5 غرایز روده به چشم پوشی نیست اگر شما می خواهید برای به دست آوردن آنچه شما می خواهید

آیا شما تا کنون در نظر گرفته است که ممکن است وجود داشته باشد بیشتر به زندگی از فقط تفکر خود را از ذهن است ؟ شم

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

آیا شما تا کنون در نظر گرفته است که ممکن است وجود داشته باشد بیشتر به زندگی از فقط تفکر خود را از ذهن است ؟ شما تا کنون فکر خود را به یک دولت از عشق و شادی و سعادت و یا آن را فقط نوع اتفاق می افتد ؟ مرتب کردن بر اساس در آمد از جایی و سپس به سمت چپ دوباره ؟

این سحر و جادو و هوش درونی ما بدن. اگر چه ما در یک فرهنگ که در آن egoic تفکر ذهن است در شارژ همه زمان ما فقط باید نگاه (بدون فکر) در داخل برای پیدا کردن یک کل جدید بخشی از وجود ما.

غرایز روده هستند و بخش عمده ای از این دنیای درونی صحبت می کند که در غیر کلامی فرم. احساس دل و روده خود را به شما می دهد, نکات, نشانه و اشاره گر دیگر به عنوان به آنچه که شما باید پرداخت توجه به آنچه شما نیاز به انجام برای رشد و چه افراد و یا شرایط شما باید به جلوگیری از.

که در آن شما احساس دل و روده آمده است ؟

دل و روده خود است که اغلب به عنوان مغز دوم خود را. با توجه به حضور ذهن مبتنی بر روان لنا فرانکلین سلول ها را در روده خود حمل خاطراتی از گذشته خود را می فرستد و این سیگنال را به مغز – حتی اگر این تفکر در ذهن نمی تواند شناسایی خاص حافظه است.[1]

از آنجا که این روده است که اغلب آنچه که مردم در مراجعه به زمانی که آنها یک "حس ششم" در مورد چیزی و یا زمانی که آنها با استفاده از چیزی به نام خود شهود'. این پیام پنهان در مورد اینکه آیا همه چیز در حال درست یا غلط که آیا شما باید یا نباید جلو بروید و اغلب دور زدن منطق و مغز شما با دریافت سیگنال در یک سطح بسیار عمیق تر.

بسته به اینکه چگونه معنوی شما می خواهید برای دریافت بسیاری از مردم بر این باورند که جهان خدا روح (یا هر اصطلاحات شما می خواهید به استفاده از) ارتباط از طریق بدن درونی خود را به جای مکان هایی مانند سر خود را.

باید به شما اعتماد احساسات دل و روده خود? چرا ؟

همیشه وجود دارد بسیاری از بحث وقتی که می آید به اینکه آیا یا نه شما باید به احساس خود اعتماد کنید. ما در یک جامعه ای که در آن ذهن و منطق حکومت و قدرت غرایز روده شده و سمت چپ برای گذشته و یا به صورت دیوانه عرفا که در کوه زندگی می کنند.

این یکی از دلایل اصلی که چرا ما حتی نیاز به پرسیدن سوال در مورد اینکه آیا یا نه ما باید اعتماد ما احساسات دل و روده. برای بسیاری از ما در جهان غرب آنها کاملا مفهوم خارجی بنابراین جای تعجب نیست که ما مشکل دانستن اینکه آیا یا نه ما باید به آنها اعتماد.

این نکته مورد تأکید قهرمان سابق شطرنج جهان گری کاسپاروف. در یکی از ترین زندگی تحلیلی بازی ها, او توضیح می دهد که در مجموع تعداد ممکن از حرکت در یک بازی شطرنج است که بیش از تعداد ثانیه است که سپری شده پس از انفجار بزرگ ایجاد شده در جهان![2]

تبلیغات

از آنجا که این بازی بسیار پیچیده است و او توضیح می دهد که شهود – به جای تجزیه و تحلیل – کلید موفقیت است. این ایده انتقال به پیچیده ترین 'بازی' که وجود دارد این است که: زندگی.

حقیقت این است که احساسات دل و روده خود فقط به عنوان مهم به عنوان ذهن خود را اگر نه بیشتر مهم است. اگر شما می دانید که چگونه به استفاده از آنها را به درستی احساسات دل و روده هستند به ندرت به صورت نادرست به ذهن است.

احساس دل و روده خود ارتباط برقرار در بیشتر ظریف و صحت راه از ذهن خود را و آن را صحبت می کند و نزدیک به شما واقعا که – به جای رفتن را از طریق فیلتر از خود منفی و overanalyzing تعصبات در سر خود را.

مانند هر مهارت و عادت است که ارزش آموزش گوش دادن به دل و روده خود می تواند بسیار دشوار است برای یادگیری برای شروع, به خصوص اگر آن چیزی است که شما واقعا هرگز به گوش قبل از. با کمی تمرین هر چند خود را در ذهن و دل و روده خود می توانند به کار در پشت سر هم به شما کمک کند خود را آشکار بهترین زندگی ممکن است.

5 غرایز روده است که شما نباید نادیده گرفت

تسلط بر گوش دادن به دل و روده خود و شهود می تواند ماه ها و حتی سال ها از عمل, اما آن است که قطعا یک مسیر ارزشمند به صلح درونی پایدار و شادی.

اما در حال حاضر وجود دارد پنج غرایز روده است که شما نباید نادیده گرفت و این در حال آنهایی که شما احتمالا در حال حاضر آشنا با:

1. من این کار را کردهام و قبل از

هر کس می آید در سراسر خاص سکندری بلوک در زندگی خود را. گاهی اوقات موانع وجود دارد که در نگاه عینی و از زوم کردن موقعیت شما نمی توانید بر این باورند که آنها موانع زیرا آنها به نظر می رسد بسیار کوچک است. در عین حال در اینجا شما بر روی سطح زمین سقوط دوباره و دوباره در همان محل.

این که آیا شما یک basketballer که نگه می دارد messing تا سه اشاره گر یک فوتبالیست که نمی تواند نمره مجازات و یا کسی که می شود نگران چیزی است که آنها انجام داده اند بارهای از زمان قبل از آن است که همه چیز در ذهن است.

ذهن می تواند همیشه در راه و جالب اینجاست که بیشتر است که شما اجازه می دهد ذهن به مرحله در آن لحظات حیاتی قدرت بیشتر آن می شود هر زمان که شما دوباره وارد آن لحظات حیاتی – که منجر به یک چرخه منفی.

تبلیغات

تنها راه خروج از این است که به خود اعتماد احساس دل و روده. آگاه باشید که ذهن شما را می خواهد به مرحله و به شما بگویم که شما باید انجام دهید این است و باید انجام دهد. شما ممکن است فریب به فکر آن است که به شما کمک می اما از آن نمی باشد.

چند بار که شما با قرار دادن یک توپ گلف از این فاصله ؟ یک میلیون نفر است. شما لازم نیست ذهن خود را به شما گفتن که چگونه به آن را انجام دهد.

هنوز هم می شود. آگاه باشید. اجازه دهید بدن خود را و غرایز را بیش از.

2. من در معرض خطر

این است که احتمالا یکی از قوی ترین غرایز روده است که شما را تجربه کرده اند. ما غرایز بقا هستند مسلما ما قدرتمند ترین مجموعه ای از غرایز و همیشه در حالت آماده به کار انتظار ما به آنها نیاز دارید.

این احساسات اغلب از درون بدن خود را و می تواند هر چیزی از یک سوزن سوزن شدن خفیف که چیزی درست نیست به چیزی شدید تر مانند درد شدید. در هر صورت, آن است که ارزش گوش دادن به بدن خود و تحقق آن چیزی است که احتمالا تا.

در کتاب خود شهودهای: آن قدرت و خطرات نویسنده و روانشناس دیوید مایرز (Ph. D.) معتقد است که احساس می کنید در مورد یک فرد در 10 ثانیه اول بیانگر یک "باستان بیولوژیکی حکمت".

او این ایده مربوط به داستان جکی لارسن بود که واقعا احساس بد در مورد کسی که درخواست برای کمک های کنار جاده. معلوم شد که او یک جنایتکار فرار وحشتناک صحنه جرم.

اما آن نیز مهم به نظر طرف دیگر از این غریزه روده. به دلیل خطر اغلب مربوط به مرگ و زندگی موقعیت بسیار مهم است که شما لازم نیست فقط عامل خود را شهودهای. این یکی از آن موارد که در آن ذهن باید هنوز هم وجود دارد در پس زمینه به مطمئن شوید که شما از دست رفته چیزی آشکار است.

برای مثال غیر مسلح تیراندازی مردان جوان معمولا می آید از این "من در خطر' شهود است که به طور کامل نادرست است. این اغلب می آید از ناخودآگاه برنامه نویسی در مورد چه چیزی است و چه چیزی نیست در واقع خطرناک است – خود را در ذهن منطقی باید گام به گام در اینجا.

تبلیغات

اگر خود من در خطر احساس خاموش می رود در داخل از شما غالبا از آن است که احتمالا معیوب. به این دلیل است که این شهود است که چنان قدرتمند است که آن را متعلق به آن بسیار نادر است (گاهی اوقات هرگز) حوادث است که می تواند رخ دهد هنگامی که زندگی شما در خطر است

اگر شما اغلب بر این باورند که زندگی شما در خطر است و این ممکن است زمان برای بررسی چقدر شما گوش دادن به این شهود و چرا از آن است که هنگامی که آن را نیاز ندارد.

3. من احساس می کنم با این فرد

یکی از رایج ترین شهودهای که تقریبا همه تجربه کرده است و در برخی از نقطه است که دل و روده احساس " احساس کردن با کسی. آن است که کوچک اما تغییر قابل توجه در زمینه انرژی خود را که به شما می گوید که چیزی کاملا درست نیست زمانی که شما در حال برقراری ارتباط با کسی.

فقط مانند بسیاری از احساسات دل و روده این یکی خاص است که وجود دارد متوجه شود بلافاصله شروع به پریدن کرد. پس از همه, آن را می توان در ابتدا دشوار است برای تمایز بین تغییر در داخل چیزی است که سیگنال های مثبت در مقابل یک چیزی است که سیگنال های منفی است.

اگر شما فقط فرض کنیم که چیزی اشتباه است هر زمان که شما احساس می کنید تغییر, شما در حال رفتن به در حال اجرا به دور از بسیاری از شرایط است که می تواند برای شما.

متوجه احساس به یاد داشته باشید احساس ببینید چه چیزی ذهن شما را می گویند و اجازه دهید همه چیز بازی کردن بیش از یک بیت از زمان. به عنوان طولانی به عنوان شما متوجه خواهید شد که در ابتدا چیزی است 'خاموش' شما خواهد بود بیشتر آگاه و حاضر است. در این حالت شما قضاوت روشن است و شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا شما می خواهید به دنبال از طریق در های اولیه خود را احساس دل و روده یا نه.

4. من احساس می کنم من نیاز به نشان دادن همدلی

مثبت غریزه روده است که برجسته در زندگی ما است که غریزه و یا شهود است که ما احساس می کنیم که ما احساس می کنید که ممکن است کسی به کمک ما نیاز دارند. به دلیل نشان دادن حمایت و دلسوزی برای دیگران است که همیشه یک چیز خوب این است که قطعا یک غریزه است که شما می خواهید برای گوش دادن به.

شما ممکن است آن را احساس زمانی که شما در یک گروه جمع آوری و شما می بینید کسی که خجالتی در لبه. شهود خود را به شما بگویم ممکن است به دعوت آنها در. شما ممکن است احساس یک تغییر زمانی که شما ببینید کسی که شما در مورد مراقبت از رو به یک زمان دشوار است. شهود خود را به شما بگویم ممکن است به راحتی آنها را و ببینید که چگونه آنها هستند.

توجه کنید که بسیاری از مردم فکر می کنم که این نوع اقدامات از ذهن زمانی که آنها نمی. "من باید به بیش از وجود دارد و او احساس خوش آمدید" می آید پس از شهود خود را در حال حاضر تحت فشار قرار دادند به شما در این جهت است. ذهن خود را حتی ممکن است فشار پشت اصرار که او خوب است و نیازی به کمک شما. آن است که غریزه روده خود را دوباره هل دادن به عقب و گفت که شما باید همدلی نشان می دهد.

تبلیغات

هر زمان که غریزه روده خود را به شما گفتن به همدلانه آن را یک ایده خوب برای گوش دادن.

5. این ویژه

اگر شما بخواهید هر کسی در مورد برخی از بزرگترین تصمیم گیری است که آنها را ساخته اند در زندگی خود را که آیا آن ازدواج با فرد مناسب پریدن در یک ترسناک سرمایه گذاری کسب و کار یا تصمیم به نوشتن یک کتاب, اکثر مردم خواهد شد که همان توضیح: این فقط احساس راست.

ذهن ابزار کامل برای ساخت در مقیاس کوچک تصمیم گیری است که تنها شامل چند متغیر است. وقتی که می آید به واقعا معنی دار و زندگی در حال تغییر حوادث در این جهان شهود است آنچه در آن همه مورد است.

تجربه انسانی عمیقا engrained با احساس بیشتری از 'شناخت' فراتر از آنچه در ذهن همیشه می تواند درک. این چیزی است که مردم بحث در مورد زمانی که آنها می گویند چیزی نیست واقعا حس اما این احساس درست است.

این یکی از مهم ترین غرایز روده به گوش دادن به. این نماد یک برنامه به طور بالقوه لحظه ای سرنوشت ساز در زندگی خود را. به عنوان به زودی به عنوان شما متوجه آن شما فقط باید به آخرین و سخت ترین مرحله: شما در برابر تفکر خود را از ذهن و اعتماد روده خود را? اگر شما می توانید, شما را پیدا خواهد کرد شادی و خوشبختی فراتر از خود را می بینید مبتنی بر ذهن می پروراند.

نتيجه گيری

بنابراین وجود شما به آن است. این نه تنها احساسات دل و روده که شما می توانید و به تجربه در زندگی شما وجود دارد طیف گسترده ای است که به تدریج باز کردن به شما – اما این ها مهم ترین و قابل توجه هستند.

اگر شما شروع به گوش دادن به شهود خود را بیشتر و به خود فکر کردن در ذهن صندلی عقب نقش زندگی خود را کاملا باز کنید تا به بسیاری از امکانات شگفت انگیز. این شاید بهترین راز نگه داشته زندگی هک.

بیشتر مورد اعتماد Yor احساس دل و روده

عکس های اعتباری: بن سفید از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن