع به نقاشی دوم خود را زمانی که آستانه او. این بار او تصمیم گرفت برای نقاشی دیواری از Breonna تیلور. آن را در زمان او حدود سه روز به پایان این تک قطعه از تیلور به تصویر کشیده شده به عنوان "یک بنای یادبود برای یک آینده جدید," او گفت:. "من احساس به عنوان اگر وجود دارد یک چرخه از همه چیز و ما در یک نقطه جوش نادیده گرفته شود.

بعد شکارچی ارسال عکس از قطعه به پایان رسید. تیلور در حال حاضر احاطه شده توسط هزاران نفر از مردم در پشت سر او که او می گوید نشان دهنده غیر قابل توقف حرکت برای ایجاد تغییر و آوردن عدالت به همه مردم است. ماه و خورشید در هر طرف از او یک یادآوری است که زمین را نگه می دارد تبدیل. "چیزهایی که حرکت به سمت تکامل, اما, به آرامی," او گفت:. "تکامل روح. تکامل از عدالت است." Instagram: @matthuntering.

Artist(s) ناشناخته, Oakland, CA.

چپ و راست تصاویر, artist(s) ناشناخته, Oakland, CA.

شارا Shimabukuro یک UX و طراح محصول با تجارت رو به نقاشی حدود سه سال پیش. بالاتر از این است که او اولین نقاشی دیواری تا کنون. اندازه خالص از این احساس دلهره آور در ابتدا او می گوید. Shimabukuro ایده با نقاشی دیواری بود که به ساکنان اوکلند چیزی که ارائه شده امید و الهام بخش است. از طریق مشاوره با یک منطقه خلیج مادری او تصمیم گرفت Gianna فلوید نقل قول از یک شرکت معروف تصویری خواهد انجام درست آن. "رنگ نوع گرد هم آمدند پس از آن. من فقط شروع به عناصر اینجا و آنجا و این که چگونه آن را معلوم شد," او گفت:.

Shimabukuro که صرف پنج سال گذشته در منطقه خلیج در حال حاضر در روند حرکت به تولسا. او می خواست به کمک چیزی به شهر اوکلند قبل از او حرکت می کند.

هنرمند Instagram: @mazurbate



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن