4 مرحله مهم در فرایند هیئت

هیئت بخشی از هر رهبر موفق را مدیریت ، یکی از دلایلی که چرا هیئت را تا نقطه است که به خوبی طراحی فرایند هیئت اس

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

هیئت بخشی از هر رهبر موفق را مدیریت ، یکی از دلایلی که چرا هیئت را تا نقطه است که به خوبی طراحی فرایند هیئت است که تضمین گردش صاف.

همزمان هیئت چیزی است که می تواند شخصی را به عنوان در هر نیاز از هر رهبر محیط کار.

شما اشتباه در مورد این که چگونه این دو عوامل در کنار هم?

آن ساده است. وجود دارد 4 مرحله حیاتی است که باید به دنبال عنوان شده است. شما می توانید بداهه نوازی در عمق جزئیات و بخش های دیگر این روند با این حال شما می خواهم.

اگر شما می خواهید برای پیدا کردن آنچه در مراحل 4 و چگونه شما می توانید بیشتر از آنها شما را در جای مناسب! نگه داشتن خواندن برای پیدا کردن همه چیز در مورد آن.

قبل از برنامه ریزی

اگر شما تا کنون پخته شده شما می دانید که بهتر است شما آمادگی های نهایی وعده غذایی خود را خوشمزه تر خواهد بود.

هیئت متفاوت است. به منظور افزایش خروجی هر مرحله از هیئت شما نیاز به انجام برخی از مشق شب قبل از معامله واقعی آغاز می شود. تنها پس از آن شما قادر خواهید بود به واقعا صرفه جویی در وقت از طریق هیئت.

1. ارزیابی کارکنان خود

برای اولین بار از این است که ارزیابی از کارکنان خود را. در طول زمان هر کارمند می آموزد مهارت های بیشتر و جلا آنها.

همیشه وجود دارد چیزی است که یک فرد می تواند انجام دهد بهتر از بقیه است. شما ممکن است یک عضو تیم که عالی طراح گرافیک. یکی دیگر احتمالا می تواند مقدار زیادی از تجربه با حسابداری.

آن است که یک مدیریت رهبر را به رعایت هر تابع. کشف کردن آنچه که هر کس می کند بهترین. شما باید به دقت تمام مهارت و همچنین عدم مهارت هر فردی که با شما کار می کند.

نگه داشتن امن رکورد از این اطلاعات. آن را ثابت خواهد کرد بسیار مفید است زمانی که می آید به واگذاری وظایف. اگر شما در حال حاضر ارزیابی همه اعضای تیم خود را, شما می دانید که وظایف را به او واگذار و کسی که به دور از آنها.

تبلیغات

2. مرتب کردن بر اساس وظایف

گام بعدی در قبل از برنامه ریزی است که برای مرتب کردن وظایف. از آنجا که بیشتر مشاغل و پروژه های آینده نگه دارید در طول روز از آن چیزی است که شما می توانید انجام دهید بسیار جلوتر از زمان است. اما به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید جزئیات کار شما بلافاصله باید آمد تا با یک طرح.

اولین چیزی که به انجام است که تصمیم می گیرید که وظایف محول و کدام نه. بعدی جمع آوری یک تیم برای آنهایی است که باید واگذار. شکل مهلت سطح هیئت شما می خواهید به اتخاذ برای هر عضو و جزئیات دیگر.

با جامد قبل از برنامه ریزی است که شامل هر دو این مراحل شما بیش از آماده را در سخت ترین پروژه ها با کمک هیئت!

4 مرحله از فرایند هیئت

حرکت رو به جلو بیایید نگاهی به این 4 مرحله است که هیئت به عنوان قوی به عنوان آن است. درک هر مرحله هست. هنگامی که شما آگاه هستند از این روند شما می توانید درخواست هیئت به راه راست در فضای کاری خود را برای رسیدن به مزایای متعدد.[1]

1. واگذاری

با قبل از برنامه ریزی از راه شما در حال حاضر باید در اولین گام از هیئت. آن است که انتساب این وظایف است.

هنگامی که شما کشف کردن آنچه شما می خواهید به نماینده و کسی که ماهر ترین فرد برای این مرحله می شود نسبتا ساده است.

در حال حاضر دو گزینه وجود دارد. شما هم می توانید نماینده به یک متخصص تابع است که می تواند به مقابله با این کار خود به خود و یا اگر پروژه گسترده تر شما می توانید تدبیر یک تیم از چند ماهر افرادی هستند که برای این کار مناسب.

در زمان انتساب شما باید جمع آوری تمام زیردستان که باید با هم کار کنند. برقراری ارتباط دستورالعمل های دقیق و بدون ترک هر گونه ابهام. باز به پرسش ها و نمایش داده شد و پس از روشن شدن همه سردرگمی.

ثانیا بسیار واضح و روشن در مورد مهلت. تصمیم خود را سبک رهبری و هیئت های سطح به عنوان این نقطه است.[2]

بنابراین اگر شما می خواهید برخی از زیردستان برای دریافت سر خود را در پیشرفت هر هفته اجازه دهید آنها را می دانم که در این مرحله. تصمیم یک روز و زمان است که هر کس راحت با.

یک چیز یک رهبر خوب هرگز می کند را مهلت دقیق زمانی که وجود دارد بدون نیاز به. پس به عنوان کمک به عنوان امکان پذیر است.

تبلیغات

دریغ نکنید برای مذاکره. اجازه دهید زیردستان خود را به پیشنهادات در مورد چگونه آنها فکر می کنم این کار را می توان بهبود یافته است. اگر کسی می خواهد زمان بیشتر برای نظارت و یا تمایلی به انجام این کار اختصاص داده می شود درک.

ارتباطات باز است یک بخش حیاتی از موفقیت در این مرحله است.

2. تغییر قدرت

هنگامی که شما تعیین وظایف شما واقعا شروع به هیئت نشده است. در مرحله 1 از روند هیئت شما تنها تصمیم گرفت که چه کند. این است که تقریبا همان کار به طور منظم توزیع که هر مدیر در دفتر خود.

به واقع قرار دادن هیئت به استفاده از, شما می آیند به مرحله 2. این جایی است که شما نماینده قدرت.

هیئتی از مقامات بدان معنی است که شما به درجه ای از قدرت به همه زیردستان توجه به وظیفه است که آنها را به انجام برسانند.

برای مثال اگر شما انتخاب یک سطح پایین تر کارمند به مذاکره با یک همکار شما نیز باید به این فرد تمام قدرت مورد نیاز برای دریافت در تماس با گفت: همکار.

همه کارکنان باید دسترسی به این سازمان را از لیست تماس. به طور مشابه, نه همه کارکنان مجاز به در تماس با یک شخص ثالث آنها را دعوت به کار و میزبان یک جلسه.

بنابراین برای موفق هیئت شما را به این تابع برای دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیاز است. هر گونه قبلی معاملات انجام شده با همکار را نیز به اشتراک گذاشته شود. یک بودجه کوچک نیز ممکن است به خود اختصاص داده مناسب و معقول برای یک جلسه.

مگر اینکه از اختیارات واگذار شده در این فرایند به مدیر یا رهبر نمی تواند قدم به عقب.

در این راه نگاه:

این تابع می شود با این کار بدون قدرت. این فرد در ادامه به سعی کنید و دریافت کنید با همکار اما پس از چند تلاش ناموفق مخاطبین شما برای کمک به شما در ایجاد لینک.

تبلیغات

سپس زمان برای جلسه می آید. یک بار دیگر این تابع شما نیاز به پاک کردن برنامه شما اجازه می دهد تا برای نیاز ترتیبات.

نه تنها این روند اتلاف وقت اما آن را نیز نگه می دارد مدیر و رهبر مشغول کار بود که به معنای واگذار.

بنابراین شما می توانید جست و خیز این مرحله از واگذاری قدرت.

3. ارسال

همه چیز خوب پیش رفت و این مهلت با نزدیک شدن است. شما انتظار می رود تمام زیردستان خود را برای آمدن به دفتر خود را با بهترین نتایج ممکن است. همه شما به دنبال به جلو به یک موفق خروجی.

بیشتر از نه یا شما دریافت می کنید دقیقا آنچه شما می خواهید و یا چیزی حتی بهتر است. اما یک نمایشگاه چند بار همه چیز را می شکست بیش از حد. وجود دارد می تواند یک تابع است که شما انتظار می رود را انجام خواهد داد اما به پایان رسید تا با چیزی کاملا مخالف آنچه مورد نیاز بود.

در اینجا بهترین نکته شما امروز دریافت کنید:

وقتی که آن زمان برای ارسال مقاله خود را ببینید زیردستان به صرف انسان نه به عنوان کارکنان خود را.

آن را بسیار سخت به قبول شکست خورده ارسالی با آرامش اما این چیزی است که شما باید انجام دهید.

در مورد این حادثه ناگوار می گیرد و بلافاصله شروع به اصلاح آن. شما می توانید بنشینید با همان تابع و انجام مجدد این کار. اتخاذ مداخله هیئت ،

چیز دیگری که شما می توانید انجام دهید اگر شما یک برنامه پر مشغله است که به re-نماینده کار خود را به دیگری اعتماد کارکنان. اما محتاط تر و درگیر این زمان در اطراف به حداقل رساندن خطر ابتلا به نارسایی بیش از همه دوباره.

4. پاسخگویی

این کار انجام شده است این پروژه تکمیل شده و شما ممکن است فکر می کنم که این فرایند تفویض اختیار کامل است.

تبلیغات

از آن نمی باشد.

آخرین مرحله بسیار مهم است. آن زمان برای پاسخگویی.

شما یادآوری زیردستان خود را که به آنها داده می شود مسئولیت همراه قدرت مورد نیاز برای تحقق آن است. بنابراین آنها پاسخگو برای همه چیز آنها را در طول راه.

بدون پاسخگویی به هیچ یک از زیردستان را همیشه احساس تحت فشار بودن در اتهام. این بدان معناست که آنها با شکست مواجه خواهد شد به بهترین عملکرد خود را.

مسئولیت پذیری چیزی است که شما در پایان لزوما. آن می رود به طور همزمان از مرحله 1 از این روند است. اما در پایان شما باید به تقویت این ایده.

برای اعضای تیم که به خوبی ارائه قدردانی. این را به آنها اطمینان, که در خدمت به عنوان یک تقویت انگیزه به طوری که آنها همچنان به خوبی کار می کنند.

برای افرادی که آشفته ارائه راهنمایی. به آنها بگویید که چقدر آنها می توانند جلوگیری از اشتباه در آینده است. نه توبیخ آنها. با استفاده از این فرصت را به آنها یاد می دهد آنچه را که آنها در حال حاضر نمی دانم.

خط پایین

زیبایی از هیئت هرگز نمی تواند رد. قابل توجه است مفهوم با اجرای عالی. روند بی عیب و نقص است و طول می کشد مراقبت از تمام جنبه های. اما چگونه شما را به استفاده از این ایده درخشان است تا به شما.

شما آزاد هستید به ایجاد تغییرات در روند به عنوان شما می خواهم. آنچه که بهترین کار را برای تیم خود را. اما هرگز اجازه رفتن از این 4 عناصر است.

این 4 مرحله است که می تواند خود را به هیئت بیشتر موثر است. بنابراین قرار دادن این فرایند به استفاده از امروز و کمک به سازمان خود را به انجام بهترین خود را!

راهنمایی های بیشتر در هیئت

عکس های اعتباری: Marvin مایر از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن