495 کارگران مهاجر در بازگشت به خانه

میسور/Mysuru: دولت اجازه بازگشت رشته کارگران مهاجر به بومی خود را در مکان های دولت های منطقه تقریبا تکمیل فرای

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: دولت اجازه بازگشت رشته کارگران مهاجر به بومی خود را در مکان های دولت های منطقه تقریبا تکمیل فرایند ارسال و بازگشت کارگران مهاجر به مکان های مادری خود.

با شروع از آوریل.26 مقامات باید نقل مکان کرد و در مجموع 495 کارگران مهاجر بسیاری از آنها از شمال کارناتاکا در 24 KSRTC اتوبوس به مکان های مربوطه خود را. این روند آغاز شده و با حرکت 75 کارگران در K. R. نگر taluk در 4 اتوبوس به مکان های مادری خود در مناطق ویجیپورا, رایچور, شاپور, Yadgiri, هوری, رمنگرا, کلار, بنگلور و Tumakuru مناطق در اوایل این هفته. پس از آن 125 کارگران در Hunsur taluk فرستاده شد در 5 اتوبوس به Indi در ویجیپورا منطقه. به همین ترتیب 71 کارگران مهاجر سرگردان در Mysuru و ننجنگود taluks, 105 در Mysuru شهر 84 در H. D. Kote taluk و 19 در Periyapatna taluk منتقل شدند, به مکان های مادری خود در منطقه مانند رایچور, ویجیپورا, نیلنگا حسن Yadgiri, بیدر, هوری, شاپور, Kalaburagi و Davanagere در حدود 20 اتوبوس.

با نزدیک به 500 رشته کارگران منتقل شده به مکان های مربوطه خود را به فرایند از کارگران مهاجر جنبش در منطقه است که تقریبا کامل با توجه به منابع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن