41 نفر از کارکنان JK تایر آزمون COVID-19 مثبت

شرکت روابط با JSS و آپولو BGS بیمارستان به صفحه نمایش تمام 3,500 کارکنان میسور/Mysuru: ایمنی صنعتی در طول COVI

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

شرکت روابط با JSS و آپولو BGS بیمارستان به صفحه نمایش تمام 3,500 کارکنان

میسور/Mysuru: ایمنی صنعتی در طول COVID-19 همه گیر است که در تمرکز پس از بیش از 41 نفر از کارکنان Mysuru مبتنی بر JK لاستیک و صنایع قرارداد Coronavirus. این دومین صنعت در Mysuru است که recorded virus گسترش با یکی از اولین بودن خیلی خوشحال Generics در ننجنگود که در آن بسیاری از کارکنان آزمایش مثبت در مارس وادار کردن دولت های منطقه برای درمان آن به عنوان یک خوشه مورد.

به عنوان 41 از کارکنان خود را آزمایش مثبت, JK تایر به حالت تعلیق در عمل در کسانی که به طور خاص واحد که در آن موارد مثبت پدید آمده به شکستن زنجیره ای. کل گیاه (دو شاخه در Mysuru – Hebbal و Metagalli) خواهد بود sanitised به طور منظم. همچنین مدیریت شرکت گره خورده است با JSS بیمارستان و BGS آپولو بیمارستان برای انجام غربالگری و معاینات سلامت همه کارکنان. بیماران علامت دار خواهد که به تحت COVID-19 آزمون گفت: D. K. Lingaraju مشترک مدیر منطقه صنایع مرکز (DIC).

صحبت کردن به ستاره میسور صبح امروز Lingaraju گفت که وجود دارد بیش از 3500 کارمند در کارخانه. "به عنوان 41 کارکنان آزمایش مثبت بعضی از واحد های این گیاه شده اند مهر و موم شده را برای دو روز در حالی که کل تولید شده است متوقف شده است. من در بازدید از این گیاهان و بازرسی دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (SOP) به دنبال وجود دارد. مقامات در کارخانه ها به دنبال دستورالعمل و به من دستور داده آنها را به تشدید اقدامات," او اضافه شده است.

شرکت ابتکار عمل را از ارتباط خود با JSS و بیمارستان آپولو به صفحه نمایش تمام 3,500 کارکنان که در آن علامتی کارکنان را به معرض COVID آزمون. "این دو نیروگاه در Hebbal و Metagalli خواهد بود sanitised. معاون کمیسر Abhiram G. Sankar کارگردانی کرده است مدیریت شرکت به اطمینان حاصل شود که این ویروس می کند مانند آن اتفاق افتاد در ننجنگود. مقامات شرکت در حال همکاری نزدیک با DIC و وزارت بهداشت در این راستا" او گفت:.

او گفت که با دستور مقامات را در اولویت sanitising گیاه و ایجاد آگاهی در مورد اقدامات ایمنی در میان کارکنان.

در کارکنان که مورد آزمایش مثبت Lingaraju گفت که همه آنها منتقل شده به تعیین بيمارستان و COVID مراکز مراقبت. "خود را به اولیه و ثانویه مخاطبین هستند که شناسایی شده و به نمایش در آمد. خود را سواب نمونه گرفته خواهد شد و ارسال خواهد شد برای آزمون," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن