39,500 دانش آموزان به نوشتن SSLC آزمون در 139 مراکز در Mysuru منطقه

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه در حال آماده با تمام ترتیبات لازم در محل به انجام SSLC امتحانات از ماه آینده. در مج

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه در حال آماده با تمام ترتیبات لازم در محل به انجام SSLC امتحانات از ماه آینده.

در مجموع 139 آزمون مراکز شناسایی شده در این منطقه که شامل 73 دولت دبيرستان 31 کمک و 35 غیر مسلح مدارس بالا است. رئیس Superintendents, 26 Dy. رئیس Superintendents و 139 متولیان منصوب شده اند برای امتحان وظیفه.

در این سال در مجموع 36,847 دانش آموزان خواهد بود ظاهر می شود برای SSLC امتحانات به عنوان تایمر برای اولین بار.

وجود دارد در مجموع 660 مدارس در منطقه از جمله 257 دولت دبيرستان 124 کمک و 279 غیر مسلح مدارس بالا است. تمام معلمان کار وجود دارد استفاده می شود برای invigilation. آن دستور داده شده است به همه BEOs به استفاده از خدمات معلمان دوره ابتدایی در هر کجا که وجود دارد کمبود دبیرستان کارکنان.

به عنوان اجتماعی فاصله اجباری است با توجه به کرونا بیماری همه گیر تعدادی از دانش آموزان در نوشتن امتحانات در هر کلاس درس خواهد بود محدود به 15 یا 20.

در مجموع 39,500 دانش آموزان خواهد بود نوشتن امتحانات در کل منطقه که شامل 2,653 خصوصی آزمون نویسندگان و تکرار از سال گذشته گفت: DDPI دکتر Panduranga صحبت به 'SOM.'

شامل همه گیر شده است اجباری برای دانش آموزان به پوشیدن ماسک و ماسک صادر خواهد شد به صورت رایگان تحت مشارکت مردمی. همچنین تمام دانش آموزان خواهد بود حرارتی به نمایش در آمد و با ارائه sanitisers قبل از آنها وارد سالن امتحان.

برای همه این امکانات اضافی بیشتر اتاق و معلمان مورد نیاز از این رو تصمیم گرفته شده است برای استفاده از دبستان ساختمان و خدمات از معلمان مدارس ابتدایی با هدف او اضافه شده است.

دوربین های مدار بسته نصب شده در ارشد سرپرست اتاق ها و راهروها از همه 139 آزمون مراکز در منطقه است و هیچ حساس آزمون مراکز در Mysuru او اضافه شده است.

دانش آموزان مهاجر

از آن شده است به صورت شفاهی اعلام کرد که به عنوان دانش آموزان از مناطق مختلف و taluks بازگشته اند به شهر محل زندگی با توجه به مستند از جمله دانش آموزان اجازه داده می شود به امتحانات از نزدیکی مراکز. اما رسمی هیچ ارتباطی در این زمینه عنوان نشده و تصمیمی در این زمینه گرفته نمی تواند در این منطقه به سطح روشن DDPI.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن